Sukulaismies sairastui myyräkuumeeseen, eikä ole ollut liiterissä / muuallakaan, missä joutuisi tekemisiin myyrän & hiiren ulosteiden kanssa tai muuta. Jäiset puut on olleet lämpiämässä sisällä ennen uuniin laittoa. Voiko tuvassa olevat puut aiheuttaa myyräkuumeen? Pahat nesteturvotukset on, kuume laskenut.
Äitini kyllä liiterissä käsittelee puita (hakattu kesällä ulkona) ja laittaa tuvan uuniin. Hänellä on munuaissärkyä ja outoa vilustamista & hiottamista (vähän flunssan kaltaisia oireita). Ja minäkin olen siinä kun äitini laittaa puita uuniin ja osa puista on yli 30 vuotta vanhoja ja liiterissä on myyriä & hiiriä. Eli voiko tuvassa olevista puista lämpimässä (huonelämpötila 12 astetta) tulla myyräkuume? Muuta vaihtoehtoa ei ole, ainakaan sukulaismieheni kohdalla ja kuinka siitä toipuu?
myyräkuume
huolestunut hössö
2
283
Vastaukset
- amatrööripuoskari
antibiottikuuri paikallaan
- huolestunut hössö
... sillä myyräkuumeeseen sairastunut joutui tänään tehohoitoon hengityskoneeseen ja dialyysiin... toivottavasti toipuis! Amatöörileku oli ollu terveyskeskuksessa ja oli sanonu, että "virus" eikä suostunu ottaa keuhkokuvaa saati puumalavirus - koetta! Omaiseni, joka on käsitelly puita sairastelee ja ittellänikin kuumeilua ja selkäkipua... toivottavasti säästyis tuolta taudilta ja sairastunutkin toipuis! Huolentäyteinen joulu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849