ja yksi parhaimpia naturaali bodaajia mitä olen koskaan nähnyt. Hänellä on motivaatiot täysillä, tekniikka kohdalla ja lahjoja pirusti. Siinä olisi ainesta vaikka voimamieheksi tai painon nostajaksi, mutta Utti haluaa bodata, mikäs siinä =)
Olen seurannut hänen kehittymistä hänen treenipäiväkirjasta, ja voin sanoa että oikeasti hän on HYVÄ!
Aika harva pystyy samaan. Kun katsoo hänen treenipainoja, niin ei ne taakat mitään pientä ole. Mm. Uttin jalkatreeneistä näkee että on kaverilla jaloissa voimaa, myös muualla joka paikassa
Näitä kehonrakentajia minä arvostan =)
Utti Hietala on huippu natu bodari
6
885
Vastaukset
- Lasinilkka
Totta! Aika harva pystyy kipeillä nilkoilla nostelemaan noin suuria rautoja! Melkein jo luulisi, että ne nilkat ei niin kauhean kipeät olekaan...
- jepjepasfagfq
Toi mikää natu ole!!
- Kyösti__
jepjepasfagfq kirjoitti:
Toi mikää natu ole!!
Pelkkä varjo verrattuna todelliseen natubodariin eli Layne Nortoniin.
- gyuhipjokp
Arvostan myös häntä paljon. Olen myös iloinen siitä, että hän on löytänyt Kristuksen elämäänsä.
http://www.youtube.com/watch?v=BG5bbiXx7n4- largactil
vai on jumalan karitsa natu?
- järkiporari
Eiköhän se varsinainen mielenkiinnon kohde ja koko harrastuksen päämäärää ole, että saa maalata itsensä raidalliseksi ruskealla värillä, pukeutua erittäin pieniin pikkuhousuihin ja mennä pääasiassa miehistä koostuvan yleisön eteen vääntelemään ja keikistelemään koomisissa asennoissa.
Jep. huippuharrastus. Hyvää joulua myös Utille. Ai sori, sehän ei vietä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241