Mistä voi katsoa ilmaisia animesarjoja netistä?

OPfAn

Moi!
Eli tietääkö kukaan mistä voi katsoa ilmaisia animesarjoja (One Piece, DB....). Olen löytänyt muutaman sivun, mutta ne ei toimi Suomessa. Tietääkö kukaan...???

8

2562

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hablahabla

      www.animefreak.tv

      Tuolta löytyy aika monta erilaista animesarjaa. Haittapuolena on se että osa videoista on laitettu sivustolle megavideon kautta jolloin voi katsoa ~75min kerrallaan, jonka jälkeen joutuu odottamaan tunnin ennen kuin voi katsoa lisää. Tämän voi kiertää ostamalla megavideosin kautta preriumtilin jonka jälkeen voi katsoa rajattomasti videoita niin kauan kuin tili on voimassa.

    • lilli-aprilli
    • drcfgvuikhbln.

      Laita hyvä ihminen google hakuun esim. "one piece ep 22" ja etsi. Ei ole hankalaa.

    • !!

      moi! mist voin katto kaunan??

    • Jaaa.

      Jos kaunaa meinasit kattoa, niin nordic tv voisi olla ihan ok.

    • hedfdsfsdf.

      Voi jeesus, googlettakaa.

      Oon käyttäny monenlaisia sivuja mut goodanime on just nyt lemppari, koska ei liikaa mainoksia ja kaikkea animea löytyy.

    • Animeeee
    • Tyttö97

      No mutta tämäpä on naurettava kysymys! Mä itse aloitin animen kattomisen 10v, ja oon aina tiennyt ettiä sitä näin:
      *sarjan nimi* episode 1
      googleen.

      One piecen Kaikki episodet löytyy
      http://www1.watchop.com/one-piece-episodes/

      ja ruudun yläkulmassa on linkit Fairy tailiin, narutoon, bleachiin, dragon balliin ja *read manga*:aan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe