Hei!
Minua on jo pitkään häirinnyt leukani muoto ja koko. Peitän jatkuvasti kasvojani leuan osalta, pidän talvesta, kun voi hautuatua kaulaliinaan. Koen leukani epänaiselliseksi. Olen käynyt plastiikkakirurgin vastaanotolla ja olemme tehneet ns. ennen ja jälkeen-kuvat. Olen tyytyväinen jälkeen-kuvaan (joka ei tietenkään ole ehkä aivan sama kuin leikkaustulos, sitä on painotettu).
Olen vain miettinyt, että olenko minä aivan hullu ja harhaluuloinen, kun itse haluaisin leikkaukseen, jotta olisin tyytyväinen itseeni, mutta ystäväni ja perheenjäseneni vain nauravat ja sanovat, etten tarvitse mitään leikkauksia... Tokihan he sanovat niin ystävällisyyttään ja rakkaudestaan. On vain jotenkin outo ristiriita siinä, miten minä näen itseni ja miten he näkevät minut.
Onko muita vastaavanlaisessa tilanteessa? Liittyen ulkonäkönsä muuttamiseen...
Leuankärjen muotoilu
YksinAsianKanssa
1
375
Vastaukset
- 10+10
Ystäviin ei kannata tässä asiassa luottaa.Jos leukasi olisi aivan hyvä,niin ei plastiikkakirurgi sitä suostuisi leikkaamaan lainkaan,koska eihän hyvästä parempaa saisi leikkaamalla.Ja näithän itsekin,että jälkeen-kuva on parempi.Siitä voin päätellä,että leukasi kaipaa leikkausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465821Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573155- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112462mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132169- 292131
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151836- 151508
- 1471364
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621205