apua apua apua :'(

4ttä odotellessa

Lieneekö syytä huoleen?

sanon nyt heti aluksi, että aijon kyllä soittaa äitiys neuvolaan tarkempia ohjeita, mutta tänään se ei ole enää auki, jotenka:

kp 30 raskausviikkoja oli rv 3 6 tuli erittäin haalean haalea viiva,
halusin seurata että kiinnittyykö kunnolla kun viikkoja oli noinki vähä ja viiva niin heikko... joten tein testejä lisää

kp 31 viikkoja tasan 4
sain clearbluen testiin tuloksen raskaana 1-2vk (eli hedelmöittymisestä tuon verran)

kp 35 rv 4 4 (virtsa ollut rakossa noin 3 tuntia)
sain jo vahvemman plussan olo helpottui vähän vielä jännitti että mitenkä tässä oikeasti käy... joten tein tänään vielä uuden testin

kp36 rv 4 5 (virtsa ollut rakossa nippanappa 2,5 tuntia)
sain haaleamman viivan kuin eilen, huolestuin... nytkö menee kesken? :O

asiaahan vaivaa lisää myös se, että sain lääkekuurin joka saattaa aiheuttaa vatsakipuja tai siis ripulia (anteeksi karkea sana :D), ja ilmavaivoja ainakin tuli tästä lääkityksestä, eilen illalla sain ihmeellisen vatsakrampin joka oli todella kivulias... tämän jälkeen "rupsuttelin" koko illan ja se meni ohi... eli oletin että se johtui ilmavaivoista... mutta mutta
nyt kun tänään tuo viiva oli haaleampi... minua askarruttaa että jos onkin menossa kesken?
mielipiteitä kiitos, ja kertokaa te jotka olette useimmin testailleet raskauden aikana, voiko testiviivan vahvuus vaihdella, vaikka raskaus jatkuisikin normaalisti... onko syytä huoleen?

tosiaan tämä on pieni paikkakunta, ja nämä aukiolo ajat ovat täällä niin lyhkäsiä, jolloin voi soittaa, joten siksi kysyn nyt täällä!
toivottavasti vastaukset ovat asiallisia....

8

3444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolehtiva alkuper.

      todellakaan?

      siis teen kyllä vielä yhden(viimeisen) testin huomisaamulla ennenkuin soitan neuvolaan, mutta tahtoisin vain tietää onko muilla kokemuksia, ja miten se päätyi?

      • Lennan

        Tässä minun kokemukseni, joka ei paljon lohduta. Minä sain viime viikolla kp 27 rv3 6 digitestiin plussan "1-2viikkoa". Sitä ennen muilla testeillä oli tullut haamuja. Plussauspäivän iltana alkoi pienen pieni vuoto. Siitä lähtien viivat haalenivat ja eilen rv 4 6 tulos oli digillä nega.


      • ap
        Lennan kirjoitti:

        Tässä minun kokemukseni, joka ei paljon lohduta. Minä sain viime viikolla kp 27 rv3 6 digitestiin plussan "1-2viikkoa". Sitä ennen muilla testeillä oli tullut haamuja. Plussauspäivän iltana alkoi pienen pieni vuoto. Siitä lähtien viivat haalenivat ja eilen rv 4 6 tulos oli digillä nega.

        kyllä tuntuu vähän huolestuttavan, mutta yritän nyt vain tutkiskella olotilojani... jotain siellä tuntuu tapahtuvan/olevan koska painon tunne vatsalla tuntuu nyt, ja olen saanut yhä ravata vessassa tai tämä vessassa ravaaminen on itseasiassa eilen/tänään alkanu!
        huh... toivotaan parasta, pelätään pahinta...


      • ap
        Lennan kirjoitti:

        Tässä minun kokemukseni, joka ei paljon lohduta. Minä sain viime viikolla kp 27 rv3 6 digitestiin plussan "1-2viikkoa". Sitä ennen muilla testeillä oli tullut haamuja. Plussauspäivän iltana alkoi pienen pieni vuoto. Siitä lähtien viivat haalenivat ja eilen rv 4 6 tulos oli digillä nega.

        mulla ei noita vuotoja oo ollu...
        lämmötki on edelleen koholla, voi toivon niin, että tämä on vain hölmöä raskaana olevan huolehtimista "turhasta"...


    • tjdjtmd

      stressaamista. Testasin joskus 3vk haalean ja parin pv päästä halusin varmentaa, vahvempi viiva. Ei kukaan osaa sanoa sulle miten on paitsi aika. Odota ja testaa.

    • ap

      anteeksi hölmöyteni, asiat on kunnossa, ja tämän AAMUN testi näytti jo aikalailla superplussaa :D

      ja en oo ikinä ennen ollut oksentamisesta onnellinen... eka kerta tälle raskaudelle :)

      tunnen vähä itteni tyhmäksi nyt, mutta ymmärtänette, olen aijemmin sanut ennen nuorimmaista lastani yhden keskenmenon, ja nyt sitä säikkyy pienintäki eroavaisuutta muihin raskauksiin. :)

      Zemppiä teille kaikille ja kiitos vastanneille :)

      • +++++++++++++++

        Ei noihin testeihin kannata tuijotella enää plussan jälkeen. mulla näytti ekas raskaudes välillä plussan jälkeen myös negaa ja viime raskaudessa vahvaa plussaa vielä senkin jälkeen kun oli mennyt kesken. Plussa on plussa ja keskenmeno on keskenmeno.


    • .................

      Miiksi ihmeessä teet noin monta testiä noin lyhyin välein? Ei tuo kuin stressiä, sama jos kuuntelee sydänääniä raskaana ollessaan tyyliin joka toinen tuntia ja huolestuu joka heitosta.. Ei siis pahalla :) Tuo raskaustestin viivan vahvuus kertoo istukkahormonin määrän.. Esimerkiksi jossain siellä rv 30 ei enää tuota hormonia ole lainkaan ja raskaustesti nega, jos sen tekee.. Samoin testit valehtelee joskus, syytä en osaa sanoa.. Esim.itselläni kolme negaa ja sitten lääkärissä plussa - viikolla 14.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe