Heipähei. Kyselisin kokemuksianne ko. yhdistelmästä. Siis käytännön kokemuksia mitä on oikeasti tapahtunut. Enkä sitten lopuksi kerron omani
TRIPTYL + ALKOHOLI = ??
9
14408
Vastaukset
minulle ei mitään, silloin kun söin triptyliä alkoholiannokset olivat jo itselläni pieniä, ei siis mitään vaikutusta.
enää en edes juo alkoholia, pahasti ylimainostettua puuhaa, siitä saa vain huonon olon seuraavaksi päiväksi.- Triptyyppi
levoton123 kirjoitti:
ei ole tullut mitään vaikutuksia triptylin ja alkoholin kanssa
jep kolmisen kertaaa olen ottanut triptyliä. Viimeksi heräsin sairaalasta kun olin taas yrittänyt tappaa itseeni vaikka minkäänlaista elämän loppua en koskaan haluaisi.
Olisi hienoa jos vaikka yksi tuhannesta kenellle tälllaisia sairaita oireita tulee, kertoisivat niistä tänne. Triptyyppi kirjoitti:
jep kolmisen kertaaa olen ottanut triptyliä. Viimeksi heräsin sairaalasta kun olin taas yrittänyt tappaa itseeni vaikka minkäänlaista elämän loppua en koskaan haluaisi.
Olisi hienoa jos vaikka yksi tuhannesta kenellle tälllaisia sairaita oireita tulee, kertoisivat niistä tänne.paljonko toi vaati triptyliä ja viinaa
- Triptyylisti
Maraton1970 kirjoitti:
paljonko toi vaati triptyliä ja viinaa
25 mg triptyyliä ja puolen puollloa punaviiniä. Joillekkin kuulemma triptyl sopii mutta otin ORIONiin, siis lääkkeen valmistajaan yhteytttä ja sanoi että tämä on aivan yleinen reaktio että ihmiselle tulee itsetuhovietti.
Käsittämätöntä siinä on se että ketään ei kiinnosta, kukaan ei halua tietää.
VAROKAA IHMISET TÄTÄ LÄÄKETTÄ !!! - Feenix 2010
Triptyylisti kirjoitti:
25 mg triptyyliä ja puolen puollloa punaviiniä. Joillekkin kuulemma triptyl sopii mutta otin ORIONiin, siis lääkkeen valmistajaan yhteytttä ja sanoi että tämä on aivan yleinen reaktio että ihmiselle tulee itsetuhovietti.
VAROKAA IHMISET TÄTÄ LÄÄKETTÄ !!!Mulle aiheutti venlafaxin ja alkoholi .....nakkasin 20-30 tablettia tribtyliä naamaan mut näytin miehelleni mitä tein......heräsin sairaalasta letkuista seuraavana iltapäivänä......matkalla ollut jopa hengityskoneessa......nyt venlafaxin puran pois ja pää paljon selvempi.....triptyyliä otan illalla nukkumiseen ja fibromyalgiakipuihin edelleen.....mikä tahansa mielialalääke ja alkoholi voi aiheuttaa itsetuhon.....opettavainen matka mitä väärä lääkitys voi mielelle tehdä ja alkoholi.....ei tee mielikään enää juoda.......
- viisasten juoma
Triptyylisti kirjoitti:
VAROKAA IHMISET TÄTÄ LÄÄKETTÄ !!!Voi taivahan vallat, että lääkkeitä pitää varoa, vaan ei viinaa. Eikös se pidä olla päinvastoin. Suomalaisilla ei ole tolkun tolkkua viinan käytön kanssa. Ihmiset olette ymmärtäneet, että viina on peruselintarvike, ja elinehto. Suomalaisten työikäisten miesten suurin kuolleisuus on viina, viina siis tappaa eniten työikäisiä miehiä, ja kohta naisiakin.
Miten olette päästäneet elämänne asenteet tähän jamaan?
- yyyyh
Itselle on tullut triptylin takia hirveitä krapuloita: edellisenä iltana ottanut triptyliä, seuraavana iltana juonut 6-7 olutta, illan aikana olo ollut ihan normaali, mutta aamuyöllä olen herännyt päänsärkyyn/huonovointisuuteen ja viettänyt aamun vessan lattialla ja oksentamassa.
Kyseinen kuvio tapahtui kolmisen kertaa ennen kuin osasin yhdistää olot triptyliin ja sen jälkeen olen pitänyt lääkkestä parin päivän tauon jos on tietänyt lähtevänsä baariin. - Anonyymi
Otin useampia pillereitä ja viiniä ainakin litran… muisti loppu jo ennen kun kavereiden soittama lanssi tuli. Seuraavat kerrat muistan kun heräsin teholta. En muista tapahtuneista yhtään mitään. Teholla olin seuraavan yöhön asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693