tuntuu olevan täällä aika yleistä.Palstalla on monia tuntemiani ihmisiä ja mielenkiinnolla olen lueskellut myös heidän ilmoituksiaan.Kyllä heidät hyvin tuntevana pitää sanoa että mihin kaikkeen ihmiset voikaan alentua??? Olen siis alkanut miettimään että maksaako oikeasti vaivaa ottaa yhteyttä kenenkään profiiliin kun ei tiedä mitä todellisuudessa saa ja on odotettavissa.kärjistettynä esimerkkinä kaverini ilmoitus jossa hän mainostaa itseään sosiaalisena ja erittäin urheilullisena,,,mutta todellisuudessa hän pysyy 4 seinän sisällä suurimman osan aikaa ja ei todellakaan urheile,,että näin!! mutta onnea kaikille seuraa hakeville :)
toivottavasti ette saa "sikaa" säkissä!!!
deitti-ilmoituksessa valehtelu
15
957
Vastaukset
- leyleo
Ärsyttävimpiä ovat ne, jotka ovat varattuja mutta ovat sinkku-nimikkeellä seuraa hakemassa.
Todellista vedätystä! - valhetta vain
juu.totta. valehdellaan ikä, paino ja henkinen terveys. olen treffit tehnyt pari kertaa ja voi helvetti miten ikää on tullut parissa päivässä kymmenen vuotta enemmän,paino ja pituus muuttuneet myös.lisäksi treffattava myös juntti juttujensa perusteella.en harrasta enää netti seuranhakua.paras kun hakee seuransa ihan oikeasta elämästä, ihmisvilinästä.
- hannu32
saisi olla tuonne treffipalstalle pakollinen toi kuvan lisääminen.Kyllä sitä jo kasvokuvastakin voi määritellä suuntia millainen ihminen kyseessä.Vaikkakin kuvaansakin voi nykyään muuttaa mieleisekseen!!
- Heissulivei*
hannu32 kirjoitti:
saisi olla tuonne treffipalstalle pakollinen toi kuvan lisääminen.Kyllä sitä jo kasvokuvastakin voi määritellä suuntia millainen ihminen kyseessä.Vaikkakin kuvaansakin voi nykyään muuttaa mieleisekseen!!
Niin ja voihan kuvakin olla jonkun muun kuva kuin oma.
Tosi on, eilen tapasin miehen , sanoi ikänsä olevansa profiilin perustella 52 vuotias, kas kumma sieltähän paljastui yli 60 vuotias mies...ihan jo ukin näköinen...ei enää hiuksia.
Tosin olemus nuorekas, mutta vyötärö pudonnut, vaari housut. Kas kummaa ei ollu enää työelämässäkään, vaikka niin kertoi, ihan selvää oli että piti olla rikas nainen, kun eläke on niin pieni ja kun minä olen leski, ajatteli että on rahaa...
Tulipa taasen lunta tupaan tässä nettimaailmassa...ihmiset yrittäkää edes ikänne sanoa rehellisesti. Kamala pettymys.
- juu juu
Kyllä se niin on ettei tiedä mihin uskoa, kun nettitreffi seuraa etsii. On niin suuri kiusaus lisätä
itsestään kaikkea, mikä on yhtä kaukkaa, kuin tyynimeri päijänteestä. Kamallaahan se on kun paikalle
lyllertääkin joku taatelin tallaaja, joka urheilee kaljapullo kourassa sohvan rähjässä makoillen.
On kyllä ihan aitojakin mukana, ettei voi äkkiseltään yleistää kaikkia. - ????!
kannattaa varmaan vastailla - eikä vaan olettaa että kaikki huijaa?
- Joopasen joo
Kommunikaatiotaidottomia muumeja kaikki naiset palstoilla, eivät vastaa viesteihin. Kurkkaavat vaan koulutuksen ja tulot, jos ei miellytä häipyvät.
- supermies?
Joopasen joo kirjoitti:
Kommunikaatiotaidottomia muumeja kaikki naiset palstoilla, eivät vastaa viesteihin. Kurkkaavat vaan koulutuksen ja tulot, jos ei miellytä häipyvät.
"Kommunikaatiotaidottomia muumeja kaikki naiset palstoilla, eivät vastaa viesteihin. Kurkkaavat vaan koulutuksen ja tulot, jos ei miellytä häipyvät."
Nämäkään eivät tunnu riittävän - ja voin omalta kohdaltani sanoa myös että pelkästään omaisuus ja koulutus eivät vielä yksinään riitä mihinkään. Vastauksia omiin viesteihini on ollut pyöreä nolla tähän asti, muilta naisilta on kyllä tullut vähän viestejä, mutta heitä en ole kelpuuttanut, tai he ovat asuneet liian kaukana. Tosiasiassa naiset tuntuvat vaativan paljon omaa tasoaan parempaa seuraa. Palstalta on löytynyt myös useampi akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen mies, eivätkä nämä ilmeisesti edes lihaviakaan, joiden on täytynyt tyytyä ihan sekundaluokan naisiin, tai ei mihinkään. Siis lihaviin, köyhiin ja tupakoiviin, joilla ei edes ole mitään kunnollista ammattia. Parempaa seuraa löytää varmasti liveänkin, ei kannata jäädä tänne nyhjöttämään, jos on tasokkaampi mies. - m37 vastaa
supermies? kirjoitti:
"Kommunikaatiotaidottomia muumeja kaikki naiset palstoilla, eivät vastaa viesteihin. Kurkkaavat vaan koulutuksen ja tulot, jos ei miellytä häipyvät."
Nämäkään eivät tunnu riittävän - ja voin omalta kohdaltani sanoa myös että pelkästään omaisuus ja koulutus eivät vielä yksinään riitä mihinkään. Vastauksia omiin viesteihini on ollut pyöreä nolla tähän asti, muilta naisilta on kyllä tullut vähän viestejä, mutta heitä en ole kelpuuttanut, tai he ovat asuneet liian kaukana. Tosiasiassa naiset tuntuvat vaativan paljon omaa tasoaan parempaa seuraa. Palstalta on löytynyt myös useampi akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen mies, eivätkä nämä ilmeisesti edes lihaviakaan, joiden on täytynyt tyytyä ihan sekundaluokan naisiin, tai ei mihinkään. Siis lihaviin, köyhiin ja tupakoiviin, joilla ei edes ole mitään kunnollista ammattia. Parempaa seuraa löytää varmasti liveänkin, ei kannata jäädä tänne nyhjöttämään, jos on tasokkaampi mies.Mun mielestä tasokkuusajattelu on lähinnä itsepetosta, joka ei perustu tosiasioihin tai ylipäätänsä tiettyihin kriteereihin. Tasokkuusajattelun perimmäinen ongelma on siinä, että jokaisella on oma käsitys siitä, millainen on "tasokas" ihminen. Näiden kriteerien välillä voi olla ja onkin hyvin isoja ristiriitoja.
Mulle tasokkuudesta paasaava ihminen on ainakin sukupuolesta riippumatta todella iso turn-off. Tätä ominaisuutta ei kompensoi mikään muu ominaisuus.
Sitä paitsi, sen vähän mitä olen naisiin tutustunut, jos ulkokuori jätetään vaille huomiota, ihan samanlaisia naiset ovat kuin miehet - eivät mitään yli-ihmisiä. - juu juu
m37 vastaa kirjoitti:
Mun mielestä tasokkuusajattelu on lähinnä itsepetosta, joka ei perustu tosiasioihin tai ylipäätänsä tiettyihin kriteereihin. Tasokkuusajattelun perimmäinen ongelma on siinä, että jokaisella on oma käsitys siitä, millainen on "tasokas" ihminen. Näiden kriteerien välillä voi olla ja onkin hyvin isoja ristiriitoja.
Mulle tasokkuudesta paasaava ihminen on ainakin sukupuolesta riippumatta todella iso turn-off. Tätä ominaisuutta ei kompensoi mikään muu ominaisuus.
Sitä paitsi, sen vähän mitä olen naisiin tutustunut, jos ulkokuori jätetään vaille huomiota, ihan samanlaisia naiset ovat kuin miehet - eivät mitään yli-ihmisiä.Kun olen lueskellut näitä tarinoita, niin kyllä ihmetyttää kamalasti, että aikuiset ihmiset
valehtelee itsestään näinkin sujuvasti. Siis ei mene jakeluun mitenkään, kuinka voi sitten
mennä treffeille, jos ja kun on ihan muuta kuin on antanut ymmärtää. MIKSI MIKSI vetää roolia. ??? Tuleehan se jokatapauksessa ilmi ja sittenkös vasta noloa onkin... - Lioptaskit
juu juu kirjoitti:
Kun olen lueskellut näitä tarinoita, niin kyllä ihmetyttää kamalasti, että aikuiset ihmiset
valehtelee itsestään näinkin sujuvasti. Siis ei mene jakeluun mitenkään, kuinka voi sitten
mennä treffeille, jos ja kun on ihan muuta kuin on antanut ymmärtää. MIKSI MIKSI vetää roolia. ??? Tuleehan se jokatapauksessa ilmi ja sittenkös vasta noloa onkin...Minä en ole törmännyt sellaisiin jotka valehtelee. Mutta sellaiseen olen törmännyt että laitetaan kuvia jotka vääristää, esim. tyylikäs kuva mutta todellisuudessa on nuhruiset vaatteet ja risuparta.
Mielestäni kuvista tulisi käydä ilmi onko partaa, silmälaseja, onko lyhyt tukka vai pitkä sekä arkipukeutumisetyyli. Oikeasti jos treffeillä kohtaakin ihan erinäköisen ihmisen niin siitä järkyttyy niin että ei niillä treffeillä sitten enää mitään toivoa ole. - m37 vastaa
juu juu kirjoitti:
Kun olen lueskellut näitä tarinoita, niin kyllä ihmetyttää kamalasti, että aikuiset ihmiset
mennä treffeille, jos ja kun on ihan muuta kuin on antanut ymmärtää. MIKSI MIKSI vetää roolia. ??? Tuleehan se jokatapauksessa ilmi ja sittenkös vasta noloa onkin...Minun naisihanteeni ei ole aikojen saatossa muuttunut, joten tiedän riittävän hyvin millaisesta naisesta kumppanina (parisuhteeseen) olen kiinnostunut tai millainen nainen ylipäätänsä sytyttää. Siihen ei tarvita mitään tasokkusteorioita tai edes suuria rintoja.
"Tosiasiassa naiset tuntuvat vaativan paljon omaa tasoaan parempaa seuraa. Palstalta on löytynyt myös useampi akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen mies, eivätkä nämä ilmeisesti edes lihaviakaan, joiden on täytynyt tyytyä ihan sekundaluokan naisiin, tai ei mihinkään. Siis lihaviin, köyhiin ja tupakoiviin, joilla ei edes ole mitään kunnollista ammattia. Parempaa seuraa löytää varmasti liveänkin, ei kannata jäädä tänne nyhjöttämään, jos on tasokkaampi mies."
Otetaan esimerkkinä vaikka työttömyys. Nykyisin työttömyys voi osua kenen tahansa kohdalle. Siinä vaiheessa ei kauheasti paina ihmisen työhistoria tai koulutustaso. Nykyisin kaupan kassalla on helpompi tutustua korkeasti kouluttautuneisiin ihmisiin, jotka eivät ole tehneet opintojensa jälkeen lainkaan koulutustaan vastaavaa työtä. Mun mielestä on loppujen lopuksi se ja sama, mitä ihminen tekee työkseen, kunhan työllä tulee toimeen. Työn tekeminen on ehdottomasti parempi kuin se, että ihminen notkuu saamattomana yhteiskunnan tuilla. Saamattomuudella tarkoitan sitä, ettei ihmisellä ole aikomustakaan tehdä mitään tilanteensa eteen. Toki on olemassa myös ihmisiä, jotka haluaisivat työtä, mutta sitä ei vain ole (ilmaiseksi tehtävää työtä ei lasketa, sillä jollain ihmisen on tultava myös toimeen, koska eläminen ei ole ilmaista).
Opintojen määrä ei ole mikään parisuhdekelpoisuuden mittari, koska on olemassa paremmin käytännön kuin teorian hallitsevia ihmisiä, ja kaikkea siltä väliltä. Mulkvisteja löytyy sekä vähäisesti kouluttautuneiden että kaiken oppineiden joukosta.
Lihavuudelleen tai laihuudelle ihminen toki voi tehdä jotain. Helposti mennään kuitenkin ojasta allikkoon, kun jokaisesta ruokapalasta aletaan tuntea syyllisyyttä, tai vaihtoehtoisesti verrataan omaa elopainoa johonkin "absoluuttisena totuutena" pidettyyn arvoon.
"Minä en ole törmännyt sellaisiin jotka valehtelee. Mutta sellaiseen olen törmännyt että laitetaan kuvia jotka vääristää, esim. tyylikäs kuva mutta todellisuudessa on nuhruiset vaatteet ja risuparta."
Sama havainto. Kovasti tunnutaan vannovan kuvien perään. Monesti se kuva voi antaa kohteestaan huonomman kuvan kuin on tarkoitus. Kysymys on siitä mistä, miten ja milloin kuva on otettu. Olen suosinut pääsääntöisesti ns. sokkotreffejä juuri siksi, ettei deittailu menisi vain pelkäksi kuvakataloogin selailuksi. Toki kuvia on saatettu vaihtaa ennen ensitreffejä, mutta ei heti ensimmäisissä viesteissä. - talvitukka
m37 vastaa kirjoitti:
Minun naisihanteeni ei ole aikojen saatossa muuttunut, joten tiedän riittävän hyvin millaisesta naisesta kumppanina (parisuhteeseen) olen kiinnostunut tai millainen nainen ylipäätänsä sytyttää. Siihen ei tarvita mitään tasokkusteorioita tai edes suuria rintoja.
"Tosiasiassa naiset tuntuvat vaativan paljon omaa tasoaan parempaa seuraa. Palstalta on löytynyt myös useampi akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen mies, eivätkä nämä ilmeisesti edes lihaviakaan, joiden on täytynyt tyytyä ihan sekundaluokan naisiin, tai ei mihinkään. Siis lihaviin, köyhiin ja tupakoiviin, joilla ei edes ole mitään kunnollista ammattia. Parempaa seuraa löytää varmasti liveänkin, ei kannata jäädä tänne nyhjöttämään, jos on tasokkaampi mies."
Otetaan esimerkkinä vaikka työttömyys. Nykyisin työttömyys voi osua kenen tahansa kohdalle. Siinä vaiheessa ei kauheasti paina ihmisen työhistoria tai koulutustaso. Nykyisin kaupan kassalla on helpompi tutustua korkeasti kouluttautuneisiin ihmisiin, jotka eivät ole tehneet opintojensa jälkeen lainkaan koulutustaan vastaavaa työtä. Mun mielestä on loppujen lopuksi se ja sama, mitä ihminen tekee työkseen, kunhan työllä tulee toimeen. Työn tekeminen on ehdottomasti parempi kuin se, että ihminen notkuu saamattomana yhteiskunnan tuilla. Saamattomuudella tarkoitan sitä, ettei ihmisellä ole aikomustakaan tehdä mitään tilanteensa eteen. Toki on olemassa myös ihmisiä, jotka haluaisivat työtä, mutta sitä ei vain ole (ilmaiseksi tehtävää työtä ei lasketa, sillä jollain ihmisen on tultava myös toimeen, koska eläminen ei ole ilmaista).
Opintojen määrä ei ole mikään parisuhdekelpoisuuden mittari, koska on olemassa paremmin käytännön kuin teorian hallitsevia ihmisiä, ja kaikkea siltä väliltä. Mulkvisteja löytyy sekä vähäisesti kouluttautuneiden että kaiken oppineiden joukosta.
Lihavuudelleen tai laihuudelle ihminen toki voi tehdä jotain. Helposti mennään kuitenkin ojasta allikkoon, kun jokaisesta ruokapalasta aletaan tuntea syyllisyyttä, tai vaihtoehtoisesti verrataan omaa elopainoa johonkin "absoluuttisena totuutena" pidettyyn arvoon.
"Minä en ole törmännyt sellaisiin jotka valehtelee. Mutta sellaiseen olen törmännyt että laitetaan kuvia jotka vääristää, esim. tyylikäs kuva mutta todellisuudessa on nuhruiset vaatteet ja risuparta."
Sama havainto. Kovasti tunnutaan vannovan kuvien perään. Monesti se kuva voi antaa kohteestaan huonomman kuvan kuin on tarkoitus. Kysymys on siitä mistä, miten ja milloin kuva on otettu. Olen suosinut pääsääntöisesti ns. sokkotreffejä juuri siksi, ettei deittailu menisi vain pelkäksi kuvakataloogin selailuksi. Toki kuvia on saatettu vaihtaa ennen ensitreffejä, mutta ei heti ensimmäisissä viesteissä.Minulla on ollut onni treffata miehiä, jotka ovat juuri sitä, mitä ovat sanoneet. Paitsi pari, jotka olivat venyttäneet itseään 10cm; ja joskus toi urheilullisuus tuntuu myös olevan aika laaja käsite, mutta ei mulle niin oleellinen "valhe". Jos kaunistelee pituuttaan, se monesti kertoo huonosta itsetunnosta; ettei ole sinut itsensä kanssa. Silloin peli on kyllä menetetty, ennenkuin se alkaakaan.
Mutta paljon positiivisia kokemuksia treffeistä olen saanut, vaikkei vielä olekaan kolahtanut vakavammin - mitä ihmettä????
talvitukka kirjoitti:
Minulla on ollut onni treffata miehiä, jotka ovat juuri sitä, mitä ovat sanoneet. Paitsi pari, jotka olivat venyttäneet itseään 10cm; ja joskus toi urheilullisuus tuntuu myös olevan aika laaja käsite, mutta ei mulle niin oleellinen "valhe". Jos kaunistelee pituuttaan, se monesti kertoo huonosta itsetunnosta; ettei ole sinut itsensä kanssa. Silloin peli on kyllä menetetty, ennenkuin se alkaakaan.
Mutta paljon positiivisia kokemuksia treffeistä olen saanut, vaikkei vielä olekaan kolahtanut vakavamminmutta hän kirjoitti minulle takaisin: olenkin jo löytänyt sopivan ystävän. No miksi ihmeessä viet aikaani jos kerran et hae ketään???? Miksi tällaisilla on ilmoitus? Voi sen poiskin ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349