Kolmekymppinen kokematon kokeilemassa

kokematon mies 30v

Olen kolmekymppinen mies ja poikuus on tallella. Miksi? En ole hirveän ujo mutten yli-itsevarmakaan. Olen aina ollut vähän lapsellisesti romantikko, ajatellut, että kyllähän sitä ehtii sitten leikkimään, kun rinnalle löytyy oikea tyttö, ja tuskin siihen enää kauan menee. Ja hups, vähän huonoa tuuria, kymmenen vuotta kulunut ja suutelemista pidemmälle ei yksikään juttu ehtinyt mennä. Ja nyt on sitten koulut käyty, työpaikka, ystäviä, elämä muuten kunnossa mutta tuntuu, että on jäänyt pahasti muista jälkeen tällä yhdellä elämänalueella, kun lähes kaikki ikätoverit ja nuoremmatkin joko perustelevat perheitä tai ovat muuten vaan pitkässä, onnellisessa parisuhteessa.

Kokemattomuus ei oo mua itseäni juuri vaivannut, mutta näin uuden vuoden myötä ajattelin, että ehkä mun huono naisonni johtuu osittain siitä, ja ajattelin hommautua siitä eroon. Laitoin suoran ja positiivissävyisen netti-ilmoituksen, jossa kerron suoraan tilanteeni ja näytän vartalokuvan jossa en näe mitään hävettävää (ihan normaalivartalo, ei liikakiloja muttei hirveitä lihaksiakaan) ja haen puhtaasti mukavaa oman ikäluokan naista sänkyseuraksi.

Mitä luulette, vastanneekohan tuohon kukaan?

6

3023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

no mikä ettei

• ._.

kyllä se siitä lähtee ;)

• eiköhän...

Riippuu mitä halutat, mutta älä kovin painota alkuunsa tuota sänkyjuttua, nainen haluaa rauhassa totutella ja kuulostella, iskeekö ja voisko rakentua luottamusta välillenne. Myös niin päin kannattaa varautua, ettei ole täysin ongelmainen, niitäkin löytyy, naisissa ehkä noin yksi kymmentä miestä kohden... :/

• Korkattu nainen

Joo, älä painota kokemattomuuttasi, mutta ole rehellinen. Itse kerroin vasta hieman ennen H-hetkeä, että olen neitsyt, mutta mulla olikin aika erikoislaatuinen tilanne.
        Olet paljon muutakin kuin penis. Korosta hyviä puoliasi. Minuun tehosi lipevyyteen asti menevä kohteliauus ja huomaavaisuus. Muista hymy! :)

• onnea yritykselle. Joskus kokeilin vastaavaa, tosin en suoraan sanonut mitään pelkästä sänkyseurasta. En saanut ainuttakaan viestiä.

• Espoon vaalea kyy

terve,

Aika paha tilanne jos ei yhtään vastausta tullu. Meitsille irtoo ko palstalta niin paljon irtistä kuin jaksaa hoitaa jos ei niitä kaikkein halutuimpia prinsessoja ala ruikuttaa(vaativat enemmän työstä ja kilpailu on kovaa...)
        Toinen asia on sitten seurustelukumppanin löytäminen tuolta... Ne, joissa saattais olla ainesta ovat jo niin tottuneita kliksuttelemaan, et ei ne sitä lopeta. Kun ensihuuma hieman laantuu niin, jo ollaan seuraavia kliksuttamassa..

Eli, kun ei liikoja odota niin ei pety ja varmasti pääsee uittamaan ;D

Teissä on jotain vikaa :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      7749
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      4426
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      4135
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1966
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1820
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      72
      1137
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      294
      1133
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      94
      1116
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      962
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      853
    Aihe