Kolmekymppinen kokematon kokeilemassa

kokematon mies 30v

Olen kolmekymppinen mies ja poikuus on tallella. Miksi? En ole hirveän ujo mutten yli-itsevarmakaan. Olen aina ollut vähän lapsellisesti romantikko, ajatellut, että kyllähän sitä ehtii sitten leikkimään, kun rinnalle löytyy oikea tyttö, ja tuskin siihen enää kauan menee. Ja hups, vähän huonoa tuuria, kymmenen vuotta kulunut ja suutelemista pidemmälle ei yksikään juttu ehtinyt mennä. Ja nyt on sitten koulut käyty, työpaikka, ystäviä, elämä muuten kunnossa mutta tuntuu, että on jäänyt pahasti muista jälkeen tällä yhdellä elämänalueella, kun lähes kaikki ikätoverit ja nuoremmatkin joko perustelevat perheitä tai ovat muuten vaan pitkässä, onnellisessa parisuhteessa.

Kokemattomuus ei oo mua itseäni juuri vaivannut, mutta näin uuden vuoden myötä ajattelin, että ehkä mun huono naisonni johtuu osittain siitä, ja ajattelin hommautua siitä eroon. Laitoin suoran ja positiivissävyisen netti-ilmoituksen, jossa kerron suoraan tilanteeni ja näytän vartalokuvan jossa en näe mitään hävettävää (ihan normaalivartalo, ei liikakiloja muttei hirveitä lihaksiakaan) ja haen puhtaasti mukavaa oman ikäluokan naista sänkyseuraksi.

Mitä luulette, vastanneekohan tuohon kukaan?

6

3090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

no mikä ettei

• ._.

kyllä se siitä lähtee ;)

• eiköhän...

Riippuu mitä halutat, mutta älä kovin painota alkuunsa tuota sänkyjuttua, nainen haluaa rauhassa totutella ja kuulostella, iskeekö ja voisko rakentua luottamusta välillenne. Myös niin päin kannattaa varautua, ettei ole täysin ongelmainen, niitäkin löytyy, naisissa ehkä noin yksi kymmentä miestä kohden... :/

• Korkattu nainen

Joo, älä painota kokemattomuuttasi, mutta ole rehellinen. Itse kerroin vasta hieman ennen H-hetkeä, että olen neitsyt, mutta mulla olikin aika erikoislaatuinen tilanne.
        Olet paljon muutakin kuin penis. Korosta hyviä puoliasi. Minuun tehosi lipevyyteen asti menevä kohteliauus ja huomaavaisuus. Muista hymy! :)

• onnea yritykselle. Joskus kokeilin vastaavaa, tosin en suoraan sanonut mitään pelkästä sänkyseurasta. En saanut ainuttakaan viestiä.

• Espoon vaalea kyy

terve,

Aika paha tilanne jos ei yhtään vastausta tullu. Meitsille irtoo ko palstalta niin paljon irtistä kuin jaksaa hoitaa jos ei niitä kaikkein halutuimpia prinsessoja ala ruikuttaa(vaativat enemmän työstä ja kilpailu on kovaa...)
        Toinen asia on sitten seurustelukumppanin löytäminen tuolta... Ne, joissa saattais olla ainesta ovat jo niin tottuneita kliksuttelemaan, et ei ne sitä lopeta. Kun ensihuuma hieman laantuu niin, jo ollaan seuraavia kliksuttamassa..

Eli, kun ei liikoja odota niin ei pety ja varmasti pääsee uittamaan ;D

Teissä on jotain vikaa :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe