Tuomarin vaimon autoJobbaus

kaeronen

Möin auton kaksikuukautta romuksi eli joskus marraskuussa. Jouduin purkamaan autokaupan kun en saanut romutustodistusta. 2kk jobbari ajo minun Ajoneuvoveroilla ja vakuutuksella Nyt saan luultavasti tehdä omalle autolleni mitä vain koska laki on uudistunut auton rekisteristä poiston yhteyteen eli auton lopulliseen poistoon on oltava romutustodistus. Olenkohan rikollinen ja velkaa kun en tiedä missä auto oli 2kk ja auto on nyt parkissa "muutaman kirosanan jälkeen". Ajoaika loppu 31.12.2010. Onko kyseessä auton anastus tuomarin tutulta kun paperit autosta oli tekemättä luovari todistukset yms. No Poliisi on sanonut että OMALLE AUTOLLE saa tedä mitä vain. Mistä saan laillisen romutustodistuksen auton runkoa vastaan? ettei sitä myydä toisen kerran Kiihtelysvaarassa väärin. Kuulin että auto olisi ollut menossa niinsanotusti jobbarilta ajokortittoman henkilön ajoon joka oli istunut jo muutenkin autoilusta vankilassa.

2

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaeronen

      OIKAISU minulla sattu pieni kirjoitusvirhe Kyseessä oli tuomarin vaimon veli joka teki autokaupan.

    • xcxcxcxc

      Sun pitää toimittaa auto Viralliseen romutuspisteeseen, niin saat todistuksen. Hoitavat muistaakseni sun puolesta kaikki muut paperitkin, eli vakutus ja vero katkeaa.

      http://www.salry.fi/romutustodistus.php

      Itse vein muutama vuosi sitten konevikaisen auton romutukseen, jottei tule ongelmia. Olisin saanut autosta satasen tai parin, mutta katsoin, että varmempaa on laittaa romutuksen, kuin odottaa seurauksia tai maksaa jonkun muun autoilua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe