Onko tällä aineella jotain haittavaikutuksia?
Mikä riski on saada verisuonitukoksia, jos käyttää tätä lääkettä?
Mulle määrättiin tätä käytettäväksi ajoittain runsaisiin vuotoihin. Lisäksi on määrätty paikallista estrogeenia (Vagifem).
Pelkään vaan ihan sairaasti tukoksia, kun lähisuvussa on paljon sydän- ja verisuonisairauksia, tosin laskimotukoksia ei niinkään, vaan valtimoiden puolella.
Äidillä oli aivoinfarkti vähän päälle 5-kymppisenä. En tiedä johtuiko estrogeenihoidosta, vai mistä.
Hänellä todettiin kyllä niihin aikoihin myös diabetes. Ei kylläkään ollut ollenkaan ylipainoinen yms.
Diabetesta (2. tyyppiä) on suvussa muutenkin pilvin pimein.
Traneksaamihappo, esim. Cyklokapron
tukosriskit yms.?
1
3250
Vastaukset
- vaihtarivaivat
tuollaista vaaraa kun samaa sain. ei lääkäri sanonut mitään. aiheuttaakohan edes, ei kai sitä myytäis? mulla ei kyllä auta vuotoihin en ainakaan huomaa apuja joten en enää syö.
ota hormonikierukka sehän vähentää vuotoja. sitäkin mulle tarjottiin, sain cyklokapronia siihen asti kun kierukka piti laittaa kun mulla putos hb liian alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657