Kuinka voisi tulla näyttelijäksi?

lonkkuu

Hei, olen 13 vuotias poika jota kiinnostaa näytteleminen tai mainoksissa esiintyminen.
Voiko tässä iässä mennä johonkin elokuvaan yms. mainoksiin tai sarjoihin ilman entistä kokemusta olin pari vuotta sitten seppälässä mallina, mutta sen jälkeen en ole yrittänyt.
Toivon että tähän viestiin vastaa mahdollisimman moni.
Kiitos (:

5

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonkkuu

      Voisiko joku vastata, kiitos?

    • teakkilainen

      käy koulu loppuun ala sit vasta leikkimään

    • Näyttelijä

      Tottakai voi! Onhan elokuvissa/sarjoissa/mainoksissa tähänkin asti käytetty sinunkin ikäisiä. Homma vaatii paljon perehtymistä. Kyse ei todellakaan ole mistään leikkimisestä (teakkilaisten abstraktit luonnokset omaan arvoonsa). Ole aktiivinen ja päättäväinen. Kipinä silmissä!

    • Bellajulia

      Oo vaan aktiivinen ja eti näyttelijän töitä koko ajan. ;)
      Facebookista "Castbook" haku kenttään, sinne tulee koko ajan uusia rooleja, tosin usein palkattomii, mut jostain on alotettava :D
      Tietenki jos on suhteita, kannattaa käyttää niit maholliimman paljon hyväks, esim. jos on vaan joku serkkupoika töissä jossain maikkaril, ni pyydät vaan et pääseks vähän kattoo, sitä ei koskaa tiedä kenet siel tapaa.
      Mun mielest kaikista tärkein on innokkuuss ja se et uskoo, et must tulee näyttelijä, ku hankkii rooleja. On kans hyvä esittää jotain kiinnostustra sitä roolii kohtaan.
      Sit on kans olemas mainos toimistoja, ne on vähän niinku mallitoimistoi, mut palkaa kans tv-mainoksiin ja elokuviin sivurooleihin. Sellasii toimistoi on esim. clamos.com
      Onnee roolien hankkimiseen :)

    • unpapel

      Kannattaa liittyä jäseneksi www.rooli.fi sivustolle. Siellä tuotantoyhtiöt ilmoitttavat koekuvauksista ym alan työmahdoolisuuksista. Liittyäksesi jäseneksi tarvitset huoltajan suostumuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe