Hei, olen 13 vuotias poika jota kiinnostaa näytteleminen tai mainoksissa esiintyminen.
Voiko tässä iässä mennä johonkin elokuvaan yms. mainoksiin tai sarjoihin ilman entistä kokemusta olin pari vuotta sitten seppälässä mallina, mutta sen jälkeen en ole yrittänyt.
Toivon että tähän viestiin vastaa mahdollisimman moni.
Kiitos (:
Kuinka voisi tulla näyttelijäksi?
5
548
Vastaukset
- lonkkuu
Voisiko joku vastata, kiitos?
- teakkilainen
käy koulu loppuun ala sit vasta leikkimään
- Näyttelijä
Tottakai voi! Onhan elokuvissa/sarjoissa/mainoksissa tähänkin asti käytetty sinunkin ikäisiä. Homma vaatii paljon perehtymistä. Kyse ei todellakaan ole mistään leikkimisestä (teakkilaisten abstraktit luonnokset omaan arvoonsa). Ole aktiivinen ja päättäväinen. Kipinä silmissä!
- Bellajulia
Oo vaan aktiivinen ja eti näyttelijän töitä koko ajan. ;)
Facebookista "Castbook" haku kenttään, sinne tulee koko ajan uusia rooleja, tosin usein palkattomii, mut jostain on alotettava :D
Tietenki jos on suhteita, kannattaa käyttää niit maholliimman paljon hyväks, esim. jos on vaan joku serkkupoika töissä jossain maikkaril, ni pyydät vaan et pääseks vähän kattoo, sitä ei koskaa tiedä kenet siel tapaa.
Mun mielest kaikista tärkein on innokkuuss ja se et uskoo, et must tulee näyttelijä, ku hankkii rooleja. On kans hyvä esittää jotain kiinnostustra sitä roolii kohtaan.
Sit on kans olemas mainos toimistoja, ne on vähän niinku mallitoimistoi, mut palkaa kans tv-mainoksiin ja elokuviin sivurooleihin. Sellasii toimistoi on esim. clamos.com
Onnee roolien hankkimiseen :) - unpapel
Kannattaa liittyä jäseneksi www.rooli.fi sivustolle. Siellä tuotantoyhtiöt ilmoitttavat koekuvauksista ym alan työmahdoolisuuksista. Liittyäksesi jäseneksi tarvitset huoltajan suostumuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530