Hei, olen 13 vuotias poika jota kiinnostaa näytteleminen tai mainoksissa esiintyminen.
Voiko tässä iässä mennä johonkin elokuvaan yms. mainoksiin tai sarjoihin ilman entistä kokemusta olin pari vuotta sitten seppälässä mallina, mutta sen jälkeen en ole yrittänyt.
Toivon että tähän viestiin vastaa mahdollisimman moni.
Kiitos (:
Kuinka voisi tulla näyttelijäksi?
5
582
Vastaukset 5
- lonkkuu
Voisiko joku vastata, kiitos?
- teakkilainen
käy koulu loppuun ala sit vasta leikkimään
- Näyttelijä
Tottakai voi! Onhan elokuvissa/sarjoissa/mainoksissa tähänkin asti käytetty sinunkin ikäisiä. Homma vaatii paljon perehtymistä. Kyse ei todellakaan ole mistään leikkimisestä (teakkilaisten abstraktit luonnokset omaan arvoonsa). Ole aktiivinen ja päättäväinen. Kipinä silmissä!
- Bellajulia
Oo vaan aktiivinen ja eti näyttelijän töitä koko ajan. ;)
Facebookista "Castbook" haku kenttään, sinne tulee koko ajan uusia rooleja, tosin usein palkattomii, mut jostain on alotettava :D
Tietenki jos on suhteita, kannattaa käyttää niit maholliimman paljon hyväks, esim. jos on vaan joku serkkupoika töissä jossain maikkaril, ni pyydät vaan et pääseks vähän kattoo, sitä ei koskaa tiedä kenet siel tapaa.
Mun mielest kaikista tärkein on innokkuuss ja se et uskoo, et must tulee näyttelijä, ku hankkii rooleja. On kans hyvä esittää jotain kiinnostustra sitä roolii kohtaan.
Sit on kans olemas mainos toimistoja, ne on vähän niinku mallitoimistoi, mut palkaa kans tv-mainoksiin ja elokuviin sivurooleihin. Sellasii toimistoi on esim. clamos.com
Onnee roolien hankkimiseen :) - unpapel
Kannattaa liittyä jäseneksi www.rooli.fi sivustolle. Siellä tuotantoyhtiöt ilmoitttavat koekuvauksista ym alan työmahdoolisuuksista. Liittyäksesi jäseneksi tarvitset huoltajan suostumuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601059
- 981034
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882- 135812
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124795Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 52674
- 45666
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141575Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11529- 48527