Kaikki näkyy kahtena niin että on noin 10cm etäisyydellä kaksi kuvaa KOKO AJAN.
Kun pitää toista silmää kiinni näkee tarkasti, mutta ei etäisyyksiä tietenkään ollenkaan.
Ainoastaan aamulla herätessä näen tarkasti kummallakin silmällä kunnolla.
On jatkunut jo noin vuoden pahentuen koko ajan.
Mistä johtuu?
=============
Ei pysty kohdistamaan mihinkään etäisyyteen.
8
422
Vastaukset 8
- maalainen.....
Meilläpäin tuota kutsutaan karsastukseksi, mutta noin akuuttina pitäisi melkeinpä olla kasvain silmän takana. Käy silmälääkärillä, niin asia alkaa avautumaan. Mutta normaalia tuo ei enää todellakaan ole.
- ,,,,,,,,,,,,,
Jos henkilöllä on hajataittoa niin kyllä sitä on ollut aina, joskin sen määrä vähän vaihtelee mm. sen mukaan, onko väsynyt taikka millaista ravintoa on nauttinut.
Jos tuollainen ilmenee vasta aikuiselle, niin äkkiä lääkäriin, syynä voi olla jokin muu tauti, jopa vakava.
- sdfghjlköä0ol
SIIS ETKÖ OLE KÄYNYT LÄÄKÄRISSÄ TUOMMOISEN VIAN TAKIÀ???
En nyt tahdo pelotella, mutta jotain vakavaa tuossa takana täytyy olla....- 6 6
Jos nuori ihminen: onko lävistyskoruja kulmakarvpjen tienoilla? Tekoripset?
Jos iäkkäämpi: onko toinen luomi laskeutunut alemmas kuin toinen, painaa silmää eri asentoon?
Jos rillipää: onko lasit uusinnan tarpeessa?
Hajataittokin voi ajan oloon muuttua ja kahden kuvan läheisyys/kaukuus riippuu siitä, mille etäisyydelle tarkentaa katseen.
Ihmettelen kyllä ettei aloittaja ole käynyt lääkärissä, sillä vaikka ei olisi kysymys mistään vakavastakaan niin onhan tuo epämukavaa ja voi olla laseillakin korjattavissa.
Hanki nyt jo HYVÄYSTÄVÄ slimälasit.
- rillipää :)
mitä nää sekopäät täällä sua säikyttelee?!?
Siis sulla hajataittoa ihan selvästi tullut, iänmyötä sitä tulee enempi ja alkaa häiritsemään ihan sillee ku selitit, nyt vaan silmälääkäriin, optikkokin taitaa riittää niin saat oikeat rillien vahvuudet, että nou hätä!!!!!!!!
:D - trolliko on
Lopeta alkoholinkäyttö!
- Mhmm
Mulla aika lailla sama juttu, kauempana olevat kohteet näkyvät sumeasti ja jotenkin kahtena. Ei auta toisen silmän kiinni laittokaan, kahtena näkyy silti. Ollut vaiva myös kohta jo vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398