Mitä huumeita käytät?

pkpkpkoo

Ja miten usein?Ikä?

oma:18v
Kahvi ja tupakka-pari kertaa viikossa
Alkoholi-Viikonloppuisin
Kannabis-Joka toinen viikonloppu

101

2810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi yök

Hyi hitto. Jätä nyt tupakka ja viina. Niistä ei ole mitään iloa.

• huumeille EI!!!!

kahvi, rööki päivittäin.. viina ehkä noin kerran puoleen vuoteen.. huumeille sanon suoraan ja kovaa EI!!!

• ...
        huumeille EI!!!! kirjoitti:

kahvi, rööki päivittäin.. viina ehkä noin kerran puoleen vuoteen.. huumeille sanon suoraan ja kovaa EI!!!

"kahvi, rööki päivittäin.. viina ehkä noin kerran puoleen vuoteen.. huumeille sanon suoraan ja kovaa EI"

Ihanko totta kaikki luettelemasi aineet ovat päihteitä ja pahiten päänsä saa sekaisin alkoholi nimisellä päihteellä.

• n00balot
        ... kirjoitti:

"kahvi, rööki päivittäin.. viina ehkä noin kerran puoleen vuoteen.. huumeille sanon suoraan ja kovaa EI"

Ihanko totta kaikki luettelemasi aineet ovat päihteitä ja pahiten päänsä saa sekaisin alkoholi nimisellä päihteellä.

Hän EI väittänytkään ettei käytä PÄIHTEITÄ, vaan puhui huumeista.

• melko abso
        n00balot kirjoitti:

Hän EI väittänytkään ettei käytä PÄIHTEITÄ, vaan puhui huumeista.

ja tupakki hermoston. Aivan sama millä nimellä kulkevat, vaarallisia huumeita (väärin)käytettyinä.

• :)))))
        huumeille EI!!!! kirjoitti:

yhtään huumeita , muutama päivä kuussa kukkaa, maria

• .

joo joskus harvoin mutta se ei ny huume taida edes olla ku ei siitä mitää saa, sama ku tupakkaa polttaisi

• gkjgalg

Lopeta pälli kaikkien noiden turhuuksien käyttö!
      Jokainen aivan turhaa. Etenkin kannabis, alkoholi ja tupakka.

• vähissä..

on, joskus sumppia, kaljaa ja viinaa jos niitä huumeiksi katsotaan pari kertaa kuussa.
      Vars. huumeita en ole koskaan käyttänyt vaikka tarjottu kyllä on. Linnasakin nuorempana kävin mutta järki säilyi tallella. Nyt olen vajaat 50 vuotias ja tunnen olevani elämäni vedossa. Tärkeintä ei ole se mitä on käyttänyt vaan mistä on kieltäytynyt.

• Hei hei Mari

Lääkekäyttö vapaaksi.

• rajua kamaa

Käytän kahvinpapuja. Ostin myllyn jossa jauhan niistä halutunlaista karkeusastetta halutun määrän. Saan vaikka expressoa. Saan kiksit tuoreesta kahvista. Kannabista en käytä koska se on luusereiden juttu. Parin vuoden käytön päästä et kannabiksen takia kykene ymmärtämään viestiäni sumuaivo.

• Panikoiva1

Sanoo pankkiipalstan "asiantuntia" kirjoittaja. Mee vaik kattoon.

• MESKALIINIÄ MYÖS

Kolme grammaa hassista on päivä annoksein,muutama viiva amfetamiinia livahtaapi yksintein,illalla taidan lähteä ottamaan 20tuoppia kun janottaa näin yö sydämmellä,kokaiini lsd ja extaasia juu,aina raikas koskenkorva välipalana maistuu.
      Vähän liika mä sieniä napostelen,liikaa ja liikaa ja sitten rakastuuuuuuuuu............

• vittu hei znaijaatsä

Vedän andy kaa vähä hepoo rännii ja alan sössöttää näin....

• sekona paha olo

essosata ja piristä menee pää niin totaalisen sekaisin, että tarvii apua.

• vain 8 sekuntia
        sekona paha olo kirjoitti:

essosata ja piristä menee pää niin totaalisen sekaisin, että tarvii apua.

Tarjolla tänään pirin kone,kovalla vauhdilla pyöriin pirin kone,statuksien status pirin kone,pirin kone,pirin kone!

• Pirkko P

Otan tekstisi virkistävänä vitsinä. Itse lopetin viinan käytön 2.1.

• ei muita..

ert rety y5y5 yw5y sew wrty w54

• Jawolf

Eli fastball eli kokaiinin ja heroiinin mixi!

Kylä lähtee!

• Happoa happoa ,

totta kai! On se jännää kun teipiltä palatessaan saa arvailla onko kuollut vaiko elossa !

• 18

Mutta kyllä peote toimii kanssa.
        Oksettaa vaan aika paljon.

• Tietäjä x 2

Alkoholi ei ole huume, vaan seurustelujuoma.

• af Horn

Sallinette minun olla eri mieltä! Alkoholista saa irti huumeenkaltaisia olotiloja juomalla riittävästi riittävän hitaasti. Enemmistö ihmisistä käyttää alkoholia aivan väärin, ja itsekin tähän usein sorrun: Juomalla nopeasti perjantaipullon saa itsensä vain "tukkoon". Se on sama, kuin ensikertalainen polttaisi vahvan jointin.

Itse käytän
        kahvi - pari kertaa viikossa
        alkoholi - viisi kertaa viikossa
        nikotiini - pari kertaa kuussa

Kannabiksen käytön olen lopettanut, koska se on tiedelehti Lancetissa julkaistun artikkelin mukaan vaarallista mielenterveydelle. Haluaisin kovasti käyttää myös kokaiinia, koska olen kuullut siitä paljon hyvää. Meillä täällä Tammisaaressa on kuitenkin vaikea saada kokaiinia.

• keski-ikänen

eniten viinaa, tokana vähän lääkkeitä laskuihin= krapuloihin. pilvee käyttäsin mieluiten. ei vaan ole kontakteja eikä mahdollisuutta kasvattaa omia. muut päihteet ei kiinnosta..

• vitun dorka

saatanan päihteilijä. Mitä helwetin kiksejä sinäkin tuppikulli saat siitä kun päätäsi vedät sekaisin?
        Onko jotenkin tervettä toimintaaaaaaa, HÄH?
        Ja vielä pilvee mieli tekis, saatanan runkku!

• TapioLapio
        vitun dorka kirjoitti:

saatanan päihteilijä. Mitä helwetin kiksejä sinäkin tuppikulli saat siitä kun päätäsi vedät sekaisin?

Sunkin vanhemmat toivoi, että heidän lapsestaan kasvaisi kunnollinen ihminen. Sen sijaan susta tuli tollainen vastenmielinen tyhjäpäinen sianvittu. Vanhempas häpee sua nyt, persläpi.

• mistä?
        TapioLapio kirjoitti:

Sunkin vanhemmat toivoi, että heidän lapsestaan kasvaisi kunnollinen ihminen. Sen sijaan susta tuli tollainen vastenmielinen tyhjäpäinen sianvittu. Vanhempas häpee sua nyt, persläpi.

Mahtaa omat vanhempasi aivan pakahtua ylpeydestä. Kunnollisuudesta et tiedä mitään. Olet vain suuriturpainen narkki, jonka ainoa tarkoitus vapaalla on vetää nuppi sekaisin. Säälittävää.

• keski-ikänen
        vitun dorka kirjoitti:

viina on päihteenä/huumeena tosi huonoon kuntoon vievä kama. maksa paukkuu, haima vinkuu ja aivot
        se käytännössä sulattaa. tänään joutuu taas illalla ottaan napin että saa nukuttua. tätä se on viinan
        kanssa, eikö ole mahtavaa kun se on laillista?

pilvee voi sentään poltella ilman että kärsii helvetillisiä oloja. eikä tarvi käytön jälkeen syödä nappeja.
        sisuskalutkaan ei kärsi kuten viinan käytössä.

tätä kun nyt miettii eilisen kännin jälkeen... pitäsköhän laittaa oma terveys lain edelle?

• magix1
        keski-ikänen kirjoitti:

viina on päihteenä/huumeena tosi huonoon kuntoon vievä kama. maksa paukkuu, haima vinkuu ja aivot
        se käytännössä sulattaa. tänään joutuu taas illalla ottaan napin että saa nukuttua. tätä se on viinan
        kanssa, eikö ole mahtavaa kun se on laillista?

pilvee voi sentään poltella ilman että kärsii helvetillisiä oloja. eikä tarvi käytön jälkeen syödä nappeja.
        sisuskalutkaan ei kärsi kuten viinan käytössä.

tätä kun nyt miettii eilisen kännin jälkeen... pitäsköhän laittaa oma terveys lain edelle?

Oikeeta puhetta!!!!!

• Anonyymi
        vitun dorka kirjoitti:

Onhan se hassuu kui paljo se sun persettäs kutittaa mitä muut käyttää, vitun daiju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hassuu kui paljo se sun persettäs kutittaa mitä muut käyttää, vitun daiju

Miten negroat vuoden 2011 langan? Botti!:

• t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

niihi tulee himo

• Tupakka ei tehoa

Liimaa Hassista ja Pillereitä.

Kahvia en juo koska siitä saa mahahaavan ja ripulin.

• 23
        Tupakka ei tehoa kirjoitti:

Liimaa Hassista ja Pillereitä.

Kahvia en juo koska siitä saa mahahaavan ja ripulin.

Ja muutama viiva amfetamiiniä livahtaapi yksintein,hei kokeile instant kahvia se ei aiheuta mahavaivoja!

• 23
        23 kirjoitti:

Ja muutama viiva amfetamiiniä livahtaapi yksintein,hei kokeile instant kahvia se ei aiheuta mahavaivoja!

ja vanhoja naisia.Saa parhaat kyydit,ja tekee kutaa joka kerta.Tärpättiä kalun pesuun.

• somali

Siis kaljaa viikonloppusin ja kahvia&tupakkaa päivittäin.. ! terveysintoilijat painukoon vittuun!

• Keski-ikäinen mies

Alkoholi pari-kolme kertaa vuodessa 1-4 annosta.
      Teetä runsaasti.

• eafsafsfasf

ikä 24

kahvia todella paljon.
      alkoholia lähes päivittäin.
      tupakkaa - satunnaisesti.

kannabikseen ja muuhun paskaan en koske.

• on.

Kohdallaan,minun ei tarvitse käyttää mitään päihteitä,ei edes kahvia.

• Cocnak

Ja päivittäin, ryyppy tai pari, ei enempää. Olen 70 ja ollut alle 10 kertaa humalassa koko elinaikanani!

• Järkeä SAA käyttää!

Olen siisti ja sivistynyt, ihan normaali keski-ikäinen nainen ja polttelen pilveä aina kun voin. Viina tuhoaa elimistön, talouden ja ihmissuhteet. Känniset tyypit tappelee ja sählää, sekoilee vieraissa ja tutuissa ja näyttää viiskymppisinä turvonneilta porsailta. Oletko koskaan nähnyt agressiivista pilveilijää? Minä en. Kannabis pitäisi ehdottomasti laillistaa, sillä kukkakulttuuri edistää rauhaa ja hampun viljely on erittäin ekologista! Ja ennenkuin alat väittää vastaan, pyydän sinua OTTAMAAN ASIOISTA SELVÄÄ! Netistä löytyy puolueetonta tietoa ja virallisia tutkimuksia, jos haluat saada asiallista infoa. FLOWERPOWER KUNNIAAN!

• itseltäsi.

Miksi minä tarvitsen huumeita,tai alkoholia? Eikö silloin ole jonkin pahasti vialla,jos tarvitsee itseään huumata?

• teemuuh
        itseltäsi. kirjoitti:

Miksi minä tarvitsen huumeita,tai alkoholia? Eikö silloin ole jonkin pahasti vialla,jos tarvitsee itseään huumata?

oon 30, käyttäny enemmän tai vähemmän viimeiset 15 vuotta eri päihteitä. tupakkaa, nuuskaa, alkoholia, pillereitä, impannu, kannabista. kovia huumeita en ole edes kokeillut, ainakaan vielä. tupakkaa joka päivä, alkoholia ainakin 5 päivänä viikossa, pillerit nyt jääny vähemmälle kun en halua niitä käydä metsästään mistään ja samoin on pilven kans. jos olis tarjolla vetäisin ainakin pilvee paljon ja sit voisin vähentää tota viinan juontia. mulla ei alkuun ollu mitään suurempaa syytä päihteiden käyttöön, halusin vaan pitää kivaa ja mä todella rakastan sitä tunnetta kun on kännissä tai muuten lentää jossain pilvissä. myöhemmin elämässä tuli paljon paskaa vastaan, jolloin aloin käyttää päihteitä myös siihen et unohtaa ne ja pääsee irti todellisuudesta. sit siitä tulee kierre ja tapa sekä himo. tiedän et nyt moni ajattelee et oon joku luuseri narkki, mut todellisuudessa käyn töissä, maksan laskut ja elän muutenkin "normi" elämää ja tulen hyvin toimeen. tiedän et näin ei jatku loputtomiin, mut hei sit kun veto loppuu, niin voi lähtee autuaammille laitumille lepäileen.

• magix1

FLOWERPOWER KUNNIAAN!!!!!!Samaa mieltä!!

• yksi plus kuusi

Minä olen nähnyt sen sijaan skitsofreenikkoja, joiden sairaus on lauennut pilvenpolton ansiosta. Suomessa nämä jutut ovat kyllä ihan kummia, kun kukaan ei tiedä huumeista sitten hölkästä. Siis joo, onhan se pilven poltto ihan ok niille, joilla ei ole taipumusta skitsofreniaan tai masennukseen, mutta kun on niin monia joilla on. Et voi etukäteen tietää (paitsi tietysti on kehitetty koe, jolla voidaan määrittää taipumus skitsofreniaan) ja sen vuoksi en haluaisi että kannabis laillistettaisiin. Ei sillä että viinanjuontia mitenkään palvon.

Englannissa muuten tehtiin tutkimus, joissa esimerkiksi amfetamiininkäyttö todettiin vaarattomammiksi kuin alkoholi, mutta yllättäen tuo tutkimus ei sitten saanut jalansijaa. Ihmisten huumetietoisuus usein on juuri peräisin kouluaikaisista pelottelukampanjoista, joissa kaikki pistetään kaikki samaan nippuun. Mikää ei ole vaaraton, mutta olisi kiva jos julkaistaisiin ihan oikeata tietoa.

• HL
        yksi plus kuusi kirjoitti:

Minä olen nähnyt sen sijaan skitsofreenikkoja, joiden sairaus on lauennut pilvenpolton ansiosta. Suomessa nämä jutut ovat kyllä ihan kummia, kun kukaan ei tiedä huumeista sitten hölkästä. Siis joo, onhan se pilven poltto ihan ok niille, joilla ei ole taipumusta skitsofreniaan tai masennukseen, mutta kun on niin monia joilla on. Et voi etukäteen tietää (paitsi tietysti on kehitetty koe, jolla voidaan määrittää taipumus skitsofreniaan) ja sen vuoksi en haluaisi että kannabis laillistettaisiin. Ei sillä että viinanjuontia mitenkään palvon.

Englannissa muuten tehtiin tutkimus, joissa esimerkiksi amfetamiininkäyttö todettiin vaarattomammiksi kuin alkoholi, mutta yllättäen tuo tutkimus ei sitten saanut jalansijaa. Ihmisten huumetietoisuus usein on juuri peräisin kouluaikaisista pelottelukampanjoista, joissa kaikki pistetään kaikki samaan nippuun. Mikää ei ole vaaraton, mutta olisi kiva jos julkaistaisiin ihan oikeata tietoa.

Alkoholi laukaisee skitsofrenian kuusi kertaa todennäköisemmin kuin kannabis. Siinä sulle ja kaikille muillekin vähän faktaa sen kannabiksen laillistamisen ja viinan juomatta jättämisen puolesta. Pahoittelen lähteen puuttumista, jos niitä kovin halajat niin esim Kannabis lailliseksi -adressin (adressit.com) keskustelusta voit niitä löytää.

Jälkimmäisestä kappaleesta olen hyvin samaa mieltä. Tuntuu että kaikki valistus kohdistuu kaikkeen muuhun kuin suomalaisten rakastamaan alkoholi"päihteeseen". Terv. humalatilan eli alkoholin takia raiskattu ja monia ihmissuhteita menettänyt nainen.

• 14v

alkoholi on siinä huume ko kannabiskin,, vaikka se onki laillistettu ni ei se tarkota ettäkö se ois lievempikään.
      tupakka sillin tällöin, alkoholia silloin tällöin, ja jos kannabis olisi laillista ja sitä olisi helpompi saaja, jättäisin alkoholin kokonaan ja siirtyisin kannabikseen.
      ja kyllä, tiedän kuinka kamalaa se on kun näin nuori ihminen käyttää päihteitä.
      päivän jatkot(:

• mmyah

Röökii ja kahvii päivittäin, alkoholii viikonloppuisin. 19 vuotta.

• hyvin menee

Kahvia 1-2 kupillista päivässä, tupakki vielä kokeilematta, Siideri/olut pullo noin joka toinen kuukausi, viiniä lasillinen n. kerran kuukaudessa.

• fvtyeuwtewq

tupakkaa, alkoholia(=yhteiskunnan pahin vitsaus) todella harvoin ja kohtuudella, kannabista usein ja paljon (vaikka en sitä huumeeksi laskekaan) ja syksyllä sieniä, sitäkin pidän lähinnä psykoterapiana. muut paskat olen lopettanut.

• fvtyeuwtewq
        fvtyeuwtewq kirjoitti:

tupakkaa, alkoholia(=yhteiskunnan pahin vitsaus) todella harvoin ja kohtuudella, kannabista usein ja paljon (vaikka en sitä huumeeksi laskekaan) ja syksyllä sieniä, sitäkin pidän lähinnä psykoterapiana. muut paskat olen lopettanut.

niin ja olen 25-vuotias nainen.

• Marjut1

Olen 21 vuotias nainen. Tupakoin päivittäin, kahvia juon noin kerran viikossa, alkoholi pari kertaa kuussa ja kannabista kerran kuussa. Alkoholin käytön ja tupakoinnin voisin kyllä lopettaa. Ainakin vähentää rajusti.

• Alkoholia käytän kohteliaisuus syistä, jos olen juhlatilaisuudessa, yhden lasillisen.

Muita huumeita/päihteitä en käytä.

"body is your temple"!

• 46 v. mummeli

lopetin viinan juonnin 1,5 v. sitten, huumeita en käytä nuorena kokeilin pilvenpolttoo mut se ei ollu vaan mun juttu. viinaan vedin oikein olan takaa , sisuskalut kestäis vielä mut pää ei! Onneks psykiarilta saa hyviin mömmöjä ja ne ihan laillisii- jos joskus haluu vetää vähän vauhtifiilistä esim. vappuna ku muut dokaa ni saman fiiliksen saa kiitos Lyrikoitt - et niit vaan vähän enemmän ni hyvät fiilarit, maksa ei pauku eikä tuu krapulaa eikä laskuja :D 46 v. mummeli ( ei tuu ees morlkkista ja muistaa mitä on tehny)

• Oaxaca Red

Mäkin lopetin viinan eli huumeen käytön pari vuotta sitten.
        Rööki en vedä.
        Kahvia vain aamukupillisen, ja joskus päivällä toisen.
        Pilvee olen poltellu yli 30 vuotta ja välillä oli monen vuoden tauko.
        Nyt sekin on ruvennu tökkii.
        Eikä ole mitenkään vaikeeta olla polttelematta.
        Ei ole sitten minkään laisia vierotus oireita.
        Kerran tuli ientulehdus ja oli hampi hiukka kipaa, mutta Kannabis auttoi ja tulehdus hävisi.
        Huvittaa kun luulevat tietävänsä asiasta mistä ei ole mitään hajua koko asiasta.

• HAiTALLISIA

UUden tutkimuksen mukaan psyykelääkkeet haittaavat psyyken kehitystä ja provosoivat psykooseja,masennuslääkkeet puolestaan aiheuttavat sydän- ja verisuonisairauksia, näin ollen niissä onkin kolminkertaiset varoitukset, paitsi , että SUOMEN LÄÄKÄRIT EIVÄT TÄTÄ NOUDATA.LISÄÄ AIHAEESTA MTV3 KIRJOITUSPALSTALLA AIHEESTA: LÄÄKÄRIEN SIKAILUT

• Stadin kundi

22-vuotias nuori kundi.

- kahvia päivittäin
      - alkoholia pari kertaa vuodessa

• KissaK

Seiskaa luen säännöllisesti, mutta Antti Tuiskuun en ole - luojan kiitos - vielä sortunut.

• alkoholia.

Samaa kaikki. Toiset on vaan "parempia ja toiset muka huonompia. alkoholia kuitenkin ainoastaan. Samaa paskaa kuin muukin.

• olen valtiolle katkera kun alkoholi on ainut saatavilla oleva huume. juon noin 100-350 annosta kuukaudessa. pilveä poltan sillon tällön, polttasin enemmän jos sitä sais kaupasta. 2-6 olutta ja pari sätkää ois ihan hyvä perjantai-ilta ja viikolla ei tarttis juoda mitään. nyt saatan juoda 6-20 illassa jos seuraavana päivänä on töitä. jos ei, ni voi olla etten juo mitään. piriä tulee otettua jos pitää olla valveilla ja ryypätä pari vuorokautta eli lähinnä risteilyillä. sieniä oon syöny ja syön vastekkin. lsd vois olla kiva koittaa mut en oo ainakaan viel. essoja tuli syötyä opiskeluaikana joka viikonloppu. mikään näistä muista ei ole ollut ongelma paitsi tuo alkoholi. en pysty olemaan selvinpäin yli viikkoa. tiedostan olevani alkoholisti mutta niin kauan kun ei yhtään pystypäivää tule töihin alkoholin takia, en tee ongelmalle mitään.
      niin. ikä oli 25.

• Voitto Saukkokoski

päivittäin selkäsärkyyn.

• Antruruli

Mut vaik ne on huumeeks lueteltuja niin tarviin niit ahdistukseen. En kestä yhtää päivää ilman pamia huulee

• ..

jos löytyy, piriä ja psykedeelejä muutamia kertoja vuodessa. Alkoholiin en koske tupakasta puhumattakaan, viinasta menee liian sekaisin ja tupakka on maailman turhin asia.

• Kansainvälinen heppu

Joka aterialla viiniä, joskus vain olutta. Cappucinoa keitän litran päivässä, vähintään. Joskus nautin sen brändyn kanssa. Yömyssynkin otan silloin tällöin.
      Asun etelä-euroopassa ja viini on täällä halvin ruokajuoma, vettä lukuunottamatta. Halvin viini maksaa alle puoli euroa litra ja ihan hyvä viini puolisentoista euroa pullo. Maito on lähes euron litra, mutta ei sitä oikein ruokajuomana täällä voi käyttää ja veteenkin kyllästyy aika pian.
      Huumeita en ole koskaan edes kokeillut. Unilääkkeitä ja pameja on joskus tullut otettua, mutta ei montaa kertaa. Nekin tietysti vain unen saamiseksi.

• I.l.k.k.a

koskaan en oo mitään vetäny!

• neropatti88...

Kaljaa/lonkeroo/viinaa/viiniä

Joka viikonloppu molempina päivinä. En oikein käytä väkeviä kuin harvoin. Yleensä tätä olutta killitän.

Miten hitossa määrittelet kahvin päihtees? Mikä vitun päihe se on?

• 9+12

• OletIdiootti!!!

• 6+3
        OletIdiootti!!! kirjoitti:

Dii-i!

vitun paviaani, ja jos kofeiini ei ole päihde ei ole amfetamiinikaan.

• neropatti88....
        9+12 kirjoitti:

mikä päihde.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kofeiini

No en mä pidä tuota päihteenä sitä myydään 5 vuotiaalekkin kaupassa. Voihan hedelmäkin olla päihe kun siinä on C vitamiinia

• Voivittujee!!!

KAHVI JA TUPAKKA EI OLE HUUMEITA.

• dr. kuutamo

Olet päästäsi vajaa kun et tajua edes yksinkertaisia asioita.

• kANNABIS=MIELISAIRAU

JÄTÄ KANNABIS ENNEN KUIN SAAT SKITSOFRENIAN!!

• tainnut

jo sairastua skitsofreniaan syystä tai toisesta, jotain vikaa päässäsi on joka tapauksessa. Tiesitkö muuten että alkoholi laukaisee piilevän skitsofrenian 8 kertaa todennäköisemmin kuin kannabis?

• Hjutils
        tainnut kirjoitti:

jo sairastua skitsofreniaan syystä tai toisesta, jotain vikaa päässäsi on joka tapauksessa. Tiesitkö muuten että alkoholi laukaisee piilevän skitsofrenian 8 kertaa todennäköisemmin kuin kannabis?

Tyypillinen paskavale kannabiksrakastajalta.

• Suomen kansa
        tainnut kirjoitti:

Kuollut narkomaani on paras narkomaani.

• ANti narkomaani

Joutaisit ottaa yliannoksen senkin kusipäänarkomaani!

• Kahvia ja tupakkaa

Pilveläkö tappava yliannostus? Alkoholilla tapat itsesi! Itse en ole pilveä polttanut kuin kerran ja tuskin enempää poltan.

• aivan hirveesti

Kahvia aika paljon, teetä joskus.
      Keskiolutta about 0,5l viikossa.
      Aspiriinia muutama tabu vuodessa.

• xx

kahvia aamulla, tupakkaa muutaman kerran päivässä, särkylääkettä kerran kuussa, mutta alkoholia joka viikonloppu.

• Masa 50v
        xx kirjoitti:

kahvia aamulla, tupakkaa muutaman kerran päivässä, särkylääkettä kerran kuussa, mutta alkoholia joka viikonloppu.

Prkele.
        En oikein ymmärrä kuinka tätä "ketjua" luetaan.
        Yritän hakea uusinta kommettia, mutta en tiedä löysikö sen tai jotain.
        Joka tapauksessa, eikö tänne kirjoita muut kuin kieltäytyjät?
        Minä juon usein ja välillä kahviakin. Tee on hyvää, mutta se ei ole tarpeeksi vahvaa minulle säännöllisesti käytettynä. Muitakin päihdyttäviä aineita alkoholin lisäksi käyttäisin, jos en tietäisi ihan varmasti että jäisin niihin niin kunnolla koukkuun että se olisi hengen menoa. En ole siis edes kokeillut kannabista vahvempaa sitten nuoruuden. Siis nuoruudessa kokeilin sitä eikä ollut minun juttu sekään.
        Ikää on 50v ja suosittelen pysymistä alkoholissa. Silloin on "rehellinen" juoppo.

• no-kaffe

Ja heti tuli pahat jälkivaikutukset. Ei hyvä aine. Uskon täysin paniikkihäiriötiedot kahvin osalta. Aiheuttaa sydänvaivoja.

• suosittelen

siitä saa tosi hyvät fiilikset.

• leske

oon 35vuotias
      kahvi - tupakka - kannabis - rauhottavat - subutex - opioidit yleisesti
      jättäisin kovat huumeet käyttämättä jos kannabis ei näkyisi niin pitkään elimistössä
      se käy ajokortin päälle. kovat huumeet poistuu nopeeta elimistöstä
      alkoholia en käytä lainkaan .en maininnut niitä mitä en käytä mutta oon kokeillut.

• S:N ENTINEN

TEET JA VÄLILLÄ ULKOMAILLA PILVEE; LÄHINNÄ ILTAMYSSYNÄ; Ikääni en kerro tälläsiin utelujuttuihin, KOSKA SUOMEN POLIISI ON MULKKU; EI TARVITSE OLLA KUIN NIMI MUISTIOSSA; NIIN SOITTELEVAT TOISTEN TYÖPAIKAT YM. ENTÄ JOS VAIKKA RAVINTOLASSA TAVANNUT; JA MYÖS OXYCONTINEJA MUUTAMAN KERRAN

• Asiaa ajatellut.

Oot tainnu nauttia vähän liikaa "miestä väkevämpää". Pelkäät jo varjoasikin. Ei poliisi kaikkea seuraa ja varsinkin jos sinulla ei ole mitään salattavaa niin mitä sitten pelkäisit?
        Katso peiliin ja kysy, mitä olen tehnyt ansaitakseni tällaisen kohtelun. Olisiko oma moka?

• Marke.

28-vuotias

kannabis kerran 2 kuukaudessa
      alkoholi muutaman kerran vuodessa
      sienet 1-2 kertaa vuodessa

lisäksi olen kokeillut seuraavia vapaaehtoisesti:
      kofeiini
      nikotiini
      amfetamiini

seuraavia olen kokeillut sairaalassa hoitajien painostuksesta (eli en varsinaisesti omasta valinnasta):
      joku särkylääke teininä (nimeä en tiedä, nappi vain tuotiin eteen, olin sairaalassa aivotärähdyksen vuoksi)
      ilokaasu 1. synnytyksessä

• Fumils

- Tota kaverit, mull on ehdotus ja mä luulen, että se on raudanluja. Mennään sinne nettiin ja aletaan postata hirveesti viestejä ajatuksella "kannabis on ihan ok". Mä luulen, että kun tarpeeks kauan jaksetaan jauhaa niin ne idiootit uskoo. Nehän uskoo lopulta ihan mitä vaan?!
      - Joo hei tosi hyvä. Mut mä ehdotan, että ruvetaan lisäks nimittelemään kaikkea, mitä normaalit ihmiset käyttää, ni huumeiks. Niinku viinaa, tupakkaa, kahvii, teetä ja ketsuppii!
      - Toi on oikeesti hyvä! Mut se ketsuppi? Sitähän syö pikkulapsetkin mäkkäris?
      - No okei, jätetään se ketsuppi sit pois.
      - Hyvä. Sit vaan kaikki saiteille floodaamaan. Hyvä tulee!

VITUN NUIJAT!

• sd

Olet varsin normaali ihminen fumils, koska luulet viinan olevan terveellisempää ku pilvi.

• Refi

21v
      Tupakkaa päivittäin noin 10
      Kahvia päivittäin noin 5 kuppia
      Alkoholia 1-3 kertaa viikossa. Keskikulutus varmaan noin 18 annosta per kerta.
      Nuuskaa aina kun sitä saa.

Muita päihteitä en ole kokeillut enkä kokeile. En koe niitä tarvitsevani, enkä tunne niitä kohtaan kiinnostusta.

• jerry cotton

33v.

Kahvia päivittäin, työpäivinä enemmän.
        Tupakkaa noin 15/pv.
        Cannabis, kerran, pari kuussa.
        Psilosybiini, muutaman kerran vuodessa.
        Lsd, kerran pari vuodessa.
        Alkoholi, kaksi-neljä kertaa kuussa.

Tossapa noi, aika psykedeelipainotteisesti menee. Melkeen aina kun lähtee viihteelle on alkoholi kuviossa tavalla tai toisella, samoin jos on psykedeelejä, niin kukkaa pitää olla.

• Jatkuvasti haasteita jotka onnistuessaan tai edetessään toivotulla tavalla aiheuttavat minulle endorfiinipurkauksen. Joskus otan jonkun seuraksi alkoholia, mutta harvemmin. Savukkeista yritän päästä eroon, kunhan tilanne siihen on otollinen.

• NarkoMaaniFaari

etyylimorfiinihydrokloridia vedän 5 millilitraa 4 kertaa päivässä...

• 16

Ainakaan alkoholia sillä se muuttaa aivojen rakennetta pysyvästi ja tekee käyttäjästä tyhmän.

Kannabis paljon parempi vaihtoehto joka täytyy laillistaa ainakin samallatavalla kuin on saksassa lailliestettu jotta ihmisten elinikä saadaan ylöspäin.
      Kannabis ei aiheuta kuolemantapauksia niinkuin alkoholi tekee.

• Nenosen PENA

mä olen Pentti Nenonen ja aion nyt vetää pesällisen kannabista.

• retu47

taidan tehdä samoin!

• 29
        retu47 kirjoitti:

taidan tehdä samoin!

Saakeli olen kade teille!
        Olen suistunut pakko raittiuteen kuivuuden takia ja en halua tukea afrikan mafiaa steissillä,enkä halua vaarallista alkoholia tippaakaan.

• Anonyymi

Nyt kun kalliita fillareita on taas saatavilla, niin kunnon päihteitä joka päivä.

• Anonyymi

Happea. Heti, jos lopetan hengittämisen tulee vieroitusoireita.

• Anonyymi

Vain muutama ensimmäinen minuutti ilman happea tuottaa vaikeuksia.

• Anonyymi

64v
      Pullo viiniä viikossa + iso tölkki olutta saunapäivinä (2/vko).
      7 dl kahvia päivässä.
      Kannabista 3-4 kertaa vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe