Karhupuiston plasitikkakirurgia..onko kokemusta?

uskaltaako mennä?

onko ihan huijausta? ainakin se hoitaja siellä vaikutti jotenkin epäilyttävältä.

81

11312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kuin edellä

....

• sama kuin edellä

........

• Uteliaaas
        sama kuin edellä kirjoitti:

........

The Lookin Tampereen toimipistettä hoitanut Mirja on nykyisin Karhupuiston Tampereen konsultti. Mitä oikein on tapahtunut? Karhupuiston omistajahan oli myös aikaisemmin Lookissa töissä.

• Nefriti
        Uteliaaas kirjoitti:

The Lookin Tampereen toimipistettä hoitanut Mirja on nykyisin Karhupuiston Tampereen konsultti. Mitä oikein on tapahtunut? Karhupuiston omistajahan oli myös aikaisemmin Lookissa töissä.

Voisi päätellä että Karhhupuisto on parempi työpaikka kuin Look

• Look=Karhupuisto
        Nefriti kirjoitti:

Että jos tykkää Lookista voi samaa tasoa saada Karhupuistosta.
        Itse en menisi kumpaankaan.

• Hmm??
        Nefriti kirjoitti:

Aika iso vaihtuvuus ollut Lookilla... Siis vähän kaikessa... Takana oleva firma (onko useammankin kerran??), työntekijät, yhteistyökumppanit, Hukkikin tainnut häipyä...

• piikitetty useasti

kävin avajaistarjouksen houkutteleman ottamassa "hoidon" lopputulos mitätön.samoja hoitoja ottaneena voin kertoa täyttä fuulaa.onneksi oli sentään puoleen hintaan.en todellakaan voi suositella

• "KOKEMUS SEKIN"

kilpailijan toimesta.

Perusteet: Samaan aikaan (2 min) aikaisemmin kehutaan toisessa ketjussa omia tuoitteita. Täällä palstalla kun nyt yleensä on aika hiljaista niin tuntuupa taas kummalliselta. Eli tuohon edelliseen ei varmaankaan kannata paljoa luottaa!

• useasti piikitetty
        "KOKEMUS SEKIN" kirjoitti:

kilpailijan toimesta.

Perusteet: Samaan aikaan (2 min) aikaisemmin kehutaan toisessa ketjussa omia tuoitteita. Täällä palstalla kun nyt yleensä on aika hiljaista niin tuntuupa taas kummalliselta. Eli tuohon edelliseen ei varmaankaan kannata paljoa luottaa!

nyt en ihan ymmärrä kerroin vaan oman kokemukseni ko paikasta.eli edelleenkään ,en ole lopettamass hoitojen ottamista vaan palaan takaisin paikkaan mistä tuli vaihdettua halvan perässä.ei siis kannattanut

• ei enää
        useasti piikitetty kirjoitti:

nyt en ihan ymmärrä kerroin vaan oman kokemukseni ko paikasta.eli edelleenkään ,en ole lopettamass hoitojen ottamista vaan palaan takaisin paikkaan mistä tuli vaihdettua halvan perässä.ei siis kannattanut

Minulla vastaava kokemus ko. paikasta. Otin Botoxia, ei mitään vaikutusta. Rahat menivät täysin hukkaan.

• murrme
        ei enää kirjoitti:

Minulla vastaava kokemus ko. paikasta. Otin Botoxia, ei mitään vaikutusta. Rahat menivät täysin hukkaan.

harmittaa vietävästi kun oli kallis paukku.

• täti

mistä helvetistä näitä puoskaripaikkoja nousee kuin feenikslintuja tuhkasta,ollaanko me asiakkaat niin urpoja että mennään ihan mihin sattuu,sitten valitetaan kun kaikki meni päin p.:tä ei se alennettu hinta kerro mitään tekijästä,joku osaa toinen ei,ei kuitenkaan viittis olla kenenkään kokeilukaniinina että jotain kokemusta toivoisin näille tekijöille.

• Ämmäx

Olet ihan oikeassa...te olette urpoja!

• Katso_päiväystä
        Ämmäx kirjoitti:

Olet ihan oikeassa...te olette urpoja!

Ja sinä olet ihan yhtä urpo kun selailet näitä ikivanhoja keskusteluketjuja. Miksi aloit kaivella vanhoja?

• karina___

kävin myös itse ottamassa botox hoidon eikä vaikutusta ollut. Todella epäilyttävä paikka.

• Hemppo75

Minulla oli positiivinen kokemus huulten täytöstä. Palvelu oli hyvää ja lopputulos luonnollinen. Ei valittamista. Botoxia en vielä ole kyseisessä paikassa ottanut. Epäilyttää vähän tämä negatiivisuus kun oma kokemukseni oli päinvastainen. Onko kilpailu todella niin kovaa, että kilpailjat mustamaalavat toisiaan ja esiintyvät asiakkaina. En yhtään ihmettele että plastiikkakirurgia aiheuttaa ennakkoluuloja.

• :))

Kävin paikassa konsultaatiossa koskien rintaleikkausta. Henkilökunnasta jäi silloin positiivinen kuva. Kyseessä oli leikkaustarjous ja koska firma oli saatu juuri silloin auki ja ei heillä ollut vielä leikkausluvat kunnossa. Lupasivat ilmoittaa kun luvat kunnossa ja pääsee leikkaukseen..eipä ole vieläkään kuulunut ja kotisivuilla on ilmestynyt jo leikkaushinnastotkin :( Kävin konsultaatiossa siis 2010 lopussa. Joten siitä pitkä miinus! Hainpas sitten muualta, tosin monta tuhatta kalliimmalla.

• 2, 75 dl

Mä kävin siellä ottamassa silarit kesällä 2011 ja hyvää palvelua sain ja nyt olen käynyt erilaisissa muissa hoidoissa ja tyytyväinen olen ollut.

• piuiu

no huh tuo on kyllä törkeää unohtamista. eipä luulisi millään yrityksellä olevan varaa menettää ainuttakaan asiakasta. onneksi hakeuduit muualle etkä jäänyt nuolemaan näppejäsi.

• wrweterrt

Hoitaja jonka nimi on Tiina on ihan ok, oli aiemmin lookissa töissä. Ihan ok paikka on, olen itse siellä käynnyt eli huuliin laitettu täytettä ja myöskin lipolyysissä kävin ja tulokset olivat ihan hyvät, en ymmärrä kuka täällä mustamaalaa paikkaa

• palvelu pelaa

on kokemusta, tiina hoiteli mua jo jylhän ajoilla. käyn edelleen tiinalla tyytyväisenä saamaani palveluun ja hoitojen tulokseen.Ihmettelen kovasti näitä kilpailijoiden heittämiä herjoja täällä:)

• seelma

Olen ollut useamman kerran piikitettävänä. Sekä huuliin, että nenänpieliin on laitettu täyteainetta. Tiina on mukava ja osaa asiansa.

• Olikohan näin
        seelma kirjoitti:

Olen ollut useamman kerran piikitettävänä. Sekä huuliin, että nenänpieliin on laitettu täyteainetta. Tiina on mukava ja osaa asiansa.

Tässä taisi keskustelu olla enemmänkin suuntautunut leikkauksiin ja niiden konsultointiin. Piikityksiähän annetaan vaikka missä.

• DD

Siis Jokinen ja Rekki kahdessa eri paikassa töissä ? En nyt oikein tajua...kilpailijalla töissäkö?

• Ei kummallista

Miksi ei olisi? Työskenteleehän lääkäritkin useammassa paikassa, miksei myös hoitajat jos aikaa riittää. Jos toinen firma pystyy tarjoamaan vain osa-aikaista työtä, niin pitäähän viikko tai päivä täyttää muualla jos se on mahdollista. Ei ole mitenkään outoa, kerrankin piti sovitella tikkien poistoa kun hoitaja olikin töissä toisessa paikassa haluttuna päivänä. Ellei firmat ole kilpailijoita tai työnantaja hyväksyy työntekijänsä työskentelyn toisessa firmassa niin mikä siinä olisi esteenä.

• sedrft

Tutun kuuloiset nimet. Eräs kirurgi sanoi minulle, että 2 hoitajaa on perustamassa hänen kanssaan uutta ja omaa. Ettei vaan ois...

• huolestunutvaraaja

Onko jompikumpi firma kaatumassa jos ei hoitajille riitä töitä?

• adress?

Ovatko jo perustaneet? Oisko laittaa yhteystietoja?

• perhonen111

Mielestäni Helsingin paras paikka ihan ehdottomasti. Itse olen käyttänyt botoxia ja ottanut täytettä huuliin muutamassa eri paikassa ja Karhupuisto ollut ihan ykkönen ! Työn jälkeen olen ollut erittäin tyytyväinen ja aina on jäänyt sellainen tunne , että minusta huolehditaan ja osataan neuvoa tekemään oikeita valintoja! Myös hintataso on hyvä! Kannustan kyllä ihmisiä menemään tähän paikkaan 100 prosenttisesti...
      Tässä tapauksessa voisin väittää, että haukut tulevat kilpailijalta..........

• ei eroa

No on sitten osattu pistää ihan taivaallisesti :) Itse olen ottanut botoxia neljässä eri paikassa ja tulos on ollut joka kerta sama.

• Juicy Blondie

Johan on eriäviä mielipiteitä. Itselläni ei mitään positiivista sanottavaan karhupuistosta.. Laitoin meiliä, ja kysyin paljon 1ml huulten täyttö maksaa (olen aikaisemmin ottanut muualla, ja tiesin tuon määrän) tuli vastaus: 0,5ml riittää ja se on alkaen 250€.. En tosiaan saanut vastausta kysymykseeni, joten menin ottamaan vanhaan tuttuun paikkaani (en nyt sano paikan nimeä, ettei minua aleta leimaamaan mainostajaksi). Myöhemmin olin ystävän mukana karhupuistossa, kun hän kävi brassivahauksessa, siinä jälki oli hyvää, mutta jotenkin koko paikka oli sotkuinen ja epäilyttävä.

• otaselvääkelle menet

Mistä johtuu että paikkoja tulee kun sieniä sateella kysyjälle:
      Suomessa kuka tahaansa kouluttamaton(tarkoitan ei terveydenhuoltoalankoulutusta) saa nykyisin antaa ihan mitä tahaansa hoitoja. Porsaanreikä on tullut Suomeen vuosi sitten ja ihan tosiaan vaikka raxamies(väheksymättä yhtään sen alan ammattilaisia) voi tehdä rasvaimua tai laittaa injektiohoitoja.
      Onhan ala paljon atraktiivisempi, kun esim olla siiivooja tai kaupankassa :)

• En usko!

Häh? Raksamies saa tehdä rasvaimuja? Oletkohan nyt vähän erehtynyt? Piikitykset joillain huuhaa-aineilla vielä joo (esim. Botox ei kuulu näihin), mutta rasvaimu vaatii anestesiaa ja leikkaussalivälineistöä. Ihanko oikeasti meinaat, että raksamiehet saisivat luvat sellaiselle toiminnalle?

• bull shiiit

Kannattaa lukea ketju "tämän palstan uskottavuus ja luotettavuus on nolla"
        löytyy tällä hetkellä sivulta 2

Täällä läsyttää aika moni täyttä bullshittia ties mitkä asiat motiiveinaan...

• voivoi...

Minkähän lain mukaan, asiakkaan/potilaan kuvia saa nettii laittaa!!??? Kuvat ovat hoidoista suuntaa antavia. Idiootit!!!

• Saakuvata

Minulta kysyttiin jälkitarkastuksessa saako kuviani käyttää. Annoin siihen luvan ja sitten kirjoitettiin paperi, jossa sain itse päättää saako käyttää kaikkiin tarkoituksiin, niin, että näkyy vain operoitu alue. Pystyi myös itse laittamaan, että saa näyttää konsultaatiossa, mutta ei internetissä. Annoin luvan käyttää vapaasti. Huomasin tosin, että mun kuvista oli poistettu tatuoinnit :) Mutta sehän on ennemmin positiivinen juttu. Mutta en siis käynyt Karhupuistossa leikkauksessa. Kokemusta on siis vain heidän piikityksistään ja yhtä hyvin ne pisti kuin muuallakin. Itse seuraan mieluiten tarjouksia. Löytyykö oikeasti paikkaa, jossa vuosia piikittäneet tunaroivat?

• että näin,mieti

Sinulle "voivoi"

Kuvat hoitotoimenpiteistä ovat tietenkin suuntaa antavia. Eihän sen ymmärtämiseen älykkyyttä tarvita, idioottikin sen ymmärtää.Saman voi kyllä tehdä photoshoppaamallakin tosin.

MUTTA; ymmärtääkö kuvien katselija, toimenpidettä harkitseva tuon tärkeimmän pointin hoitopaikkaa valitessaan. ELI; On ihan eri asia, miten maan kuulut plastiikot, satoja(tuhansia) samanlaisia toimenpiteitä tehneet onnistuvat verrattuna suomalaisiin pari harjoituskappaletta kuukaudessa tekeviin .

• usa

Eihän ennen ja jälkeen kuvilla ole mitään merkitystä jos kirurgisi ei niiden takana.

• tekemisenpuutetta??

Voi voi eikö teillä ole tarpeeksi tekemistä. Huh mitä shittiä!

• jg.h

Tiinalle:
      Mitä helvettiä??? Käytät jotain HARJOITTELIJOITA JOILLA EI SUJU HYVIN??
      Tosin oikeat ammattilaisethan sulla ei pysy töissä edes.

• tyytyväinen

Lukaisin tätä ketjua ja olin aika yllättynyt! Olen käynyt tiinalla jo vuosia ja en ole kyllä yhtään huonoa kokemusta saanut:) Tiina vaan on paras! Luotan omiin kokemuksiini!

• Lolita1978

Mä kävin rintojen suurennennoksessa (ekat laitettiin Tallinnassa 10 v sitten) KArhupuistossa. Mulla ei ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin! Toki minäkin olen ollut Tiinan piikitys asiakas jo Lookin ajoista lähtien eli uskalsin mennä sinne leikkaukseen.

Suomalainen kirurgi ja sairaala. Hinta 5000 € (sai osamaksulla) ja sain laadukkaat impalntit. En halunnu halvimpia. Leikkaus sujui tosi hyvin ja koko henkilökunta oli osaavaa. Leikkaus tehtiin illalla ja jäin klinikalle yöksi. Mulle tärkeetä oli, että Tiina oli koko ajan saatavilla ja kävi tsekkaamassa vähän väliä oliko kaikki hyvin.

Mua niin vituttaa että ihmiset jauhaa täällä paskaa. Tulee vaan mieleen että kirjotteleeko kilpailevat sairaalat toisistaan näitä juttuja. Paikka on tosi hyvä, laadukas ja hintataso halpa. Toki Troost on loistava kirurgi tallinnassa, mutta kovin monelle muulle en olisi uskaltanu mennäkkään. Kirurgi joka leikkaa 1 tissit, yhdet kasvot ja 1 rasvaimun kuussa ei ole pätevä. Kannattaa siis tsekata oikeesti lekurin taustat! Mutta mut leikannut Hukki oli hyvä ja olet tosi tyytyväinen daisareihini.

• Niemi1001

Mä kävin 2 kk sitten siellä ja Tiina laittoi täyteaine kasvolle ja huulille.Kuukauden päästä se kerääntyi ja ilmestyi kuhmuja.Kävin siellä taas,mutta virhe ei korjattu.vaan vaadittu uusi maksu.Olen todella pettynyt,koska maksoi ison summan ja se meni pilaan.

• aaleeeexiiaaa

Mulla sama homma kun Niemi1001:llä, En suosittele karhupuistoa !!

• tyytis

Hyviä kokemuksia paikasta! Käynyt alusta asti ja ei ongelmia itselläni ainakaan. Laitettu Botoxia, täytettä nenä-suu poimulle ja sculptraa. Olen menossa 3. sculptraan ensi viikolla. Se se on ihana!! Tiina on varoittanut täyte ja sculptran mahdollisista jälki "pateista" Niemi 1001 et ole tainnut kuunnella ohjeita tai sitten kirjoitukseesi perustuen et ole ymmärtänyt?

• palvelua

Voin suosiella. Rinnat D teettänyt ja tyytyväinen. Mielestäni asianosaava henkilökunta ja hyvä palvelu.

• käynyt

Kävin tapaamassa kirurgia ja ainakin tässä vaiheessa voin suositella!

• mielipide tämäkin

Olen myös ollut piikitysasiakkaan ko paikassa ja mm sculptraa on laitettu. Patit tulevat siitä, että hierontaohjeita ei noudateta! Joka päivä tulee hieroa reippaasti käsiteltyjä kohtia ja mikäli näin toimii, niin aine ei kasaannu. Itse sain myös tietoa mahdollisista pateista ja tiedusteltiin myös jälkeen päin miten hoito onnistui. Ja hieronta tarkoittaa todella napakkaa hierontaa eikä kosteusvoiteen levitystä. Mielestäni paikan hoito ja palvelu on ollut erittäin miellyttävää. Ja kosmeettisessa kirurgiassa ja hoidoissa on aina tietty prosentti, joka syystä tai toisesta ei täysin onnistu tai saavuta tavoitteitaan. Oletettavasti näin on myös esim. muissakin lääketieteellisin perustein tehdyissä leikkauksissa tai hoidoissa. Vrt esim. polvikirurgia. Minulle on aina kerrottu ko paikassa riskit ja myös toimenpiteen todennäköinen lopputulos liikoja lupaamatta. Tämä on vain minun mielipiteeni 3 kertaa asiakkaana olleena.

• hitto tiina

Nyt kun kysyeinen Tiina täälä kirjoitellut niin ei tiedä mitkä muut on hänen kirjoittamia.
      Tiedän itsekkin kun olen joskus itseäni mainostellut palstoilla mutta siis en ole plastikkakirurgi tai en pistä pistoja , mutta näin on !!
      Paras on jos tuntee jonkun joilla kokemuksia :D

• naamaroikkuu

Olen harkinnut Sculptra hoitoa. Pelottaa kuitenkin jos siitä tulee jonkin kaltaisia patteja. Onko monelle tullut niitä? Onko jälkihoito hankalaa? Kiinnostaa kyllä kovasti! Tutustuin myös täytehoitoihin ja siinäkin kuulemma voi tulla jonkinlaisia patteja? Kumpi olisi parempi vaihtoehto?

• NNNMMM

Sculptra ja täyteaineet (esim restylane) ovat hyviä aineita osaavissa käsissä. Eli, pahin moka on suhtautua ilman kritiikkiä hoidon antavaan tahoon.

• Pian viiskyt

Hain tuolta samalta hoitajalta (Tiina?) sen Sculptran jo vuosia sitten, silloin kun oli uusi juttu ja hoitaja vielä muualla töissä. Hieroin ohjeiden mukaan ja kyllä se vaan toimi. Oli hehkeä iho kasvoissa ja pikkurypyt pois. Nyt on kyllä jo kaikki vaikutus hävinnyt ja juuri mietin että menisinkö samalta ihmiseltä hakemaan, kun hänen edellisen työpaikkansa valikoimiin se hoito ei enää kuulu...

Botoxista en niin perusta kun en pidä siitä että joku kohta kasvoista on liikkumaton.

• Ikäneito

Minun ystävälle tehtiin se Sculptra siellä K-puistossa hiljattain ja olin mukana henkisenä tukena. Sain käydä hoitohuoneessa kurkkaamassa kun toinen puoli kasvoista oli tehty, ja kyllä vaan oli eroa! Suupieli ei roikkunut, hiusryppyjä vähemmän, poskipää nätimpi... Jos en olis näin pikkikammoinen olisin varmaan jo hakenut itekin, nyt täytyy vähän kerätä rohkeutta.

• jännittää

Kävin paikanpäällä mutta en vielä rohkaistunut ottamaan hoitoa. Varasin ajan kuitenkin. Olenhkohan ainoa piikkikammoinen täällä? Kauhistuttaa kun ajattelee mutta sitten taas se toinen etu. Menen kuitenkin ja katson sitten!

• Haluukans

Tuu sit tänne kertoon mite meni

• KAIMA (T)

Miltei vuosi sitten kävin leikkauttamassa rintani kyseisessä paikassa. Oon ollut tähän asti todella tyytyväinen tisseihin ja varsinki palveluun, Tiina ( lääkäri hoitajat) oli aivan yli ihania, VOIN LÄMPIMÄSTI SUOSITELLA KAIKILLE KARHUNPUISTOA! :)

• jännitti

Sairastuin sitten ja jouduin perumaan aikani :( sain kuitenkin uuden ajan ihan joustavasti :) piikammoiselle varattiin tupla aika :) Kaikki meni kuitenkin hyvin ja olen kyllä tyytyväinen sekä kohteluun että uuteen ilmeeseeni! Jopa mieheni huomasi eron :) joka ei koskaan ole huomauttanut mitään parturin tai muun huollon yhteydessä :)

• Selkeä

Mainos

• jännittäjä 2

Jännittäjä asiakas=mainos? Täällähän oikea asiakas ei voi kertoa mielipidettään :( tulee heti joku ja mollaa mainokseksi. Missähän voisi jakaa kokemuksia ilman että siellä joku heti herjaa jotain asiaan kuulumatonta! Itsepä tiedän :)

• parasss

PARAS!

• kuoritttu

Käväisin kuorinnassa ja sain raikkaamman ilmeen!

• kyllä

Suosin ja suosittelen! Voisi tietty olla lähempänä :)

• xxx

Suosittelen myös. Kävin konsultaatiossa josta päädyin hoitoon ja olen sitä mieltä että mieleeni jäi mukava positiivisuuden tunne!!

• valikoiden

Hyvä palvelu pientoimenpiteissä, mutta tuolle kirurgille en menisi mistään hinnasta

• madele2

Hukki on yksi huonnoimmista.

• kiinnostunut

Mikä vika Hukissa?

• kiinnostuneelle
        kiinnostunut kirjoitti:

Mikä vika Hukissa?

Asiakkaan kannalta ei mikään. Kilpailijat vain eivät tykkää, että joku tekee hyvää työtä järkihintaan.

• käytöstavat

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Minullakin on mielipide kyseisestä kirurgista. En vaan ymmärrä ihmisten tämän päivän tapoja esittää asioitaan :(

• leikattu

Hukki leikkasi minut karhupuistossa. Sain mielestäni asiallisen kohtelun. Kaikkia ei varmasti voi tyydyttää samoin tavoin. Eikä mielestän tarvitsekaan!

• niemi1001

Tiinan piikkihoidon jälkeen kasvolleni muodostui ihonalainen arpi. Ja nyt joudun mennä leikkauksen, että pilannut kasvot olisi jonkin verran korjattu. Kyllä mä ymmärrän kaikki ohjeet ja osaan riittävästi. Harmi, että en osa erotta päteviä asiantuntijoita Tiinan kaltaiselta hoitajilta.

• 14+6

Lähetin kyseiseen paikkaan sähköpostikyselyn. Siihen tuli heti vastaus ja varasin ajan konsultaatioon. Käydessäkin paikka vaikutti ihan kokeilemisen arvoiselta.

Konsultaation jälkeen minun kysymyksiini ei enää vastattu sähköpostitse.
      Ystäväni tarkisti etteivät he ole edes lomalla...

Näytin vissiinkin sellaiselta, jokä ei ole tervetullut heidän asiakkaakseen.
      Rahaa tilillä kyllä olisi sen jälkeenkin vaikka ottaisin kaikki heidän hoidot listalta....
      Täytynee etsiä joku ammattimaisempi paikka, jossa asioida.

• 14-6

Korjaus vielä edelliseen. Olivat lomalla ja palasivat asiaan loman jälkeen, vaikka muuta epäilin ystäväni kanssa.

• Lotta84

Onko teillä kokemuksia Hukista? Olen menossa rintojen suurennukseen ja alan kallistumaan Hukkiin ja PSC.riin. Olen lukenut ristiriitaista tietoa hänestä niin kuin kaikista muistakin. ☺️

• LauraKoo

Vaikka tämä onkin vanha keskustelupalsta, haluan ottaa kantaa. Karhupuiston Plastiikkakirurgiassa saamani palvelu on huomattavasti parempaa, kuin monella muulla klinikalla. Paikka erottuu joukosta, niin rentoudellaan, kuin ammattitaidollaan. Terveisin: Olen laittanut huulet ja hoitanu ihoni aina Tiinalla! Iso suositus

• Anonyymi

Hahaa! Tämä oli hauska 😂

• Anonyymi

Paska pulju . Omistaja Johan Loikas vanha kriminaali pyöritti ja pyörittää samalla Stop Huumeille , muija sh sen vaimo . Kikkailua parhaasta päästä , en laittaisi latiakaan mihinkään sen putiikin palveluihin . Epämiellyttävä ylimielinen Pariskunta. Tiina Jylhän frendi tämä Sh Tiina Loikas . Kannattaa katsoa tarkkaan mihin ja kenelle rahansa työntää .

• Anonyymi

Ainakin asiakaspalvelu on ollut huonoa, toivottavasti edes hoidon laatu olisi hyvää. Mutta eivät vissiin uusia asiakkaita kaipaa, kun ei meinaa edes konsultaatioon päästä.

Ensin perutaan aika jonkin väärinkäsityksen takia, ja sitten ei meinaa päästää edes sisään kun on 3 min myöhässä... Jos omistaja näki minut valvontakameroista, niin olisi tullut heti avaamaan oven ja jättänyt saarnaamisen vähemmälle, niin olisi selvitty paljon nopeammin, mukavammin ja hyvillä mielin. Mutta piti jättää minut siihen ulos seisoskelemaan ja ihmettelemään, onko ketään edes paikalla kun ovi on lukossa ja paikka näyttää ihan pimeältä. Ja kaksi kertaa piti soittaa ennen kuin puhelimeen vastattiin ja päästettiin sisään.

Jopa mietin matkalla, että pitäisikö soittaa että ratikka on pari minuuttia myöhässä, mutta olen tulossa... Mutta ajattelin että ei, ei kukaan voi parin minuutin myöhästymisestä pahastua. Enpäs arvannutkaan, mikä minua siellä paikan päällä odotti. Kylläpäs jäi todella epämiellyttävä olo siitä saarnaamisesta.

Olin kuitenkin tunnin poissa töistä ihan vain sitä varten että pääsisin konsultaatioon, ja minulla jäi tärkeä työtehtävä kesken, joka olisi pitänyt tehdä sinä päivänä.

Sähköpostitse vastattuihin kysymyksiinkään ei suostuttu vastaamaan, niin koin että ainoa vaihtoehto on mennä paikan päälle konsultaatioon. Sain sieltä sentään vastauksia, mutta kylläpäs meni päivä pilalle tästä kokemuksesta. Mieluummin olisin jäänyt töihin tekemään työtehtävän loppuun, niin olisi voinut sitten rentoutua vapaa-ajallaan.

Kaikelta tältä olisi voinut välttyä ja huomattavasti aikaa olisi säästynyt, jos vain sähköposteissa esittämiini kysymyksiini olisi vastattu. Olisin paljon mieluummin ottanut vastaukset kirjallisena kuin vaivautunut paikan päälle vain saadakseni näin epämiellyttävää kohtelua.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe