Mitä tekisitte?

ketutttaa

Aamulla autolle tullessani sain huomata sen joutuneen viime yönä varkausyrityksen kohteeksi. Jokainen lukko oli pistetty paskaksi varkaiden murtautuessa sisään ja virtalukko tietysti tuhottu. Tämä tapahtui aivan ikkunani alla, ja olisin hyvinkin saattanut nähdä varkaat jos olisin katsonut oikeaan aikaan ulos. tapanani on valvoa öisin myöhään. Käyntiin eivät onneksi olleet saaneet sitä.

Mitä tekisit tilanteessa, jos vaikka sattuisit ikkunasta näkemään narkin itse teossa autosi kimpussa? Omassa päässäni sain vaikka minkämoisia fantasioita, mutta ehkä on parempi että en jaa niitä täällä.

59

4802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäjoojuu

      jaan ne fantasiasi, vaikken täällä sitä tee. Kerran yritin, narkilla oli nopeammat jalat, itselläni roskapussi sekä koira joka oli kaikkien kaveri joten siitä ei apua ollut. Nykyinen nelijalka on toista maata, tervetuloa kokeilemaan uudestaan.

      • sadfgsf

        Pesäpallomailalla vähän toppuuttelemaan varasta, tietenkin ensin lyödään sitten vasta kysellään.


      • pertza 56
        sadfgsf kirjoitti:

        Pesäpallomailalla vähän toppuuttelemaan varasta, tietenkin ensin lyödään sitten vasta kysellään.

        No asenna siihe joku paine hälytin, semmosen kasaa ite muutamasta komponentista eikä valmiskaa paljoo maksa ja sitte vaa kunnon kajarin pistät siihe että kuuluu ja isket vaikka johoki takakonttiin ni tiiät ainaki että millo auton kimpussa ollaan. Ite tein semmosen skootterin penkin alle ja kyllähä se pariin otteeseen toimi. Sitte ku itellä o menopelit ikkunan alla ni parii otteeseen jollai perus ilmakiväärillä pistelly menemää ja kova karjasuki o aika tehokas. Kai sillä lutkulla pari kertaa osuinki ainaki äänistä päätellen, mutta eipähä oo sen koomin pahemmin tultu mun pihapiiriin.


      • ymmärrän

        Että sinun pitää ajatella myös perheesi etua,joten.Ota kuva roistosta ja kutsu poliisit paikalle,jos se on suinkin mahdollista.


      • autoista tietävä
        pertza 56 kirjoitti:

        No asenna siihe joku paine hälytin, semmosen kasaa ite muutamasta komponentista eikä valmiskaa paljoo maksa ja sitte vaa kunnon kajarin pistät siihe että kuuluu ja isket vaikka johoki takakonttiin ni tiiät ainaki että millo auton kimpussa ollaan. Ite tein semmosen skootterin penkin alle ja kyllähä se pariin otteeseen toimi. Sitte ku itellä o menopelit ikkunan alla ni parii otteeseen jollai perus ilmakiväärillä pistelly menemää ja kova karjasuki o aika tehokas. Kai sillä lutkulla pari kertaa osuinki ainaki äänistä päätellen, mutta eipähä oo sen koomin pahemmin tultu mun pihapiiriin.

        autojen jälkiasennus hälyttimet on köyhille kallista ja yleensä vaikka olis laatu merkkinen hälytin (esim defa) niin parin vuoden päästä se hälytin huutelee ihan millon sitä huvittaa


      • eiainatoimi
        sadfgsf kirjoitti:

        Pesäpallomailalla vähän toppuuttelemaan varasta, tietenkin ensin lyödään sitten vasta kysellään.

        eipä taida oikee narkki pesäpallomailasta välittää ku ei se tunnu sillä missään ku kamapäis on


    • a.isotalo

      olisin tollaases tapauksessa ihan hiljaa ja kävisin kauhavalaasen kans vähän tuikkaamas rosvoa.

    • kiki.

      Sillä esim minä saisin laitettua sut kuseen jo pelkästä kiinni pitämisestä, väittämällä että no tullut naamuja, haavoja yms, saati että koittaisit lydä, ampua, lauttaa koiran kimppuun tms.

      Kato näissä tilanteissa pahoinpitelijä jää aina kiinni, koska syyllinen löytyy helpolla.

      Toki tällaisessa tilanteessa saattaisi olla että jousin maksamaan 20 päiväsakkoa varkauden yrityksestä ja korvauksia sulle joku reilu satanen auton vahingosita, kun taasen sinä maksat 45 päiväsakkoa pahoinpitelystä/lievästä pahoinpitelystä, ja kovaruksia lääkärikäynneistä, omista vahingoista yms mulle vajaa tonnin.

      Eli jos näet mut autosi kimpussa, soita poliisit, älä tule ulos :=

      • ,.,.,.,.,.,.jj.,.,.,

        nykyään saa tehdä kansalaispidätyksen ja TARVITTAVIA voimakeinoja saa käyttää kriminaalin taltuttamiseen, ja sitä ei kukaan tiedä paljon se narkki on vastaan laittanut...


      • kiki.
        ,.,.,.,.,.,.jj.,.,., kirjoitti:

        nykyään saa tehdä kansalaispidätyksen ja TARVITTAVIA voimakeinoja saa käyttää kriminaalin taltuttamiseen, ja sitä ei kukaan tiedä paljon se narkki on vastaan laittanut...

        Sitten oikeudessa että et ole käyttänyt liikaa voimaa, et millään :)

        Eli jos näet varmaan auton kimpussa, niin anna olla vaan, soita poliisille ja ilmoita varastetuksi, niin ei ainakaan ratsian ohi ajele :)


      • sdvgbnhjmk,l.ö-
        kiki. kirjoitti:

        Sitten oikeudessa että et ole käyttänyt liikaa voimaa, et millään :)

        Eli jos näet varmaan auton kimpussa, niin anna olla vaan, soita poliisille ja ilmoita varastetuksi, niin ei ainakaan ratsian ohi ajele :)

        mistä ne tietää kuinka paljon narkki on rimpuillut? kiinni saa ottaa tarvittavia voimakeinoja käyttäen vieköön sun autos ei se ole mun vika jos oot velliperse etkä uskalla puolustaa omaas. siihen jo toi nimimerkkis kiki viittaa siitä tulee mieleen eksoottinen tanssija... toinen mikä se vois olla on anttituiskutyylinen argentiinalainen homo.....


      • minääääh
        sdvgbnhjmk,l.ö- kirjoitti:

        mistä ne tietää kuinka paljon narkki on rimpuillut? kiinni saa ottaa tarvittavia voimakeinoja käyttäen vieköön sun autos ei se ole mun vika jos oot velliperse etkä uskalla puolustaa omaas. siihen jo toi nimimerkkis kiki viittaa siitä tulee mieleen eksoottinen tanssija... toinen mikä se vois olla on anttituiskutyylinen argentiinalainen homo.....

        Jos lähtee esimerkiksi pampun kanssa riehumaan varkaan kimppuun, niin kannattaa myös pitää huoli että taitaa pampun käytön. Jos menetät pampun vastapuolell,e niin sinua voi sattua pahemmin kuin varasta.


      • SS

        Aamulla naapurit näkiss yhen RAADON portin pieless ,,sit pantais pileet pystyyn.,.,!JEA!!!


      • wamic

        Minun kynsistäni et selviäisi muutamalla naarmulla. Olisi paikkoja rikki ja kunnolla. Ja ihan vitun sama, vaikka kärijille joutuisi, mutta et tulisi kyllä toista kertaa.


      • pellejä vastaan

        Oot vissii näitä vitun pääkaupunki pikkunistejä jotka luuleevat voivansa tehdä mitä vaan ja rysänpäältä kiinni jäämisessä, itket miten sinua on pahoinpidelty? Yritä aikuistua prkl nulikka..


    • ...

      ja vetäisin turpaan oikein kunnolla. Oppii narkki jättämään muiden omaisuus rauhaan.

    • siis todellakin

      vielä auto, johon mennään avaimella sisään eikä edes murtohälytintä löydy?

      • hhgdhdfhgfjh

        Minulla ja tuhansilla muilla suomalaisilla on auto johon mennään sisään millä tahansa avainta muistuttavalla esineellä. Näiden autojen hyvä puoli on se, ettei kukan halua varastaa niitä. Kerran oli auto yön yli kaupungilla, kaverin asunnon edessä ja stereot oli viety. Ovi oli avattu nätisti ja vielä pistetty lukkoon lähtiessä, mitään ei oltu rikottu. Mahto vaan pitkäkyntistä kotona harmittaa kun huomas että laite ei ollut millään muotoa toimintakuntoinen.

        Ärsyttää nämä pullistelijat jotka selittää miten menevät ja antavat rosvolle selkään. Oletteko oikeasti noin yksinkertaisia vai onko kyseessä joku alkukantainen miehinen juttu johon ei voi vaikuttaa? Vähän väliä ponnahtaa julkisuuteen näitä juttuja jossa murtovarkaan taltuttaja on saanut maksaa kauheita sakkoja kun rosmo on mennyt poliisille itkemään kuinka pahasti häntä on kohdeltu. Ja jos olet jonkun taistelulajin harrastaja, olet vielä pahemmassa pulassa. Minkään sortin kättäpidempää ei myöskään saa käyttää jos ei ole henki kyseessä. Ja sitä paitsi, vaikka narkit näyttävät heiveröisiltä ja vaarattomilta, niillä voi hyvin olla puukko piilossa ja muutenkin aineissa olevat tyypit toimivat täysin ennalta-arvaamattomasti. Ja muutenkin, narkki varastaa saadakseen rahaa aineisiin, eikä lopeta vaikka kuinka vetäisi pataan. Ei kai meillä muuten olisi maailmanlaajuista huumeongelmaa.


      • ollut luomassa
        hhgdhdfhgfjh kirjoitti:

        Minulla ja tuhansilla muilla suomalaisilla on auto johon mennään sisään millä tahansa avainta muistuttavalla esineellä. Näiden autojen hyvä puoli on se, ettei kukan halua varastaa niitä. Kerran oli auto yön yli kaupungilla, kaverin asunnon edessä ja stereot oli viety. Ovi oli avattu nätisti ja vielä pistetty lukkoon lähtiessä, mitään ei oltu rikottu. Mahto vaan pitkäkyntistä kotona harmittaa kun huomas että laite ei ollut millään muotoa toimintakuntoinen.

        Ärsyttää nämä pullistelijat jotka selittää miten menevät ja antavat rosvolle selkään. Oletteko oikeasti noin yksinkertaisia vai onko kyseessä joku alkukantainen miehinen juttu johon ei voi vaikuttaa? Vähän väliä ponnahtaa julkisuuteen näitä juttuja jossa murtovarkaan taltuttaja on saanut maksaa kauheita sakkoja kun rosmo on mennyt poliisille itkemään kuinka pahasti häntä on kohdeltu. Ja jos olet jonkun taistelulajin harrastaja, olet vielä pahemmassa pulassa. Minkään sortin kättäpidempää ei myöskään saa käyttää jos ei ole henki kyseessä. Ja sitä paitsi, vaikka narkit näyttävät heiveröisiltä ja vaarattomilta, niillä voi hyvin olla puukko piilossa ja muutenkin aineissa olevat tyypit toimivat täysin ennalta-arvaamattomasti. Ja muutenkin, narkki varastaa saadakseen rahaa aineisiin, eikä lopeta vaikka kuinka vetäisi pataan. Ei kai meillä muuten olisi maailmanlaajuista huumeongelmaa.

        nykyistän "oikeuskäytäntöä" äänestämällä samoja vallassa olevia puolueita kerta toisensa jälkeen.


      • hhgdhdfhgfjh kirjoitti:

        Minulla ja tuhansilla muilla suomalaisilla on auto johon mennään sisään millä tahansa avainta muistuttavalla esineellä. Näiden autojen hyvä puoli on se, ettei kukan halua varastaa niitä. Kerran oli auto yön yli kaupungilla, kaverin asunnon edessä ja stereot oli viety. Ovi oli avattu nätisti ja vielä pistetty lukkoon lähtiessä, mitään ei oltu rikottu. Mahto vaan pitkäkyntistä kotona harmittaa kun huomas että laite ei ollut millään muotoa toimintakuntoinen.

        Ärsyttää nämä pullistelijat jotka selittää miten menevät ja antavat rosvolle selkään. Oletteko oikeasti noin yksinkertaisia vai onko kyseessä joku alkukantainen miehinen juttu johon ei voi vaikuttaa? Vähän väliä ponnahtaa julkisuuteen näitä juttuja jossa murtovarkaan taltuttaja on saanut maksaa kauheita sakkoja kun rosmo on mennyt poliisille itkemään kuinka pahasti häntä on kohdeltu. Ja jos olet jonkun taistelulajin harrastaja, olet vielä pahemmassa pulassa. Minkään sortin kättäpidempää ei myöskään saa käyttää jos ei ole henki kyseessä. Ja sitä paitsi, vaikka narkit näyttävät heiveröisiltä ja vaarattomilta, niillä voi hyvin olla puukko piilossa ja muutenkin aineissa olevat tyypit toimivat täysin ennalta-arvaamattomasti. Ja muutenkin, narkki varastaa saadakseen rahaa aineisiin, eikä lopeta vaikka kuinka vetäisi pataan. Ei kai meillä muuten olisi maailmanlaajuista huumeongelmaa.

        Joskus oli tuulilasissa juttu, jossa parkkipaikalla rosvojen puuhiin puuttunut mies oli puukotettu. Oli huumehörhöllä veitsi taskussa...siinäkin tapauksessa varas väitti oikeudessa vain puolustaneensa itseään, mutta häntä ei sentään uskottu.

        Eli vaarallisia ovat. Samassa lehdessä haastateltiin myös erästä satoja autoja varastanutta varasta, joka oli sitä mieltä, että kannattaa mieluummin soittaa poliisille kuin puuttua aseistautuneiden arvaamattomien tyyppien touhuihin, vaikka itse olikin juossut joitain vihaisia autonomistajia karkuun.


      • Avaimilla

        Kyllä sitä joka autosta lukko ovesta vielä löytyy vaikka olisi millaiset hilavitkuttimet ovien avaamiseen. Aloittajahan mainitsi lukkojen ja virtalukon olleen rikki.. Ei puhunut mitään avaimista... ja ovien avaamisesta avaimilla... Eikä hälytintäkään ole läheskään kaikissa autoissa... Joten eiköhän ollut aikas asiaton kommentti! ;)

        Ja aiheeseen vastaten. Itse en välttämättä juurikaan tekisi mitään jos olisi selkeästi jonkin sortin nisti kyseessä. Kosk jannuhan on voinu vetää jotain kamaa mikä poistaa kivun.

        Notta menisin pihalle ja kiskoisin turpaan ja kun luulisin nistin olevan jo maissa niin se kietaisis puukon jostain hihasta.. =( Ei kiva. Poliisi paikalle ja nisti putkaan.

        Kyllähän moinen vituttais kun auto menis rikki, mutta itseäni säästäisin puukon iskulta ja auto olisi kuitenkin nopeasti korjattavissa.


      • nissan kestää

        ja olen ajatellut vielä väh. 10 v ajaa ko autoilla


      • hhgdhdfhgfjh kirjoitti:

        Minulla ja tuhansilla muilla suomalaisilla on auto johon mennään sisään millä tahansa avainta muistuttavalla esineellä. Näiden autojen hyvä puoli on se, ettei kukan halua varastaa niitä. Kerran oli auto yön yli kaupungilla, kaverin asunnon edessä ja stereot oli viety. Ovi oli avattu nätisti ja vielä pistetty lukkoon lähtiessä, mitään ei oltu rikottu. Mahto vaan pitkäkyntistä kotona harmittaa kun huomas että laite ei ollut millään muotoa toimintakuntoinen.

        Ärsyttää nämä pullistelijat jotka selittää miten menevät ja antavat rosvolle selkään. Oletteko oikeasti noin yksinkertaisia vai onko kyseessä joku alkukantainen miehinen juttu johon ei voi vaikuttaa? Vähän väliä ponnahtaa julkisuuteen näitä juttuja jossa murtovarkaan taltuttaja on saanut maksaa kauheita sakkoja kun rosmo on mennyt poliisille itkemään kuinka pahasti häntä on kohdeltu. Ja jos olet jonkun taistelulajin harrastaja, olet vielä pahemmassa pulassa. Minkään sortin kättäpidempää ei myöskään saa käyttää jos ei ole henki kyseessä. Ja sitä paitsi, vaikka narkit näyttävät heiveröisiltä ja vaarattomilta, niillä voi hyvin olla puukko piilossa ja muutenkin aineissa olevat tyypit toimivat täysin ennalta-arvaamattomasti. Ja muutenkin, narkki varastaa saadakseen rahaa aineisiin, eikä lopeta vaikka kuinka vetäisi pataan. Ei kai meillä muuten olisi maailmanlaajuista huumeongelmaa.

        Olen varautunut,kirves eteisen nurkassa,ei väliä vaikka kävis pahastikin,linnassa melkein paremmat oltavat kuin eläkeläisellä,sillä minulla eläke ikä häämöttää,ja yhteiskunta säästää,kun ei tartte sitä rosvoa enää elättää.


    • wamic

      Vetäisin kunnolla pataan, tai sitten päästäisin koirani pihalle. Ja ei olisi mitään väliä, vaikka saisin jonkinlaisen syytteen.

    • +-+

      Jep, fantasioita on monen laisia. Todellisuudessa kun meet tollasta 120 kilosta piripää linnahörhöö kolauttaa pesis mailalla,huh-hu! Jättäkää se oikeesti poliiseille ettei tartte mennä sairaallaan poistaa rukaria silmästä.Hommatkaa vaikka halppis hälytin sarja. Pääsette huomattavasti vähemmällä, mitä tekisitte? Buahaaa.... Ollaan täällä nii äijii!

      • wamic

        Mikä vittu on rukari?


      • jepjep...
        wamic kirjoitti:

        Mikä vittu on rukari?

        ruuvimeisseli. :)


      • KiKi.
        wamic kirjoitti:

        Mikä vittu on rukari?

        Teppo?Vai tynnyrissä kasvanut?Maalaisjuntti?


      • KiKi. kirjoitti:

        Teppo?Vai tynnyrissä kasvanut?Maalaisjuntti?

        En ole minäkään kuullut rukarista. Ruuvarista vain. Minä olen maalainen. Ehkä se ruuvari voi tarkoittaa myös sen käyttäjää, mutta rukarista en ole kuullutkaan.

        Toisaalta täälläpäin se ei muutenkaan ole meisseli, vaan mensseli....


      • wamic
        KiKi. kirjoitti:

        Teppo?Vai tynnyrissä kasvanut?Maalaisjuntti?

        Stadissa kukaan puhu mistään vitun rukarista, vitun pissaliisa


    • häiritsemättä.

      Ja varas solahtaa sulokkaasti suonsilmäkkeeseen. Vaikka kilon paloina.

      • jepjep....

        Kova jätkä tekis siitä jauhelihaa ja syöttäis koiralleen tai kissalleen. Ei tarttis tälläsis pikku asios polliisii häiritä.


    • asukas27

      Näin meidän parkkipaikalla tehtiin,niin sen koommin ei ole ollut harmia varkaista , asun lokitiellä hesassa , taloyhtiössämme asustaa kaksi ammattiautoilijaa ja heidän takseihin on murtauduttu usein, noin 2-3 kertaa vuodessa on ikkunat rikottu , mutta nyt on ollut seesteinen aika jo vuoden päivät ,kun toinen taksi oli lopettanut ajonsa ja jättänyt autonsa parkkiruutuunsa kun toinen oli vuoroansa juuri lopettamassa ja huomasi että joku tonkii naapurinsa autossa, hän oli fiksu ja ajoi hiukan pidemmälle taksinsa ja sai kuin saikin varkaan itse autosta sisältä laitteita irrottamasta ja soitti ensin poliisille ja takakontista otti mukaansa voroa tapaamaan pesäpallomailan , jolla kolautti varasta pikkuisen, mutta taju meni varkaalta ja varkaan toinen jalka oli autosta vielä ollut kuulemma otollisesti ulkona, niin hän kolautti suoraan polveen varasta ja sanoi kulleensa kovan rusahduksen ,josta pelästyneenä nosti varkaan ulos kuskin paikalta ja kaatoi mahalleen maahan, vei mailan autoonsa ja palasi varkaan luokse herättelemään varasta ja heräsihän se varas , koitti nousta ja lähteä karkuun, muta kun poliisit samalla hetkellä kaartoi parkkialueelle, niin he itse näki, kuinka varas kaatui, kun pakoon koitti, olihan se kuulusteluissa selittänyt, että taksari löi mailalla tajun ensin pois ja sitten vielä iski mailalla ,jota ei löytynyt enään,niin häntä polveen, niin lujaa,että polvilumpio oli murtunut muutamasta kohtaa ,mutta poliisit näki itse ,kuinka varas koitti lähteä karkuun ja liukastui ,niin siihen kaatui varkaan sepitykset että oli muka mailalla lyöty ja isketty vielä mukamas polvi rikki ,vaikka kaksi poliisia selkeästi näki, kuinka varas koitti juosta karkuun ,löi otsansa jäiseen maahan ja samalla polvensa, ainahan nuo varkaat koittaa vierittää syyt muiden niskoille.

      • severi-79

        On isäni montakertaa sanonut.Hän on ollut eläkkeellä jo melkein 10 vuotta poliisi hommista.


      • mahamutaja

        ei kukaan vuosaaressa majaileva "ihminen" omista autoa. Ei ainakaan asukas27.


      • severi-79 kirjoitti:

        On isäni montakertaa sanonut.Hän on ollut eläkkeellä jo melkein 10 vuotta poliisi hommista.

        Tosiaankin lait on tehty suojelemaan rikollisia. Ja ellei lait suojele rikollisia, niin kuten edesmennyt äitini sanoi, yliopistoissa koulutetut konnat, ns asianajajat kyllä sitten osaavat vääntää väärän oikeaksi ja mustan valkoiseksi. Siihenhän heitä on koulutettu monta vuotta meidän veronmaksajien varoilla.

        Eivät ne poliisit näin pieniä 'vähäpätöisiä' juttuja ehdi, halua ja kerkiäkään tutkia, saatikka sitten selvittää. Kokemusta on, rikosilmoitusta jo tehdessäni sain sen jo huomata. Eikä miitään korvauksiakaan niiltä taparikollisilta voi saada. Oikeudenkäyntikulunsakin meillä muilla maksattavat varattomina ja leipätuomarit lihovat.

        Mutta onneksi ei sentään olla vielä venäläisellä tasolla. Tuntuu vaan siltä, että jossain vaiheessa taas palataan sille viidakonlain tasolle. Mutta vielä saattaa olla toivoa paremmasta. Toivottavasti....


    • paskathousuissasi

      Antaa rosmon touhuta vaan... vakuutusyhtiöstä sitten korvauksia. Äläkä vaan mene edes piruillessaankaan mainitsemaan että katselit ikkunasta ku sun autoa raiskattiin parkkipaikalla. Jäät siinä tapauksessa ilman korvauksia hyvässä lykyssä. Tai vielä pahempi että menet häiritsemään ahkeroivaa yötyöläistä. Joudut pian maksamaan korvauksia henkisistä kärsimyksistä epäonnistuneesta keikasta...

      • puuhasteluakin

        Rosmo pitää skalpeerata toimimattomaksi , jätä pikkusen nirriä että pääsevät ominavui karkuun .


    • Tee tämä

      >Minä yllätin kaksi varasta kun olivat elokuussa viemässä moottoripyörän..Kuulin ulkoa
      ääntä ja katsoin ulos ,siellä kaksi heppua pyöräni kimpussa ,otin pesäpallomailan ja juoksin
      ulos kuinka ollakaan sain lyötyä ensin toista ja sitten toista..Heput olivat maassa minä vähän
      voitelin kumpaakin uudestaan..Olivat ehtineet hajoittaa virtalukon ja boksilaatikon..Seuraavana
      päivänä soitti poliisi ,että olin pahoinpidellyt kaksi tyyppiä X_ osoitteessa..Kysyin mitähän tyypit
      ovat tehneet minun pihallani ,kuulusteluun jouduin mutta tein heistä heti rikosilmoituksen varkauden
      yrittämisestä ,onneksi Poliisi tuli kirjaamaan tuhot ylös..Tyypit vetävät minut oikeuteen pahoinpitelystä
      mutta minä vedän pyöräni tuhosta...

      • ----

        Kantsii huutaa ja jos se ei auta soittaa kytät.En suosittele sankaritekoihin jonkun metallilaatikon takia,koska narkkarit yleensä on aseistettuja ainakin puukolla,jos palttoon alla tai käsilaukussa ei satu olemaan ampuma asetta mitkä ovat hyvin yleisiä myös niissä piireissä!


      • vaan!!!!!! =)
        ---- kirjoitti:

        Kantsii huutaa ja jos se ei auta soittaa kytät.En suosittele sankaritekoihin jonkun metallilaatikon takia,koska narkkarit yleensä on aseistettuja ainakin puukolla,jos palttoon alla tai käsilaukussa ei satu olemaan ampuma asetta mitkä ovat hyvin yleisiä myös niissä piireissä!

        ja onnea. muista katkoa vähintään käsi! tai sormia ne nyt voi mennä ikäänkun vahingossakin hajalle . ja sillä murtautujalla on ollut " ase" millä on ne lukot rikkonut. ruuvarikin on luokiteteltu vaaralliseksi teräaseeksi.. joten huoletta voi antaa isän kädestä ja miksei myös monosta..


      • tsirbbula
        vaan!!!!!! =) kirjoitti:

        ja onnea. muista katkoa vähintään käsi! tai sormia ne nyt voi mennä ikäänkun vahingossakin hajalle . ja sillä murtautujalla on ollut " ase" millä on ne lukot rikkonut. ruuvarikin on luokiteteltu vaaralliseksi teräaseeksi.. joten huoletta voi antaa isän kädestä ja miksei myös monosta..

        Minä soittaisin eka poliisille ja sitten yrittäsin yllättää vähän sitä varasta ja pippurisumutetta silmille ja jos yrittää karkuun niin voipi käydä potkimassa nilkoille samalla vaivalla.. Kai tuosta pippuristakin joku syyte rapsahtais, mutta pienempi paha kuin se pesismaila. Toki tekisi mieli vedellä sillä oikeen huolella hakata tajua näihin säälittäviin ihmisolentoihin..


      • ölskim
        tsirbbula kirjoitti:

        Minä soittaisin eka poliisille ja sitten yrittäsin yllättää vähän sitä varasta ja pippurisumutetta silmille ja jos yrittää karkuun niin voipi käydä potkimassa nilkoille samalla vaivalla.. Kai tuosta pippuristakin joku syyte rapsahtais, mutta pienempi paha kuin se pesismaila. Toki tekisi mieli vedellä sillä oikeen huolella hakata tajua näihin säälittäviin ihmisolentoihin..

        Autoon voisi laittaa kojelautaan piiloon web-kameran ja aktivoita se toimimaan siten , jos autoa ajetaan luvatta niin kamera alkaa näyttää liikkuvaa kuvaa sopivassa mediassa ja saadaan nähdä tyhmiä ilmeitä.


      • piikki lihassa.
        ölskim kirjoitti:

        Autoon voisi laittaa kojelautaan piiloon web-kameran ja aktivoita se toimimaan siten , jos autoa ajetaan luvatta niin kamera alkaa näyttää liikkuvaa kuvaa sopivassa mediassa ja saadaan nähdä tyhmiä ilmeitä.

        että joku oli viritellyt vanhaan autonsa etupenkkiin piikin ja kun varas istui penkkiin. oli piikki pyllyssä. Oli poistunut ripeästi paikalta.


      • Voi kuitenkin käydä niin että omaisuuteen kohdistuva rikos katsotaan pienemmäksi kuin henkilöön käypä. Kerropa sitten joskus miten kävi, jos vaikka hävisit.


      • äänessä...........
        ---- kirjoitti:

        Kantsii huutaa ja jos se ei auta soittaa kytät.En suosittele sankaritekoihin jonkun metallilaatikon takia,koska narkkarit yleensä on aseistettuja ainakin puukolla,jos palttoon alla tai käsilaukussa ei satu olemaan ampuma asetta mitkä ovat hyvin yleisiä myös niissä piireissä!

        siinä vaiheessa kun pikkunilkki on edennyt niin pitkälle alamaailmassa että pitää pyssyä kantaa niin ei se enää lähde mankkavarkaisiin kyllä sillä on iha muut bisnekset mielessä kun joku pätömankka... noi on jotai 14v pikkunistejä jotka pelaa grammakauppaa. ja mitä kiinniottoon tulee niin vapaasti kiinni vaan vieläkin luullaan että siitä saa kovat tuomiot mutta eipäs saa enään kun LAKI MUUTTUI!!!


      • wrfgthntruyikl
        PontiusPilatus kirjoitti:

        Voi kuitenkin käydä niin että omaisuuteen kohdistuva rikos katsotaan pienemmäksi kuin henkilöön käypä. Kerropa sitten joskus miten kävi, jos vaikka hävisit.

        nykyään asia on toisin ja omaisuuttaan saa suojella ja kansalaisen kiinniottooikeuksiin on lisätty voimakeinojen käyttö....


    • Suivaantunut

      Juu, on tämä homma mennyt törkeäksi, kun nykyään varkaatkin iskee keskellä yötä!

    • Soitto poliisille. Jos esimerkiksi joku auton irtaimistoa varastaa, niin poliisi jäljittäisi kyllä varkaan helposti koiran avulla. Se vaan ettei yhteiskunnan tarjoama rikollishoito paljoa paatuneita varkaita hetkauta. Yhteiskuntahan ne varkaat on kasvattaneetkin, kun on viety vanhemmilta vastuu ja kaikenlaisten entisten arvojen kunnioitus.

    • FSFDSFDSF

      TAPIO ALANKO VAK VAK VAK VAK = LÄSKIPASKAA

    • perusrehellinen.

      Ei kai siinä seuraamuksia miettisi, varasta pataan niin paljon ku vain pesismailalla tai millä tahansa kättä pidemmällä pystyy.

    • RosvottuKerran

      Mulla on sellainen istuintyyny siinä penkinpäälisen välissä istuimella. Sen sisällä on oikastuja isoja ongenkoukkuja jotka on sidottu kiinni toisiinsa siitä silmukasta sen tyynyn alapuolelle. Jos rosmo menee siihen istumaan, niin se jää persvärkistään kiinni siihen penkkiin, koska ongenkoukun väkäset eivät niin vaan repimättä irtoakkaan persläskistä. Saattaa olla että rosmo istuu siinä kolmenkymmenen asteen pakkasessa vielä aamullakin veri peräpäästä valuen ja itkien kurjaa kohtaloaan.
      Sivuikkunassa mulla lukee pienesssä kyltissä, että varo tyynyä, älä istu.
      Se on enemmänkin minulle itselleni tarkoitettu varoitus, jos vaikka unohtaisin joskus että se tyyny on siellä. Tähän saakka olen vielä muistanut sen sieltä ottaa pois ennen kuin istun kuskin paikalle.

      • sutkan 3

        lohkolämmittimen johto kytkeä stereoihin jolloin stereovaras saa 230v kynsilleen radion sijaan, toinen on laittaa väripatruuna radion alle tai sitten haulikko takakonttiin suunnaten keskelle etuosaa, laukaisinnaru on helposti viritettävissä ratioon


      • näin,.,
        sutkan 3 kirjoitti:

        lohkolämmittimen johto kytkeä stereoihin jolloin stereovaras saa 230v kynsilleen radion sijaan, toinen on laittaa väripatruuna radion alle tai sitten haulikko takakonttiin suunnaten keskelle etuosaa, laukaisinnaru on helposti viritettävissä ratioon

        niskasta tukasta kiinni ja toisella leuasta ja nopea liike....naks.Selittäisin poliiseille,jotta otin tukasta kiinni ja heppu ryntäs karkuun ja hups niskat poikki.No sakkoja parisataa ja ehdonalaista kuoleman tuottamuuksesta ei muuta.Narkki ei tekis mitään enään ikinä.


    • Silusilu, piripää

      Viime yönä, joku nisti amatööri yritti vuoden -96 kasipätkä Volvoon, muttei saanut kuin lukon ja sen ympäryspellit solmuun. Katolla oli suksiboxi ja siellä kahdet murtsikat sekä kahdet laskettelusukset odottamassa tämän päiväistä käyttöä duunin jälkeen. Eipä narkki yrittänyt ees päästä laatikkoon sisään. Autossa sisällä oli vain vanhahkot stereot, sisätilalämppäri, aurinkolasit sekä kännykkäteline latureineen.
      Taisi olla kölli niin tumussa, ettei nähnyt lukon yläpuolella lasissa olevaa murtsikan tarraa, ennen kuin oli tunaroinut oven paskaksi.
      Harmi, että edellinen koirani (luonnevikainen dobbarin ja rotikan sekoitus) siirtyi manan majoille vanhuuttaan, sillä se karkasi pari kertaa remmistä rähisemään vieraille. Olisi ollut kiva aamulla soittaa virkavalta paikalle, kun autossa odottaa iso koira, jonka kidassa on kiinni paskalta haiseva nisti. Toki siitä olisi saanut sanktiota, mutta olisi ainakin yhden Piri-Petterin kädessä ikuiset jäljet.

      • Ropaaja

        Kyllä minä ennemmin ryhdyn toimenpiteisiin havaitessani varkaan autoni kimpussa. Parempi estää narkin toimenpiteet kuin soitella poliisille ja heitä odotellessa katsella autoni katoavan horisonttiin. Asiahan olisi eri jos autona olisi jokin perus käyttöauto johon ei olisi nähnyt aikaa tai vaivaa.


      • pohojammaalainen
        Ropaaja kirjoitti:

        Kyllä minä ennemmin ryhdyn toimenpiteisiin havaitessani varkaan autoni kimpussa. Parempi estää narkin toimenpiteet kuin soitella poliisille ja heitä odotellessa katsella autoni katoavan horisonttiin. Asiahan olisi eri jos autona olisi jokin perus käyttöauto johon ei olisi nähnyt aikaa tai vaivaa.

        täälläpäin eräs paikallinen kylähullu "taltutti" bensaa varastaneen mustalaisen vesurilla ja sotahuudolla. oli huomannu navetan ikkunasta että manne oli imemässä bensaa datsunin tankista ja otti vesurin käteen ja hiipi varkaan selän taka, nosti vesurin ylös ja karjaisi. rosvo säikähti sen verran että veti bensat keuhkoihin, yski jonkiaikaa ja lähti sitten karkuun. ite jos näkisin varkaan silmäteräni kimpussa nii ei muutako ruuti palamaan perkele!


    • patemies

      Autovarkaat saunan taakse ja lopetetukseen.

      • Ei vakuutusta

        Mahdolliset pahoinpitelysakot olen valmis maksamaan ilomielin. Voisi vielä poliisin saavuttua kysäistä, onko nyt lyöty koko rahalla, vai saako samaan hintaan vielä pari iskua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe