Onko kellään neuvoa käsivarsien yläosan ryppyisyyteen. Minulla on ohuet käsivarret, koska olen muutekin laiha. Käsivarret suorina ollessa on ihan hyvät, mutta käsiä koukistaa, niin käsivarsien yläosat näyttävät kierre makaroonilta. Ihan kauhean näköinen. Ikääkin jo 55 v. Onkohan mitään hoitomuotoja? Olisi kiva pitää kesällä lyhyt hihaisia paitoja.
Onko hoitoa
3
313
Vastaukset
- Vaihtoehtoja -
Mulle tuli mieleen lihasten treenaaminen. Eli kun ne kasvaa, niin iho kiristyy. Toinen vaihtoehto (tai lisänä) on tehokas rasvaaminen, jolloin iho rypistyy vähemmän kuin kuivana. Sitten on dermaroller-hoito. Siitä löytyy tietoa netistä ja niitä piikkirullia voi ostaa itse, jolloin tulee satoja euroja halvemmaksi kuin lääkärin tekemä rullaaminen. Mulla on tehonnut tuo dermarolleri-hoito. Iho on kimmoisampi ja rypyttömämpi, lisäksi väri näyttää eloisammalta. Olen käyttänyt sitä kasvoihin ja vartalolle.
- Hyviä tulokasia
Minulla on myös se piikkirulla. Olen käyttänyt sitä vai kasvoihin. Onko vartalolle erilainen rulla? minulla on myös käsivarret aika ruman näköiset ja haluaisin eneen kesää ne hiukka kauniimmaksi. Mitä voidetta olet käyttänyt rullaamisen kanssa?
- Vaihtoehtoja -
Hyviä tulokasia kirjoitti:
Minulla on myös se piikkirulla. Olen käyttänyt sitä vai kasvoihin. Onko vartalolle erilainen rulla? minulla on myös käsivarret aika ruman näköiset ja haluaisin eneen kesää ne hiukka kauniimmaksi. Mitä voidetta olet käyttänyt rullaamisen kanssa?
Hei!
Olen rullaillut 0,75 mm rullalla kasvoja. Rullan mukana tuli (Nettexistä, jos saa "mainostaa") pieni kollageenipurkki 5 ml. Sitä olen käyttänyt.
Mulla on raskausarpia vatsassa ja rinnoissa, ollut jo 20 vuotta. Niitä rullailin myös tuolla 0,75 mm rullalla. Vartaloa ei tarvitse puuduttaa, toisin kuin kasvoja jotka ovat tosi herkät.
Ostin 2 mm (hui) rullan ja 0,5 dl kollageenivoiteen, joilla ajattelin käydä ihan tosissani noiden arpien kimppuun. Vielä en ole kokeillut. Samanlainen rulla tuo on kuin aikaisempikin, mutta pidemmillä piikeillä. Ajattelin että se on tehokkaampi kuin tuo lyhytpiikkinen, joka ei aina taida ulottua niin syvälle kuin pitäisi. Toivottavasti tuo ei mene liian syvälle... Noin pitkää piikkiä ei saa käyttää edes kosmetologit, vain lääkärit. Tietoinen riski siis... Desinfioin hyvin ja yritän käyttää muutenkin vähäistä järkeäni kun alan hommiin.
Kokeilin etanavoidetta rullauksen jälkeen, mutta kirvelsi aika hurjasti.
Aikaisemmin olen käynyt lääkärin rullailtavana (hurjat pikkit!). Toimi! Siksi uskalsin ostaa oman rullan, vaikken noihin kepulikonsteihin helpolla usko. Lääkäri suositteli vitamiinivoiteita jälkihoidoksi. Auringolta ja kylmältä täytyy suojautua hyvin viikko-pari, sk 30 rasvaa käsitellylle alueelle.
Millainen rulla sulla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833