penkkipunnerrus

dfgnjdfg

palljo penkki ku alotit ja kauan oot treenannu ja paljo penkki nyt

7

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei penkkejä!

Meillä ei ole juuri koskaan penkkejä ollut vaan jokaisella oma tuoli. Näin ainakin keittiössä. Olkkarissa nojatuolit ja sohva. Mökillä kyllä löytyy penkki ruokapöydän yhteydestä. Niihin mahtuu varmaan kolme molemmille puolille pöytää. Et ei niin hirveen PALJOO penkkii ole ainakaan nyt!

• 3+7

En muista milloin olisin ekan kerran kokeillut penkkiä, mutta muistan kun ekan kerran meni 60, ikää oli jotain vähän toistakymmentä vuotta.

Siitä sitten on tultu tämänhetkiseen tilanteeseen, ikää 40 ja penkki 155, eilen kokeilin.
      Treenaamiseni on kunnon ylläpitoa, ei erityisen aktiivista.

Eipä tuosta ylöspäin ilman suurta uhrausta muusta ajankäytöstä olisi päästävissä, olen tilanteeseen ihan tyytyväinen.

• se oli

Metalliputkesta ja vesikannuista tehdyllä virityksellä. Nyt 182,5kg.

• nytten

treenattu on vaihtelevalla innolla noin 12 vuotta. Elopainokehistys oikean treenin alkuajoista noin 55kg --> 93kg

• -

Alku oli jotain 60kg, nyt noin vuoden jälkeen 120kg. Ikää on 28v ja oon treenannu 1 kerran viikossa rintalihaksia.

• voimaa o

kun alotin 15 vuoitaana nii nostin 42.5 kiloa, olin 161 pitkä ja painoin 80 kiloa.
      Nyt olen 19 vuotta, 164cm ja painan 147 kiloa ja penkistä lähtee 190.

• Anonyymi

Onneksi olkoon. Voitit juuri vuoden paskanpuhujan pääpalkinnon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6562
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      365
      6133
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3023
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2484
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2145
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1285
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe