palljo penkki ku alotit ja kauan oot treenannu ja paljo penkki nyt
penkkipunnerrus
7
720
Vastaukset
- Ei penkkejä!
Meillä ei ole juuri koskaan penkkejä ollut vaan jokaisella oma tuoli. Näin ainakin keittiössä. Olkkarissa nojatuolit ja sohva. Mökillä kyllä löytyy penkki ruokapöydän yhteydestä. Niihin mahtuu varmaan kolme molemmille puolille pöytää. Et ei niin hirveen PALJOO penkkii ole ainakaan nyt!
- 3+7
En muista milloin olisin ekan kerran kokeillut penkkiä, mutta muistan kun ekan kerran meni 60, ikää oli jotain vähän toistakymmentä vuotta.
Siitä sitten on tultu tämänhetkiseen tilanteeseen, ikää 40 ja penkki 155, eilen kokeilin.
Treenaamiseni on kunnon ylläpitoa, ei erityisen aktiivista.
Eipä tuosta ylöspäin ilman suurta uhrausta muusta ajankäytöstä olisi päästävissä, olen tilanteeseen ihan tyytyväinen. - se oli
Metalliputkesta ja vesikannuista tehdyllä virityksellä. Nyt 182,5kg.
- nytten
treenattu on vaihtelevalla innolla noin 12 vuotta. Elopainokehistys oikean treenin alkuajoista noin 55kg --> 93kg
- -
Alku oli jotain 60kg, nyt noin vuoden jälkeen 120kg. Ikää on 28v ja oon treenannu 1 kerran viikossa rintalihaksia.
- voimaa o
kun alotin 15 vuoitaana nii nostin 42.5 kiloa, olin 161 pitkä ja painoin 80 kiloa.
Nyt olen 19 vuotta, 164cm ja painan 147 kiloa ja penkistä lähtee 190.- Anonyymi
Onneksi olkoon. Voitit juuri vuoden paskanpuhujan pääpalkinnon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453