Somalialaista 17-vuotiasta Nurta Mohamed Farahia ammuttiin kuolettavasti rintaan ja päähän 25. marraskuuta 2010. Ampujina toimi kaksi toistaiseksi tunnistamatonta miestä, ja kyseessä oli selvästi kunniamurha. Hyökkäys sattui 200 metrin päässä kodista, jonne Nurta oli paennut perhettään.
Nurtan vanhemmat hakkasivat tytön pahasti kuultuaan että hän oli jättänyt islamin ja lukitsivat hänet sisään taloon, kertoo kristitty johtaja alueelta. Hänet kahlittiin päiväksi kiinni puuhun ja lukittiin pieneen, pimeään huoneeseen yöksi. Paikalliset epäilevät vahvasti että Nurtan ampuneet miehet olivat sukulaisia tai toimivat heidän toimestaan.
http://ihmisoikeus.blogspot.com/2011/01/vanhempiensa-pahoinpitelema-somalitytto.html
Vanhempiensa pahoinpitelemä somalityttö ammuttiin
ihmisoikeus
2
299
Vastaukset
- oikea tie
Kristinuskoa vainotaan, koska se on se oikea tie Jumalan luokse, ja pahuus ei hyväksy sitä.
- loistavaa logiikkaa
Mutta esim. shiiamuslimeja vainotaan Irakissa joten onko se oikea tie jumalan luokse? Vai onko se oikea jumala aina paikkakunnasta kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175