Hulkki on kohta kolmekymppinen äijä mutta onko hän tehnyt päiväkään työtä? On vieläkin opiskelija nimikkeellä ja nostaa opintotukia sekä ostelee opiskelijoiden halpoja bussilippuja.Eikö tuon ikäisen pitäisi jo olla työelämässä? Meinaa varmaan olla opiskelijana niin että pääsee koulusta suoraan eläkkeelle,ei työt pääse haittaamaan yötreenejä.
Hulkin työnteko
61
4618
Vastaukset
- doctor-guy
...
- Kenties_
motivaatiovemppatohtoriksi?
- Akateemikksi__
Näitä kahden akateemisen tutkinnon tyyppejä on nähty,päätyvät lopulta duunariammattiin hirveät opintolainat niskassa kun ei "oman alan" töitä löydy.
- Mikä idea
on hankkia kaksi tutkintoa samalta alalta?
- wileniuleaks
eikös hänellä ole kymmeniä valmennettavia, niistä 800-1500 per hklö, kyllähän tuolla jo jauhoja saa elääkseen
- jhjlojkllk
maksaako veroja?
- Itse otan
jhjlojkllk kirjoitti:
maksaako veroja?
maksun luonnossa.
- pikku-jorma..
Jos ei tuon ikänen ole vieläkään työelämässä ei se koskaan työhön opikkaan...nuorena vitsa väännettävä.
- Työtä se
on vemppauskin.
- sdewqa
onko tähän läpinäkyvään kateuteen jokin tietty syy, esim. katkeruus oman elämän täydellisestä epäonnistumisesta?
- jep jeah - olen luus
Onneksi tämä se vasta on sitä elämää:
http://fast.emedia.fi/easydata/customers/funcfood/files/u_kuvat/utti_05112008.jpg
- AnargiaaPerkele
Mitä hienoa on tehdä töitä? Hyvin on nykyihmiset aivopesty tekemään työtä, kun pitää oikein jonkun työn teosta/tekemättömyydestä itkeä netissä. Kerroppa, mitä hienoa on tehdä töitä, ellei omista omaa firmaa ja tee rahaa itselleen? Tehdä osakkeiden ja optioiden omistajille rahaa, jotka eivät tee yhtään mitään. Ja heti jos firma ei tuota, tulee kenkää tai lomalappu. Firmaa ei kiinnosta pätkääkään, miten työntekijät jaksaa. Työntekijät on firmoille vain välttätätön paha. Jos firma pystyy teettämään jonkin työn koneella, ihminen korvataan välittömästi. Ei paljon ihmisen hyvinvointi paina vaakassa. Miksi siis pitäisi ihmisen tehdä työtä, jos tulee toimeen muutenkin? Tuskin hulkki on ihan persaukinen, kun ei tämä mikään persaukisten harrastus muutenkaan ole.
Jos ei olisi taloudellisesti pakko mennä töihin, en tekisi päivääkään töitä. Sinä voit raataa niska limassa koko elämäsi ja stressata pysytäänkö aikataulussa, tuleeko tuotantotavoitteet täyteen, saadaanko jokin tehtyä taloudellisissa raameissa yms yms. muuta paskaa. Mua ei vittu stressaa pätkääkään, vaikka koko firma menis nurin. Meen vain ja ainoastaan töihin sen takia, että saan maksettua oman elämiseni.- Mutta kun
sinä maksat Hulkinkin elämisen.
- työ on tärkeää
työ on olennainen osa ihmisen identiteettiä ja minäkuvaa. työ antaa elämälle merkityksen, paljon hyvinvointia, sosiaalisia suhteita, ja tärkeyden tunnetta. tällä hetkellä maata vaivaa todella paha työttömyys joka johtuu juuri siitä, kun ihmiset ajattelevat samalla tavalla kuin sinä! kyllä kunnon kansalaisen KUULUU käydä töissä, jos ei palkkatöissä, niin sitten harjoittelussa tai vastaavassa, pääasia ettei jää kotiin makaamaan ja passivoitumaan. jos missaa nuorena työelämän, niin riskinä on ettei koskaan tule töitä saamaan ja syrjäytyy.
- AnargiaaPerkele
työ on tärkeää kirjoitti:
työ on olennainen osa ihmisen identiteettiä ja minäkuvaa. työ antaa elämälle merkityksen, paljon hyvinvointia, sosiaalisia suhteita, ja tärkeyden tunnetta. tällä hetkellä maata vaivaa todella paha työttömyys joka johtuu juuri siitä, kun ihmiset ajattelevat samalla tavalla kuin sinä! kyllä kunnon kansalaisen KUULUU käydä töissä, jos ei palkkatöissä, niin sitten harjoittelussa tai vastaavassa, pääasia ettei jää kotiin makaamaan ja passivoitumaan. jos missaa nuorena työelämän, niin riskinä on ettei koskaan tule töitä saamaan ja syrjäytyy.
Vai että on TYÖ iso osa sinun minäkuvaasi? Noh, jokainen tietysti määrittää minäkuvansa itse. Mua ei kyllä työ määrittele mitenkään. Työkaverit ei ole minun kavereita, ne on edelleen VAIN TYÖkavereita. Sosiaaliset suhteet tulee ihan muualta.
Ja saa työsi sinut tuntemaan tärkeältä??? No vähässä on sinunkin elämäsi kiinnekohdat. Luuletko todellakin, että firmasi pitää sinua jotenkin korvaamattomana? Näen töissäni lähes päivittäin niitä, jotka luulevat olevansa korvaamattomia firmalle. Niiden naama on kyllä näkemisen arvoinen, kun sanoo, että jos ei työt kiinnosta, niin portille löydät.
Toivottavasti et sentään ampuisi latia päähäsi, jos sinut irtisanotaan tuotannollisista tai taloudellisista syistä. Nehän ohittavat nykypäivänä kaiken inhimillisyyden. Ihmisen hyvinvoinnilla ei ole mitään merkitystä, pääasia on osakkeiden tuotto. Niiden pitää tuottaa joka vuosi enemmän kuin edellisenä vuonna, muuten firmalla menee huonosti. Jos osakkeiden arvo nousee miljoonalla eurolla tänä vuonna, ensi vuonna niiden pitää nousta YLI miljoonan, muuten firmalla menee huonosti. Ja kun menee huonosti, niin yhden työntekijän hyvinvointi ei paljoa paina.
Ihmettelen kyllä asennettasi, että työ jotenkin KUULUU ihmisen elämään? Mistä olet tuollaista oppia ammentanut? Kuuluuko ihmiselle myös asuntovelkaa, niin että on pankin talutusnuorassa? Miten työ määrittelee kunnon kansalaisen? Eikö siis esim. osakkeiden omistajat ole kunnon kansalaisia, koska monet elävät vain korkotuottojen turvin. Niitä, jota sinäkin todennäköisesti kartutat heille.
Minä edelleen käyn töissä VAIN JA AINOASTAAN siksi, että pystyn maksamaan elämiseni. En todellakaan siksi, että se määrittäisi minäkuvaani tai olisi minulle jotenkin tärkeää. Jos olisi riittävästi rahaa, niin en todellakaan kävisi päivääkään töissä. - AnargiaaPerkele
Mutta kun kirjoitti:
sinä maksat Hulkinkin elämisen.
Minä maksan myös työtä tekemällä monen meidänkin firman osakkeiden omistajan elämisen, jotka ajavat tuliterillä mersuilla ja asuvat isoissa ökyomakotitaloissa. Minä lähden joka arkiaamu töihin tuottamaan firmalle rahaa, ja tuotosta tulee murto-osa itselleni. Suurin osa valuu erilaisten päälikköjen ja johtajien taskuihin bonuksina ja tietenkin osakkeiden omistajien taskuun korkotuottoina.
- Miketheman
AnargiaaPerkele kirjoitti:
Vai että on TYÖ iso osa sinun minäkuvaasi? Noh, jokainen tietysti määrittää minäkuvansa itse. Mua ei kyllä työ määrittele mitenkään. Työkaverit ei ole minun kavereita, ne on edelleen VAIN TYÖkavereita. Sosiaaliset suhteet tulee ihan muualta.
Ja saa työsi sinut tuntemaan tärkeältä??? No vähässä on sinunkin elämäsi kiinnekohdat. Luuletko todellakin, että firmasi pitää sinua jotenkin korvaamattomana? Näen töissäni lähes päivittäin niitä, jotka luulevat olevansa korvaamattomia firmalle. Niiden naama on kyllä näkemisen arvoinen, kun sanoo, että jos ei työt kiinnosta, niin portille löydät.
Toivottavasti et sentään ampuisi latia päähäsi, jos sinut irtisanotaan tuotannollisista tai taloudellisista syistä. Nehän ohittavat nykypäivänä kaiken inhimillisyyden. Ihmisen hyvinvoinnilla ei ole mitään merkitystä, pääasia on osakkeiden tuotto. Niiden pitää tuottaa joka vuosi enemmän kuin edellisenä vuonna, muuten firmalla menee huonosti. Jos osakkeiden arvo nousee miljoonalla eurolla tänä vuonna, ensi vuonna niiden pitää nousta YLI miljoonan, muuten firmalla menee huonosti. Ja kun menee huonosti, niin yhden työntekijän hyvinvointi ei paljoa paina.
Ihmettelen kyllä asennettasi, että työ jotenkin KUULUU ihmisen elämään? Mistä olet tuollaista oppia ammentanut? Kuuluuko ihmiselle myös asuntovelkaa, niin että on pankin talutusnuorassa? Miten työ määrittelee kunnon kansalaisen? Eikö siis esim. osakkeiden omistajat ole kunnon kansalaisia, koska monet elävät vain korkotuottojen turvin. Niitä, jota sinäkin todennäköisesti kartutat heille.
Minä edelleen käyn töissä VAIN JA AINOASTAAN siksi, että pystyn maksamaan elämiseni. En todellakaan siksi, että se määrittäisi minäkuvaani tai olisi minulle jotenkin tärkeää. Jos olisi riittävästi rahaa, niin en todellakaan kävisi päivääkään töissä.Hulkkihan käy kuumana kun näin ärhäkkäästi puolustaa loiseläjän elämäntapaansa.
- hghghghghghgg
Vain idiootit passivoituu ilman työtä.
- pisley
hghghghghghgg kirjoitti:
Vain idiootit passivoituu ilman työtä.
On kyllä erikoista että mies tavoittelee kahta akateemista tutkintoa eikä työnteko maita sittenkään,voi sitten työkkärissä ja soskussa esitellä kahta gradua ylpeänä.
- RIPULIPASKAA
pisley kirjoitti:
On kyllä erikoista että mies tavoittelee kahta akateemista tutkintoa eikä työnteko maita sittenkään,voi sitten työkkärissä ja soskussa esitellä kahta gradua ylpeänä.
RIPULIPASKAA RIPULIPASKAA RIPULIPASKAA RIPULIPASKAA
- Palkkaorjuus ei ole
AnargiaaPerkele kirjoitti:
Minä edelleen käyn töissä VAIN JA AINOASTAAN siksi, että pystyn maksamaan elämiseni. En todellakaan siksi, että se määrittäisi minäkuvaani tai olisi minulle jotenkin tärkeää. Jos olisi riittävästi rahaa, niin en todellakaan kävisi päivääkään töissä.mikään sankaruuden mitta! Itse ainakin tykkään elellä ansiosidonnaisella ja olla vapaana oravanpyörästä. Treenatakkin jaksaa lähes joka päivä ja paljon paremmin kun ei ole tarvinnut ensin uuvuttaa itseään tekemällä selkä märkänä jollekkin toiselle rahaa.
Eivät ne ammattilaisetkaan mitään muuta tee kuin treenailee. Marko Savolainenkin makaili sohvalla aina kun ei treenannut ja eli kelan korvauksilla. - 3e23e23e
pisley kirjoitti:
ei akateemisen tutkinnon ainoa arvo ole joku palkkaorjan paikka.
- vaan orjaksi
"työ on olennainen osa ihmisen identiteettiä ja minäkuvaa. työ antaa elämälle merkityksen, paljon hyvinvointia, sosiaalisia suhteita, ja tärkeyden tunnetta."
Työ ei ole tavalliselle duunarille kuin välttämätön paha jolla saa rahaa. Joku keskiluokkainen valkokaulusduunari voi elätellä illuusioita elämän tarkoituksen löytämiseen työstä. Eri juttu ovat sitten nämä firmojen johtoportaassa olevat joiden elämä on kaikin tavoin "makeampaa" kuin tuulipukukansan.
On koomista seurata valkokaulus duunarien reaktioita viimeaikaisten isojen irtisanomisten aikana ja akateemisten työllisyystilanteen heikennyttyä. Keskiluokkaisella jättimäiset asuntovelat hankkineella kokoomusta äänestävälle velkaporvarille on valjennut totuus kapitalistin ja palkansaajan etujen ristiriidasta.
Velkaporvari on hämmentynyt. Eihän minulle pitänyt käydä näin? Globalisaationhan piti viedä vain tyhmien ja laiskojen sinikauluduunarien työt? Keskiluokanhan piti päästä nauttimaan globalisaation hedelmistä kapitalistien kanssa ja työväenluokasta tulla uusi työtätekevien köyhien "palveluluokka" tuottamaan keskiluokalle halpoja palveluita.
On huvittavaa että Amerikassa käynyt ylempääkeskiluokkaa oleva kokoomuslainen aina muistaa kehua Amerikan palvelutaloutta. Marketeissakin kassalla on asiakaspalvelija pakkkaamassa ostokset yms. Minulle tuosta tuli kuitenkin mieleen että olenko läntisessä johtavassa G7 teollisuusmaassa vai jossakin kolmannen maailman kehitysmaassa? Näihin ostosten pakkaajiin ja yms. tampuusimajureihin törmää yleensä kehitysmaissa. - Akateeminen 42 v
Kas kun kunnon kansalaisen ei kuulu käydä vähintäänkin PAKKOTÖISSÄ?
Paskat. Itse olin uraputkessa loppuun palamisen partaalla omat kaksi- ja kolmekymppiseni ja mitä siitä sain. Pahan mielen, paljon vihamiehiä töistä (uraputkessa kun ei johtotasolle etene kuin kyynärpää-selkäänpuukotustekniikalla) ja vitusti velkaa. Tohtorin tutkinto ja parinkymmenen vuoden orjatyön tulot ei siinä paljon auta.
Elämä alkoi nelikymppisenä kun irtisanouduin ja rupesin puuhailemaan omiani. Kyllä. Elän yhteiskunnan tuella, mutta kuten joku tässä ketjussa jo sanoi, työntekijänä rahoitat vain pomoja meidän "loisten" sijaan. Kumpikohan se meistä loinen oikeasti on? Pomo joka loisii alaisten elämällä ja hiellä, vai minä joka elän omissa oloissani?
"Kunnon kansalainen" on sellainen uusliberaalien natsislogan, että tulee pieni oksennus kurkkuun kun sen kuulee. Sullekin tiedoksi, että "kunnon kansalaisella" tarkoitetaan orjaa, joka tekee mukisematta kaikki paskaisetkin työt, ei lakkoile, ei väitä vastaan, uhraa vapaa-aikansa ja perheensä ja tyytyy niihin muruihin mitä pomojen pöydiltä tipahtelee. - finland on paska..
joo imaista työvoimaa se työharjoittelu. siis sekin on orjuutta kannattavaa toimintaa joku vitun työharjoittelu. hyväksikäyttöä.. kaikki koulutukset, kurssit ovat aina näitä osittain työharjoittelupakollisia. kyllä jokaisesta pitäisi saada palkka, edes pienenmoinen.
ketä kiinnostaa tehdä ilma rahaa. ei taida se motivaatio olla kohdallaan. ja siksi ei ketään kohta työ kiinnosta kun firmat ajavat 3 vuorotyötä, eli ihmsoikeuksia silpoavaa toimintaa sekä firmat ei maksa kunnon palkkaa. miten elät nykyyhteiskunnan hintatasolla jos palkka ei ole sen mukainen. elintarviketeollisuus, kuljetus,-polttoaine hintataso on niin korkea että ei joku 10€ tuntipalkka kata kaikkea työntekijän menoja elämiseen.
Suomessa pitäisi jokaisella olla minimi palkka 11€/h eikä joku 7€ :D naurettavaa
- pro on pro
Hulkki tekee raskasta työtä nimeltä kehonrakennus !
- MMeter
Täsmälleen samaa mieltä! Kyllä urheilu on ammattina vähintään yhtä kovaa työtä kuin mikä tahansa muukin homma. Miksi aloittaja ei saman tien aloita valitusta siitä, että Kimi Räikkönen tai Teemu Selänne eivät tee työtä, vaikka ovat yli kolmekymppisiä?
- Juhis_
MMeter kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä! Kyllä urheilu on ammattina vähintään yhtä kovaa työtä kuin mikä tahansa muukin homma. Miksi aloittaja ei saman tien aloita valitusta siitä, että Kimi Räikkönen tai Teemu Selänne eivät tee työtä, vaikka ovat yli kolmekymppisiä?
se johtuu vain siitä, että Kimi ja Teemu tekee hilloa sillä formulalla ja kiekolla toisin ku Hulkki.
Mä muuten vähän uskon, että valmistuttuaan Hulkki ei tule tekemään päivääkään töitä inssinä tai kauppakorkean papereilla. Eiköhän se rupea leipäänsä raapimaan tällä kehoilulla ja PT-hommalla. Ja mikäs siinä, hyvähän se on olla ja tehdä kun se ite saa tehdä elääkseen sellaista mistä se tykkää. Suurin osa meistä kun käy duunissa paskalla palkalla paskalla duunipaikalla. - 11+12
Juhis_ kirjoitti:
se johtuu vain siitä, että Kimi ja Teemu tekee hilloa sillä formulalla ja kiekolla toisin ku Hulkki.
Mä muuten vähän uskon, että valmistuttuaan Hulkki ei tule tekemään päivääkään töitä inssinä tai kauppakorkean papereilla. Eiköhän se rupea leipäänsä raapimaan tällä kehoilulla ja PT-hommalla. Ja mikäs siinä, hyvähän se on olla ja tehdä kun se ite saa tehdä elääkseen sellaista mistä se tykkää. Suurin osa meistä kun käy duunissa paskalla palkalla paskalla duunipaikalla.Kyllä kehonrakennus on henkisesti ja fyysisesti raskain urheilu laji!! niinhän marko savolainenkin sanoi että kun pitää 2kk kesäloman 5v työ menee hukkaan. Ja kehonrakennus on siitä haastava laji kun pitää muu elämä suunnitella treenien ja syömisien mukaan, hulkille pitää kyllä nostaa hattua kun seurannut minkälaisen duunin äijä tekee lajin eteen harvoin näkee yhtä määrätietoista kaveria ja periksiantamatonta. Harvassa ovat hulkin kaltaiset tyypit tänä päivänä.
Ihmetyttää vaan kun kaikki dissaa vaan hulkkia eihän se tee edes töitä? Niin onko se sun elämästä jotenkin pois? Taitaa vaan olla se perisuomalainen kirous eli kateus mikä sieltä loppupeleissä paistaa. Mutta näinhän se menee jos itellä menee huonosti niin heti pitää olla muita dissaamassa, surullista mutta totta. - rtegvftg
11+12 kirjoitti:
Kyllä kehonrakennus on henkisesti ja fyysisesti raskain urheilu laji!! niinhän marko savolainenkin sanoi että kun pitää 2kk kesäloman 5v työ menee hukkaan. Ja kehonrakennus on siitä haastava laji kun pitää muu elämä suunnitella treenien ja syömisien mukaan, hulkille pitää kyllä nostaa hattua kun seurannut minkälaisen duunin äijä tekee lajin eteen harvoin näkee yhtä määrätietoista kaveria ja periksiantamatonta. Harvassa ovat hulkin kaltaiset tyypit tänä päivänä.
Ihmetyttää vaan kun kaikki dissaa vaan hulkkia eihän se tee edes töitä? Niin onko se sun elämästä jotenkin pois? Taitaa vaan olla se perisuomalainen kirous eli kateus mikä sieltä loppupeleissä paistaa. Mutta näinhän se menee jos itellä menee huonosti niin heti pitää olla muita dissaamassa, surullista mutta totta.Tuo nyt on ihan paskapuhetta, että kehonrakennus olisi raskain laji. Jos verrataan esim. jonkin ammattilaisen treenejä huippuhiihtäjiin tai lätkänpelaajiin, niin kehonrakennus on niihin verrattuna lasten hiekkalaatikkoleikkejä. Pelkästään 50 kilometrin hiihtoa ja kehorakentajan kovimpia treenejä ei voi edes lausua samana päivänä. Kyllä siinä keharin treenit jää kovuudessa kauas taakse. Jos joku sattui aikanaan esim. katsomaan televisiosta M. Myllylän treeneja suolla, jossa kaveri juoksi, oksenti, juoksi, oksenti... niin väitän, että YKSIKÄÄN kehonrakentaja tällä planeetalla ei pääse lähellekkään tuota kovuutta treeneissä. Tai esim. huippu uimarit saattavat uida 8, jopa 10 tuntia päivässä. Kukaan kehari ei tee vastaavaa suoritusta koskaan.
Esim. David Jacobs kirjoitteli monelle palstalle ammattilaisten todellisesta elämästä. Monet huiput vetelee kännejä harva se ilta offilla. Ja esim. Paul Dillet ja Shawn Ray oli tunnettuja lussuista treeneistään ja hieman kosteista elintavoistaan. Jos katselee esim. Jay Cutlerin treenejä, niin ei niitä voi koviksi sanoa millään. Normi sunnuntaipunttaajan kovuustasoa ehkä. Jossain forumilla pari kaveria jotka kävi samalla salilla kuin Jay, sanoikin Cutlerin treenaavan niin löysästi, että meinaa itkettää.
Dorian Yatesin teki treenit täysillä ja treenasi todella kovaa. Mutta itsekin kertoi treenaavansa hyvin intensiivisesti ja muistaakseni n. 4-6 tuntia viikossa. Ei sitä nyt voi mitenkään kovaksi sanoa. Verrataan nyt vaikka rakennusmieheen, joka saattaa päivässä naulata pakkasessa ja tuiskuavassa lumessa 8 tuntia räystään aluslaudoitusta. Niin eihät tuota treenaamista kukaan voi mitenkään kovaksi sanoa ilman huumoria. Eihän se ole edes normi duunarin kovuusasteella.
Ja tuo Savolaisen kommentin voi jättää ihan jo huonon huumorin varjoon, kun esim. Kevin Levrone saattoi pitää kisojen välissä puolikin vuotta taukoa treeneistä ja vetää sitten itsensä kisakuntoon muutamassa kuukaudessa. 2 kk:n kesäloman tulokset otaa takaisin 3-4 viikossa. Aineilla vielä nopeammin.
Toki on treenaajia, jotka treenaa kovaa. Ja esim. Hulkki on hyvä esimerkki tästä. Kaikki kunnia kaverille siitä, että on jaksanut puurtaa kaikki nämä vuodet tuollaisella kovuudella ja määrätietoisuudella. On tehnyt todella hienoa työtä suomen kehonrakennuksen puolesta ja etenkin CBB:n hyväksi. On todella hienoa nähdä näitä kroppia, jotka on rakennettu suurella sisulla ja sinnikkyydellä ja että ne voi todella saada jopa enemmän markkina-arvoa kuin nuo lääkkeillä turvotetut possut. Siksi laitankin esim. Boogie Mustosen aikanaan kirjoittaman kommentin omaan blogiinsa jossa haukkui klassikkia hinttisarjaksi ja kehoitti mm. hulkkia siirtymään oikean kehonrakennuksen puolelle, puhtaan kateuden piikkiin. Koska CBB ja suureksi osaksi juuri hulkin takia on syönyt mahtavan palan "oikean" kehonrakennuksen markkina-arvosta.
Ja kyllä olen samaa mieltä, että Hulksterin morkkaaminen on aivan puhdasta kateutta ja yleensä osoittaa omassa elämässä epäonnistumista, kun pitää muiden tekoja alkaa seuraamaan ja dissaamaan. Hulkki on tehnyt mahtavaa työtä lajin parissa ja jakanut avoimesti tietouttaan netissä jossa se on kaikkien saatavilla. Oma epäonnistuminen ja riittämättömyyden tunne useimmiten aiheuttaa mitä ihmeellisimpiä tekoja. Kaikilla on kylä mahdollisuus treenata kuten hulkki. Itse myönnän, että en todellakaan jaksa satsata niin paljoa. Mutta ei silti tarvitse alkaa hulkkia dissaamaan eri palstoilla.
Mutta kehonrakennus on silti "oikeaan urheiluun" verrattuna lasten leikkiä hiekkalaatikolla. =) - puhut kyllä
rtegvftg kirjoitti:
Tuo nyt on ihan paskapuhetta, että kehonrakennus olisi raskain laji. Jos verrataan esim. jonkin ammattilaisen treenejä huippuhiihtäjiin tai lätkänpelaajiin, niin kehonrakennus on niihin verrattuna lasten hiekkalaatikkoleikkejä. Pelkästään 50 kilometrin hiihtoa ja kehorakentajan kovimpia treenejä ei voi edes lausua samana päivänä. Kyllä siinä keharin treenit jää kovuudessa kauas taakse. Jos joku sattui aikanaan esim. katsomaan televisiosta M. Myllylän treeneja suolla, jossa kaveri juoksi, oksenti, juoksi, oksenti... niin väitän, että YKSIKÄÄN kehonrakentaja tällä planeetalla ei pääse lähellekkään tuota kovuutta treeneissä. Tai esim. huippu uimarit saattavat uida 8, jopa 10 tuntia päivässä. Kukaan kehari ei tee vastaavaa suoritusta koskaan.
Esim. David Jacobs kirjoitteli monelle palstalle ammattilaisten todellisesta elämästä. Monet huiput vetelee kännejä harva se ilta offilla. Ja esim. Paul Dillet ja Shawn Ray oli tunnettuja lussuista treeneistään ja hieman kosteista elintavoistaan. Jos katselee esim. Jay Cutlerin treenejä, niin ei niitä voi koviksi sanoa millään. Normi sunnuntaipunttaajan kovuustasoa ehkä. Jossain forumilla pari kaveria jotka kävi samalla salilla kuin Jay, sanoikin Cutlerin treenaavan niin löysästi, että meinaa itkettää.
Dorian Yatesin teki treenit täysillä ja treenasi todella kovaa. Mutta itsekin kertoi treenaavansa hyvin intensiivisesti ja muistaakseni n. 4-6 tuntia viikossa. Ei sitä nyt voi mitenkään kovaksi sanoa. Verrataan nyt vaikka rakennusmieheen, joka saattaa päivässä naulata pakkasessa ja tuiskuavassa lumessa 8 tuntia räystään aluslaudoitusta. Niin eihät tuota treenaamista kukaan voi mitenkään kovaksi sanoa ilman huumoria. Eihän se ole edes normi duunarin kovuusasteella.
Ja tuo Savolaisen kommentin voi jättää ihan jo huonon huumorin varjoon, kun esim. Kevin Levrone saattoi pitää kisojen välissä puolikin vuotta taukoa treeneistä ja vetää sitten itsensä kisakuntoon muutamassa kuukaudessa. 2 kk:n kesäloman tulokset otaa takaisin 3-4 viikossa. Aineilla vielä nopeammin.
Toki on treenaajia, jotka treenaa kovaa. Ja esim. Hulkki on hyvä esimerkki tästä. Kaikki kunnia kaverille siitä, että on jaksanut puurtaa kaikki nämä vuodet tuollaisella kovuudella ja määrätietoisuudella. On tehnyt todella hienoa työtä suomen kehonrakennuksen puolesta ja etenkin CBB:n hyväksi. On todella hienoa nähdä näitä kroppia, jotka on rakennettu suurella sisulla ja sinnikkyydellä ja että ne voi todella saada jopa enemmän markkina-arvoa kuin nuo lääkkeillä turvotetut possut. Siksi laitankin esim. Boogie Mustosen aikanaan kirjoittaman kommentin omaan blogiinsa jossa haukkui klassikkia hinttisarjaksi ja kehoitti mm. hulkkia siirtymään oikean kehonrakennuksen puolelle, puhtaan kateuden piikkiin. Koska CBB ja suureksi osaksi juuri hulkin takia on syönyt mahtavan palan "oikean" kehonrakennuksen markkina-arvosta.
Ja kyllä olen samaa mieltä, että Hulksterin morkkaaminen on aivan puhdasta kateutta ja yleensä osoittaa omassa elämässä epäonnistumista, kun pitää muiden tekoja alkaa seuraamaan ja dissaamaan. Hulkki on tehnyt mahtavaa työtä lajin parissa ja jakanut avoimesti tietouttaan netissä jossa se on kaikkien saatavilla. Oma epäonnistuminen ja riittämättömyyden tunne useimmiten aiheuttaa mitä ihmeellisimpiä tekoja. Kaikilla on kylä mahdollisuus treenata kuten hulkki. Itse myönnän, että en todellakaan jaksa satsata niin paljoa. Mutta ei silti tarvitse alkaa hulkkia dissaamaan eri palstoilla.
Mutta kehonrakennus on silti "oikeaan urheiluun" verrattuna lasten leikkiä hiekkalaatikolla. =)Tuossa olet täysin oikeassa, että kehonrakennus on lastenleikkiä minkä tahansa kestävyyslajin rinnalla. On ihan totta, että kovimpiakaan keharin treenejä ei voi todellakaan verrata vaikkapa juuri hiihtäjän tai uimarin kestävyystreeneihin.
Ja Cutlerin treenit näyttävät minustakin aika löysiltä, samoin kuin monen muunkin huipun, tosin Branch Warren treenaa kovaa ja niin treenaa Savolaisen Makekin.
Mutta kyllähän se klassikki aika pelleilyä on verrattuna kunnon kehonrakennukseen, laihat naru-ukot keikistelevät lavalla, olisi hulkinkin kannattanut ottaa Boogien neuvosta vaari ja siirtyä isojen miesten sarjaan sieltä balleriinojen joukosta.
Vertaahan vaikkapa Jerry Ossia: http://smart2.qred.fi/view_thumbnail.php?media_id=2000&size=390&hash=e50c ja Hulkkia: http://www.pakkotoisto.com/copper/albums/COMPETITORS/Hietala Utti/normal_hietala14.jpg
Kyllähän noissa aikamoinen ero on vai mitä? Itse kyllä haluaisin näyttää Jerryltä ennemmin kuin Hulkilta. - rewrewrew
puhut kyllä kirjoitti:
Tuossa olet täysin oikeassa, että kehonrakennus on lastenleikkiä minkä tahansa kestävyyslajin rinnalla. On ihan totta, että kovimpiakaan keharin treenejä ei voi todellakaan verrata vaikkapa juuri hiihtäjän tai uimarin kestävyystreeneihin.
Ja Cutlerin treenit näyttävät minustakin aika löysiltä, samoin kuin monen muunkin huipun, tosin Branch Warren treenaa kovaa ja niin treenaa Savolaisen Makekin.
Mutta kyllähän se klassikki aika pelleilyä on verrattuna kunnon kehonrakennukseen, laihat naru-ukot keikistelevät lavalla, olisi hulkinkin kannattanut ottaa Boogien neuvosta vaari ja siirtyä isojen miesten sarjaan sieltä balleriinojen joukosta.
Vertaahan vaikkapa Jerry Ossia: http://smart2.qred.fi/view_thumbnail.php?media_id=2000&size=390&hash=e50c ja Hulkkia: http://www.pakkotoisto.com/copper/albums/COMPETITORS/Hietala Utti/normal_hietala14.jpg
Kyllähän noissa aikamoinen ero on vai mitä? Itse kyllä haluaisin näyttää Jerryltä ennemmin kuin Hulkilta.syöpää ja munuaissairautta.
- 4+14
rewrewrew kirjoitti:
syöpää ja munuaissairautta.
No syksyllähän se nähdään mihin kuntoon se hulkki on ittensä veivannut. Olettaa voisi että tulee olemaan mielenkiintoista. En nyt sanoisi että CBB ukot olisi jotenkin pieni kokoisia ainakaan pitkässä sarjassa. hulkillakin hauis varmaan lähellä 50cm, tosin dietiillä ne viimeisetkin lihat kyllä lähtee naturaaleilla tai ainakin osa.
- rtegvftg
puhut kyllä kirjoitti:
Tuossa olet täysin oikeassa, että kehonrakennus on lastenleikkiä minkä tahansa kestävyyslajin rinnalla. On ihan totta, että kovimpiakaan keharin treenejä ei voi todellakaan verrata vaikkapa juuri hiihtäjän tai uimarin kestävyystreeneihin.
Kyllähän noissa aikamoinen ero on vai mitä? Itse kyllä haluaisin näyttää Jerryltä ennemmin kuin Hulkilta.Jokainen tietysti määrittää itse, millainen haluaa olla. Mutta itse näyttäisin mielummin Hulkilta kuin Jerryltä.
Ja tietenkin niissä on eroa. Onhan niillä käytössä vähän erilaiset lisäravinteetkin. Mutta toisaalta, helpostihan sinäkin pääset Jerryn mittoihin. Treenaat vaan kohtalaisen kovaa ja otat otat lääkettä. Jos et pääse, otat puolet enemmän lääkettä. Jos et vieläkään pääse, otat taas puolet enemmän lääkettä, jne, jne. Veikkaan, että jossain vaiheessa aika lähelle samaa pääset, jos et ihan samaan.
Itse arvostan enemmän CBB kilpailijoita kuin "oikeita" kehonrakentajia, sillä he tietävät todennäköisesti paljon enemmän treenaamisesta kuin moni kehari. Lääkkeet paikkaa aika paljon. Ja on ihan turha tulla sanomaan, että ei se asia niin ole. Olen seurannut monta vuotta kilpakehonrakennusta sivusta. Tiedän nytkin erään kaverin, joka oli täysin lahjaton koko lajiin, mutta riittävällä määrällä lääkkeitä kilpailee tällä hetkellä kehonrakennuksessa.
Ja siinäpä se koko lajin paradoksi onkin. Joku voi tehdä kovan työn maltillisilla annoksilla lääkkeitä ja toinen tekee maltillisen työn isolla määrällä lääkkeitä ja voittaa silti. Ja kaikki pitää sitä lääkekaappia jotenkin parempana treenaajana.
Enkä nyt sitten tiedä onko siinä Boogienkaan tämän hetkisessä tilanteessa kauheasti kadehdittavaa. Aika iso hinta maksaa muutamasta suomenmestaruudesta ja parista muusta mitalista. Jokainen tietysti määrittelee nämäkin arvot itselleen. Jollekkin kehonrakennuksen SM-mitalin edestä voisi kuolla. Mutta itse arvostan itseäni ja terveyttäni siinä määrin, että mikään tuollainen ei ole edes vaihtoehto. Siksi minua kiinnostaakin enemmän terveen ja lihaksikkaan näköiset kropat kuin lääkkeillä turvotetut ylipöhöttyneet possut. - vikistenes
Juhis_ kirjoitti:
Mä muuten vähän uskon, että valmistuttuaan Hulkki ei tule tekemään päivääkään töitä inssinä tai kauppakorkean papereilla. Eiköhän se rupea leipäänsä raapimaan tällä kehoilulla ja PT-hommalla. Ja mikäs siinä, hyvähän se on olla ja tehdä kun se ite saa tehdä elääkseen sellaista mistä se tykkää. Suurin osa meistä kun käy duunissa paskalla palkalla paskalla duunipaikalla.Portsari, portsareita noista tulee kaikista!
- tärkeää tietoa!!!!!
vikistenes kirjoitti:
Portsari, portsareita noista tulee kaikista!
Hulkkihan sanoi foorumilla että haluisi mennä joustinpatjojen testaukseen yöhommiin tms. Hän kyllä saisi hyvän bisneksen aikaiseksi personal trainer palveluilla yms. Joku urheilu hierojan homma tms olisi sopinut täydellisesti kehonrakentajalle. Saa syödä kun huvittaa, välillä hieroo asiakkaita. Ei tarvitse rehkiä paljoa. Helppoa rahaa ja aikaa treenaamiselle jää hyvin.
Tekeehän hulkki noilla asiakkaillaan nyt rahaa sen verran että on varaa käydåä kahdella eri salilla, ostaa mayorsin osake jäsenyys yms. Jauhot tulee Fastilta, samoiten vitskut, omegat yms.
Pitää kyllä nostaa hattua ukolle. Pitkäjänteisyyttä tarvitaan. yli 10vuotta treeniä takana ja kehitystä ei paljoa vuodessa tule, vaikka ukko tekee kaiken niin prikulleen. Olen samaa body munkkeilua kokeillut pidemmän aikaa, mutta en suosittele. Melkein samaan pääsee kun ottaa vähän iisimmin. Treeni kovaa toki, safkat kuntoon ja unta paljon. Mutta vapaa-ajalla kannattaa tehdä muutakin kun lukea foorumeita ja putkirullata lihaksia ja posetella perjantai illat peilin edessä ja stressata uusia ohjelmia tms.. Naisiakin kannattaa tavata ja seksiä harrastaa. Käydä ulkona. ;)
Syksyllä Hulkki voittaa taas kultamitallin ja overalin ellei Petteri kisaile tai joku muu "geenimörkö". Hulkki pääsee niin kireään kondikseen ja saa hurjat lihaspaineet lavalle, että...... Jälkimmäisestä oli viimeksi jotain napinaa.. Kateelliset. - gatorade-galle
tärkeää tietoa!!!!! kirjoitti:
Hulkkihan sanoi foorumilla että haluisi mennä joustinpatjojen testaukseen yöhommiin tms. Hän kyllä saisi hyvän bisneksen aikaiseksi personal trainer palveluilla yms. Joku urheilu hierojan homma tms olisi sopinut täydellisesti kehonrakentajalle. Saa syödä kun huvittaa, välillä hieroo asiakkaita. Ei tarvitse rehkiä paljoa. Helppoa rahaa ja aikaa treenaamiselle jää hyvin.
Tekeehän hulkki noilla asiakkaillaan nyt rahaa sen verran että on varaa käydåä kahdella eri salilla, ostaa mayorsin osake jäsenyys yms. Jauhot tulee Fastilta, samoiten vitskut, omegat yms.
Pitää kyllä nostaa hattua ukolle. Pitkäjänteisyyttä tarvitaan. yli 10vuotta treeniä takana ja kehitystä ei paljoa vuodessa tule, vaikka ukko tekee kaiken niin prikulleen. Olen samaa body munkkeilua kokeillut pidemmän aikaa, mutta en suosittele. Melkein samaan pääsee kun ottaa vähän iisimmin. Treeni kovaa toki, safkat kuntoon ja unta paljon. Mutta vapaa-ajalla kannattaa tehdä muutakin kun lukea foorumeita ja putkirullata lihaksia ja posetella perjantai illat peilin edessä ja stressata uusia ohjelmia tms.. Naisiakin kannattaa tavata ja seksiä harrastaa. Käydä ulkona. ;)
Syksyllä Hulkki voittaa taas kultamitallin ja overalin ellei Petteri kisaile tai joku muu "geenimörkö". Hulkki pääsee niin kireään kondikseen ja saa hurjat lihaspaineet lavalle, että...... Jälkimmäisestä oli viimeksi jotain napinaa.. Kateelliset."Tekeehän hulkki noilla asiakkaillaan nyt rahaa sen verran että on varaa käydåä kahdella eri salilla, ostaa mayorsin osake jäsenyys yms."
Niin no... Noihin menee se satanen kuussa (koulun takia tarvitsee kuitenkin varmasti kuukausilipun), niin ei tuo nyt niin iso menoreikä ole... Perus opintotuellakaan ei mahdottomuus tehdä tuota. - Mikaneno__
gatorade-galle kirjoitti:
"Tekeehän hulkki noilla asiakkaillaan nyt rahaa sen verran että on varaa käydåä kahdella eri salilla, ostaa mayorsin osake jäsenyys yms."
Niin no... Noihin menee se satanen kuussa (koulun takia tarvitsee kuitenkin varmasti kuukausilipun), niin ei tuo nyt niin iso menoreikä ole... Perus opintotuellakaan ei mahdottomuus tehdä tuota.Älkää unohtako että Hlukista tulee KTM kunhan joskus saa paperit ulos koulusta,on varmasti salikorttien katetuotot laskettu tarkasti.
- alan mies 73
tärkeää tietoa!!!!! kirjoitti:
Syksyllä Hulkki voittaa taas kultamitallin ja overalin ellei Petteri kisaile tai joku muu "geenimörkö". Hulkki pääsee niin kireään kondikseen ja saa hurjat lihaspaineet lavalle, että...... Jälkimmäisestä oli viimeksi jotain napinaa.. Kateelliset.Urheiluhierojan homma olis just passeli. Mmm... menisin mielelläni Hulkin hierontaan ja uskon että hänkin tykkäisi.
- Opiskelijoilla rahaa
Olen aina ihmetellyt että miksi ihmiset luulevat että opiskelijat eivät tee työtä??? Kuka opiskelija pärjää asumislisällä ja opintotuella??? Puhutaan summasta joka on maksimissaan yhteensä n. 480€. Opintotuen osuus on n.260€ verojen jälkeen. Kuka oikeasti elää tuolla summalla??? Sillä ei saa edes vuokraa kokonaan maksettua! Suurin osa opiskelijoista tekee työtä opiskelun ohella! (Eli ne, jotka eivät asu vanhempiensa luona.) Eipä jää ainakaan aikaa tällaisilla palstoilla ruinaamiseen.
- Kaaleppi__
Hulkilla on aika varakkaat vanhemmat,hän saa ostaa ruokansa tilille jonka vanhemmat maksavat sponsorin ominaisuudessa.
Ruokahan se suurin menoerä on bodarilla,muut laskut aika minimissä kun asuu opiskelja-asuntolassa eikä tee tai osta mitään ylimääräistä.
Käy kodin ulkopuolella vain Meijerillä treenaamassa öisin niin eihän sitä rahaa kulu juuri mitään.- Ai Jaa
perinteistä peräkammari kamaa. aikuinen roikale ja vanhemmat maksaa ruoat???
siis mitä vittua?!?!?!
käykö mutsi pyyhkii vielä kakkostakin?
- Tosireenari 42
Minä en maksa Hulkin elämää, koska olen iloinen töytön. Toivon, että Hulkki joskus valmistuu, että hänkin voi osallistua elämäni maksamiseen.
- Mikä on
työtä? Sekö mistä saa palkkaa? Eikö opiskelu ole työtä? Entä lisäravinne mainoksissa poseeraaminen, eikö se ole työtä? Hulkki tekee mistä tykkää, koska hänellä on mahdollisuus siihen. Heinäpellolle ei enään tarvita miehiä yhtä paljon kuin 100v sitten. Nyky-yhteiskunta ei ole ihan niin yksinkertainen paikka kuin ennen. Opiskelijat saattavat olla kaiken ikäisiä 16-60v väliltä. Kun alalta loppuu työt pitää kouluttautua uudelleen, tai jos vammautuu, tai muuten vain parin fudun jälkeen ala tuntuu väärältä. Itse lähenen 30v ikää ja opiskelen amk:ssa. Paskaduuneja olen painanut koulun ohessa iltasin ja viikonloppuisin, sekä joskus viikolla. Paskaduuneja tehnyt myös ennen nykyisten opintiojen alkua. Onneksi paperit pian kourassa, niin pääsee hengähtämään työelämään ja parempiin koiranhommiin. Välillä treenaaminen on ollut sitä ja tätä, sekä syöminen. Mutta hei olenkin luuseri hulkkiin verrattuna. Jos suvussani olisi vanhaa rahaa en työtä tekisi, vaan eläisin rentoa elämää havajilla. Surffailisin ja paneskelisin bikinimalleja päivästä toiseen.
- Necco....
Mä sain Phuketin bikinitytöltä HIV:n.
- työmies__
Minä käyn töissä ja elätän verorahoilla somput sekä hulkit,kumpi pahempi.
- The truth.
Utti Hietala A.K.A Hulkki nimenomaan juuri viljelee tai kannustaa omalla toiminnallaan vaan treenaamaan ja unohtamaan työnteon! Tämä ei todellakaan ole hyvä asia nuorten kannalta; nuorten EI ole hyvä saada sellaista kuvaa, että elämän ainut asia on treenaaminen. Elämään kuuluu sekä työ että vapaa-aika. Treenaaminen on vain YKSI osa elämää. Hulkki ei tätä tajua. Ihan pelle jätkä. Ei sitä paitsi ole kovin lihaksikas kehonrakentajaksi. Jos hän treenaisi paljon vähemmän ja panostaisi enemmän lepoon tulokset olisivat toista luokkaa.
- menkää itseenne
Höpö höpö, sehän on töissä ja Fastin palkkalistoilla ja tekee lisäksi valmennushommia? Luuletko että Hulkki on Fastin puhemiehenä protskupussipalkalla? Lopettakaa tuo lapsellinen mustamaalaaminen. Helvetin säälittävää...
- The truth.
menkää itseenne kirjoitti:
Höpö höpö, sehän on töissä ja Fastin palkkalistoilla ja tekee lisäksi valmennushommia? Luuletko että Hulkki on Fastin puhemiehenä protskupussipalkalla? Lopettakaa tuo lapsellinen mustamaalaaminen. Helvetin säälittävää...
Nojoo, mutta tämä puhemies Hulkki puhuukin juuri (mm. pakkotoisto.com:ssa) niin, että hän karttaa kaikkea TYÖNtekemistä ja keskittyy vaan opiskeluun ja treenaamiseen? Mitäpä luulet onko se hyvä asia nuorisotyöttömyyden kannalta? Nuorten pitäs oppia arvostamaan työtä eikä vieroksumaan sitä. Hulkille hyvä elämä on pelkkä opiskelu ja treenaus. Mutta hyvä elämä ei ole pelkästään mahd. kovaa kehonrakennustreeniä ja armotonta opiskelua, on se muutakin. Haloo!
- gjhndfbhsg
AnargiaaPerkele oli ainoa joka puhuu asiaa tässä ketjussa.
Nämä muut auktoriteettiuskovaiset sokeat lampaat pitäis vispata spermaksi ja kaataa ojaan!
Nim. ei enää systeemin työhuora - jejenenee
Suomi24:n foorumin taso on mitä on...kiroilua ja toisten haukkumista. Missä toisten ihmisten kunnioittaminen? Suomi24 on ihan syvältä mitä tukee rakentavaan keskusteluun.
- Riksu_
Lukekaa Bodylehti noin puolen vuoden takaa, jossa Hulkki kertoo haastattelussa myös työnteostaan. Eli on ihan oikeassa palkkatyössäkin.
- hiuyjhtrsa
Täällä työtävieroksuvat, seksuaalisesti hyväksikäytetyt ja useampaan kertaan hakatut ES Jonnet valittaa kun joku ei tee heidän mielestään oikeita töitä. Vain koska joku on näin opettanut tekemään.
Pikkuvesselit voisivat koittaa tajuta että työ tarkoittaa tänäpäivänä tässä fasistisessa markkinataloudessa montaa eri asiaa. Ei vain sitä 8-4 piuhojen solmimista.
Lopettakaa nyt helvetissä se CSS pelaaminen ja tarkastelkaa oikeata maailmaa. - -Jaska78.
Onpa se nyt maaginen raja se 30, voi hellanlettas.
itse en käy töissä ja ei kiinnostaisikaan. On parempaa tekemistä. - ripuliboy
ripuloiko hulkki
- Jaska34.
äidin pikku kermap*rseet kauhistelee kun täyttää 30, hui jui!
kaksikymppinen kermap*rse ja äiti syöttää?
elämä on pojat aikuistumista varten. lapsuutta ei ole tarkoitettu kultaiseen aikuisuuteen, sen vuoksi lapsuus kestääkin vähemmän aikaa kuin aikuisuus. - dfgsretrwt
Vain hölmö tekee töitä tässä maassa, ja vielä verokortin kanssa. Voi teitä idiootteja, ha ha ha! Itse tiedän paljon helpomman keinon ansaita rahaa kuin sen, että tuhlaa arvokasta elämäänsä jonkun paskaduunin tekemiseen jonkun ventovieraan idiootin yrityksessä.
- Jaska.
Kerro mullekin se keino !
- kermap*rseily OUT
"Minä maksan myös työtä tekemällä monen meidänkin firman osakkeiden omistajan elämisen, jotka ajavat tuliterillä mersuilla ja asuvat isoissa ökyomakotitaloissa."
Ole mies ja käy potkimassa niitä kermap*rseitä takalistoon. - Hulkutti
Maailmaa rakennettiin pelloilla ja tehtaissa: so last season. Tervetuloa 2000-luvulle, juntit! Nyt 30-vuotiaat äijät kekkuloivat öljyttyinä bikineissä, netissä 15-vuotiaat pikkuhintit kuolaavat suuren mestarin herapäivityksiä ja opintotuki juoksee! Way to go!
- Jossain pahasti vika
jos nuoren miehen tärkein asia elämässä on juuri tuo öljyttynä biksuissa kekkaloiminen muille hetero?miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793