Mulla kävi...

tuossa iltasella kaveri istuskeleen kylässä ja hänellä oli ongelma, johon luuli multa saavan vastauksen, koska mulla on tullut elämässä muutakin tehtyä, kuin vaan tahkoa pyöritettyä. Hänen vaimonsa oli lähtenyt elokuviin ja oli lähtiissään ajellut kainalokarvat, siistinyt tukkansa ja sheivannut säärikarvat pois ja nyt "insinööri" oli aivan äimänkäkenä, että pitääkö elokuviin mennessä noin toimia.
Koitin tietty rauhoitella tilannetta ja sanoin, että tietysti pitää noin toimia ja noi toimenpiteet kuuluu asiaan elokuviin mentäessä. Uskoihan hän lopulta pitkän keskustelun jälkeen vanhempaa ja viisaampaa.
On se tuo mustasukkaisuus vaan pirullinen tauti!

Cipaleenkin pistän, ehkä jonkun iloksi ja jokusen harmiksikin.

http://www.youtube.com/watch?v=9FTxz6uQ9xA&feature=related

24

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie itte.;)

      ennen kauppaan menoa säärikarvat ja bikinin rajat.;-P

      • H / H

        ennen kauppaan menoa. Menen paidan napit ja sepalus auki rohkeasti ilman aluspaitaa ja aluskalsareita;)))


      • toin tiesin ja siksipä kerroin kamulle kokemuksen syvällä rintaäänellä, et tuollainen kuuluu asiaan. Kauan se kyseli, että miksi ja miksi noin pitää tehdä, kun ei niitä karvoja kukaan huomaakaan vaatteiden alta, mut uskoi se sit viimein mua :)


      • Mie itte.;)
        H / H kirjoitti:

        ennen kauppaan menoa. Menen paidan napit ja sepalus auki rohkeasti ilman aluspaitaa ja aluskalsareita;)))

        missä kaupassa käyt ostoksilla?;)
        Varo, ettei uljas musta, eiku joku muu väri...öhöm...karkaa tallista.;)


      • mie itte.;)
        kerbiili62 kirjoitti:

        toin tiesin ja siksipä kerroin kamulle kokemuksen syvällä rintaäänellä, et tuollainen kuuluu asiaan. Kauan se kyseli, että miksi ja miksi noin pitää tehdä, kun ei niitä karvoja kukaan huomaakaan vaatteiden alta, mut uskoi se sit viimein mua :)

        miehii, ku ette ymmärrä meidän naisten ajatuksia...me ollaan niin läpinäkyviä, siitä se johtuu...ja miehillä on röntgen katse.;) Kauhee se tunne, jos ne karvat rehottaa paidan alla, se psykedeelistä jutskaa.;))


      • H / H
        Mie itte.;) kirjoitti:

        missä kaupassa käyt ostoksilla?;)
        Varo, ettei uljas musta, eiku joku muu väri...öhöm...karkaa tallista.;)

        Alepa, K-market, S-market...Ei ole vielä karannut mitään tallista. Yksi päivä kun seisoskelin kassalla sepalus hihnan tasalla, niin kassarouva, hyvinkin yli 50 ei nostanut kertaakaan katsettaan hihnan tasalta ja käyttipä pari kertaa tuotetta sepaluksen edessä ymmärtämättä, ettei mun sepaluksessa ole viivakoodinlukijaa;)))


      • annikoo..
        kerbiili62 kirjoitti:

        toin tiesin ja siksipä kerroin kamulle kokemuksen syvällä rintaäänellä, et tuollainen kuuluu asiaan. Kauan se kyseli, että miksi ja miksi noin pitää tehdä, kun ei niitä karvoja kukaan huomaakaan vaatteiden alta, mut uskoi se sit viimein mua :)

        ..pettäjäntie on raskas....mutta ei aina...joskus se näyttää tien uuteen...onneen
        jotkut miehet eivät näe edes tuollaisia asioita...eivätkä edes vaimonsa uutta vaatetta .....tai kampausta.....


      • Röntgenkatse
        mie itte.;) kirjoitti:

        miehii, ku ette ymmärrä meidän naisten ajatuksia...me ollaan niin läpinäkyviä, siitä se johtuu...ja miehillä on röntgen katse.;) Kauhee se tunne, jos ne karvat rehottaa paidan alla, se psykedeelistä jutskaa.;))

        Kun suuhun katsoo niin alushousut näkyy


      • mie itte.;) kirjoitti:

        miehii, ku ette ymmärrä meidän naisten ajatuksia...me ollaan niin läpinäkyviä, siitä se johtuu...ja miehillä on röntgen katse.;) Kauhee se tunne, jos ne karvat rehottaa paidan alla, se psykedeelistä jutskaa.;))

        selvä totuus, että naisten ajatuksia ei voi läheskään aina ymmärtää, mutta ei se silti isommin ole haitannut elämän menoa. Mä en tuosta röngenkatseesta niinkään tiedä, mutta vilkas mielikuvitus meillä kyllä on :) Itse kuitenkin kuljeskelen Kesäisin mielelläni ihan pelkissä shortseissa, mutta esim. kauppaan mennessä nykäisen jonkun paitaresun yläkropan suojaksi, ettei vaan vanhat mummot saa sydäriä mun takia :)


      • H / H
        annikoo.. kirjoitti:

        ..pettäjäntie on raskas....mutta ei aina...joskus se näyttää tien uuteen...onneen
        jotkut miehet eivät näe edes tuollaisia asioita...eivätkä edes vaimonsa uutta vaatetta .....tai kampausta.....

        Kuinka paljon maailmassa onkaan parisuhde "komplekteja" jos (kun) mies on juro perusmies, eikä osaa lukea "merkkejä" naisensa käyttäytymisessä. Tai jos jotain huomaakin, ei kommentoi eikä ole näkevinään. Jättää huomioimatta sen tärkeimmän, parisuhteen toisen osapuolen. Asia on luettavissa myös toisin päin, mutta kyllä nainen on herkempi huomaamaan ja huomioimaan.


      • annikoo..
        H / H kirjoitti:

        Kuinka paljon maailmassa onkaan parisuhde "komplekteja" jos (kun) mies on juro perusmies, eikä osaa lukea "merkkejä" naisensa käyttäytymisessä. Tai jos jotain huomaakin, ei kommentoi eikä ole näkevinään. Jättää huomioimatta sen tärkeimmän, parisuhteen toisen osapuolen. Asia on luettavissa myös toisin päin, mutta kyllä nainen on herkempi huomaamaan ja huomioimaan.

        Vaikeita asioita nuo parisuhdeasiat.....kaikki yksilöitä ...tuomita ei sovi oikeastaan ketään..kukin tekee ratkaisunsa itse...onnistuu..epäonnistuu..
        Mutta elämä jatkuu..


      • annikoo.. kirjoitti:

        ..pettäjäntie on raskas....mutta ei aina...joskus se näyttää tien uuteen...onneen
        jotkut miehet eivät näe edes tuollaisia asioita...eivätkä edes vaimonsa uutta vaatetta .....tai kampausta.....

        on viikot ympäri Suomea ja Eurooppaa, asustelee suurimman osan vuodesta hotelleissa, mutta näyttää vaimonsa pitävän tiukasti nyrkin ja hellan välissä :((
        Minähän en voi tuohon pettäjän hommaan sanoa mitään, kun ei ole kokemusta siitä hommasta. Petetyksi kyllä olen tullut :(
        Onhan meitä miehiäkin vähän joka lähtöön ja paljon meitä jää noissakin asioissa pelkästään lähtökuoppiin :)


      • H / H
        annikoo.. kirjoitti:

        Vaikeita asioita nuo parisuhdeasiat.....kaikki yksilöitä ...tuomita ei sovi oikeastaan ketään..kukin tekee ratkaisunsa itse...onnistuu..epäonnistuu..
        Mutta elämä jatkuu..

        tehdä oikeita ratkaisuja jos on mennyt prinksalleen. Mutta toivottavasti suurin osa osaa.


      • mie itte.;)
        H / H kirjoitti:

        Alepa, K-market, S-market...Ei ole vielä karannut mitään tallista. Yksi päivä kun seisoskelin kassalla sepalus hihnan tasalla, niin kassarouva, hyvinkin yli 50 ei nostanut kertaakaan katsettaan hihnan tasalta ja käyttipä pari kertaa tuotetta sepaluksen edessä ymmärtämättä, ettei mun sepaluksessa ole viivakoodinlukijaa;)))

        Tekevälle sattuu, tekemättömille ei mitään.:)


      • mie itte.;)
        kerbiili62 kirjoitti:

        selvä totuus, että naisten ajatuksia ei voi läheskään aina ymmärtää, mutta ei se silti isommin ole haitannut elämän menoa. Mä en tuosta röngenkatseesta niinkään tiedä, mutta vilkas mielikuvitus meillä kyllä on :) Itse kuitenkin kuljeskelen Kesäisin mielelläni ihan pelkissä shortseissa, mutta esim. kauppaan mennessä nykäisen jonkun paitaresun yläkropan suojaksi, ettei vaan vanhat mummot saa sydäriä mun takia :)

        miesten mielikuvituksen varsin hyvin.;)) Ja siksipä se tuntuukin ikävältä ja likaiselta, jos ei mene elokuviinkaan tiptoppina....tulee tunne, että joku näkee.;)


      • mie itte.;)
        kerbiili62 kirjoitti:

        on viikot ympäri Suomea ja Eurooppaa, asustelee suurimman osan vuodesta hotelleissa, mutta näyttää vaimonsa pitävän tiukasti nyrkin ja hellan välissä :((
        Minähän en voi tuohon pettäjän hommaan sanoa mitään, kun ei ole kokemusta siitä hommasta. Petetyksi kyllä olen tullut :(
        Onhan meitä miehiäkin vähän joka lähtöön ja paljon meitä jää noissakin asioissa pelkästään lähtökuoppiin :)

        vaimon kiltisti kotona uskollisena?
        Kyllä oikeaa tietä on vaikea löytää, mutta ainakaan tuo se ei ole...ahdistava suhde tuollainen, aikansa nainen katsoo, ellei älyä kerätä kamppeitaan tia menettää hengensä.


      • annikoo..
        kerbiili62 kirjoitti:

        on viikot ympäri Suomea ja Eurooppaa, asustelee suurimman osan vuodesta hotelleissa, mutta näyttää vaimonsa pitävän tiukasti nyrkin ja hellan välissä :((
        Minähän en voi tuohon pettäjän hommaan sanoa mitään, kun ei ole kokemusta siitä hommasta. Petetyksi kyllä olen tullut :(
        Onhan meitä miehiäkin vähän joka lähtöön ja paljon meitä jää noissakin asioissa pelkästään lähtökuoppiin :)

        useasti se joka pettää...epäilee toista jokaisesta menemisestä.....mutta kun yksin elää niin ei tarvi ajatella nyt tällähetkellä moisia .......
        http://www.youtube.com/watch?v=2NkrFLEDWW8&feature=related


      • H / H
        mie itte.;) kirjoitti:

        vaimon kiltisti kotona uskollisena?
        Kyllä oikeaa tietä on vaikea löytää, mutta ainakaan tuo se ei ole...ahdistava suhde tuollainen, aikansa nainen katsoo, ellei älyä kerätä kamppeitaan tia menettää hengensä.

        riippuvainen miehestä enemmänkin taloudellisesti, tuskin enää henkisesti ja fyysisesti. Luulisi jo tökkivän.


      • mie itte.;) kirjoitti:

        miesten mielikuvituksen varsin hyvin.;)) Ja siksipä se tuntuukin ikävältä ja likaiselta, jos ei mene elokuviinkaan tiptoppina....tulee tunne, että joku näkee.;)

        mielikuvitusta ei ole lailla kielletty, sanoisin siihen sisältyvän elämän suolan. En myöskään ymmärrä miksi sitä pidetään ikävänä ja likaisena, koska ei se sitä ole, vaan siihen liittyy ihania asioita :)
        Jos mun mielikuvitus lakkaa toimimasta, niin voin nimittää itseni sen jälkiin pystyyn kuolleeksi tai liikkuvaksi muumioksi :)


      • mie itte.;) kirjoitti:

        vaimon kiltisti kotona uskollisena?
        Kyllä oikeaa tietä on vaikea löytää, mutta ainakaan tuo se ei ole...ahdistava suhde tuollainen, aikansa nainen katsoo, ellei älyä kerätä kamppeitaan tia menettää hengensä.

        tähän asti pitänyt, vaikka tietynlaista rakoilua onkin ollut parisuhteessa nähtävissä. Varmaan vielä hankalampaa sen jälkiin, kun lapset kasvavat ja lentävät pesästä. Luulempa tuossakin tilanteessa lasten olevan se suhteen koossa pitävä asia? Toisaalta lapset kärsii älyttömästi, jos vanhempien suhde ei toimi normaalisti :(



    • Varsinkin kauhuelokuvissa on noloa kun vaatteiden alla pullottaa.

      • eihän siitä mitään tule, kun ahdistaa ja puristaa kaikinpuolin muutenkin.


    • miksei äijä mennyt mukaan leffaan ., ?

      yksi asia jonka naiset voisivat myös muistaa on parranajo ., paljon minä siedän naisen ulkonäöltä mut parran kohdalla menee raja .,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe