Olin noin 2v yhden tytön kanssa hyvin läheinen ystävä joka oli ihastunut minuun koko sen ajan ja teki kaikkensa että sai olla mun kanssa ja tehtiinkin kaikkea hauskaa yhdessä mitä yleensä hyvät ystävät voi tehdä. nyt sitten vuosi sitten mentiin ja annettiin tunteitten tulla liian pintaan ja rakastuttiin toisiimme ja aloitettiin seurustelu sen jälkeen melkein heti muutettiin yhteen ja meillä meni hyvin muuta kun mulla oli ongelmia välillä riidan hakuisuuden takia jonka takia välillä meni huonommin. meidän suhde päätty noin 2kk sitten ja ekana hän oli että haluaa olla läheinen ystävä mutta mä tyrmäsin ajatuksen ja tyhmillä jutuillani pahensin asiaa niin että nyt hän ei laita viesti eikä enää ole kuulemma mitään tunteita minua kohtaa eikä kiinnostusta ja en ole enää tärkeä vaikka aluksi kun erottiin niin olin. nyt olen miettinyt miten saan sen vanhan ystävän takaisin ja miten korjaan omat virheeni jos toinen on välinpitämätön. onko ideoita mitä voin tehdä? en haluaisin päästää irti kun hän oli mulle ja on vieläkin erittäin tärkeä. tyhmyyteni oli osaksi miksi erottiin mutta olisin halunnu yrittää korjata vielä mut hyvänä ystävänä olisin edes halunnu pitää sen mut miten teen sen?
auttakaa minua!
joku..
2
583
Vastaukset
- dfghjjhjgfdsz
Mitä tyhmiä juttuja teit, että hän suuttui?
Hyvienkään ystävien ei tarvitse olla likapyykkikorina tms. loukattavina.
Ystävyyttä ei tuo takaisin välttämättä mikään enää.
Ainakaan ei tuo, jos olet ollut väkivaltainen, henkisesti taikka fyysisesti.
Jospa et ole ollutkaan hänelle niin tärkeä ystävä kuin luulet.
Tosi ystävät antavat monenlaista anteeksi.Jospa riitahakuisuutesi on saanut toisen pelkäämään, ettet ehkä olekaan turvallinen seuralainen. Ajan kuluessa tällaiset merkit saattaa lisääntyä vaaleanpunaisten unelmien hiipuessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480