kun treenaatte käsipainoilla jotka on koottu levyistä, esim. 4x5kg=20kg, niin lasketaanko painoon mukaan myös tangon paino? mitähän luokkaa se on?
käsipainojen tangon paino
4
1709
Vastaukset
- ,...,.,.,
No mitäs luulisit??? Riippuu ihan tangosta???
- -
Tottakai painoon lasketaan aina tanko. Sellanen perus "pikku" tanko tai Z tanko yleensä painaa sen 10kg ja iso tanko 20kg.
- sdajwqp
- kirjoitti:
Tottakai painoon lasketaan aina tanko. Sellanen perus "pikku" tanko tai Z tanko yleensä painaa sen 10kg ja iso tanko 20kg.
eli hantteleista. Itse en tangon painoa treenipäiväkirjassani noteeraa koska se tuskin kiloa enempää painaa, en ole punninnut.
- -
sdajwqp kirjoitti:
eli hantteleista. Itse en tangon painoa treenipäiväkirjassani noteeraa koska se tuskin kiloa enempää painaa, en ole punninnut.
Kappas kun tuli sellanen lukihärö etten huomannut tota käsipaino juttua. Noh kumminkin kyllä se kokonaispaino on se kun ratkaisee eli kyllä se tangonkin paino sinne on laskettava. Se vaihtelee varmasti materiaalistakin riippuen. Mutta 1-2kg sisällä on varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219