kun treenaatte käsipainoilla jotka on koottu levyistä, esim. 4x5kg=20kg, niin lasketaanko painoon mukaan myös tangon paino? mitähän luokkaa se on?
käsipainojen tangon paino
4
1719
Vastaukset
- ,...,.,.,
No mitäs luulisit??? Riippuu ihan tangosta???
- -
Tottakai painoon lasketaan aina tanko. Sellanen perus "pikku" tanko tai Z tanko yleensä painaa sen 10kg ja iso tanko 20kg.
- sdajwqp
- kirjoitti:
Tottakai painoon lasketaan aina tanko. Sellanen perus "pikku" tanko tai Z tanko yleensä painaa sen 10kg ja iso tanko 20kg.
eli hantteleista. Itse en tangon painoa treenipäiväkirjassani noteeraa koska se tuskin kiloa enempää painaa, en ole punninnut.
- -
sdajwqp kirjoitti:
eli hantteleista. Itse en tangon painoa treenipäiväkirjassani noteeraa koska se tuskin kiloa enempää painaa, en ole punninnut.
Kappas kun tuli sellanen lukihärö etten huomannut tota käsipaino juttua. Noh kumminkin kyllä se kokonaispaino on se kun ratkaisee eli kyllä se tangonkin paino sinne on laskettava. Se vaihtelee varmasti materiaalistakin riippuen. Mutta 1-2kg sisällä on varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693