Onko kuolemalla valtaa Teuvoon?

Teuvo väittää että hänet on tehty jo niin täydelliseksi ,että on synnitön.
Onko Teuvo tehty jo kuolemattomaksikin?

57

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15:50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa,
      eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.

15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta
      kaikki me muutumme,

15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi,
      ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme." 1.Korinttolaiskirje.

Teuvon liha on yhtä saastunutta tavaraa kuin oli Paavalinkin ja meidän kaikkien.

Roomalaiskirje:
      7:18 "Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää."

Meidän ainoa toivomme pelastua iankaikkiselta kuolemalta on siinä, että olemme
      saaneet Jumalan armosta osallisuuden Kristuksen eläväksitekevästä Hengestä.

"Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys,
      hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen." Galatalaiskirje 5:22

.

• Kokeilin vain että onko Teuvolla pokkaa tulla väittämään myös itseään kuolemattomaksi, kun on pokkaa tulla väittämään itseään synnittömäksi. Ero on vain siinä, että synnittömyyden voi valehdella olevan itsellään, mutta kuolemattomuuttaan ei voi valehdella, koska aika tulee vääjäämättä näyttämään sen toteen.

• PRUITS.
        Devoit kirjoitti:

Kokeilin vain että onko Teuvolla pokkaa tulla väittämään myös itseään kuolemattomaksi, kun on pokkaa tulla väittämään itseään synnittömäksi. Ero on vain siinä, että synnittömyyden voi valehdella olevan itsellään, mutta kuolemattomuuttaan ei voi valehdella, koska aika tulee vääjäämättä näyttämään sen toteen.

Ei Teuvo oo synnitön, hän on syntisistä SUURIN.

• Devoit kirjoitti:

Kokeilin vain että onko Teuvolla pokkaa tulla väittämään myös itseään kuolemattomaksi, kun on pokkaa tulla väittämään itseään synnittömäksi. Ero on vain siinä, että synnittömyyden voi valehdella olevan itsellään, mutta kuolemattomuuttaan ei voi valehdella, koska aika tulee vääjäämättä näyttämään sen toteen.

Saatanan tekopyhittämän siivosyntisen valheen ilosanomaa. Joille Paavalin syntisyys on ainut elämän ilo, kun itse eivät ole Kristuksen puhdistusta saaneet kokea.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanan tekopyhittämän siivosyntisen valheen ilosanomaa. Joille Paavalin syntisyys on ainut elämän ilo, kun itse eivät ole Kristuksen puhdistusta saaneet kokea.

Ei tule suniportissa, vaan hänen Verensä kautta. Niille jotka uskolla sen vastaanottavat.

• uskon kautta Jeesuks
        Devoit kirjoitti:

Ei tule suniportissa, vaan hänen Verensä kautta. Niille jotka uskolla sen vastaanottavat.

Jeesuksen veressä on lunastus, sovitus, puhdistus, anteeksiantamus, pyhitys, pelastus. Kaikki!

• Devoit kirjoitti:

kun samalla Kristuksen asettamaa porttia herjataan suniportiksi. Näin siksi, koska oalstalla on vain yksi ihminen, joka on saanut sen elämässään todeksi elää, ja siitä avoimesti kertonut.

Kyllä entinen ystäväni Devoutkin tuon portin näki, mutta pelosta vavisten ei siitä uskaltanut sisälle mennä:

Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..

Sen jälkeen Saatana antoi hänelle oman uuden nimerkkinsä ja teki hänestä Devoitin, kuten teki Saulistakin Paavalin.

• TeuvoSuni kirjoitti:

kun samalla Kristuksen asettamaa porttia herjataan suniportiksi. Näin siksi, koska oalstalla on vain yksi ihminen, joka on saanut sen elämässään todeksi elää, ja siitä avoimesti kertonut.

Kyllä entinen ystäväni Devoutkin tuon portin näki, mutta pelosta vavisten ei siitä uskaltanut sisälle mennä:

Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..

Sen jälkeen Saatana antoi hänelle oman uuden nimerkkinsä ja teki hänestä Devoitin, kuten teki Saulistakin Paavalin.

Enkä niin teekään, vaan perään kommenttiasi Kristuksen Veren Voimaan. Etkö muista kuinka helluntaievankelista ystäväsi povasi sinulle suuria KRISTUKSEN VEREN VOIMALLA?

• Devoit kirjoitti:

Enkä niin teekään, vaan perään kommenttiasi Kristuksen Veren Voimaan. Etkö muista kuinka helluntaievankelista ystäväsi povasi sinulle suuria KRISTUKSEN VEREN VOIMALLA?

Itse varmasti tiedät, että valehtelet, jos lääkehoito ei ole täysin muistiasi vienyt?

Kyllä minä sen helluntalaisen verimantran tiedän, sillä juuri se paljasti tuon viestin tulleeksi Saatanan tietäjähengeltä.

Sen kun on pakko kerskata tuolla ihmiskunnan suurimmalla tunnusteollaan, kun sai palvelijansa tappaamaan itse Jumalan Pojan.

Mutta nyt saa katkerasti katua tekoaan, kun joutui minut päästämään vapaaksi synnin vallasta, kun Jeesus ilmoitti että hän lunastaa minut tuolla verellä vapaaksi Saatanan vallasta.

Samalla tavoin Saatana joutui katumaan Paavalille antamia erinomaisia ilmestyksiä, kun niiden takia sai Jumalalta käskyn pistää oman enkelinsä Paavalia kurittamaan ja taluttamaan.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Itse varmasti tiedät, että valehtelet, jos lääkehoito ei ole täysin muistiasi vienyt?

Kyllä minä sen helluntalaisen verimantran tiedän, sillä juuri se paljasti tuon viestin tulleeksi Saatanan tietäjähengeltä.

Sen kun on pakko kerskata tuolla ihmiskunnan suurimmalla tunnusteollaan, kun sai palvelijansa tappaamaan itse Jumalan Pojan.

Mutta nyt saa katkerasti katua tekoaan, kun joutui minut päästämään vapaaksi synnin vallasta, kun Jeesus ilmoitti että hän lunastaa minut tuolla verellä vapaaksi Saatanan vallasta.

Samalla tavoin Saatana joutui katumaan Paavalille antamia erinomaisia ilmestyksiä, kun niiden takia sai Jumalalta käskyn pistää oman enkelinsä Paavalia kurittamaan ja taluttamaan.

Sinä ehkä tiedät paremmasta hoidosta, kun kirjasikin kiitokseksi annoit.

• Matt. 10:25
        Devoit kirjoitti:

muista se, mitä Jeesus sanoi, kuinka Jeesuksen omien vihamiehet heitä Beelsebuliksi kutsuvat. Oppilas ei ole opettajaansa parempi.

Matt. 10:25
        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

• Matt. 10:25 kirjoitti:

muista se, mitä Jeesus sanoi, kuinka Jeesuksen omien vihamiehet heitä Beelsebuliksi kutsuvat. Oppilas ei ole opettajaansa parempi.

Matt. 10:25
        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

Kiitos muistutuksesta :)

• Devoit kirjoitti:

ja sinäkin sait sitä tieto 14 vuotta kanssani ihmtellä, kunnes kolme vuotta sitten tuli sinullekin se ahtaan portin tuskanyö, josta et pelkuruus sydämessäsi Kristuksen puhdiastettavaksi päässyt.

Vaikka se veri oli sinunkin puolesta vuodatettu jo ennalta valmiiksi.

• palstalainen.

että joku väittää olevansa synnitön, kertoo siitä, että kyseinen henkilö ei tunne Raamattua, eikä itseään.
      Pysytään me vaan loppuun asti Jeesuksesta riippuvaisina. Se on parasta.

• muka Jeesuksessa riiputtaa, kun valitut saavat elää Jeesus Kristus sydämessään:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• palstalainen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

muka Jeesuksessa riiputtaa, kun valitut saavat elää Jeesus Kristus sydämessään:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

ettet käsitä Raamatun monisäikeistä kielenkäyttöä, etkä syvyyttä. Takerrut vain joihinkin jakeisiin ja sitten heität suuren osan aarteistosta pois roskikseen, jos et pienillä aivoillasi sitä käsitä. Kyllä Jeesus minun sydämessäni myös asuu. Riippuminen tarkoittaa yhdeltä kantilta katsottuna turvautumista. Sinun ei näköjään tarvitse turvautua Jeesukseen, kun olet itsemielestäsi niin omahyväisen itseriittoinen.
        Juuri kapeakatseisuutesi vuoksi tyrmäät muut Jumalan lapset, joiden uskon perusta on Golgatan täytetty työ, jossa syntivelka maksettiin ja Jeesus tuomittiin sijaisuhrina ihmisten tähden.

• huolestunut.

miten olet aikonut tehdä?

• niin arka pelkuri hän on. Kärkkyy vain kunniaa ihmisiltä, jota varmasti saa jokaiselta väärämieliseltä Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen herjaamisella.

Onko hän enää aikoihin pystynyt tekemään Teuvo Sunista vapaata aloitusta? Niin vahvan TS-trauman eli Totuus Syndrooman hän on Saatanalta sisäänsä saanut.

• Menen hänen selkänsä taakse ja huudan lujaa BÖÖ!

• a.
        Devoit kirjoitti:

Menen hänen selkänsä taakse ja huudan lujaa BÖÖ!

:O....;;;::::::Böö lisää Ts,lle.
        Hyvä D.

• voi sinua!

Onko ajattelusi vinoutunut ihan pieleen? Siltä näyttää!

• kun sinulle viimeisen kerran oli ahdas ovi auki, olisit voittanut saatanallisen pelkosi, ja astunut siitä sisälle, ei sinun olisi tarvinnut jälleen ryhtyä kärkkymään kunniaa ihmisiltä tekopyhällä hurskastelullasi.

Olisit varmasti itsekin saanut kokea sen, miten Jeesus omansa synnin kahleista puhdistaa, ja olisit tietänyt myöskin tämän:

Jokaista ihmistä kohtaa kuolema. Oikeamieliset kuolevat vain kerran, mutta väärämielisillä on tuon kuoleman jälkeen edessä vielä se toinen, iankaikkinen kuolema:

"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa."

Oikeamieliset viedään iankaikkiseen elämään:

"Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti."

Väärämieliset saavat kokea sen toisen, iankaikkisen kuoleman:

"Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Kyllä Saatana tiesi, miten runsaan sadon hän Paavalinsa kautta aitselleen saa, kun ihmiset jäävät synnin kahleisiin, kuten heidän rakas Paavalinsakin:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
      mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

• Mihin Kristuksen Veri unohtui? Ilman Jeesuksen verta et ensimmäistäkään syntiäsi anteeksi saa. Jos syntiesi anteeksiannon kytket tuohon porttiteoriaasi, niin olet Armoa vailla.

• Devoit kirjoitti:

Mihin Kristuksen Veri unohtui? Ilman Jeesuksen verta et ensimmäistäkään syntiäsi anteeksi saa. Jos syntiesi anteeksiannon kytket tuohon porttiteoriaasi, niin olet Armoa vailla.

siksi ne sinullekin antavat elämän ja toivon, kun muuta toivoa ei enää ole.

Nämä Jeesuksen sanat ovat sinulle todellista myrkkyä:

"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä on synnin orja. Orja
        ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa
        teidät, te olette todella vapaita."

Ja tätä vapautta ei yksi Hartaanselän apostoli pysty minulta riistämään.

• Piikki,.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi Raamattu ei sitä kerro? ETTÄ VERI SAATANALLE, vaan,

Miksi Raamattu sanoo suloinen tuoksu JUMALALLE.

Jos Jeesuksen veri olisi jäänyt saatanalle, niin miksi kuitenkin Tuomas ristin kuoleman jälkeen sai koskea ELÄVÄÄ Jeesusta.

Jos Jeesuksen veri olisi saatanalla ei Jeesus olisi ollut elävä.

Tai Teuvo, kerrosta miksi sanot vasten Raamatun tietoa että Jeesuksen veri on saatanalla.

• Tee parannus.
        TeuvoSuni kirjoitti:

kykenee rakentelemaan millaisen tahansa opin Raamatusta ilman Pyhää Henkeä, niin sinäkin. Jakeita luettelemalla ja lainaamalla et itsestäsi autuasta saa.

• koettu on.
        Piikki,. kirjoitti:

Jos Jeesuksen veri olisi jäänyt saatanalle, niin miksi kuitenkin Tuomas ristin kuoleman jälkeen sai koskea ELÄVÄÄ Jeesusta.

Tai Teuvo, kerrosta miksi sanot vasten Raamatun tietoa että Jeesuksen veri on saatanalla.

saavat Teuvon hiljaiseksi tai sitten hän alkaa hokemaan Saatanan nimeä.

• Piikki,. kirjoitti:

joka vuosi sitteen tammikuun puolivälissä täältä lähes välittömästi poistettiin:

Jumalan itsemurhako?

Mitä syvemmälle Raamatun totuuteen päästään, sen järkyttävämpää tulkintaa
        väärämielisiltä tulee Paavalin kirjoituksista, joten enemmän kuin aiheellista on
        vielä muistaa tämä apostoli Pietarin varoitus niistä:

"Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat
        ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia."

Pohjanoteeraus tuli kyllä muutama päivä sitten, ilmeisesti joltakin savolaiselta
        väärämieliseltä, joka Jeesuksen ilmoituksen Saatanasta, "Minä se olen", oli vientänyt
        nimimerkikseen: "mie vuan", ja näin hän kirjoitti:

"JUMALA OLI KRISTUKSESSA JA SOVITTI MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA.

Tässä sovituksen maksaja ja saaja !
        Jumala itse sovitti syntivelkamme tulemalla ihmiseksi, Jeesukseksi Kristukseksi,
        ja kuolemalla puolestamme syntiemme maksumiehenä koska syntiemme palkka
        on kuolema. Kiitos Jumalalle, Hän itse maksoi tuon syntivelkamme Jeesuksessa
        Kristuksessa ! Ja uhri, Jeesus Kristus, uhrattiin Jumalalle, tai pikemminkin Hän ITSE
        ANTOI ITSENSÄ UHRINA. Koska Jumala tässä sovitti maailman ITSENSÄ kanssa."

Jumala joka Poikansa kautta lopetti vuosituhansia jatkuneen verenvuodatuksen, niin
        ihmisten kuin eläintenkin. Teki viimeisenä temppunaan todella rajun uhrin itselleen.

Mikä tämän Saatanan version mukaan merkitsee sitä, että Jumalalle ei riittänyt
        se että olisi oman Poikansa tappanut, vaan hänen piti vielä mennä Jeesukseen ja
        tappaa molemmat.

Siis aito kolmiyhteinen itsemurha, koska siinä meni samalla heidän yhteinen Pyhä Henkikin.

Muistuttaa jo Jobin vaimon opetusta Jobille:

"Vieläkö sinä pidät kiinni hurskaudestasi? Kiroa jo Jumala ja kuole pois!"

• TeuvoSuni kirjoitti:

Millä poika vapauttaa jos kiellät sen vapauden Sinetin ja Voiman joka on Hänen Kallis Sovintoverensä, joka pois pesee synnin.

Teuvon veretön vaihtoehto ei pese syntiä pois. Kysypä Ritvalta, peseekö pesukone ilman pesuainetta puhdasta pyykkiä?

• TeuvoSuni kirjoitti:

joka vuosi sitteen tammikuun puolivälissä täältä lähes välittömästi poistettiin:

Jumalan itsemurhako?

väärämielisiltä tulee Paavalin kirjoituksista, joten enemmän kuin aiheellista on

"Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat
        ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia."

Pohjanoteeraus tuli kyllä muutama päivä sitten, ilmeisesti joltakin savolaiselta
        väärämieliseltä, joka Jeesuksen ilmoituksen Saatanasta, "Minä se olen", oli vientänyt

Jumala itse sovitti syntivelkamme tulemalla ihmiseksi, Jeesukseksi Kristukseksi,
        Kristuksessa ! Ja uhri, Jeesus Kristus, uhrattiin Jumalalle, tai pikemminkin Hän ITSE

Jumala joka Poikansa kautta lopetti vuosituhansia jatkuneen verenvuodatuksen, niin
        ihmisten kuin eläintenkin. Teki viimeisenä temppunaan todella rajun uhrin itselleen.

tappaa molemmat.

Siis aito kolmiyhteinen itsemurha, koska siinä meni samalla heidän yhteinen Pyhä Henkikin.

Siellä Teuvolla paljon valhetta.

• Devoit kirjoitti:

Siellä Teuvolla paljon valhetta.

joka ainut totuuden sana on valheen sana.

• TeuvoSuni kirjoitti:

joka ainut totuuden sana on valheen sana.

Sinuun kuin nakutettu :)

"Saatanan porttopojalle
        TeuvoSuni"

• Devoit kirjoitti:

Millä poika vapauttaa jos kiellät sen vapauden Sinetin ja Voiman joka on Hänen Kallis Sovintoverensä, joka pois pesee synnin.

Teuvon veretön vaihtoehto ei pese syntiä pois. Kysypä Ritvalta, peseekö pesukone ilman pesuainetta puhdasta pyykkiä?

maininnut mitään verensä voimasta, eikä asettanut opetuslapsillekaan Pyhän Hengen saamisen ehdoksi hänen vuodattamaansa verta.

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää.

Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun
        todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa Siikajoen kunnan Ruukin kylässäkin, ja Suomi 24 raamattukeskustelussa.

Ilman Pyhää Henkeä ovat kaikki sinunkin selityksesi, sinun lihassasi asuvan Saatanan hengen selityksiä . Joko tämän nyt ymmärsit?

Kyllä minä osaan itsekin pyykkikonetta käytää.

• Devoit kirjoitti:

Sinuun kuin nakutettu :)

"Saatanan porttopojalle
        TeuvoSuni"

Kun itseltä on paukut loppu, varastetaan niitä toiselta, jolla niitä vielä on vaikka kuinka paljon.

• Piikki,
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalan itsemurhako?

tappaa molemmat.

Ei selvennyt.

Kuka herätti Jeesuksen kuolemasta jos on itse jumala.?
        Miksi Jeesus itse juo verensä, tulee mieleen sinun teksteistäsi.

Jumala ei lopettanut
        >>Jumala joka Poikansa kautta lopetti vuosituhansia jatkuneen verenvuodatuksen,

• ihmettelevä...

Onko "uskovaisen" meininkiä tehdä ketjun aloitus, vain jotain ihmistä julkisesti parjatakseen???

• Devoit

Mikset itke sunin saatanallisten säkeiden tähden?
        On loogista kysyä ihmiseltä, joka kertoo jo synnin voittaneensa, että onko hän voittanut jo kuoleman vallankin. Ihmettlen vaan että miksi ei pyri täydellisyyteen, kun noin pitkällä luulee olevansa jo.

• palstalainen.

Aloituksessa ei ollut hiventäkään parjausta. Oma ennakkoluuloisuutesi sen siksi väänsi. Aloitus oli hyvä ja asiallinen ja oikealla tavalla ytimeen pureutuva.

• kun ei enää muita paukkuja tälle ystävälleen anna. Varmin tapa on kärkkyä kunniaa väärämielisiltä, on herjata yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.

• Devoit kirjoitti:

On loogista kysyä ihmiseltä, joka kertoo jo synnin voittaneensa, että onko hän voittanut jo kuoleman vallankin. Ihmettlen vaan että miksi ei pyri täydellisyyteen, kun noin pitkällä luulee olevansa jo.

jos hän vielä luonasi asustaa, selittämään sinulle tarkoin, mitä nämä merkitsevät:

Jos kolme vuotta sitten, TeuvoSuniKäyttäjän viestit10.1.2011 18:53 kun sinulle viimeisen kerran oli ahdas ovi auki, olisit voittanut saatanallisen pelkosi, ja astunut siitä sisälle, ei sinun olisi tarvinnut jälleen ryhtyä kärkkymään kunniaa ihmisiltä tekopyhällä hurskastelullasi.

Olisit varmasti itsekin saanut kokea sen, miten Jeesus omansa synnin kahleista puhdistaa, ja olisit tietänyt myöskin tämän:

Jokaista ihmistä kohtaa kuolema. Oikeamieliset kuolevat vain kerran, mutta väärämielisillä on tuon kuoleman jälkeen edessä vielä se toinen, iankaikkinen kuolema:

"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa."

"Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti."

"Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Kyllä Saatana tiesi, miten runsaan sadon hän Paavalinsa kautta aitselleen saa, kun ihmiset jäävät synnin kahleisiin, kuten heidän rakas Paavalinsakin:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,

"Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se luetaan hänelle synniksi."

• Tee parannus.
        TeuvoSuni kirjoitti:

jos hän vielä luonasi asustaa, selittämään sinulle tarkoin, mitä nämä merkitsevät:

Jos kolme vuotta sitten, TeuvoSuniKäyttäjän viestit10.1.2011 18:53 kun sinulle viimeisen kerran oli ahdas ovi auki, olisit voittanut saatanallisen pelkosi, ja astunut siitä sisälle, ei sinun olisi tarvinnut jälleen ryhtyä kärkkymään kunniaa ihmisiltä tekopyhällä hurskastelullasi.

"Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

Raamattu ei aukea pienillä aivoilla. Tarvitaan Pyhää Henkeä ja Jeesuksen armoa ja valoa.

• TeuvoSuni kirjoitti:

kun ei enää muita paukkuja tälle ystävälleen anna. Varmin tapa on kärkkyä kunniaa väärämielisiltä, on herjata yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.

Enhän sinun kunniaasi ole tavoitellut Teuvo, enhän? Sinä se kunniaa metsästät ja sumeilematta kunniasi eteen leikittelet ihmisten iäisyyskohtalolla. Lisäksi otat tuomarin valtuudet itellesi tuolla "väärämieliset" hokemallasi.

Väität saaneesi tehtävän Kristukselta ja kiistät Hänen Verensä voiman. Kummallista, millä voimalla saamaasi tehtävää sitten teet? Tähän sopisi "ohmy" hymiö.

• Tee parannus. kirjoitti:

Raamattu ei aukea pienillä aivoilla. Tarvitaan Pyhää Henkeä ja Jeesuksen armoa ja valoa.

Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama. Jeesus ei puhu aivojen suuruudesta mitään, mutta Saatanalle suuripäiset ja isokenkäiset ovat taivaan lahjaa:

"Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
        Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija."

Ja ei kai nuorella vielä ole suurta päätä ja suuria jalkoja?

• TeuvoSuni kirjoitti:

**Olisit varmasti itsekin saanut kokea sen, miten Jeesus omansa synnin kahleista puhdistaa, ja olisit tietänyt myöskin tämän:***

Puhdistaapa hyvinkin ja pesuaineen nimi on Sovintoveri. Sinä olet tehnyt oman pesukoneesi joka käyttää Sunipulveria Kristiksen veren sijaan. Pesukoneesi merkki on "Ahdasportti , Sunin mukaan". Valitettavasti pyykkikoneesi ei tuota taivassertifikaatin mukaista vitivalkoista, synnistä vapaata pyykkiä. Sunipulveri ei saa taivaan hyväksyntää

• TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta ei suostunut edes lukemaan. Hän-kään ei usko sinua :)

• Devoit kirjoitti:

Enhän sinun kunniaasi ole tavoitellut Teuvo, enhän? Sinä se kunniaa metsästät ja sumeilematta kunniasi eteen leikittelet ihmisten iäisyyskohtalolla. Lisäksi otat tuomarin valtuudet itellesi tuolla "väärämieliset" hokemallasi.

Väität saaneesi tehtävän Kristukselta ja kiistät Hänen Verensä voiman. Kummallista, millä voimalla saamaasi tehtävää sitten teet? Tähän sopisi "ohmy" hymiö.

mutta hetihän sinun tueksesi tuli sinun väärämielinen idolisi Semper. Kun kuolema korjasi johtajasi, jonka alaimaisuuteen olit jo alistunut.

Jeesus ei käskenyt omiaan odottamaan hänen verensä vuodatusta, vaan hänen Henkensä saamista:

"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene
        ottamaan sitä vastaan. Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan
        koko totuuden.

Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille mitä on tuleva.

Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta."

Ja siksi Jeesus nimenomaan kielsi omiansa lähtemästä hänen sanomaansa viemään, ennen kuin vasta sitten, kun he ovat Pyhän Hengen saaneet:

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää.

todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Ilman Pyhää Henkeä ovat kaikki sinunkin selityksesi, sinun lihassasi asuvan Saatanan hengen selityksiä . Joko tämän nyt ymmärsit?

• Jeesus on kaikki
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama. Jeesus ei puhu aivojen suuruudesta mitään, mutta Saatanalle suuripäiset ja isokenkäiset ovat taivaan lahjaa:

"Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
        Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija."

Ja ei kai nuorella vielä ole suurta päätä ja suuria jalkoja?

palstalla sitten näin:
        "Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija"?

Et minun silmääni esiinny. Vaan esiinnyt kuin mikäkin mahtimies, vanhin, etevin, tietävin, johtaja. Olethan sitä paitsi kirjoittanut, että "totuuden hengen" saanut ei palvele eikä tarvitse palvelijoita. Näin teit itse Jeesuksesta valehtelijan.

• Jumalan mieli
        TeuvoSuni kirjoitti:

mutta hetihän sinun tueksesi tuli sinun väärämielinen idolisi Semper. Kun kuolema korjasi johtajasi, jonka alaimaisuuteen olit jo alistunut.

Jeesus ei käskenyt omiaan odottamaan hänen verensä vuodatusta, vaan hänen Henkensä saamista:

koko totuuden.

Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille mitä on tuleva.

Ja siksi Jeesus nimenomaan kielsi omiansa lähtemästä hänen sanomaansa viemään, ennen kuin vasta sitten, kun he ovat Pyhän Hengen saaneet:

Pyhä Henki ei allekirjoita teesejäsi, mielipiteitäsi eikä oppejasi.

• Jeesus on kaikki kirjoitti:

palstalla sitten näin:
        "Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija"?

Et minun silmääni esiinny. Vaan esiinnyt kuin mikäkin mahtimies, vanhin, etevin, tietävin, johtaja. Olethan sitä paitsi kirjoittanut, että "totuuden hengen" saanut ei palvele eikä tarvitse palvelijoita. Näin teit itse Jeesuksesta valehtelijan.

ole lähettäny ketään palvelemaan valheella, vaan totuudella.

Ja siitä johtuu sinunkin herjasi ja vihasi:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuuklu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Todista tämä Saatanan sinulle sytöttämä valhe todeksi, kopioimalla tämä lause tänne jostakin minun viestistäni:

"Olethan sitä paitsi kirjoittanut, että "totuuden hengen" saanut ei palvele eikä tarvitse palvelijoita."

• TeuvoSuni kirjoitti:

koko totuuden.

Teuvo, mitä mieltä olet siitä jos sinulle suoritettaisiin riivaajahenkien poismanaus. Paikan ja ajan saisit valita itse. Minä haluaisin oikeuden valita kaverit mukaani. Olethan pitkäaikainen ystäväni ja koen että tuo on velvollisuus minulle. Nyt heti ilmoitan kaikille etten omalla voimallani mitään yrittäisi.

Hyvää Yötä keskustelijoille

• Devoit kirjoitti:

**Olisit varmasti itsekin saanut kokea sen, miten Jeesus omansa synnin kahleista puhdistaa, ja olisit tietänyt myöskin tämän:***

Puhdistaapa hyvinkin ja pesuaineen nimi on Sovintoveri. Sinä olet tehnyt oman pesukoneesi joka käyttää Sunipulveria Kristiksen veren sijaan. Pesukoneesi merkki on "Ahdasportti , Sunin mukaan". Valitettavasti pyykkikoneesi ei tuota taivassertifikaatin mukaista vitivalkoista, synnistä vapaata pyykkiä. Sunipulveri ei saa taivaan hyväksyntää

tarjoili Saatana valheen ilosanomaansa ja murhaajan itselleen saamaansa verta.

Sinähän hoet samoja matroja kuin edemennyt lahkosi johtakin:

"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

• Devoit kirjoitti:

Teuvo, mitä mieltä olet siitä jos sinulle suoritettaisiin riivaajahenkien poismanaus. Paikan ja ajan saisit valita itse. Minä haluaisin oikeuden valita kaverit mukaani. Olethan pitkäaikainen ystäväni ja koen että tuo on velvollisuus minulle. Nyt heti ilmoitan kaikille etten omalla voimallani mitään yrittäisi.

Hyvää Yötä keskustelijoille

Ei Kristuksen Henkeä yksikään Saatanan palvelija pysty minusta ulos ajamaan. Varsinkin kun yhdelle manaajalle sattui harmillinen virhe heti vuoden alussa, kun sitoi Kristuksen Hengen minuun:

Ja sussa oleva henki
        savonarola: Sidon Jeesuxen Nimessä !!!

Ja on tuon jälkeen häipynyt nuoleskelemaan haavojaan.

Täysin mitätön sitominen, koska Jeesus Kristus itse on jo Henkensä minuun sitonut:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
        riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
        kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."

Kerää nyt taas rauhassa paukkuja seuraava herjaustasi varten. Minä en huomenna enää tähän ketjuusi tule.

• Devoit kirjoitti:

Mutta ei suostunut edes lukemaan. Hän-kään ei usko sinua :)

Saatanallekin mies on vaimon pää. Miksi ei siis myö avovaimon.

• Jumalan mieli kirjoitti:

Pyhä Henki ei allekirjoita teesejäsi, mielipiteitäsi eikä oppejasi.

se Saatanan valheen henki, jonka hän on sinulle Pyhänä Henkenä markkinoinut.

• ei pala poroksi
        TeuvoSuni kirjoitti:

ole lähettäny ketään palvelemaan valheella, vaan totuudella.

Ja siitä johtuu sinunkin herjasi ja vihasi:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuuklu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Todista tämä Saatanan sinulle sytöttämä valhe todeksi, kopioimalla tämä lause tänne jostakin minun viestistäni:

"Olethan sitä paitsi kirjoittanut, että "totuuden hengen" saanut ei palvele eikä tarvitse palvelijoita."

"Ja kun hänessä pysyy, ei tarvitse rinnalleen maallista johtajaa, ei palvelijaa, ei henkien
        erottajaa, ei parantajaa, ei tiedon tai viisauden antajaa, eikä ihmeiden tekijää."

Näin olet kirjoittanut. Ja siitä näkyy hyvin selvästi, että vihaat muita ihmisiä, et siedä muita ihmisiä ympärilläsi.

• ihmettelevä...
        Devoit kirjoitti:

Kyllä sinä olet minuun verrattuna itkuvirsien veisaaja, lapsellisine "jeesusteluinesi". Toivottavasti minä en sorru mihinkään "hihhuliporukkaan", meinaan että järki säilyisi loppuun asti.

• voi sinua!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei Kristuksen Henkeä yksikään Saatanan palvelija pysty minusta ulos ajamaan. Varsinkin kun yhdelle manaajalle sattui harmillinen virhe heti vuoden alussa, kun sitoi Kristuksen Hengen minuun:

Ja sussa oleva henki
        savonarola: Sidon Jeesuxen Nimessä !!!

Ja on tuon jälkeen häipynyt nuoleskelemaan haavojaan.

Täysin mitätön sitominen, koska Jeesus Kristus itse on jo Henkensä minuun sitonut:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
        riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
        kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."

Kerää nyt taas rauhassa paukkuja seuraava herjaustasi varten. Minä en huomenna enää tähän ketjuusi tule.

on eräs tunnusomainen piirteesi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      5757
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2100
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1932
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1094
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1093
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      987
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      967
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      892
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      887
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      755
    Aihe