Pahimmat maanpetturit

Kolttoset tähän

Pahimmat maanpetturit löytyvät nykypoliitikoista. Ehkä sinä muistat lisää, tässä oma listani ja joitakin heidän aikaansaannoksiaan. Muutaman vakoojan tai loikkarin tekemiset ovat kuin kärpäsen paska näiden herrojen rikosten rinnalla. Ikäväksemme voinemme todeta, että sotiemme veteraanit kärsivät turhaan ja puolustivat maamme Neuvostoliiton hyökkäykseltä vain luovutettavaksi maan nyt muille, jotka saapuvat tänään kuin kuninkaat lentokoneella. Ja kaiken kukkuraksi nykyinen valtiovalta siunaa kaiken ja vielä maksaakin kaiken !!!!!!!!!


JYRKI KATAINEN, KOK
Hamuaa maahan 1,8 miljoonaa maahan muuttajaa itse keksimäänsä työvoimapulaan. Rahoittaa Thorssin mamujen haalimista. Saattanut kohta maan perikatoon. Omat miehet työttämänä ja ulkomaalainen työvoima etusijalla.

ASTRID THORS, RKP
Varsinainen maahanmuuttokone. Tyhmä kuin saapas. Kaipaisi varmaan lähinnä hoitoa.

TARJA HALONEN, SDP
Johtamassa koko maan rappion tielle. Homot, lesbot ja mamut aina ensin. Tuhonnut jo presidentti instituution.

ARJA SINNEMÄKI, VIHR
Ulkomaalainen työvoima ja mamujen haalinta päälimmäisenä. Täysin vieraantunut vihreiden luonnonsuojeluaatteista.

TARJA KRONBERG, VIHR
Säätää sensuurilakeja joilla Suomi neidosta päästetään viimeisetkin ilmat. Mamutuksesta ei saisi enää edes keskustella.


Samalla tavalla kuin sodan jälkeen rangaistiin "sotarikollisia", nämä herrat pitäisi myös saattaa apulaisineen oikeuden eteen ja vastamaan teoistaan. Tehdyt vääryydet pitäisi oikaista, vahingot ja saavutetut edut korvata sekä rangaistukset kärsiä täysimääräisiä.

38

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reino Kuisma

      Arja Sinnemäki? En ole koskaan kuullutkaan sen nimisestä henkilöstä?

      • A.p.

        Tästä rotanaamaisesta ministeristä on kyse.


      • tvhyvätvaalit
        A.p. kirjoitti:

        Tästä rotanaamaisesta ministeristä on kyse.

        Niin, jolla on se EH.EH -ääni aina.. Anni.


        Nyt varmaan kyllä melkein kaikki äänestävät, tulee mielenkiintoiset vaalit.


        Oli todella hyvä dokumentti äsken YLE1:llä tuli, pappa kertoi tarinan sodasta, kun oli ollut, oli noista lentokoneista mistä pudottivat kranaatteja, ihmettelin saunassa että miten on noin iso haava kainalossa ja kädessä.

        Pappa kertoi sitten sotatarinan että lentokoneesta justiin noin miten oli tuossa dokumentissa pudotettu kranaatti päälle.. oli ehtinyt hypätä vähän siinä ojaan suojaan, mutta silti tullut joitain sirpaleita kainaloon.


    • Perusssssss
      • Lue niin tiedät

      • Finis Europeae
        Lue niin tiedät kirjoitti:

        Ehkäpä kyseinen kopla haluaa samaa Suomeenkin. No go zones, jonne vääräuskoisella ja varsinkaan valkoisella ei ole asiaa.

        http://hommaforum.org/index.php/topic,15054.0.html

        Pari vinkkiä, pari sitaattia:

        “We, the Greens (Green Party), must strive to this end that as many foreigners as possible be brought to Germany. If they are in Germany, we must fight for their right to vote. Once we have achieved this, then we have the segment of voters we need to change this republic.” (Daniel Cohn-Bendit)

        “Germany must be hemmed in from without, and within she must be heterogenized by influx (of foreigners) or quasi 'thinned out.'” (Joschka Fischer)

        Daniel Cohn-Bendit = saksanjuutalainen marxisti, nykyään vihreä europarlamentaarikko, joka organisoi kevään 1968 vasemmistomellakat Pariisissa ja on siitä saakka jatkanut samalla linjalla.

        Joschka Fischer = marxilaisiin terrorijärjestöihin nuorena kuulunut entinen Schröderin punavihreän hallituksen ministeri. Naimisissa iranilaisen muslimin kanssa.

        Eurooppaa hallitsee eurooppalaisvastainen MIEHITYSVALTA, jonka päämäärä on VÄESTÖNVAIHTO.


      • * Mane *
        Finis Europeae kirjoitti:

        Pari vinkkiä, pari sitaattia:

        “We, the Greens (Green Party), must strive to this end that as many foreigners as possible be brought to Germany. If they are in Germany, we must fight for their right to vote. Once we have achieved this, then we have the segment of voters we need to change this republic.” (Daniel Cohn-Bendit)

        “Germany must be hemmed in from without, and within she must be heterogenized by influx (of foreigners) or quasi 'thinned out.'” (Joschka Fischer)

        Daniel Cohn-Bendit = saksanjuutalainen marxisti, nykyään vihreä europarlamentaarikko, joka organisoi kevään 1968 vasemmistomellakat Pariisissa ja on siitä saakka jatkanut samalla linjalla.

        Joschka Fischer = marxilaisiin terrorijärjestöihin nuorena kuulunut entinen Schröderin punavihreän hallituksen ministeri. Naimisissa iranilaisen muslimin kanssa.

        Eurooppaa hallitsee eurooppalaisvastainen MIEHITYSVALTA, jonka päämäärä on VÄESTÖNVAIHTO.

        Vihreiltä ei ole tullut aikoihin mitään todellisia ympäristön suojeluun tähtäväiä aloitteita. Vihreiden suusta on tullut jopa kannanottoja, että poltotaineveroja ei voida nostaa.

        Nyt kun sähkön kautta talojakin voidaan lämmittä kätevästi lämpöpumppujen avulla minimaalisin investoinnein yli 100 % hyötysuhteella, vihreät ovat mättämässä sähkölle veroja mutta kuitenkin siunasivat hallituksessa 2:n uuden ydivoimalan rakentamisen. Ainut linja mikä vihreillä on, on tämä mamujen haalimen mistä tahansa ja kustannuksia kaihtamatta.


    • Analder

      Jos olisit sen sijaan ehdottanut Panu Höglundia, Jussi K. Niemelää, Jussi Jalosta, Juan Menesestä, Pekka Kemppaista, "IsoJaskaa", "Johannes Nälkäkorpea" tai muita kämyskenen vanhoja vihollisia, olisit ollut oikeammilla jäljillä...

      • Mistä kyse

        Varmaan muillekin aika tuntemattomia. Entä tuo "kämyskenen" vihollinen??????????


      • km-hämmästelijä
        Mistä kyse kirjoitti:

        Varmaan muillekin aika tuntemattomia. Entä tuo "kämyskenen" vihollinen??????????

        Kempsutinhan on ainakin kovasti vanhoja taistolaisia vastaan kuin myös monikultturismia. Lukekaa vaikka Tappis-sivustoa: http://tappis.0catch.com/ Tiedä sitten onko väärän lipun goy-ari mutta ainakin päällisin puolin partaveijari on kansallisella asialla.


      • nämä:

    • torkkutyynyt puuttuu

      eako aho, paavo lipponen, iiro viinanen................onhan noita isänmaankauppiaita......

      • A.p.

        Ja nuo herrat eivät sitä olisi tehneet, sen olisivat tehneet aivan varmasti viimeistään nämä nykyiset. Sinällään olen samaa mieltä, mutta EU:sta sentään voi erota. Mutta kuinkas eroat miljoonasta somalista, sano se.


    • Katainen ei ole

      paskapunikki, joten ei kuuluu samaan joukkoon.

      • A.p.

        Katainen hamuaa 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa itse keksimäänsä työvoimapulaan. Kertoi tämän aikanaan TV haastattelussa ihan itse. Muuten olisi vaikea uskoa. Jospa joku osaisi laittaa vielä linkin, mistä tuo on katsottavissa. Kyllä siitä Kataisesta eroon olisi päästävä ja sinällään kelpo kokomuuksestakin voisi vielä puolue tulla. Ehkä Niinistöstä voisi jotain kuoriutua, mene ja tiedä.

        Muuten, juuri kokoomus käänsi aikanaan takkinsa Esko Aholle ja siksi tämä nykyinen muumimamma pääsi presidentiksi. Siis perustellusti voi sanoa, että se on juuri kokoomuksen syytä, että pressa on mikä on.


      • False Flag
        A.p. kirjoitti:

        Katainen hamuaa 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa itse keksimäänsä työvoimapulaan. Kertoi tämän aikanaan TV haastattelussa ihan itse. Muuten olisi vaikea uskoa. Jospa joku osaisi laittaa vielä linkin, mistä tuo on katsottavissa. Kyllä siitä Kataisesta eroon olisi päästävä ja sinällään kelpo kokomuuksestakin voisi vielä puolue tulla. Ehkä Niinistöstä voisi jotain kuoriutua, mene ja tiedä.

        Muuten, juuri kokoomus käänsi aikanaan takkinsa Esko Aholle ja siksi tämä nykyinen muumimamma pääsi presidentiksi. Siis perustellusti voi sanoa, että se on juuri kokoomuksen syytä, että pressa on mikä on.

        "Katainen hamuaa 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa itse keksimäänsä työvoimapulaan."

        Oho. Minä olen Halla-ahon Scriptaa lukeneena ollut vuosia siinä lujassa uskossa, että mamuttamista ja mokuttamista ajaa VIHERVASEMMISTOLAINEN SUVAITSEVAISTO eikä kokoomusporvarit. Nyt tunnen kognitiivisen dissonanssin käyvän yli hengenvoimieni. Eikö kaikki olekaan sitä miltä päältä näyttää?


      • J oUlUpUKKi..
        False Flag kirjoitti:

        "Katainen hamuaa 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa itse keksimäänsä työvoimapulaan."

        Oho. Minä olen Halla-ahon Scriptaa lukeneena ollut vuosia siinä lujassa uskossa, että mamuttamista ja mokuttamista ajaa VIHERVASEMMISTOLAINEN SUVAITSEVAISTO eikä kokoomusporvarit. Nyt tunnen kognitiivisen dissonanssin käyvän yli hengenvoimieni. Eikö kaikki olekaan sitä miltä päältä näyttää?

        Niinpä niin. Sekä porvarit ja kaltaisesi viherkommarit mokuttavat molemmat niin maan perkeleesti mutta hieman eri intressien takia.


      • ioqerwäkajölfa'ÄLewa

        Sen rötäksistä ei juuri puhuta. Aijä muutenkin tyhmä kuin saapas. Onneksi ei sentään ymmärrä itse pitää suuntansa kiinni.


      • * Manne *
        ioqerwäkajölfa'ÄLewa kirjoitti:

        Sen rötäksistä ei juuri puhuta. Aijä muutenkin tyhmä kuin saapas. Onneksi ei sentään ymmärrä itse pitää suuntansa kiinni.

        Ulkomaalaiset painavat rakennuksilla ja suomalaiset rakennusmiehet ovat työttämänä. Tähän ei viherkokoomuksen ministerit ole halunneet puuttua. Kohta ei yksikään rehellinen rakennusfirma voi pärjätä kilpailussa. Pitäisi muistaa, että Suomessa on niin Suomalaiset palkat kuin Suomalainen hintataso. Koko työmarkkinajärjestelmän alasajo taitaakin olla Kataisen päämääränä ja siihen tarvitaan sitten ne 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa korvaamaan kaikki Suomen työtätekevät.


      • Kansallinen Goyimus
        * Manne * kirjoitti:

        Ulkomaalaiset painavat rakennuksilla ja suomalaiset rakennusmiehet ovat työttämänä. Tähän ei viherkokoomuksen ministerit ole halunneet puuttua. Kohta ei yksikään rehellinen rakennusfirma voi pärjätä kilpailussa. Pitäisi muistaa, että Suomessa on niin Suomalaiset palkat kuin Suomalainen hintataso. Koko työmarkkinajärjestelmän alasajo taitaakin olla Kataisen päämääränä ja siihen tarvitaan sitten ne 1,8 miljoonaa maahanmuuttajaa korvaamaan kaikki Suomen työtätekevät.

        Katainen viihtyy Bilderbergissä ja kuuntelee käskyjä kuin kunnon Goyimin pitääkin. Palkkiona isot rahat ja tuloksena Suomen kansan tuho. Kokoomus huoraa suomen kansaa rahankiilu silmissään.


      • False Flag
        Kansallinen Goyimus kirjoitti:

        Katainen viihtyy Bilderbergissä ja kuuntelee käskyjä kuin kunnon Goyimin pitääkin. Palkkiona isot rahat ja tuloksena Suomen kansan tuho. Kokoomus huoraa suomen kansaa rahankiilu silmissään.

        "Katainen viihtyy Bilderbergissä ja kuuntelee käskyjä kuin kunnon Goyimin pitääkin."

        Kysymys Jussi Halla-aholle: kuinka monta muslimia, afrikkalaista, ituhippiä, anarkomarkoa tai vihervasemmistolaista kukkahattutätiä mahtaa ottaa osaa Bilderberg-kokouksiin? Entä kuinka monta lihaa syövää valkoista heteromiestä siellä päättää kansojen asioista?


      • AntiZionizm
        False Flag kirjoitti:

        "Katainen viihtyy Bilderbergissä ja kuuntelee käskyjä kuin kunnon Goyimin pitääkin."

        Kysymys Jussi Halla-aholle: kuinka monta muslimia, afrikkalaista, ituhippiä, anarkomarkoa tai vihervasemmistolaista kukkahattutätiä mahtaa ottaa osaa Bilderberg-kokouksiin? Entä kuinka monta lihaa syövää valkoista heteromiestä siellä päättää kansojen asioista?

        Eiku ne musut, ne musut. Juutalaisista puhuminen on pelkkää naurettavaa ÖYHÖTYSTÄ. Mitä muuta voit odottaa perinteiseltä "poliittisesti aktvioituneelta ja heränneeltä" maahanmuuttokriitikolta? Muuten ollaan samaa TV-NAUTAA kuin muukin goyim, mutta omataan mahtavia mielipiteitä maahanmuutosta kuvitellaan DEMOKRATIAN RIEMUVOITTOA.


      • antizionkokoomushomm
        AntiZionizm kirjoitti:

        Eiku ne musut, ne musut. Juutalaisista puhuminen on pelkkää naurettavaa ÖYHÖTYSTÄ. Mitä muuta voit odottaa perinteiseltä "poliittisesti aktvioituneelta ja heränneeltä" maahanmuuttokriitikolta? Muuten ollaan samaa TV-NAUTAA kuin muukin goyim, mutta omataan mahtavia mielipiteitä maahanmuutosta kuvitellaan DEMOKRATIAN RIEMUVOITTOA.

        Kokoomushomma
        http://hommaforum.org/index.php/board,24.0.html


      • A.p.
        antizionkokoomushomm kirjoitti:

        Kokoomushomma
        http://hommaforum.org/index.php/board,24.0.html

        Nämä NWO, Goiymit, Bilderberg-kokoukset yms. oikein tarkoittavat ? En ole ennen törmännyt!


    • Jussi10001
    • hhytrei

      Se tässä on hyvä että en käynyt armeijaa.

      • hohhoijaa...

        Eihän kukaan kehtaa kertoa olevansa sivari...vähän sama kuin sanois olevansa homo tai muuten vammainen....


    • A.p.

      Ja yksi tärkein itsenäisyyden mittari on taloudellinen itsenäisyys. Jos et ole itsenäinen, muut kuppaavat ja näin on juuri Suomellekin käynyt, vieläpä aivan vapaaehtoisesti. Tämä kööri on ollut ajamassa Suomea tuhon tielle, avaamassa rahat ulkomaalaiselle roskasakille ja ajanut Suomalaisen pääoman verotuksella ulos maasta.

    • j k

      vai niin

    • jk

      vaininnonasia

    • Paska uudistus

      Voisikohan tuo jengi olla tämän S24 uudistuksen takana. Eivät kestäneet kritiikkiä ja sensurointi tehtiin sitten teknisin keinoin.

    • votkakolavissy88

      Oppositio on maanpettureita, sanoi peeministeri Kivireki.

    • Factas

      Kokoomus ei periaatteessa halua lisää mamuja! Mamuja haluavat vihreät, SDP ja vasemmistoliitto. Mutta koska Suomessa on demokratia ja täytyy olla jonkinasteinen konsensus, niin Kokoomus sallii mamut. Näin.

    • Näennäisdemokratia

      Missä Täällä demokratiaan on Törmätty? 3 hallituskautta Enkä Vieläkään Ole Löytänyt demokratiaa, paitsi Sanakirjasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe