Haluan silmiin liittyvään leikkaukseen ja olen tutkiskeltuani asioita mieltynyt KL- klinikan Liliukseen ja Salmeen. Kyseisille kirurgeille on kuitenkin tullut ikää, jos oikein ymmärsin niin Lilius ainakin on jo n. 60v! Kokemus on hyvä juttu, mutta eikö juuri tällaisessa tarkassa duunissa kirurgin ikä voi olla riski?? Ovatko miehet tarkkoja ja päteviä? Ja leikkaavatko molemmat Helsingissä vai onko toinen Jyväskylän klinikalla? Kumpi heistä on parempi leikkaan silmiä? KOKEMUKSIA!
Vastaukset 2
- vanhoja!
Moni lääkäri työskentelee täysin pätevästi eläkeikään saakka ja vieläpä sen jälkeen.
Asko Salmea en sanoisi vanhaksi tai sitten on todella hyvin säilynyt. Oman arvioni mukaan keski-iässä.
Salmi leikkasi minun yläluomeni ja hienoa jälkeä teki. Rempseä puheistaan, joten jotkut nättinokkaiset ovat ottaneet nokkiinsa. - Anonyymi
Peter Lilius oli maailman paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644