Laskeutuneiden suupielien korjaus

Suupielet ylöspäin

Miten kannattaa hoidattaa laskeutuneita suupieliä? Harmittaa, kun suupielet on koko ajan alaspäin hymyillessäkin. Auttaako botox?

11

3607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PulssiissluP

      Valoimpulssihoito ainakin.

    • Suupielet ylöspäin

      Eikö tosiaan kukaan ole kokeillut botoxia?

      • PulssiissluP

        Talkkarissa näissä kauneusmuutos- ohjelmissa on laitettu botoksia roikkuviin paikkoihin kohottamaan. Eli kyllä sitä siihen on käytetty.


      • 49-v.

        Hei, minulle on laitettu botoxia laskeutuneisiin suupieliin mutta eka kerralla laitettiin lähelle suupieliä jolloin en pystynyt nauramaankaan, eli vaikutus oli sitten sekä ylös- että alaspäin mikä ei ollut hyvä juttu.

        Kun seuraavalla kerralla muutaman kuukauden jälkeen (kun vaikutus oli ohi) mainitsin asiasta lääkärille niin hän laittoi botoxin suupielten kohdalle alas leukaperiin jolloin lopputulos oli paljon parempi ja pystyin nauramaan, mutta kuitenkin vähensi suupielten roikkumista! Eli sinne se kannattaa antaa laittaa.

        Olenkin varannut taas ajan Hanna E:lle Turkuun ja menen laitattaan botoxia silmäryppyihin ja leukaperiin jotta ilme vähän kohenisi :)


      • 18
        49-v. kirjoitti:

        Hei, minulle on laitettu botoxia laskeutuneisiin suupieliin mutta eka kerralla laitettiin lähelle suupieliä jolloin en pystynyt nauramaankaan, eli vaikutus oli sitten sekä ylös- että alaspäin mikä ei ollut hyvä juttu.

        Kun seuraavalla kerralla muutaman kuukauden jälkeen (kun vaikutus oli ohi) mainitsin asiasta lääkärille niin hän laittoi botoxin suupielten kohdalle alas leukaperiin jolloin lopputulos oli paljon parempi ja pystyin nauramaan, mutta kuitenkin vähensi suupielten roikkumista! Eli sinne se kannattaa antaa laittaa.

        Olenkin varannut taas ajan Hanna E:lle Turkuun ja menen laitattaan botoxia silmäryppyihin ja leukaperiin jotta ilme vähän kohenisi :)

        eikö se auttas?


      • Pipsa Pippuri
        49-v. kirjoitti:

        Hei, minulle on laitettu botoxia laskeutuneisiin suupieliin mutta eka kerralla laitettiin lähelle suupieliä jolloin en pystynyt nauramaankaan, eli vaikutus oli sitten sekä ylös- että alaspäin mikä ei ollut hyvä juttu.

        Kun seuraavalla kerralla muutaman kuukauden jälkeen (kun vaikutus oli ohi) mainitsin asiasta lääkärille niin hän laittoi botoxin suupielten kohdalle alas leukaperiin jolloin lopputulos oli paljon parempi ja pystyin nauramaan, mutta kuitenkin vähensi suupielten roikkumista! Eli sinne se kannattaa antaa laittaa.

        Olenkin varannut taas ajan Hanna E:lle Turkuun ja menen laitattaan botoxia silmäryppyihin ja leukaperiin jotta ilme vähän kohenisi :)

        Missä Hanna E. pitää vastaanottoa? Onko hän plastiikkakirurgi, ihotautilääkäri vai mikä? Turussa minäkin mieluummin kävisin ko. hoidoissa. Helsingissä tietysti on alan tekijöitä enemmän, mutta matka on pitkä, pitäisi ottaa koko päivä vapaaksi.


      • Pipsa P.
        49-v. kirjoitti:

        Hei, minulle on laitettu botoxia laskeutuneisiin suupieliin mutta eka kerralla laitettiin lähelle suupieliä jolloin en pystynyt nauramaankaan, eli vaikutus oli sitten sekä ylös- että alaspäin mikä ei ollut hyvä juttu.

        Kun seuraavalla kerralla muutaman kuukauden jälkeen (kun vaikutus oli ohi) mainitsin asiasta lääkärille niin hän laittoi botoxin suupielten kohdalle alas leukaperiin jolloin lopputulos oli paljon parempi ja pystyin nauramaan, mutta kuitenkin vähensi suupielten roikkumista! Eli sinne se kannattaa antaa laittaa.

        Olenkin varannut taas ajan Hanna E:lle Turkuun ja menen laitattaan botoxia silmäryppyihin ja leukaperiin jotta ilme vähän kohenisi :)

        No, nytpä löytyi Hanna E.( aikamoisen salpoliisityön tuloksena). Laittaako hän myös mahdollisesti täyteaineita (Perlane yms.)?


      • Pipsa P. kirjoitti:

        No, nytpä löytyi Hanna E.( aikamoisen salpoliisityön tuloksena). Laittaako hän myös mahdollisesti täyteaineita (Perlane yms.)?

        Onko muita kokemuksia botoxista laskeutuneisiin suupieliin?


    • Artikkeli Ellansesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe