Onkohan niitä edes olemassa. Olen urheilullinen nainen ja siksi urheilulliset miehet sytyttää, kiinnostus lopahtaa heti jos kundilla on löysää ja huonosti treenatut lihakset. En vaadi muuta kuin samaa mitä itseltänikin. Seksi ja ulkoinen viehätysvoima on itselleni tärkeä osa suhdetta. En ole kuitenkaan mikään pinnallinen bimbo, en malli enkä missi, vaan nätti normaali nainen. Playerieitä tuntuu riittävän joka sormelle, fuckbuddeja kyllä löytyisi vaikka eri joka illalle mutta kun pitäisi olla tosissaan niin sitten alkaa miehiä pelottaa. Vituttaa kun tässä kävi taas niin tällä viikolla. Nykyään miehet tuntuu olevan valmiita sitoutumaan 40v, ja kuka sellaista nyt enää haluaa. Hienoa lähteä suunnittelemaan yhteistä elämää jonkun 40v papan kanssa.
Urheilulliset fiksut ja mukavat miehet
22
486
Vastaukset
- ljlgdgdl
Ei miehiä oikeasti pelota, he eivät vain halua sitoutua sinun kanssasi sillä hetkellä.
- --->
Voisiko syy olla luonteessasi?
- Reipas Poikamies
Oikein joka illalle? Mitä valitat!
Luuletko että niin vain sitoutat menestyvän miehen joka nauttii seksi-ja parisuhdemarkkinoiden nousukaudesta :O kuitenkin tälläinen mies ottanee kauniimman ja toisaalta vähemmän vaativan bimbonsa?
Toisaalta perinteinen fiksu-mies on toki sinulle tylsä, eli se honky-tonk supliikki on se mikä pitäs siihen päälle saada. Onnea Adoniksesi etsintään. - kattikatala
Reipas Poikamies kirjoitti:
Oikein joka illalle? Mitä valitat!
Luuletko että niin vain sitoutat menestyvän miehen joka nauttii seksi-ja parisuhdemarkkinoiden nousukaudesta :O kuitenkin tälläinen mies ottanee kauniimman ja toisaalta vähemmän vaativan bimbonsa?
Toisaalta perinteinen fiksu-mies on toki sinulle tylsä, eli se honky-tonk supliikki on se mikä pitäs siihen päälle saada. Onnea Adoniksesi etsintään.jos treenattu hyvänäköinen mies on liikaa vaadittu, niin sitten olen mieluusti yksin :D Ei haittaa. Hyviä ja huonoja puolia löytyy persoonassa siinä missä muistakin. Kyllä ne miehetkin on kuule ihan yhtä vaativia.
- Reipas Poikamies
kattikatala kirjoitti:
jos treenattu hyvänäköinen mies on liikaa vaadittu, niin sitten olen mieluusti yksin :D Ei haittaa. Hyviä ja huonoja puolia löytyy persoonassa siinä missä muistakin. Kyllä ne miehetkin on kuule ihan yhtä vaativia.
Saat toki olla yksin, ei sitä kukaan estä. Naisena se on jopa sallittua, et leimaudu parisuhdelooseriksi, vain nirppikseksi.
Palstan "ydin" on se että jos nainen on jotain hän saa vaatia sitä sun tätä mieheltään. Ok? Mutta jos mies vaatii sitä sun tätä naiseltaan MIEHEN "taso" määrää millainen se nainen SAA olla?
Vaatimaton mies ei ole hyvä eikä liikaa vaativa. Ota tästä sitten selvää. - ...........
kattikatala kirjoitti:
jos treenattu hyvänäköinen mies on liikaa vaadittu, niin sitten olen mieluusti yksin :D Ei haittaa. Hyviä ja huonoja puolia löytyy persoonassa siinä missä muistakin. Kyllä ne miehetkin on kuule ihan yhtä vaativia.
Miksi treenattu ja hyvännäköinen mies haluaisi nätin ja normaalin(näköisen) naisen, kun voi saada treenatun ja hyvännäköisen naisen?
- kattikatala
........... kirjoitti:
Miksi treenattu ja hyvännäköinen mies haluaisi nätin ja normaalin(näköisen) naisen, kun voi saada treenatun ja hyvännäköisen naisen?
joo'o, mutta kun meikäläinen on naiseksi treenattu ja ihan nättikin. Kauniiksi en lähde sanomaan kun se on niin katsojan silmässä. Ja en todellakaan huoli mitään könttiä kalan aivoilla, eli kyllä se kemia vaatii muutakin kun sen ulkonäön mulle. Miehille noi aivokapasiteetti-asiat ei tunnu olevan niin tärkeitä :DD
- ..........
kattikatala kirjoitti:
joo'o, mutta kun meikäläinen on naiseksi treenattu ja ihan nättikin. Kauniiksi en lähde sanomaan kun se on niin katsojan silmässä. Ja en todellakaan huoli mitään könttiä kalan aivoilla, eli kyllä se kemia vaatii muutakin kun sen ulkonäön mulle. Miehille noi aivokapasiteetti-asiat ei tunnu olevan niin tärkeitä :DD
Joo. Mutta kun treenattu ja hyvännäköinen mies saa halutessaan treenatun, kauniin ja hoikan naisen, niin miksi sellainen tyytyisi treenattuun ja ihan nättiin naiseen? Sinussa ei sanojesi mukaan ole mitään erityistä, mutta odotat että viehättäisit kaikkein halutuimpia miehiä. Siinä ei ole mitään logiikkaa. Luuletko, ettei treenatuilla ja hyvännäköisillä miehillä ole tusina kaltaistasi tyrkyllä?
- kattikatala
.......... kirjoitti:
Joo. Mutta kun treenattu ja hyvännäköinen mies saa halutessaan treenatun, kauniin ja hoikan naisen, niin miksi sellainen tyytyisi treenattuun ja ihan nättiin naiseen? Sinussa ei sanojesi mukaan ole mitään erityistä, mutta odotat että viehättäisit kaikkein halutuimpia miehiä. Siinä ei ole mitään logiikkaa. Luuletko, ettei treenatuilla ja hyvännäköisillä miehillä ole tusina kaltaistasi tyrkyllä?
mulle treenattu on sama kuin hoikka, ja sä et mun erityisyydestä tiedä hevonpersettä :D että huutele siellä vain ihan mitä lystäät. Eipä taida olla tarjolla kun perään kinuavat, mulla on omat kriteerini kuten sanoin. Pelkkä lihasmassa ei iske.
- ............
kattikatala kirjoitti:
mulle treenattu on sama kuin hoikka, ja sä et mun erityisyydestä tiedä hevonpersettä :D että huutele siellä vain ihan mitä lystäät. Eipä taida olla tarjolla kun perään kinuavat, mulla on omat kriteerini kuten sanoin. Pelkkä lihasmassa ei iske.
No kiinnostuuko yksikään ne kriteerit täyttävä sinusta? Jos ei, tiedät syyn.
- kattikatala
............ kirjoitti:
No kiinnostuuko yksikään ne kriteerit täyttävä sinusta? Jos ei, tiedät syyn.
kiinnostuuko kukaan sinusta? juu kyllähän noita on ollut, mutta etsin sitä jotain mitä ei ole vielä vastaan tullut.
- .........
kattikatala kirjoitti:
kiinnostuuko kukaan sinusta? juu kyllähän noita on ollut, mutta etsin sitä jotain mitä ei ole vielä vastaan tullut.
ettet kykene sitouttamaan kaikkia niitä uroksia, jotka kelpuuttavat sinut patjakseen.
- Sporttipappa
kattikatala kirjoitti:
... vuorovaikutteisuus ja huumorintaju ei ehkä ole tärkeä nuoremmille sporttikolleille, toisin kuin meille papoille :D Kauneus rakentuu niin monesta jutusta.
- Sporttipappa
mutta ikäluokassa 40v. Heitä ei juuri ole, tai jos on, niin heidän elämänsä on niin täyteen ohjelmoitu, ettei siihen mies sovi kuin satunnaisten tapaamisten merkeissä. Nuorempia löytyy kyllä ja fiksu sporttipappa kelpaa seksiseuraksi, mutta odotuket elämältä eivät mene yksiin. Auttaisikohan liikunnan lopettaminen siihen, että ns. tavalliset, liikuntaa harrastamattomat naiset alkaisivat kiinnostaa. Nyt löysä vartalo ja huono ryhti naisella on todellinen knock out.
- samanlaista
Minua ei niinkään ärsytä miehet joilla ei ole lihaksia, mutta koen epämiellyttäväksi intiimin suhteen huonoilla elämäntavoilla ja löysällä vartalolla varustetun vetelyksen kanssa. Mielestäni suhtautuminen omaan hyvinvointiin (mukaanlukien ruoka, ulkonäkö, kunto, liikunta) on myös sellainen elämänarvo, jonka suhteen on ymmärrettävää toivoa samoja arvoja kuin itsellään on.
Pidän itseäni ns. keskivertonaisena. Olen hoikka (painoindeksi 18,5), ostelen säännöllisesti uusia vaatteita, käyn säännöllisesti kampaajalla, meikkaan muuten paitsi kotipäivinä. Olen kiinnostunut terveydentilastani, rakastan herkuttelua, mutta arkiruokavalioni on terveellinen. Käyn tanssitunneilla ja ohjatuilla liikuntatunneilla, ja välillä ratsastamassa ja laskettelemassa, mutta en todellakaan ole urheiluhullu. Voin ihan hyvin jättää jumppatunnin välistä jos jotain tärkeää menoa ilmaantuu.
Miksi siis minun pitäisi kelpuuttaa mies joka on itseni vastakohta? Tämä on muuten asia joka ei mene monellekaan miehelle jakoon. Yllättävän monella miehellä on sellainen käsitys että miehellä saa ja kuuluu olla epäterveelliset elämäntavat, huonot vaatteet ja repsahtanut vartalo, eikä peseytyäkään tarvitse. Nämä asiat koetaan jopa jollain tavalla miehekkäänä. Minusta tällainen henkilö on välinpitämätön itseään ja muita ihmisiä kohtaan, ja jollain tapaa päästänsä vialla. - Sporttipappa2
Ei auta. Läskiä ja surkastuneet lihakset omaava nainen näyttää aina rumalta.
- Sporttipappa
samanlaista kirjoitti:
Minua ei niinkään ärsytä miehet joilla ei ole lihaksia, mutta koen epämiellyttäväksi intiimin suhteen huonoilla elämäntavoilla ja löysällä vartalolla varustetun vetelyksen kanssa. Mielestäni suhtautuminen omaan hyvinvointiin (mukaanlukien ruoka, ulkonäkö, kunto, liikunta) on myös sellainen elämänarvo, jonka suhteen on ymmärrettävää toivoa samoja arvoja kuin itsellään on.
Pidän itseäni ns. keskivertonaisena. Olen hoikka (painoindeksi 18,5), ostelen säännöllisesti uusia vaatteita, käyn säännöllisesti kampaajalla, meikkaan muuten paitsi kotipäivinä. Olen kiinnostunut terveydentilastani, rakastan herkuttelua, mutta arkiruokavalioni on terveellinen. Käyn tanssitunneilla ja ohjatuilla liikuntatunneilla, ja välillä ratsastamassa ja laskettelemassa, mutta en todellakaan ole urheiluhullu. Voin ihan hyvin jättää jumppatunnin välistä jos jotain tärkeää menoa ilmaantuu.
Miksi siis minun pitäisi kelpuuttaa mies joka on itseni vastakohta? Tämä on muuten asia joka ei mene monellekaan miehelle jakoon. Yllättävän monella miehellä on sellainen käsitys että miehellä saa ja kuuluu olla epäterveelliset elämäntavat, huonot vaatteet ja repsahtanut vartalo, eikä peseytyäkään tarvitse. Nämä asiat koetaan jopa jollain tavalla miehekkäänä. Minusta tällainen henkilö on välinpitämätön itseään ja muita ihmisiä kohtaan, ja jollain tapaa päästänsä vialla.En itsekään ole mikään urheiluhullu, vaan harrastan lenkkeilyä, hiihtoa, maastopyöräilyä ja kuntosalia sen verran kun hyvältä tuntuu, kuitenkin useampia kertoja viikossa jotain lajia. Tämän seurauksena omaan aika tiukan ja miehekkään voimistelijavartalon. Syön myös terveellisesti vaikka epäterveellisiä paheitakin löytyy.
En voisi kuvitella itseäni intiimiin kanssakäymiseen paksuvyötäröisen naisen kanssa. Baareissa tulee joskus kiusallisia tilanteita kun joudun antamaan pakit muuten ihan mukavannäköiselle ja sympaattiselle naiselle. En halua loukata heitä arvostelemalla heidän vartaloaan, se kun on kaikille naisille hyvin herkkä asia. Tekosyyt ovat kuitenkin yleensä purreet.
Ongelman tässä iässä on se, että itseni kanssa samankaltaisia naisia on todella vähän vapaana verrattuna itseään normaalivartaloisena pitäviin pullukoihin. Pinnallisia vaatimuksiahan nuo ovat, tiedän. Paljon helpompaa naisiin tutustuminen olisi, jos voisin viehättyä ns. tavisnaisista. - mutta...
Sporttipappa kirjoitti:
En itsekään ole mikään urheiluhullu, vaan harrastan lenkkeilyä, hiihtoa, maastopyöräilyä ja kuntosalia sen verran kun hyvältä tuntuu, kuitenkin useampia kertoja viikossa jotain lajia. Tämän seurauksena omaan aika tiukan ja miehekkään voimistelijavartalon. Syön myös terveellisesti vaikka epäterveellisiä paheitakin löytyy.
En voisi kuvitella itseäni intiimiin kanssakäymiseen paksuvyötäröisen naisen kanssa. Baareissa tulee joskus kiusallisia tilanteita kun joudun antamaan pakit muuten ihan mukavannäköiselle ja sympaattiselle naiselle. En halua loukata heitä arvostelemalla heidän vartaloaan, se kun on kaikille naisille hyvin herkkä asia. Tekosyyt ovat kuitenkin yleensä purreet.
Ongelman tässä iässä on se, että itseni kanssa samankaltaisia naisia on todella vähän vapaana verrattuna itseään normaalivartaloisena pitäviin pullukoihin. Pinnallisia vaatimuksiahan nuo ovat, tiedän. Paljon helpompaa naisiin tutustuminen olisi, jos voisin viehättyä ns. tavisnaisista.Entä löytyisikö hieman itseäsi nuoremmista naisista sellaisia jotka pitävät huolta itsestään? Esim. ikäryhmästä 30-35? Monet naiset ovat valmiita olemaan hieman itseään vanhemman miehen kanssa, jos mies on mieleltään nuorekas ja pitää huolta itsestään.
- Huurmos
Sporttipappa kirjoitti:
En itsekään ole mikään urheiluhullu, vaan harrastan lenkkeilyä, hiihtoa, maastopyöräilyä ja kuntosalia sen verran kun hyvältä tuntuu, kuitenkin useampia kertoja viikossa jotain lajia. Tämän seurauksena omaan aika tiukan ja miehekkään voimistelijavartalon. Syön myös terveellisesti vaikka epäterveellisiä paheitakin löytyy.
Ongelman tässä iässä on se, että itseni kanssa samankaltaisia naisia on todella vähän vapaana verrattuna itseään normaalivartaloisena pitäviin pullukoihin. Pinnallisia vaatimuksiahan nuo ovat, tiedän. Paljon helpompaa naisiin tutustuminen olisi, jos voisin viehättyä ns. tavisnaisista.Pappahan on YTM!
- Sporttipappa
mutta... kirjoitti:
Entä löytyisikö hieman itseäsi nuoremmista naisista sellaisia jotka pitävät huolta itsestään? Esim. ikäryhmästä 30-35? Monet naiset ovat valmiita olemaan hieman itseään vanhemman miehen kanssa, jos mies on mieleltään nuorekas ja pitää huolta itsestään.
... mutta ei ole vielä tärpännyt. Itselläni on lapsia, enkä halua enää aloittaa alusta. Lapset ovat minulle hyvin rakkaita, mutta lapsilukuni on ehdottoman täysi. Lapsettomilla 30 naisilla biologinen kello alkaa tikittää viimeitään siinä vaiheessa kun löytyy potentiaalinen isä lapsille ja homma on siinä. Olen tapaillut kukauden päivät 9v itseäni nuorempaa unelmanaistani, joka ei halua enää lapsia. Liikunnallisuuden lisäksi hän on fiksu, kaunis, huumorintajuinen ja aivan mielettömän hyvä keskustelija, sekä ... ;) Ongelmana on hänen läheisyyden pelkonsa ja sitä kautta yhteisen ajan puuttuminen, kaikki muu ajaa edelle. Pistin jutun poikki, mutta hän haluaisi kovasti jatkaa. Suostuin sitten jatkamaan, mutta vain ystävänä. En halua kiduttaa itseäni sitouttumalla sitoutumiskammoiseen. Jostakin vanhasta pitää luopua, jotta voi saada jotain uutta. Lapsellisten aikuisten tutustumisessahan on pakko pakko luopua jostakin, kunnes ollaan niin pitkällä, että ollaan valmiit ottamaan lapset mukaan. Sitten vapautuu taas aikaa.
Onkohan sitten sporttiset naiset jollain tavalla kyvyttömämipä läheisyyteen. Onko liikunnasta lopulta tullut läheisyyden korvike? - Sporttipappa
Huurmos kirjoitti:
Pappahan on YTM!
... tää on nyt tämmöstä säätämistä :D
Ei musta ole ainakaan liikaa vaadittu että mies olisi urheilullinen ja mukava. Suurehko osa suomalaisista miehistä on mun mielestä ei urheilullisia mutta en tiiä sitten mukavuudesta ja fiksuudesta. Itelle ainakin on urheilullisuus tärkeä asia ja muutenkin itsestään huolehtiminen että pitää kehon ja mielen kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973