Osaisiko joku ihana ihminen kertoa voiko Qlaira pillereillä siirtää kuukautisten alkamisajankohtaa viikolla eteenpäin? Ja jos voi niin miten?! Tuhannet kiitokset!
Nimimerkillä: ilman vaippoja etelään =)
QLAIRA pillerit ja kuukautisten siirto
8
6091
Vastaukset
- ei kuukautisia..
ohjevihkosesta löytyy neuvo tähänkin kysymykseen.(tyhj.vuotoa olet siirtämässä...)
- Nimimerkillä ei
molemmat vihkoset jotka olin säästänyt muuta kummassakaan ei mainita tyhjennysvuodon siirtämisestä...
- mncxcvbn
Jos pakkausselosteessa ei kerrota siitä, niin kukaan ei voi varmasti sanoa, onko siirtäminen mahdollista (ilmeisesti ei). Niissä pillereissä kun ei ole sitä normaalia 21 pilleriä 7 päivän taukoviikko, niin enpä osaa sanoa. Ehkä se onnistuu, jos jätät lumepillerit syömättä, eos.
- itkumuuri
Kysyin asiaa kun aloitin kys. pillerit eikä tää hoitajakaan osannut asiaan mitään sanoa, et taitaa olla aika hankalaa ellei mahdotonta, soita alueesi ehk.neuvolaan ja kysy sieltä.
- joylan
muistaakseni gyne sanoi jotakin että jatkaa keltaisten pillerien syömistä suoraan seuraavasta liuskasta (jätetään punaset ja valkoset syömättä). Mutta täytynee varmistaa tämä kysymällä apteekista
- kertokaa mullekin...
.. minäkin haluaisin tietää onko joku onnistuneesti siirtänyt kuukautisia Qlairaa käyttäessä? Mulle riittäis jos sais viikolla lykättyä eteenpäin... että jos joku osaa niin neuvokoon epätietoiselle :)
- Leipoja
kertokaa mullekin... kirjoitti:
.. minäkin haluaisin tietää onko joku onnistuneesti siirtänyt kuukautisia Qlairaa käyttäessä? Mulle riittäis jos sais viikolla lykättyä eteenpäin... että jos joku osaa niin neuvokoon epätietoiselle :)
En ko. merkkiä vielä käytä, mutta luultavasti joudun siirtymään ko. pillereiden käyttöön jossain vaiheessa. Viime viikolla gynekologilla käydessäni, hän kertoi, ettei niillä voi siirtää tyhennysvuotoa.
- qlairaaann
Kyllä niillä voi hiukan siirtää kuukautisia. En itse ole tehnyt sitä, mutta yhdessä vaiheessa meinasi olla tarve, niin kysyin lääkäriltä. Siinä tosiaan jää ylimääräisiä pillereitä, joita ei sitten syödä ollenkaan... En varmaksi muista miten se tapahtui, joten en sitä tänne viitsi kirjoittaa ettei mene ihan väärin. Soita lääkärille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972