Sattuipa silmääni..

no jos tarkkoja ollaan, molempiin.. niin tota mainos, siis sattui.
Siinä sanottiin seuraavaa; Laihdu jopa 16kg. Sitä mä vaan et onks 34kg vähä vai paljo keski-ikäselle naisihmiselle? Jotta tilaanko sen laihdutuspaketin vai en?

Ei mulla muuta, oikein viihtyisää illanjatkoa. Ja koittakaas muutkin plösöt katella niitä puntarinlukemia vähä silläsilmällä..

53

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtuus kaikessa

      saan sanoa tuohon jotain, mut enhän mä tarkemmin ottaen saakkaan ottaa kantaa täällä mihkään, joten tyydyn vaan toteamaan, että elä hyvä immeinen mee tilaan itselles tuota tököttiä, vaan hae tilalle ainakin yks 10-12kg Joulukinkku :-DD

      • mä en oo sellanen niinku lihansyöjä.. eli jotain muuta jos tarve vaatii.
        Mikset sais ottaa kantaa? Kantaaottamattomuus johtaa tämän lämminhenkisen palstan näivettymiseen. Ja näivetys ei oo koskaan hyvästä.


      • kohtuus kaikessa
        a-v kirjoitti:

        mä en oo sellanen niinku lihansyöjä.. eli jotain muuta jos tarve vaatii.
        Mikset sais ottaa kantaa? Kantaaottamattomuus johtaa tämän lämminhenkisen palstan näivettymiseen. Ja näivetys ei oo koskaan hyvästä.

        että ei sitten kinkkuva, no mites ois sitten kalaruoka, kait se sentäs maistuu? lohta, siikaa, kuhaa, kampelaa, ym. ja pitäis sen jälkeen olla omegat kohadallaan. noihin sit potaatit, juurekset, sienet ja muut sallaatit lisukkeeksi, niin a`vot, eikä liikakiloista tietoakaan.
        minä nyt en satu olemaan oikein kauhean hyvässä huudossa täällä palstalla tai huudetaanhan mulle täällä lähes aina. ilmeisesti olen liian näkymätön, kun en ole puoltani täällä valinnut vaan tallustelen näitä omia totuttuja polkujani *camel boots*.


      • kohtuus kaikessa kirjoitti:

        että ei sitten kinkkuva, no mites ois sitten kalaruoka, kait se sentäs maistuu? lohta, siikaa, kuhaa, kampelaa, ym. ja pitäis sen jälkeen olla omegat kohadallaan. noihin sit potaatit, juurekset, sienet ja muut sallaatit lisukkeeksi, niin a`vot, eikä liikakiloista tietoakaan.
        minä nyt en satu olemaan oikein kauhean hyvässä huudossa täällä palstalla tai huudetaanhan mulle täällä lähes aina. ilmeisesti olen liian näkymätön, kun en ole puoltani täällä valinnut vaan tallustelen näitä omia totuttuja polkujani *camel boots*.

        Anteeksi kauhiasti, oli vaan pakko kysyä;)
        Omegat saa purkista. Huutaaks ne sulle? Miks? Kummaa sakkia. Huutaahan ne joskus vissiin mullekin mut mä en kuuntele;) Enkä ainakaan muistele pahalla.. miten voisinkaan, meillä blondeilla on niin harva pää ettei sinne mitään jää;)


      • pullo päivässä
        a-v kirjoitti:

        Anteeksi kauhiasti, oli vaan pakko kysyä;)
        Omegat saa purkista. Huutaaks ne sulle? Miks? Kummaa sakkia. Huutaahan ne joskus vissiin mullekin mut mä en kuuntele;) Enkä ainakaan muistele pahalla.. miten voisinkaan, meillä blondeilla on niin harva pää ettei sinne mitään jää;)

        vain ollakin tuttu, mutta en minä saa siitäkään puhua, kun mulle huudetaan siitäkin. kokouksissa sit joutuu toisten eteen ja saa saarnagurulta sellaisen ripitykset, että korvia kuumottaa vielä viikon sen jälkeenkin :-DD
        mä on joskus ajellut noilla omegoilla, kyllä se matka taittuu niilläkin :-DD
        kait mä oon sit niin nössö, et ne siksi mulle huutaa. ei se sinänsä mua haittaa, heidänhän se ongelma on ei mun :-DD


      • a-v kirjoitti:

        mä en oo sellanen niinku lihansyöjä.. eli jotain muuta jos tarve vaatii.
        Mikset sais ottaa kantaa? Kantaaottamattomuus johtaa tämän lämminhenkisen palstan näivettymiseen. Ja näivetys ei oo koskaan hyvästä.

        onko sulla vielä ne joulutortut pakkasessa? syö ne tai jos et syö ni anna mörrille... :•)


      • pullo päivässä kirjoitti:

        vain ollakin tuttu, mutta en minä saa siitäkään puhua, kun mulle huudetaan siitäkin. kokouksissa sit joutuu toisten eteen ja saa saarnagurulta sellaisen ripitykset, että korvia kuumottaa vielä viikon sen jälkeenkin :-DD
        mä on joskus ajellut noilla omegoilla, kyllä se matka taittuu niilläkin :-DD
        kait mä oon sit niin nössö, et ne siksi mulle huutaa. ei se sinänsä mua haittaa, heidänhän se ongelma on ei mun :-DD

        kuinka paljon tänne on ilmestyny tekstiä kun mä olin jo laskees kattoparruja.. 1, 2, 3, 4, ja uudestaan.. Saako omegassa hyvät kyydit? En oo koskaan kokeillu. Mut kerro sä kun tiedät;)
        Vältä sellasia kokouksia, ei ne oo terveille tarkotettu. Ja lopeta se nössöily, näytä niille närhen munat!


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        onko sulla vielä ne joulutortut pakkasessa? syö ne tai jos et syö ni anna mörrille... :•)

        tortut on syöty. Uusia en oo leiponu. Vaikka kieltämättä mieli tekis.. mut joulumieli järkkyy jos niitä ympäri vuoden mässyttää;)
        Niin jotta sori Mörri..;)


      • 2. ajelija.
        a-v kirjoitti:

        kuinka paljon tänne on ilmestyny tekstiä kun mä olin jo laskees kattoparruja.. 1, 2, 3, 4, ja uudestaan.. Saako omegassa hyvät kyydit? En oo koskaan kokeillu. Mut kerro sä kun tiedät;)
        Vältä sellasia kokouksia, ei ne oo terveille tarkotettu. Ja lopeta se nössöily, näytä niille närhen munat!

        oli tilaa antaa saada ottaa hyvät kyydit:))) Penkit nurin ja ei ahdasta:)


      • 2. ajelija. kirjoitti:

        oli tilaa antaa saada ottaa hyvät kyydit:))) Penkit nurin ja ei ahdasta:)

        Vai voiko? Siinäkin taas yks juttu joka on kokeiltava ennen siirtymistä ajasta ikuisuuteen.. meinaan tosin jäädä välitilaan..


      • 2.ajelija.
        a-v kirjoitti:

        Vai voiko? Siinäkin taas yks juttu joka on kokeiltava ennen siirtymistä ajasta ikuisuuteen.. meinaan tosin jäädä välitilaan..

        Siinä = molempien käytettävä mielikuvitusta, patentoitava asento ottamalla siitä foto ja toimittamalla se sekä asento-oppaan lisäliitteeksi että guinesin enkka kirjaan:)


      • 2.ajelija. kirjoitti:

        Siinä = molempien käytettävä mielikuvitusta, patentoitava asento ottamalla siitä foto ja toimittamalla se sekä asento-oppaan lisäliitteeksi että guinesin enkka kirjaan:)

        Täh? Mä ajan aina ihan itte tai sitte joku muu ajaa ihan itte. Molemmat ei koskaan aja yhtäaikaa, mitä siitäkin tulis? Ainakin helvetinmoinen tappelu.


      • 2. ajelija.
        a-v kirjoitti:

        Täh? Mä ajan aina ihan itte tai sitte joku muu ajaa ihan itte. Molemmat ei koskaan aja yhtäaikaa, mitä siitäkin tulis? Ainakin helvetinmoinen tappelu.

        Tai sitten minä. Nythän vaan on kysymys asennosta missä se onnistuu:))))))
        Oletetaan että istut tai makaat puolittain selällään...pääasia että kädet yltävät rattiin ja jalat polkimille:) Taisit olla pidempi daami kuitenkin? Sirot jalat yltävät.


      • 2. ajelija. kirjoitti:

        Tai sitten minä. Nythän vaan on kysymys asennosta missä se onnistuu:))))))
        Oletetaan että istut tai makaat puolittain selällään...pääasia että kädet yltävät rattiin ja jalat polkimille:) Taisit olla pidempi daami kuitenkin? Sirot jalat yltävät.

        Sä oot ihan selkeesti joku pervo.
        Oon mä pitkä, 1,96m..


      • 2. ajelija.
        a-v kirjoitti:

        Sä oot ihan selkeesti joku pervo.
        Oon mä pitkä, 1,96m..

        Pitkä ja siro oot. Mutta sun pituus vaihtelee:)))

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9595032#comment-47635636

        En ole pervo, en koskaan. Normaali lähetys hetero saarnaaja:)

        Olisin mukana jossain ennätyksen teossa kuinka ajat autoa eri asennoissa:)))


      • 2. ajelija. kirjoitti:

        Pitkä ja siro oot. Mutta sun pituus vaihtelee:)))

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9595032#comment-47635636

        En ole pervo, en koskaan. Normaali lähetys hetero saarnaaja:)

        Olisin mukana jossain ennätyksen teossa kuinka ajat autoa eri asennoissa:)))

        Sitäpaisi mulla on tasan kaks asentoa ajaa autoa; kesäasento ja talviasento.
        Kesäasennossa pidän luun ulkona, talviasennossa sisällä.


    • 16 kiloahan on kaljakorin paino. eli jos perjantaina jättää ostoslistan vajaaksi niin siinahan laihtuu just tuon verran! :-)

      • En tienny ku ostan aina sellasen pitkulaisen pahvikantamuksen. Joka sekin kyllä painaa. Mut antaa potkukelkalle hyvän vauhdin alamäessä.
        Sitäpaitsi sä eksyit nyt aiheesta, kyse oli henk.koht. painosta, ei korin painosta;)


      • :))))))))))))

        kuoret ja sen korin? Tai juotko?


      • a-v kirjoitti:

        En tienny ku ostan aina sellasen pitkulaisen pahvikantamuksen. Joka sekin kyllä painaa. Mut antaa potkukelkalle hyvän vauhdin alamäessä.
        Sitäpaitsi sä eksyit nyt aiheesta, kyse oli henk.koht. painosta, ei korin painosta;)

        siitä verttyy.. luojan kiitos se jakautuu tasasesti ettei teepaita veny oudon muotoseksi vattan kohalta :-)


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        En tienny ku ostan aina sellasen pitkulaisen pahvikantamuksen. Joka sekin kyllä painaa. Mut antaa potkukelkalle hyvän vauhdin alamäessä.
        Sitäpaitsi sä eksyit nyt aiheesta, kyse oli henk.koht. painosta, ei korin painosta;)

        että pitkulainen ns. pötkömalli on petollinen. Hommaa semmonen tärinävyö. Pistät illalla sen päälle niin aamulla oot jo ihan hoikka tyttö. Siitä lähtee kyllä h-tin moinen meteli. Eli isännöitsijä kyllä ottaa yhteyttä.


      • :)))))))))))) kirjoitti:

        kuoret ja sen korin? Tai juotko?

        ulkomuoto :-)


      • Yx Pässi kirjoitti:

        että pitkulainen ns. pötkömalli on petollinen. Hommaa semmonen tärinävyö. Pistät illalla sen päälle niin aamulla oot jo ihan hoikka tyttö. Siitä lähtee kyllä h-tin moinen meteli. Eli isännöitsijä kyllä ottaa yhteyttä.

        Täysin outo mies. Sitä mä haluisin kysyä et saaks sen tärinävyön kiinnittää mihin haluaa? Onks sen pakko olla jossain vyötäröllä? Aika tylssää..
        Oonksmä sunkin mielestä läski?


      • :)))))))))))) kirjoitti:

        kuoret ja sen korin? Tai juotko?

        Molemmat;)


      • Yx Pässi
        a-v kirjoitti:

        Täysin outo mies. Sitä mä haluisin kysyä et saaks sen tärinävyön kiinnittää mihin haluaa? Onks sen pakko olla jossain vyötäröllä? Aika tylssää..
        Oonksmä sunkin mielestä läski?

        mihin haluaa- vaikka sen isännöitsijän kaulaan. Niin, sä varmaan oot yhtä timmissä kunnossa kun toi Erkki-hoikka kuin pajunvirpi. Mut ihan varmuuden vuoksi vaan. Sitten voi syödä ja juoda mitä vaan.
        Asiasta kolmanteen - täällä on kuulemma ollut joku lakko tms. Mäkin yritin tänne tulla eilen illalla. Ei puhettakaan. Lakkovahdit heti kimpussa ja huithelvettiin. Proxy error- valot vilkkui ja sireenit soi. Varsinaista huuhaahulabaloota.


    • pp

      muuten joudut kulkee saranapuolelt ;)

      • Kesä tulee ja rantakuntoisuus punnitaan viimeistään kesäkuun alussa.. ja sama kai se on kummalta puolelta kulkee kunhan ovi on sama. Ja kulkusuunta;)


    • pitäis lailla kieltää tuollaisten katselu.;)
      Sellainen lihota 34 kg olis parempi mainos sulle.:)
      Kauniita unia.;)

      • jotta vois lähestulkoon tuskattomasti poistaa 16kg. Ja sitte jäis se 34kg.. mites sä noin niinku naisena arvelet, jos laihdutan sen 16kg, oonko sitte sopiva ja rantakuntoinen, pituuden huomioonottaen? Sehän on se 1,87m.. niinkus tiedät. En mitenkään haluais olla se iloinen lyllertäjä jolle kaikki tirskuu kun meen kesemmällä biitsille..


    • viitti ottaa kantaa naiseläjien painonmuodostukseen, se kun yleensä päättyy itkupotkuraivariin.
      Olen mää kerran ...tai sanotaan parikertaa laittanu kannat kohti kattoo, pahat kielet kyl väittää et niit olis useenpikerta...en ny ota siihenkään kantaa.
      Ja kantaahan naisetki ite sen....siis painon, nii et mitä mulleoikeestaa kuuluu...ni.
      Oli mulla kannat kyl pois kerran kulkuvälineistäki,,siis oli meinaan tällasella kantaastujalla tekemistä kun enimmäkseen vaan pyöri etiäpäin... nii ja melkein kaikkia naisia pit kattoa yläviistoon, se kävi niskan päälle...
      http://www.youtube.com/watch?v=POKipOsa-8A&feature=fvst

      • niin kovin diblomaattinen noissa lausunnoissas..;)


    • willivatukka

      Kiva nähdä sinuakin täällä. Piristävä aloitus tänne iän ikuiseen "sumopaini" otteluun:))

      • Joskus sisälläni asuva piru laittaa mut astumaan esiin ja roiskaisemaan jotain.. kyllä sitte aina jälkeenpäin hirveesti hävettää. Joo toki;)


    • Yes!

      Hänenkin ketjut vetävät vastaajia ja lukijoita!

      • Onks täällä muitakin kuningattaria? Niin no Satumainen tietty.. kyllä mä sen kanssa voin jakaa valtaistuimen, hyvin me siihen mahdutaan jos mä vähän laihdun;)


      • Yes!
        a-v kirjoitti:

        Onks täällä muitakin kuningattaria? Niin no Satumainen tietty.. kyllä mä sen kanssa voin jakaa valtaistuimen, hyvin me siihen mahdutaan jos mä vähän laihdun;)

        a-v, satumainen, demoniih, cassis, tuputuu ovat palstan kuningattaria 20% osuus kaikilla. Käykö?
        Jos huuhaa on miljoonan arvoinen jokainen saa 200 000 euroa/haukkua/kehua/plussaa/miinusta/:))))DDDDD
        Riippuu kunkin päivän pörssikurssista ja mielialoista mitä saa?


      • Yes! kirjoitti:

        a-v, satumainen, demoniih, cassis, tuputuu ovat palstan kuningattaria 20% osuus kaikilla. Käykö?
        Jos huuhaa on miljoonan arvoinen jokainen saa 200 000 euroa/haukkua/kehua/plussaa/miinusta/:))))DDDDD
        Riippuu kunkin päivän pörssikurssista ja mielialoista mitä saa?

        No.. mä nyt mielelläni ajattelisin et kyse on euroista. Jotta KOSKA NE OPTIOT OLIS NIINKU KÄYTETTÄVISSÄ?!


      • Yes!
        a-v kirjoitti:

        No.. mä nyt mielelläni ajattelisin et kyse on euroista. Jotta KOSKA NE OPTIOT OLIS NIINKU KÄYTETTÄVISSÄ?!

        katsottua onko huuhis jo pörtsi- listoilla. Mut on uskossa-toivossa-unelmassa syytä elää ja varautua isoonkin pottiin.


      • Yes! kirjoitti:

        katsottua onko huuhis jo pörtsi- listoilla. Mut on uskossa-toivossa-unelmassa syytä elää ja varautua isoonkin pottiin.

        taitaa olla turha odottaa kummempia voittoja tälläkään kierroksella;)


    • ..no mieti mitä sementtisäkki painaa..

      34kg--laiha on LAIHA..liikakiloina Se ON PALJON..

      • kuka nyt läski haluais olla?
        Mihis niitä suojalaseja..? Jaa niin siihen ettei satu silmään..;)


      • a-v kirjoitti:

        kuka nyt läski haluais olla?
        Mihis niitä suojalaseja..? Jaa niin siihen ettei satu silmään..;)

        ..läski haluis olla mut silti jäi mietityttämään painatko 34 kiloa..haluatko 34 kiloa pois vai mikä? meitsi tällä hetkellä 63,2..hihii.. ei enää vatsamakkaroita

        jep suojalasit suojaa silmiin sattumiselta..


      • maija-veeruskasi*
        pervokki kirjoitti:

        ..läski haluis olla mut silti jäi mietityttämään painatko 34 kiloa..haluatko 34 kiloa pois vai mikä? meitsi tällä hetkellä 63,2..hihii.. ei enää vatsamakkaroita

        jep suojalasit suojaa silmiin sattumiselta..

        Hmm? Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. :)


      • maija-veeruskasi* kirjoitti:

        Hmm? Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. :)

        ..puntari ja vastapaino on kotonaki..


    • Jooseppi-1

      saunassa, eiköhän siinä kilo lähde nestettä, a-v ? Mutta saunan jälkeen tankataan taas.

      • 890987

        vee o peroksiidi henkari


      • Taasko? Just muuten tulin saunasta, pitäis vissiin käydä puntarissa. Ainakin on melko kuivakka olo..


      • 890987 kirjoitti:

        vee o peroksiidi henkari

        Eiks mun tarttekaan tilata sitä laihdutuspakettia? Onks tää nyt kollektiivinen vai yhden ihmisen mielipide?


      • a-v kirjoitti:

        Taasko? Just muuten tulin saunasta, pitäis vissiin käydä puntarissa. Ainakin on melko kuivakka olo..

        ittees ihan kokonaan....käy pian niin että villin ratsastuksen jälkeen susta ei jää kuin hiukset käteen ukolles.... ;-PP

        Ai niin mukavaa perjantaita :)


      • the.eagle kirjoitti:

        ittees ihan kokonaan....käy pian niin että villin ratsastuksen jälkeen susta ei jää kuin hiukset käteen ukolles.... ;-PP

        Ai niin mukavaa perjantaita :)

        Yleensä mä pidän rajun seksin merkkinä sitä jos aamutossut tippuu jalasta.
        Jep, mukavaa perjantaita sinnekin;)


    • ehehheehee**

      -34 kiloo on aika paljon, mikäli huhut pitää paikkansa? Siis, että olet käynyt lyhennysleikkauksessa ja pituutesi sulka päässä on nykyään 84 senttiä? Onko huhuissa mitään perää? Eikö sellainen leikkaus ole aika tyyriskin ja sitten joutuu käyttämään vielä lasten vaatteita, mitkä ovat tunnetusti sikamaisen ylihinnoiteltuja. Vanhoista farkuista jos katkaisee puntit sopiviksi, niin mahtavatko näyttää kuitenkaan kovin istuvilta. Tai, kaikkihan sen mittaisella näyttää, kuin aina istuisi. ;-))

      • irtoo 34 kiloa,

        jos ei luista oteta.;)


      • nuorgami-11
        irtoo 34 kiloa, kirjoitti:

        jos ei luista oteta.;)

        Äläs mulle ala!!! ;DDD Aavetta ei saa moittia, jos hän on hieman hoikka. Johtuu siitä, kun hän ei saa kotonaan tarpeeksi ruokaa. D-vitamiiniakin olisi vieressä tarjolla, mutta, kun hän ei pidä silakasta? Pitää olla tonnikalaa sadan gramman purkissa? Miten se sinne mahtuu?... vaikeeta on, joo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe