pieni, yleensä tosi lyhyet kädet, ja rinta hirvittävä. penkki liike olematon
pitkä, pitkät kädet(haittaa) nostoa, oma paino pakosta iso jos on korsto. ei paljo penassa hyödytä jos ei ole liikapaino lihasmassaa. Pitkän etu taas sitten se leveät raamit,mitat
eli sama se vittu mitä painaa, mutta eriasia on se että onko painossa miten lihasta, silloin taas on yleensä enemmän voimaa, jos ei ny mikään miljoonan toiston bodari ole
penkki, pieni ja iso mies
5
549
Vastaukset
- Pikku-A
Kyllä mää valitettavasti olen sitä mieltä, että nykyiset superkovat penkkipaidat suosii niitä, joilla on iso maha, lyhyt kroppa ja tappikädet siihen päälle.
Kun ajattelee, miten teknisestikin se on helpompaa nostaa paidalla, kun maha tulee jo puolivälissä vastaan...- kivhö
ipf kisoiss tanko lasketaa rintaa ei mahan päälle
- Pikku-A
kivhö kirjoitti:
ipf kisoiss tanko lasketaa rintaa ei mahan päälle
Niinhän sen pitäisi olla.
- 5+4
Mitataan tehty työ, ei pelkkää painoa!
Nykytekniikalla on helppo mitata nostomatka, ja työ on voima x matka niin on helppo laittaa kaikki samalle viivalle käsien pituudesta tai muista seikoista välittämättä!- 8+6
Tuo sinun esittämä vaillinainen kaava suosii taas pitkiä käsisiä nostajia, etenkin niitä joilla jänteiden kiinnityskohta on pitkällä luussa.
Vaan pitäisi sitten mitat lihaksen tuottama voima. Eli pitäisi mitat jänteen kiinnityskohdan pituus verrattuna luiden pituuteen. Eli mitataan ainakin olkapäiden, ojentajien ja rintalihaksen tuottama yhteisvoima momentista.
Onko sittenkin vaan helpompi katsoa kuka nostaa eniten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501733Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 391319
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891144Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591047- 891016
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198994Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21906Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71894- 82861