Aloitteiden tekeminen

'

on aivan välttämätöntä palstan pitämiseksi elossa. Kun sitten yrität edes jotain keksiä, tulee vastaukseksi, mitä tuo nyt oli. Miksi ei mieluummin itse kehitä jotain?

37

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisirkku-

saattaa latistaa, niin ettei kyseinen yrittävä enää halua uusia. Yksilöllistähän tuokin on, sietokyky ihmisellä.
      Itsekriittisyyskin on joillakin, ainakin kuvataiteessa.
      Olen joskus keskustellut näyttelyvieraan kanssa, joka kertoi osaavansa kyllä maalata, mutta oli niin kriittinen
      omille töilleen että lopetti.

Olis luullut, että se kannustaisi harjoittelemaan, kunnes saa tulosta aikaan. Aikaa se kyllä vaatii.

Minulla oli aamulla eräs aloitus mielessä, mutta nyt ei aika riitä, aihekin on aika vaikea,(elämän realiteetit) joten täytyy kypsytellä.
      Kaikenlainen kodinhoito ja vapaa tekeminen vetää nyt niin.

• domentikko

heräsin, oli minulla kaksi hyvää aloitusta mielessä. Nyt olen kuitenkin unohtanut molemmat.

• joutavoinen

Aloite laatikko, aiheiden jaottelua varten olisi hyvä olla, on tutkittava onko aihe riidan alainen, onko prosesseja aiheen tiimoilta, kannattaako odottaa ennen aiheen julkistamista, tekijän oikeudet käsittääkseni säilyy jos merkitsee kalenteriin milloin, millä nimellä, tai kenties kirjoitus-merkillä tai numerolla olet aloituksen tehnyt, hymiöinäkin niitä nimiä on näkynyt.

Eikä riidan haluinenkaan aina saa riitaa aikuisiksi kun aihe voi kääntyä leppoisaksi jutusteluksi eikä riidanhaluisella ole mitään keinoa tähän häiriköintiin, johtuen tästä tämä ei uskalla aloitusta ihan kohta tehdä.

Pilkkaa ja outoa naureskelua ei kantsi pelätä vaan rohkeasti aloituksia tekemään.

• sinisirkku-

Joutavoisuuden ohje katselta monelta eri suunnalta vältettäviä aiheita aloituksissa, riisuu niistä kaiken spontaanisuuden mielestäni. Tuoreeltaanhan sitä ajatuksensa asiasta sanoo, ja keskustelun edetessä live-elämässä, juuri toisen kommmentit/näkemys voi edistää hedelmällistä vuorovaikutusta.

Jopa hauskojakin tilanteita syntyy, milloin väärinkäsityksen tai muun sattuman ansiosta, joka saa molemmat hyvälle tuulelle:D

Täällä on joskus hankalampaa, kun on *sormet pelissä* hidastamassa ajatuksen lentoa. Vuoropuheluksihan tämä muoto ei voi muuttua.

Eikä aina livessäkään synny niin varteenotettavia juttuja,...mutta joidenkin samanhenkisten kanssa kyllä aina! Tuttua jokaiselle onneksi!

• Makriina ek

Ovatko keskustelupalstan aloitteet tekijänoikeuden alaisia?
        Ilmankos joskus huomaa toivomuksen, että sejase nimimerkki avaisi uudelleen aikaisemman ketjunsa. Minä olen ihmetellyt, eikö samaa aihetta voi joku toinen jatkaa, kun se ensimmäinen on liian täynnä mielipiteitä.
        En tajunnut, että aloittajalla on yksinoikeus aloitukseensa.

Tämä tieto karsii aloittajien joukosta suurimman osan. Mistä voi olla varma, että jotakin asiaa ei ole jo aikaisemmissa aloituksissa käsitelty!

• mielestäni*

ketjun aloin

mutta tännehän se olisi myöskin sopinut, en huomannut tätä.

• joutavoinen

viikon lopulla ei ole aikuisille ohjelmaa, kaikki väännetään joksikin tyhmäksi leikiksi, nauretaan ja huudetaan, tämän ikäinen ei sellaista kestä. Mistä löytää aikuisen ohjelmaa, vinkkejä keskustelusta ehkä voisi saada jos joku osaisi tehdä aloituksen. Hauska on tuo heitto merkki nimenä.

• '

Mä kans pidän, samoin jJoutavoisen huumorista esim. eilen tuolla toisaalla.

• minä ja *
        ' kirjoitti:

Mä kans pidän, samoin jJoutavoisen huumorista esim. eilen tuolla toisaalla.

Vesikeli ja jotain tihkua satelee, tuntuu tämä aamukin niin takkuselta, pitäis varmaan herätä.
        Tänne oli helppo alkaa kirjoittelemaan kun huomasin mistä se Ruune oli aiheensa temmannut, tällästä tämä on.
        Aamusormet on saatava pelaamaan, ja miksi ei tuo aivotoimintakin saa tässä osuutensa, on kaiken aikaa tarkkailtava että kirjaimet tulee paikoilleen, pilkuista ja pisteistä puhumattakaan.
        60 lueskelin siellä kun on vielä niin elinvoimaista porukkaa, suurin osa tuntuu olevan vielä työssä, perästä tulevat.
        Hauskoja ovat hoksottimet paikoillaan, täällä tuppaa tuo kärttyisyys olevan ensisijalla, myös arvojärjestys onko se sitten mistä kiinni, kuka saa olla mitäkin.
        Tämä on kyllä paljon parempi alotus kuin Ruunen.

• joutavoinen
        minä ja * kirjoitti:

Vesikeli ja jotain tihkua satelee, tuntuu tämä aamukin niin takkuselta, pitäis varmaan herätä.
        Tänne oli helppo alkaa kirjoittelemaan kun huomasin mistä se Ruune oli aiheensa temmannut, tällästä tämä on.
        Aamusormet on saatava pelaamaan, ja miksi ei tuo aivotoimintakin saa tässä osuutensa, on kaiken aikaa tarkkailtava että kirjaimet tulee paikoilleen, pilkuista ja pisteistä puhumattakaan.
        60 lueskelin siellä kun on vielä niin elinvoimaista porukkaa, suurin osa tuntuu olevan vielä työssä, perästä tulevat.
        Hauskoja ovat hoksottimet paikoillaan, täällä tuppaa tuo kärttyisyys olevan ensisijalla, myös arvojärjestys onko se sitten mistä kiinni, kuka saa olla mitäkin.
        Tämä on kyllä paljon parempi alotus kuin Ruunen.

Spontaani ehdotus oli, mutta henkilökohtaista aihe laatikkoa tarkoitin, epäselvää kun sanomiseni oli.
        Kirjoittaminen on tärkeämpää kuin asia, siitähän olemme samaa mieltä. Vitsiksi kirjoituksiani on sanottu vaikka vakavissani olen, johtuen tietysti 'asian puuttumisesta. 'Asiaan puuttumisesta on myös syytetty. Sekasin on menny tämä palsta. Nurisemisesta syytetään vaikka olen kertonut vitsiä. Hyvää tarkoitusta ei ymmärretä sieltä rivien välistä.
        Erityisen tyytyväinen olen tälläisestä kirjoitusmahdollisuutesta. Kiitollisena merkitsen

• *Kukkahame*
        joutavoinen kirjoitti:

Spontaani ehdotus oli, mutta henkilökohtaista aihe laatikkoa tarkoitin, epäselvää kun sanomiseni oli.
        Kirjoittaminen on tärkeämpää kuin asia, siitähän olemme samaa mieltä. Vitsiksi kirjoituksiani on sanottu vaikka vakavissani olen, johtuen tietysti 'asian puuttumisesta. 'Asiaan puuttumisesta on myös syytetty. Sekasin on menny tämä palsta. Nurisemisesta syytetään vaikka olen kertonut vitsiä. Hyvää tarkoitusta ei ymmärretä sieltä rivien välistä.
        Erityisen tyytyväinen olen tälläisestä kirjoitusmahdollisuutesta. Kiitollisena merkitsen

puolella mittari 0.8, sumua ja loskaa, siinä mitä tuolla reissullani huomioin.
        Hyt vielä kunnon pakkanen saadaan kunnon hankikanto, ja keväällä sitten lumi onkin rakeista ja runsas vetistä, varmat tulvat ne on sitten täälläkin.
        Mukavasti ja lupsakasti Joutavoinen esität asiasi aina, yritän minäkin pujottaa huumoria silloin tällöin näihin kirjoituksiini, mutta se on varmaa että joku saa kipeetä, en osaa sitä sanoa oikealla tavalla ymmärrettävästi.
        Enemmän iloisempaa ilmettä tämäkin palsta tarvitsee, tuo ikuinen virheiden ja asioiden oikeellisuuden kaivelu tuntuu turhalta, jollain on erilainen katsantokanta vaikka lumisateeseen.
        Olemme kuitenkin herramme pieniä muurahaisia, vaikka kekoa pitäisi rakentaa, me hajotamme paljon mieluummin!

• joutavoinen kirjoitti:

Kun jokaisella on oma huumorinsa, ja jotkut nauravat tai itkevät väärässä tai ainoassa oikeassa paikassa, olisivat hymiöt paikallaan. Onhan tietysti tämä : > ), mutta ainakin minä aluksi luulin, että jollakulla on yhtä pienet näppäimet yhtä suurille sormille kuin minullakin.

Jotta ei tarvisisi venyttää kankeaa niskaansa vaaka-asentoon tai peräti keikauttaa läppäriä, tipautan aloitelaatikkoon esityksen hymiöiden saamisesta ainakin 70 -palstoille.
        Ne helpottaisivat paitsi ymmärtämistä myös pahantuulisia kirjoittajia: rivit täyteen selkeää :>( merkkiä.

• sinisirkku-ek
        *Kukkahame* kirjoitti:

Hyt vielä kunnon pakkanen saadaan kunnon hankikanto, ja keväällä sitten lumi onkin rakeista ja runsas vetistä, varmat tulvat ne on sitten täälläkin.
        Mukavasti ja lupsakasti Joutavoinen esität asiasi aina, yritän minäkin pujottaa huumoria silloin tällöin näihin kirjoituksiini, mutta se on varmaa että joku saa kipeetä, en osaa sitä sanoa oikealla tavalla ymmärrettävästi.
        Enemmän iloisempaa ilmettä tämäkin palsta tarvitsee, tuo ikuinen virheiden ja asioiden oikeellisuuden kaivelu tuntuu turhalta, jollain on erilainen katsantokanta vaikka lumisateeseen.
        Olemme kuitenkin herramme pieniä muurahaisia, vaikka kekoa pitäisi rakentaa, me hajotamme paljon mieluummin!

Ei vaaraa jämähtää silloin, ja saahan *keko* ilmaa kerroksiinsa. Murkut:) kyllä ahkeroivat kuka mitenkin, että kuhina käy!

Hiljaiseloa se välttämättä on milloin keon ulkopuolella, milloin syvimmissä kerroksissa, mutta keko elää elämäänsä.

Ulkona on leudon mukava sää. Ensimmäisen kerran tänä vuonna näen pihalaattani käytävällä:D Riemastuttava asia jo sekin, ei tässä kauaa "kuhista" niin askel tapaa jo selkeän maaperän.
        Näinköhän kannattaa enää hankkia jäälenkkariakaan, taidanpa ne kevyet nastoilla valmiiksi varustetut jättää ens'talven tarpeisiin, ja tyytyä vallitsevaan tilanteeseen. Aamupäivän puuhien parista, tervehdys!

• PK@L
        Venlastiina kirjoitti:

Kun jokaisella on oma huumorinsa, ja jotkut nauravat tai itkevät väärässä tai ainoassa oikeassa paikassa, olisivat hymiöt paikallaan. Onhan tietysti tämä : > ), mutta ainakin minä aluksi luulin, että jollakulla on yhtä pienet näppäimet yhtä suurille sormille kuin minullakin.

Jotta ei tarvisisi venyttää kankeaa niskaansa vaaka-asentoon tai peräti keikauttaa läppäriä, tipautan aloitelaatikkoon esityksen hymiöiden saamisesta ainakin 70 -palstoille.
        Ne helpottaisivat paitsi ymmärtämistä myös pahantuulisia kirjoittajia: rivit täyteen selkeää :>( merkkiä.

Käyn chatin puolella, siellä on näitä hymiöitä, minusta ne eivät tänne keskusteluihin sovi,
        ovat häiritseviä ja niitä käytetään liikaa sielläkin.
        Tuleehan sitä ihan kasvotustenkin väärinymmärryksiä, ne vaan kuuluu varmaan asiaan, ei kannata välittää ainakaan täällä.
        Tänään on sellainen päivä kun tuo sade pitää sisällä, että voisi kirjoittaa vaikka joka tunti miltä tuntuu, en tahallani lähde flunssaa hakemaan, muutamat tuttuni ovat parikin kuukautta sairastaneet ja sitkeää laatua on.
        Täällä etelässä sataa vettä, ei rankasti sillai tihkuttaa.

• asenteesta kiinni
        PK@L kirjoitti:

Käyn chatin puolella, siellä on näitä hymiöitä, minusta ne eivät tänne keskusteluihin sovi,
        Tuleehan sitä ihan kasvotustenkin väärinymmärryksiä, ne vaan kuuluu varmaan asiaan, ei kannata välittää ainakaan täällä.
        Tänään on sellainen päivä kun tuo sade pitää sisällä, että voisi kirjoittaa vaikka joka tunti miltä tuntuu, en tahallani lähde flunssaa hakemaan, muutamat tuttuni ovat parikin kuukautta sairastaneet ja sitkeää laatua on.

itsekeskeiset luulee että ne on aina tapetilla , syynää vrivien välistä että saa aihetta kerjätä huomoita ja sääliä. Ja saahan sitä kun parikin samanlaista palstalla.

• *Kukkahame*
        asenteesta kiinni kirjoitti:

itsekeskeiset luulee että ne on aina tapetilla , syynää vrivien välistä että saa aihetta kerjätä huomoita ja sääliä. Ja saahan sitä kun parikin samanlaista palstalla.

Voi kai kertoilla?
        Olen käynyt erästä miljoona laatikkoa läpi, mitä kaikkea sitä voikaan tarvita, no ei sitä koskaan tiedä.
        Olen kasvanut perheessä jossa säästettiin kaikki 'tarpeellinen', sodan jälkeen kun ei ollut ylimääräistä, ja vanhoista vaatteistakin tehtiin uusia, purettiin ja vaate ommeltiin uudelleen käännettynä.
        No tämä minun aarrelaatikkoni sisältää vasarasta --maalarin teippiin!
        Aikani pyöriteltyäni tavaroita keräsin työkalut ja loput hävitykseen, en minä enää aio ryhtyä remontoimaan.
        Kunpa tämä järjestelyinto olisi vielä muutaman päivän, ja tauoilla voisi suoristaa selkää kirjoittamalla ja lueskelemalla täällä.

• joutavoinen
        asenteesta kiinni kirjoitti:

kaikki viestit tarkoittaa justiisa sitä itsekeskeistä. Solvaantuvat itse toisia solvatessaan. Toista solvatessaan onnistuvat solvaamaan väärää toista ihmistä eivätkä saa oikaistua asiaa.Lusereita ihan täysin. Napakampi (en nyt tarkoita napa kampea) on ihmisen oltava eikä marista leikin varjollakaan.

• marista menee
        joutavoinen kirjoitti:

kaikki viestit tarkoittaa justiisa sitä itsekeskeistä. Solvaantuvat itse toisia solvatessaan. Toista solvatessaan onnistuvat solvaamaan väärää toista ihmistä eivätkä saa oikaistua asiaa.Lusereita ihan täysin. Napakampi (en nyt tarkoita napa kampea) on ihmisen oltava eikä marista leikin varjollakaan.

vaan sekasin. Oiskoon joukossa joku maso-kistikin ?

• ilmettäkö
        *Kukkahame* kirjoitti:

kuka ja milloin täällä on aioiden ja virheiden oikeellisuutta kaivellut. Jos on naputettavaa, sano nille jotka sitä tekee. Ennen kaikkee heitä nyt se oikeenlainen aloitus kehiin. Mehajotamme, sanot, niin hajotattekii.

• 18+19
        ilmettäkö kirjoitti:

kuka ja milloin täällä on aioiden ja virheiden oikeellisuutta kaivellut. Jos on naputettavaa, sano nille jotka sitä tekee. Ennen kaikkee heitä nyt se oikeenlainen aloitus kehiin. Mehajotamme, sanot, niin hajotattekii.

on tuo vaatimattomin, eli pikku pilkku, aloittaja ' !
        HÄN KOETTAA AINA YHDISTÄÄ.

• Karhun sama
        18+19 kirjoitti:

on tuo vaatimattomin, eli pikku pilkku, aloittaja ' !
        HÄN KOETTAA AINA YHDISTÄÄ.

kuin kärpäsen jätös seinällä, aliarviointia palstalaisista ilmentävä.

• p i t ä ä
        Karhun sama kirjoitti:

kuin kärpäsen jätös seinällä, aliarviointia palstalaisista ilmentävä.

vain pienen pilkun arvoisena.

Vaatimattomuus kaunistaa vielä lisää ennestäänkin kaunista!

Hhihihh!

• pilkku vaa
        p i t ä ä kirjoitti:

vain pienen pilkun arvoisena.

Vaatimattomuus kaunistaa vielä lisää ennestäänkin kaunista!

Hhihihh!

Mut ajattele se on pelkkää paskaa

• DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        pilkku vaa kirjoitti:

Mut ajattele se on pelkkää paskaa

Vaikka kuinka kovasti toivoisit! hih

• mene edes
        DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

Vaikka kuinka kovasti toivoisit! hih

aamupesulle

• YYYäääääk
        mene edes kirjoitti:

aamupesulle

tämä taas sitä tavanomaista v e n y t y s t ä...................

• sinisirkku-
        PK@L kirjoitti:

En tykkää minäkään niistä sähköpostin hymiö pallopäistä! Aukovat suutaan nauruun ihan mekaanisesti. En halua enää siinä käyttää omiani, kun ne muuttuu.

• oscaro .

Palsta pysyy toiminnassa ja voi hyvin ilman sellaista hosumista ja hoppuilua, josta puhutaan tämän ketjun aloituksessa. Keskustelu soljuu täällä muutenkin luonnostaan kuin vuoripuro.

• automaattivastaaja

Olipa tositarpeen tuo lounas, eilistä lämmitettyä, olen aina pitänyt siitä ruuasta ;-DDD!
        Nyt voi jututtaa nälkäistäkin silmää räpäyttämättä.
        Onhan niitä vesimyllyjäkin joku yrittänyt virtaan rakentaa, siitä vaan hermostuksissaan on niin huolimatonkin.
        Kyllä ihmisen luonto ja mieli on kummallinen koneisto, jostain vaan tulee sanomista, eikä itse ymmärrä että oman otsikon takana voisi hiukan hellittää.....ainakin yhden liian kireän ruuvin vaikka irrottaa.

• katleija n.
        automaattivastaaja kirjoitti:

Olipa tositarpeen tuo lounas, eilistä lämmitettyä, olen aina pitänyt siitä ruuasta ;-DDD!
        Nyt voi jututtaa nälkäistäkin silmää räpäyttämättä.
        Onhan niitä vesimyllyjäkin joku yrittänyt virtaan rakentaa, siitä vaan hermostuksissaan on niin huolimatonkin.
        Kyllä ihmisen luonto ja mieli on kummallinen koneisto, jostain vaan tulee sanomista, eikä itse ymmärrä että oman otsikon takana voisi hiukan hellittää.....ainakin yhden liian kireän ruuvin vaikka irrottaa.

Tuosta sanasta aihe kraapusteluuni. Lounasta kaipaan jo, mutta odotan vierasta, jonka kanssa nautimme puutarhurin lohikeiton. Jälkiruoaksi 4,5 tuntia uunissa kypsytettyä ja imellettyä ruispuolukkapuuroa.
        ps. laitoin lohikeitolle tuollaisen nimen, kun siinä on paljon vihanneksia (maissi-herne-paprika, peruna, sipuli) ym.

• *Kukkahame*
        katleija n. kirjoitti:

Tuosta sanasta aihe kraapusteluuni. Lounasta kaipaan jo, mutta odotan vierasta, jonka kanssa nautimme puutarhurin lohikeiton. Jälkiruoaksi 4,5 tuntia uunissa kypsytettyä ja imellettyä ruispuolukkapuuroa.
        ps. laitoin lohikeitolle tuollaisen nimen, kun siinä on paljon vihanneksia (maissi-herne-paprika, peruna, sipuli) ym.

Lounaasta on hyvä palata aamupalaan, tässä samalla murustan näppäimille, tässä maistuu voileipä paremmalta kuin keittiön pöydän ääressä.
        Tänään on tulossa hyvä ja antoisa päivä, ja miksi ei tulisi koska en aio mennä alennusmyyntejä tutkimaan, eilen tein sen jo monen tunnin ajan, mitään ei löytynyt.
        Mitäs sitä enää kaupasta muuta tarvitsee kuin ruokaa ja laatuaikaa voi järjestää aivan omalla tavalla.
        Aihe kai ei oikein ollut mikään uusi, mutta tässä se nyt on ja huispaan sen sivulle.

• sinisirkku-ek
        *Kukkahame* kirjoitti:

Lounaasta on hyvä palata aamupalaan, tässä samalla murustan näppäimille, tässä maistuu voileipä paremmalta kuin keittiön pöydän ääressä.
        Tänään on tulossa hyvä ja antoisa päivä, ja miksi ei tulisi koska en aio mennä alennusmyyntejä tutkimaan, eilen tein sen jo monen tunnin ajan, mitään ei löytynyt.
        Mitäs sitä enää kaupasta muuta tarvitsee kuin ruokaa ja laatuaikaa voi järjestää aivan omalla tavalla.
        Aihe kai ei oikein ollut mikään uusi, mutta tässä se nyt on ja huispaan sen sivulle.

Huispaa nyt sitten, sekö on sama kuin viskaan karjalaks? Täältä löytyi, toi ruispuolukkapuuro on varmaan hyvää ! Imeltyyköhän ruisjauhokin , varmaan niin pitkän kypsynnän aikana. Ja väri! Kylmän maidon kanssa, melkein kuin mämmi!

Minä teen joskus punaisista viinmarjoista rukiisen puuron, on niin mahdottoman hyvää kanssa.

Nyt pitää jo mennä kahville ja voileivälle:D Tai hakee tähän tietenkin, moikka..

• *Kukkahame*
        sinisirkku-ek kirjoitti:

Huispaa nyt sitten, sekö on sama kuin viskaan karjalaks? Täältä löytyi, toi ruispuolukkapuuro on varmaan hyvää ! Imeltyyköhän ruisjauhokin , varmaan niin pitkän kypsynnän aikana. Ja väri! Kylmän maidon kanssa, melkein kuin mämmi!

Minä teen joskus punaisista viinmarjoista rukiisen puuron, on niin mahdottoman hyvää kanssa.

Nyt pitää jo mennä kahville ja voileivälle:D Tai hakee tähän tietenkin, moikka..

Huispaus on peräisin Harry Potter kirjoista, se on luudalla lentämistä voi sitä leikkimielisesti kirjoituksen huispata.
        Olen Harry Potter fani, ystävälläni on kaikki dvd:t ja olen katsonut ne kaikki ;-DD, kellä mikäkin ihastus.

• *Kukkahame*
        *Kukkahame* kirjoitti:

Huispaus on peräisin Harry Potter kirjoista, se on luudalla lentämistä voi sitä leikkimielisesti kirjoituksen huispata.
        Olen Harry Potter fani, ystävälläni on kaikki dvd:t ja olen katsonut ne kaikki ;-DD, kellä mikäkin ihastus.

Piti palata ...
        Onhan mämmissä suurin osa jauhoista rukiisia, sitten ne mämmimaltaat lisäksi.

• '

Avaaja ei ole hoppuillut eikä hätäillyt, vaan puhunut ihan oikeata asiaa.

Kun joku tekee aloitteen, ei ole korrektia mennä sen perään arvostelemaan sitä.
        Jos ei kiinnosta, anna olla, ja tee ITSE parempi aloite!

Jokaiseen avaukseen menee joku torvi vastaamaan,
        että "miks' tällainen, hun minua ei tällainen kiinnosta"!

Voi kun tajuaisi pysyä toisissa ketjuissa, ja tajuaisi myös,
        ettei meitä muita kiinnosta se, että häntä ei kiinnosta.

IHAN asiaa oli tämä avaus!

Toinen juttu on sitten se, että kaikki eivät luettua ymmärrä, "oscaro" on siitä esimerkkimme.

• sinisirkku-
        *Kukkahame* kirjoitti:

ja ihan luvallista,vaik'ei oliskaan:D

Tosiaan, siihenkö ei sokeria lisätty enenvanhaan, ja olihan puolukat, kerättynä pääsiäisen aikaan ne olikin makeita muistan:D Tosi makeilta maistui jäisinäkin....

• herää pilkku!
        ' kirjoitti:

Avaaja ei ole hoppuillut eikä hätäillyt, vaan puhunut ihan oikeata asiaa.

Kun joku tekee aloitteen, ei ole korrektia mennä sen perään arvostelemaan sitä.
        Jos ei kiinnosta, anna olla, ja tee ITSE parempi aloite!

Jokaiseen avaukseen menee joku torvi vastaamaan,
        että "miks' tällainen, hun minua ei tällainen kiinnosta"!

Voi kun tajuaisi pysyä toisissa ketjuissa, ja tajuaisi myös,
        ettei meitä muita kiinnosta se, että häntä ei kiinnosta.

IHAN asiaa oli tämä avaus!

Toinen juttu on sitten se, että kaikki eivät luettua ymmärrä, "oscaro" on siitä esimerkkimme.

Osaro on minusta ihan oikeassa! Tämä kun on jo 3 aloitus samasta aiheesta, kuin paniikissa hieman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7846
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5420
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3537
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      150
      3086
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2031
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1727
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1682
    Aihe