.... voi en taaskaan..muistanut.. kuinka tulin kotiin?????
Vastaukset 23
Olitko edes omassasi?
- vossikka.
kaivais vaan kuitin muiden kuittien seasta,
eurot finito:) ..kakkoskodissa heräsin.. lattialta vaatteeni keräsin laitoin puolukkaa 21vol lasiiin.. veden kera..
vossikka. kirjoitti:
kaivais vaan kuitin muiden kuittien seasta,
eurot finito:)..kertaa ei tullut kuitteja.. käteistä oli.. ei näy taxikuittiikaan..
pervokki kirjoitti:
..kakkoskodissa heräsin.. lattialta vaatteeni keräsin laitoin puolukkaa 21vol lasiiin.. veden kera..
Puolukka se tekee ihmeitä jos joskus pikkasen kirvelee...
- vossikka.
tuputuu kirjoitti:
Se puolukka, vai tuo 21vol :)
tuputuu kirjoitti:
..vatsaan tuokin kirvelee..närästää kurkkuu..niin sanotushti.. tomaattikeiton tekoon varmaan kohta..
pervokki kirjoitti:
..vatsaan tuokin kirvelee..närästää kurkkuu..niin sanotushti.. tomaattikeiton tekoon varmaan kohta..
Älä sit päästä yläpäästä ulos jos tomaattikeittoa hörppäset. Voi meinaan olla aikas dramaattinen näky...
tuputuu kirjoitti:
Älä sit päästä yläpäästä ulos jos tomaattikeittoa hörppäset. Voi meinaan olla aikas dramaattinen näky...
alas meni ja pysyy..hyvääkin oli..vaikkakin jouduin valmiskenton tuunaamaa..kokin nystyröilleni sopivaski..
- Ku daa daa:)
tuputuu kirjoitti:
Kutaa tekee molemmat:)
Ku taa:)
pervokki kirjoitti:
alas meni ja pysyy..hyvääkin oli..vaikkakin jouduin valmiskenton tuunaamaa..kokin nystyröilleni sopivaski..
Täytyypi sanoa että se on sellainen soppa joka ei mun kurkusta mee missään olosuhteissa:o/
- thpyi.
tuputuu kirjoitti:
Täytyypi sanoa että se on sellainen soppa joka ei mun kurkusta mee missään olosuhteissa:o/
sorpus on paha pihlajanmarja juoma, soRBus.
thpyi. kirjoitti:
sorpus on paha pihlajanmarja juoma, soRBus.
Yäks, mun nuoruudenrakastetun alahuulen sisäpintaan oli tatskattu 251:(
- thpyi sorbukselle.
tuputuu kirjoitti:
Yäks, mun nuoruudenrakastetun alahuulen sisäpintaan oli tatskattu 251:(
Minkä ajan nuoruudessa harrastivat huulien tautiointia?
Tautuointi yleistyi 90 luvulta alkaen. Niinno sie oot söötti ja nuori:) thpyi sorbukselle. kirjoitti:
Minkä ajan nuoruudessa harrastivat huulien tautiointia?
Tautuointi yleistyi 90 luvulta alkaen. Niinno sie oot söötti ja nuori:)Minä kuules olen 40 . photoshop vaan valehtelee:)
tuputuu kirjoitti:
Minä kuules olen 40 . photoshop vaan valehtelee:)
Niin ja se 251 oli suosittu 80-luvulla punkkareitten keskuudessa.
- Jees nostalgialle.
tuputuu kirjoitti:
Niin ja se 251 oli suosittu 80-luvulla punkkareitten keskuudessa.
unohin tuon punk-ku aikakauden (jota oli punkkua 70-luvulla jo), punkithan lävisteli ittiään jopa hakaneulasilla ja töyhtöhyypän kampauksella.
Mä, jos kuka, olen hipi/hippi cei. - Jees nostalgialle.
Jees nostalgialle. kirjoitti:
unohin tuon punk-ku aikakauden (jota oli punkkua 70-luvulla jo), punkithan lävisteli ittiään jopa hakaneulasilla ja töyhtöhyypän kampauksella.
Mä, jos kuka, olen hipi/hippi cei.ja bongari Dingon aikaan 80-luvulla ja näin ja kuvasin pelkkiä töyhtöhyyppiä ku muita lajikkeita ei näkynyt:))DD
Jees nostalgialle. kirjoitti:
ja bongari Dingon aikaan 80-luvulla ja näin ja kuvasin pelkkiä töyhtöhyyppiä ku muita lajikkeita ei näkynyt:))DD
Minäkin olin nuoruudessani työhtöhyyppä mutta en kyllä sellainen dingomainen. Minulle sentään oli musiikkimakua:)
Ei sitten olla taidettu puheltu sitten kevään 2005.
Tässä sulle queenia.,
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=Q22oGInO-uo
:-)- Veera :)
Miksei suomalaiset osaa kirjoittaa vähäänkään kieliopin mukaan, te moukat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011772
- 60800
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44551
- 33518
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58446Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108442