.... voi en taaskaan..muistanut.. kuinka tulin kotiin?????
en taaskaan
23
242
Vastaukset
Olitko edes omassasi?
- vossikka.
kaivais vaan kuitin muiden kuittien seasta,
eurot finito:) ..kakkoskodissa heräsin.. lattialta vaatteeni keräsin laitoin puolukkaa 21vol lasiiin.. veden kera..
vossikka. kirjoitti:
kaivais vaan kuitin muiden kuittien seasta,
eurot finito:)..kertaa ei tullut kuitteja.. käteistä oli.. ei näy taxikuittiikaan..
pervokki kirjoitti:
..kakkoskodissa heräsin.. lattialta vaatteeni keräsin laitoin puolukkaa 21vol lasiiin.. veden kera..
Puolukka se tekee ihmeitä jos joskus pikkasen kirvelee...
- vossikka.
tuputuu kirjoitti:
Se puolukka, vai tuo 21vol :)
tuputuu kirjoitti:
..vatsaan tuokin kirvelee..närästää kurkkuu..niin sanotushti.. tomaattikeiton tekoon varmaan kohta..
pervokki kirjoitti:
..vatsaan tuokin kirvelee..närästää kurkkuu..niin sanotushti.. tomaattikeiton tekoon varmaan kohta..
Älä sit päästä yläpäästä ulos jos tomaattikeittoa hörppäset. Voi meinaan olla aikas dramaattinen näky...
tuputuu kirjoitti:
Älä sit päästä yläpäästä ulos jos tomaattikeittoa hörppäset. Voi meinaan olla aikas dramaattinen näky...
alas meni ja pysyy..hyvääkin oli..vaikkakin jouduin valmiskenton tuunaamaa..kokin nystyröilleni sopivaski..
- Ku daa daa:)
tuputuu kirjoitti:
Kutaa tekee molemmat:)
Ku taa:)
pervokki kirjoitti:
alas meni ja pysyy..hyvääkin oli..vaikkakin jouduin valmiskenton tuunaamaa..kokin nystyröilleni sopivaski..
Täytyypi sanoa että se on sellainen soppa joka ei mun kurkusta mee missään olosuhteissa:o/
- thpyi.
tuputuu kirjoitti:
Täytyypi sanoa että se on sellainen soppa joka ei mun kurkusta mee missään olosuhteissa:o/
sorpus on paha pihlajanmarja juoma, soRBus.
thpyi. kirjoitti:
sorpus on paha pihlajanmarja juoma, soRBus.
Yäks, mun nuoruudenrakastetun alahuulen sisäpintaan oli tatskattu 251:(
- thpyi sorbukselle.
tuputuu kirjoitti:
Yäks, mun nuoruudenrakastetun alahuulen sisäpintaan oli tatskattu 251:(
Minkä ajan nuoruudessa harrastivat huulien tautiointia?
Tautuointi yleistyi 90 luvulta alkaen. Niinno sie oot söötti ja nuori:) thpyi sorbukselle. kirjoitti:
Minkä ajan nuoruudessa harrastivat huulien tautiointia?
Tautuointi yleistyi 90 luvulta alkaen. Niinno sie oot söötti ja nuori:)Minä kuules olen 40 . photoshop vaan valehtelee:)
tuputuu kirjoitti:
Minä kuules olen 40 . photoshop vaan valehtelee:)
Niin ja se 251 oli suosittu 80-luvulla punkkareitten keskuudessa.
- Jees nostalgialle.
tuputuu kirjoitti:
Niin ja se 251 oli suosittu 80-luvulla punkkareitten keskuudessa.
unohin tuon punk-ku aikakauden (jota oli punkkua 70-luvulla jo), punkithan lävisteli ittiään jopa hakaneulasilla ja töyhtöhyypän kampauksella.
Mä, jos kuka, olen hipi/hippi cei. - Jees nostalgialle.
Jees nostalgialle. kirjoitti:
unohin tuon punk-ku aikakauden (jota oli punkkua 70-luvulla jo), punkithan lävisteli ittiään jopa hakaneulasilla ja töyhtöhyypän kampauksella.
Mä, jos kuka, olen hipi/hippi cei.ja bongari Dingon aikaan 80-luvulla ja näin ja kuvasin pelkkiä töyhtöhyyppiä ku muita lajikkeita ei näkynyt:))DD
Jees nostalgialle. kirjoitti:
ja bongari Dingon aikaan 80-luvulla ja näin ja kuvasin pelkkiä töyhtöhyyppiä ku muita lajikkeita ei näkynyt:))DD
Minäkin olin nuoruudessani työhtöhyyppä mutta en kyllä sellainen dingomainen. Minulle sentään oli musiikkimakua:)
Ei sitten olla taidettu puheltu sitten kevään 2005.
Tässä sulle queenia.,
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=Q22oGInO-uo
:-)- Veera :)
Miksei suomalaiset osaa kirjoittaa vähäänkään kieliopin mukaan, te moukat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384192Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453177Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343126Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852760Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1932014Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301517- 411480
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781232