Kuinka nopsaan e-pillereiden tai minipillereiden sivuvaikutukset (siis lähinnä ihoon, hiuksiin jne. kohdistuvat) alkaa näkyä kun nappeja rupeaa syömään?
Vaihdoin juuri e-pillereistä minipillereihin ja pohdiskelin että minkähän ajan kuluttua rupeaa mahdollista ihon rasvoittumista ja muuta tulemaan.. Tosin e-pillerien mielialavaikutukset huomasin vasta parin vuoden käytön jälkeen. Mutta hormoniheittelyt kai näkyy nopeemmin?
Vaihdoin juuri e-pillereistä minipillereihin ja pohdiskelin että minkähän ajan kuluttua rupeaa mahdollista ihon rasvoittumista ja muuta tulemaan.. Tosin e-pillerien mielialavaikutukset huomasin vasta parin vuoden käytön jälkeen. Mutta hormoniheittelyt kai näkyy nopeemmin?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Joillain ja joskus haittavaikutuksia voi näkyä vaikka heti ensimmäisen pillerin alkaessa vaikuttaa elimistössä. Jollain ja joskus voi kestää vuosia, että haittavaikutukset näkyvät tai alkavat. Ei siinä ole mitään sääntöä, koska haittavaikutuksia tulee tai ei enää voisi tulla.