Sainpas JT:n pussitettua

GuardianAngel123

Muhahaha, sainpas JT:n pussitettua verikeskustelussa.

Jehovan todistajat, nyt luovutte tuosta typerästä verensiirtokieltopykälistänne.

No, mitä Tessalonikalaiskirjeessä sanotaan?

11

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Jehovan todistajat, nyt luovutte tuosta typerästä verensiirtokieltopykälistänne.

      Jehovantodistajat luopuvat mistä vain, mutta siihen tarvitaan ensin vt-seuran käskytys.

    • pullea

      mitä siinä sitten sanotaan?

    • Du gamla du friia

      17. Mutta kun meidät nyt, veljet, on hetkeksi aikaa erotettu teistä, ulkonaisesti, ei sydämeltä, niin on meille tullut yhä suurempi halu päästä näkemään teidän kasvojanne.

      Aivan kuin rakkautta uhkuva jehovalaisisä erotetulle pojalleen, ihanaa.

      • pullea

        nyt mitä sä yrität tolla oikeen sanoa, kun mä en oikeen ole perillä..... kiitos


      • pullea

        että tuo raamatunpaikka viittaa jollakin lailla siihen kuinka joku seurakunnasta erotettu sakki halajaa nähdä seurakuntalaisia ja tällä yrität sanoa että jt tekee väärin kun "karttaa" erotettua poikaansa?


    • vain kuvittelee...

      Ei hän edes osaa sanoa, mistä asiasta hän puhuu.
      Joka on k´lukenut Ramattua rietää, että verta ei tule mitään kautta ottaa omaan ruumiseensa.
      Kaikki muu on vain pelkkää jaarittelua ja sananhelinää.

      • pullea

        kun en minä nyt tota pussitusta ymmärrä, enkä raamatunpaikkaa osaa yhdistää verioppeihin. niin mistä tämä nyt puhuu...


      • hiv plus
        pullea kirjoitti:

        kun en minä nyt tota pussitusta ymmärrä, enkä raamatunpaikkaa osaa yhdistää verioppeihin. niin mistä tämä nyt puhuu...

        kyseleepi MukaEnkeli.
        Jaaha?
        pitäskö olla A vai A- ?
        B /B- ?O vai miinus?
        Mulla on O miinus, muutta sairauteni vuoksi minun vereni ei kelpaa Puniselle Ristille!
        Syrjintää!
        Karttamista!
        monikohan valehtelee seksisuhteistaan luovutustilaisuudessa?


      • okedoke
        hiv plus kirjoitti:

        kyseleepi MukaEnkeli.
        Jaaha?
        pitäskö olla A vai A- ?
        B /B- ?O vai miinus?
        Mulla on O miinus, muutta sairauteni vuoksi minun vereni ei kelpaa Puniselle Ristille!
        Syrjintää!
        Karttamista!
        monikohan valehtelee seksisuhteistaan luovutustilaisuudessa?


    • 1. Tes. 2:15-16

      15 jotka tappoivat jopa Herran Jeesuksen ja profeetat ja vainosivat meitä. Lisäksi he eivät miellytä Jumalaa, vaan ovat kaikkien ihmisten etuja vastaan

      16 koettaessaan estää meitä puhumasta kansakuntien ihmisille näiden pelastumiseksi,

      ja seurauksena on, että he aina täyttävät syntiensä mittaa.
      Hänen vihastuksensa on kuitenkin lopulta saavuttanut heidät.

      • pullea

        matteus 23:24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!




        meni vituiks koko homma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe