Muhahaha, sainpas JT:n pussitettua verikeskustelussa.
Jehovan todistajat, nyt luovutte tuosta typerästä verensiirtokieltopykälistänne.
No, mitä Tessalonikalaiskirjeessä sanotaan?
Sainpas JT:n pussitettua
11
267
Vastaukset
>>Jehovan todistajat, nyt luovutte tuosta typerästä verensiirtokieltopykälistänne.
Jehovantodistajat luopuvat mistä vain, mutta siihen tarvitaan ensin vt-seuran käskytys.- pullea
mitä siinä sitten sanotaan?
- Du gamla du friia
17. Mutta kun meidät nyt, veljet, on hetkeksi aikaa erotettu teistä, ulkonaisesti, ei sydämeltä, niin on meille tullut yhä suurempi halu päästä näkemään teidän kasvojanne.
Aivan kuin rakkautta uhkuva jehovalaisisä erotetulle pojalleen, ihanaa.- pullea
nyt mitä sä yrität tolla oikeen sanoa, kun mä en oikeen ole perillä..... kiitos
- pullea
että tuo raamatunpaikka viittaa jollakin lailla siihen kuinka joku seurakunnasta erotettu sakki halajaa nähdä seurakuntalaisia ja tällä yrität sanoa että jt tekee väärin kun "karttaa" erotettua poikaansa?
- vain kuvittelee...
Ei hän edes osaa sanoa, mistä asiasta hän puhuu.
Joka on k´lukenut Ramattua rietää, että verta ei tule mitään kautta ottaa omaan ruumiseensa.
Kaikki muu on vain pelkkää jaarittelua ja sananhelinää.- pullea
kun en minä nyt tota pussitusta ymmärrä, enkä raamatunpaikkaa osaa yhdistää verioppeihin. niin mistä tämä nyt puhuu...
- hiv plus
pullea kirjoitti:
kun en minä nyt tota pussitusta ymmärrä, enkä raamatunpaikkaa osaa yhdistää verioppeihin. niin mistä tämä nyt puhuu...
kyseleepi MukaEnkeli.
Jaaha?
pitäskö olla A vai A- ?
B /B- ?O vai miinus?
Mulla on O miinus, muutta sairauteni vuoksi minun vereni ei kelpaa Puniselle Ristille!
Syrjintää!
Karttamista!
monikohan valehtelee seksisuhteistaan luovutustilaisuudessa? - okedoke
hiv plus kirjoitti:
kyseleepi MukaEnkeli.
Jaaha?
pitäskö olla A vai A- ?
B /B- ?O vai miinus?
Mulla on O miinus, muutta sairauteni vuoksi minun vereni ei kelpaa Puniselle Ristille!
Syrjintää!
Karttamista!
monikohan valehtelee seksisuhteistaan luovutustilaisuudessa?
- 1. Tes. 2:15-16
15 jotka tappoivat jopa Herran Jeesuksen ja profeetat ja vainosivat meitä. Lisäksi he eivät miellytä Jumalaa, vaan ovat kaikkien ihmisten etuja vastaan
16 koettaessaan estää meitä puhumasta kansakuntien ihmisille näiden pelastumiseksi,
ja seurauksena on, että he aina täyttävät syntiensä mittaa.
Hänen vihastuksensa on kuitenkin lopulta saavuttanut heidät.- pullea
matteus 23:24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
meni vituiks koko homma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920