Ihmetyttää millaisille vanhuksille kyseinen talo on tarkoitettu , vuosi sitten äitini oli kuulemma liian huonossa kunnossa päästäkseen sinne ja nyt yrittäessäni saada isääni sinne sanottiin että isäni kohta yhdeksän kymppinen vanhus on liian hyväkuntoinen sinne . Olen muutaman kerran vieraillut kyseisessä laitoksessa ja todennut että siellä asuu paljon hyväkuntoisempia vanhuksia kuin sodissa haavottunut isäni , jopa aviopareja. Mihinkähän ovat mahtaneet mennä kaikki sotiemme veteraaneille kerätyt rahat , isälleni ei ainakaan kukaan ole koskaan tuonut penniäkään , eikä kukaan välitä vaikka veteraani istuu yksin mökissään.
Kivistöntien palvelutalo
3
2228
Vastaukset
- isoäiti 2
Minäkin tahtoisin tietää minne ne rahat menevät.
- Yervesairas
Jäsenkirja voi olla paras suositus palvelutaloon.
Tai näin toimi 50 lehmän talon-emäntä Terveyskeskuksessa 1980 luvulla; Olin poistumassa lääkärin vastaanotolta ja samalla oven-avauksella mamma ryntäsi sisään ja hihkaisi, "ensin pannaan sairasloma kuntoon". - ....,,,,
Yervesairas kirjoitti:
Jäsenkirja voi olla paras suositus palvelutaloon.
Tai näin toimi 50 lehmän talon-emäntä Terveyskeskuksessa 1980 luvulla; Olin poistumassa lääkärin vastaanotolta ja samalla oven-avauksella mamma ryntäsi sisään ja hihkaisi, "ensin pannaan sairasloma kuntoon".Palvelutalon asukaspaikat päätetään Mäntsälän kunnan SAS-työryhmässä. Lisätietoa toiminnastamme ja asukkaaksi hakemisesta saa toiminnanjohtaja Johanna Sinkkoselta numerosta 040 740 8084 tai Mäntsälän kunnan ikäihmisten palveluohjaajalta Liisa Sulopuistolta kunnan vaihteen kautta numerosta 019 264 5000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839