Auton ostaminen Puolasta

Polski Fiat

Onko kenelläkään kokemusta käytetyn auton ostamisesta Puolasta ja Suomeen rekisteröinnistä?

Miten onnistuu, eroaako toimitus Puolan päässä jotenkin esim. Saksasta tuotaessa?

Ajattelin ostaa hauskan Fiat 126p kesäautoksi...

Kiitos vastauksista

6

5025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroa....

ei ole väliä mistä EU maasta tuo aina on sama ruletti suomeen tullessa. paikallisista kuvioista en osaa sanoa...

• polsuvaagen

varaa mukaan paljon vodkaa makkaraa ja hapankaalia sekä pari iltaa aikaa istua myyjän kanssa laulellen slaavilaisia mollisäveliä. Saat halvalla auton. Pyydä myyjkä avuksi rekisteripyrokraattien kanssa. Ne pyrot ei osaa vieraita kieliä siellä jonkun pitää osata polskia

• Köyhä ja tietämätön

Osaako kukaan neuvoa miten Puolan päässä pitäisi toimia ja missä?
      Ilmeisesti tarvii laittaa uudet kilvet.

Onko kuin suuri mahdollisuus tulla kusetetuksi jos asioi jossain paikallisessa autoliikkeessä?

• Cyprian

Hei,
      olen Puolassa asuva suomen kielen tulkki ja joskus autan suomalaisia kavereitani ostamaan täältä autoja/työkoneita. Jos olet kiinnostunut ostamaan auton Puolasta kirjoita vain [email protected] tai käy kotisivullani www.polishfinnishenglish.com
      Gdanskiin voi lentaa hyvin halvalla ja päästä paluumatkalle (katso Finnlines laivaliikenne) hyvin edullisesti ostetulla Länsi-Euroopasta tuodulla autolla (tällöin toimin kohtuuhinnoin kuskina/tulkkina kunnes asiakas päättyy ostamaan yhden ennalta netistä löydetyistä autoista).
      Jos kysyttävää, ota vain yhteyttä.

• Pera75

Mielenkiintoista. Olen jo pitkään harkinnut että ostaisin tuontiauton, mutta kun en saa okein itsestäni irti. Olen miettinyt että voisikohan apuna käyttää jotain kuljetuspalveluita tarjoaa yritystä kuten vaikka www.nybrok.fi jos heillä on muutenkin kulkua noilla suunnilla ja menevät vaikka täydellä lastilla sinne ja tyhjällä takaisin, niin mahtuisikohan sinne yksi auto kyytiin paluumatkalle. Ja kun ovat ammattilaisia, niin varmaan kulttuurit ja kielikin saattais olla tuttua. Voisin itse lentää paikalle vain valitsemaan sen auton ja se tuotais sitten suomeen muiden toimesta. No, katsotaan saanko aikaiseksi tällä vuosikymmenellä :)

• Anonyymi

Joko olet tuonut sen auton sieltä Puolasta?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe