Auton ostaminen Puolasta

Polski Fiat

Onko kenelläkään kokemusta käytetyn auton ostamisesta Puolasta ja Suomeen rekisteröinnistä?

Miten onnistuu, eroaako toimitus Puolan päässä jotenkin esim. Saksasta tuotaessa?

Ajattelin ostaa hauskan Fiat 126p kesäautoksi...

Kiitos vastauksista

6

5068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroa....

ei ole väliä mistä EU maasta tuo aina on sama ruletti suomeen tullessa. paikallisista kuvioista en osaa sanoa...

• polsuvaagen

varaa mukaan paljon vodkaa makkaraa ja hapankaalia sekä pari iltaa aikaa istua myyjän kanssa laulellen slaavilaisia mollisäveliä. Saat halvalla auton. Pyydä myyjkä avuksi rekisteripyrokraattien kanssa. Ne pyrot ei osaa vieraita kieliä siellä jonkun pitää osata polskia

• Köyhä ja tietämätön

Osaako kukaan neuvoa miten Puolan päässä pitäisi toimia ja missä?
      Ilmeisesti tarvii laittaa uudet kilvet.

Onko kuin suuri mahdollisuus tulla kusetetuksi jos asioi jossain paikallisessa autoliikkeessä?

• Cyprian

Hei,
      olen Puolassa asuva suomen kielen tulkki ja joskus autan suomalaisia kavereitani ostamaan täältä autoja/työkoneita. Jos olet kiinnostunut ostamaan auton Puolasta kirjoita vain [email protected] tai käy kotisivullani www.polishfinnishenglish.com
      Gdanskiin voi lentaa hyvin halvalla ja päästä paluumatkalle (katso Finnlines laivaliikenne) hyvin edullisesti ostetulla Länsi-Euroopasta tuodulla autolla (tällöin toimin kohtuuhinnoin kuskina/tulkkina kunnes asiakas päättyy ostamaan yhden ennalta netistä löydetyistä autoista).
      Jos kysyttävää, ota vain yhteyttä.

• Pera75

Mielenkiintoista. Olen jo pitkään harkinnut että ostaisin tuontiauton, mutta kun en saa okein itsestäni irti. Olen miettinyt että voisikohan apuna käyttää jotain kuljetuspalveluita tarjoaa yritystä kuten vaikka www.nybrok.fi jos heillä on muutenkin kulkua noilla suunnilla ja menevät vaikka täydellä lastilla sinne ja tyhjällä takaisin, niin mahtuisikohan sinne yksi auto kyytiin paluumatkalle. Ja kun ovat ammattilaisia, niin varmaan kulttuurit ja kielikin saattais olla tuttua. Voisin itse lentää paikalle vain valitsemaan sen auton ja se tuotais sitten suomeen muiden toimesta. No, katsotaan saanko aikaiseksi tällä vuosikymmenellä :)

• Anonyymi

Joko olet tuonut sen auton sieltä Puolasta?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe