enterprise-alus-paita.. mä tykkään myös alus-housuista niistä pitkistä ei pallit palellu.. eilenkin olis ollu baarin pihalla pallit jäässä jos ei olisi ollut niitä tähti-alus-housuja..
jep.. tulin jo o-lu-el-ta..
alus..alus-paitako..
8
176
Vastaukset
- annikoo..
Minäkin tykkään ....pitkistä kalsareista talvella........vähän pitsiä mukana...on naisellisempia
- annikoo..
pervokki kirjoitti:
..jätän väliin tai annan naisille.. pitsiä siis..
no voi hitsin...vitsin...pitsit sentään ...pitäs lähtee ulos ..eikä oikeen houkuttele..pakkasta ei kyllä paljoa ole.
annikoo.. kirjoitti:
no voi hitsin...vitsin...pitsit sentään ...pitäs lähtee ulos ..eikä oikeen houkuttele..pakkasta ei kyllä paljoa ole.
..ja liikkumalla laihtuu..ainaki..
- H / H
pervokki kirjoitti:
..ja liikkumalla laihtuu..ainaki..
Väittämä:)
Meikä on kyllä liikkunut niin paljon elämän aikana, että välillä on hyvä pysyä nahoissaan ja paikallaan. H / H kirjoitti:
Väittämä:)
Meikä on kyllä liikkunut niin paljon elämän aikana, että välillä on hyvä pysyä nahoissaan ja paikallaan...kyllähän liikunta kuluttaa..mutta mitäpä siitä kun on pakko liikkua tai sohvaperunoituu se noituu
spoivasti kaikkea sano entinen pervokki ja tiedät kyllä teki mitä?- H / H
pervokki kirjoitti:
..kyllähän liikunta kuluttaa..mutta mitäpä siitä kun on pakko liikkua tai sohvaperunoituu se noituu
spoivasti kaikkea sano entinen pervokki ja tiedät kyllä teki mitä?liikuttava vaikka normaalit kuviot, ei meikäkään voisi ajatella tilannetta, että olisi työpöytänsä tai sohvan tai tuolin vakiokuluttaja. Saattaisi kaventua maailmankuvakin tyhjiin. Supistuisi. Kaikkea ei sentään ole telkkarissa ja internetissä kuten ulkoilua.
H / H kirjoitti:
liikuttava vaikka normaalit kuviot, ei meikäkään voisi ajatella tilannetta, että olisi työpöytänsä tai sohvan tai tuolin vakiokuluttaja. Saattaisi kaventua maailmankuvakin tyhjiin. Supistuisi. Kaikkea ei sentään ole telkkarissa ja internetissä kuten ulkoilua.
..ja elämässä kaikki kuluu..jopa vaikkei mitään tekiskään.. joten paree tehdä kun se kuluu kumminki..ha..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683