Kamfar-tipat ja erektiohäiriö

Minulla olisi semmoinen juttu, että yhdyntäni kestää yleensä noin 10 sekuntia ja usein tämän jälkeen on vaikea saada uutta erektiota. Olen kuullut, että hyvän tuoksuisia kamfar-tippoja voisi käyttää molempiin ongelmiin. Kuinka paljon tippoja täytyy ottaa? Vai onko tämä vain huhu?
2347
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

saanet reseptin jollekin lääkkeelle. Kamfer on huhu;))))

Äänestä

Puudutussuihkeita löytyy netistä ja pornokaupoista. Lääkekin tuohon on ja maksaa jotain 13e/kpl. Taidat olla aika nuori kun nainen noin ihmeelliseltä vaikuttaa että lasti lentää heti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Antonio_69 kirjoitti:

Minulla olisi semmoinen juttu, että yhdyntäni kestää yleensä noin 10 sekuntia ja usein tämän jälkeen on vaikea saada uutta erektiota. Olen kuullut, että hyvän tuoksuisia kamfar-tippoja voisi käyttää molempiin ongelmiin. Kuinka paljon tippoja täytyy ottaa? Vai onko tämä vain huhu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu