Mikä parantaisi syöpäni?

*C61*

Hei!

Sairastan nimimerkkini mukaista syöpää. Sain siihen aikanaan radikaalihoidot, mutta ne eivät paranteneet syöpää vaan se etenee omaa tahtiaan. Olen vasta vähän yli 50 ja näkisin mielelläni elämää eteenpäin.

Tiedätkö mitään luotettavaa ja varmaa keinoa parantaa syöpäni, koska lääkärit eivät siihen pysty?

Rajaan jyrkästi kaikki uskonnolliset ja taikuuteen viittavat jutut tämän keskustelun ulkopuolelle.

Kiitos etukäteen!

142

9035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esh..

olisi keksitty lääke joka parantaisi jokaisen sitä sairastavan niin tokihan sitä käytettäisiin.
      Oletko kääntynyt tänne:

http://www.docrates.com/

• se gersonist1 taas

et häviä mitään, jos otat selvää tästä: http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#

Heidän menetelmällään moni, moni on parantunut, vaikeista taudeista, syövistä ja muista. Itse olen mukaillulla terapialla ollut nyt jo usean kuukauden. Tulokset näkyvät sitten aikanaan, jos näkyvät, mutta olo on ollut todella hyvä. Moni pikkuvaiva on parantunut siinä ohessa.

Minäkään en ole uskonnollinen, mutta henkisyydestä sen verran, että stressin karttaminen, tai sen käsittelyn opettelu, ja meditointi ja visualisointi eivät varmaan ole haitaksi.

Asenteesi kuulostaa mukavan positiiviselta. Se on hyvä lähtökohta! Kaikkea hyvää sinulle. Purraan luomuporkkanaa ja kuihdutetaan kasvaimet.

• tiedon nälkä

Tiedätkö, saako Gersonin menetelmästä suomenkielistä tietoa mistä? En pysty lukemaan englanninkielisiä julkaisuja. Minä haluausin siitä tietoa. sylyvester "a "gmail.com

• Raaka-luomu-ravinto

raakaravinto. Jopa kirjastosta saa kirjoja. Opettele perusteesit ko. ruokavaliolle ja noudata 100%. Useat ihmiset ovat parantuneet. Ruokavalio on rankka, koska perustuu raakaravintoon, eikä kaikilta löydy itsekuria. Mutta jos haluat kokeilla parantumista niin kokeile täyskäännöstä... Itse Ann Wigmorella oli enää viikkoja elinaikaa jäljellä ja eli muutaman vuosikymmenen terveenä. Muista että syöpä on tauti JOTA VASTAAN PITÄÄ TAISTELLA: Älä koskaan leiki negatiivisilla ajatuksilla tai anna niille valtaa ajatuksistasi. Et halua uskonto- huuhaata, mutta mene ja opettele meditaatiota. Siinä ihminen opetetaan hallitsemaan omia ajatuksiaan. Meditaatio ei ole uskonto sillä siinä ei ole jumalia. (Eikä ole muuten buddhalaisuuskaan, vaan sekin on filosofia ja tapa elää). No jokatapauksessa syö Oikein ja Ajattele Oikein! Opettele kumpaakin. Ennenkaikkea syöminen.

• Ann Wigmore

ja täsmennystä hieman muuhunkin aihetta koskevaan: Oma mielipiteeni on, ettei elimistöön kannata "omin päin" ruveta työntämään erikoisannoksia MITÄÄN tai minkäänlaisia purkitettuja vitamiineja tai hivenaineita. Elimistöllä on kysy parantaa ja paikata itseään, ja ihminen harvoin tietää "musta tuntuu"- pohjalta millaisia annoksia elimistö tarvitsee. Tiedetään varsin selvästi olevan tapauksia, jossa henkilö on aivan itse hankkinut itselleen syövän "vitamiinien ja hivenaine- itseannosteluillaan"(esimerkiksi runsailla sinkki- annoksilla). Vielä ikävämpää on se, että useat näistä "itse- hoitajista"ovat ajatelleet olevansa erityisen tarkkoja ja kriittisiä ruokavaliostaan ja lisäravinne- tarpeistaan. Kannattaa huomioida myös että esimerkiksi sinkki on raskasmetalli joka varastoituu keskushermostoon (Lue: ei ehkä ihan viisasta syödä raskasmetalleja tai muitakaan yliannoksia edes luontaistuotteina...). Kaikki vitamiinit ja ravinteet tulee saada suoraan ravinnosta ja jotta voidaan saada ne ravinnosta niin ikäväkyllä pitäisi syödä suomalaisia luomu- tuotteita jotka ovat puhtaampia kuin muiden maiden ko tuotteet. Syöpä voi levitä nopeasti jos lisäravinteita rupeaa nauttimaan ominpäin ilman tutkimuksia tai pelkkien mainoksien innoittamina. Ja tulee muistaa että ihminen on Psykofyysinen kokonaisuus. Tarkoittaa sitä että ihmisen tulee hallita mielensä (eikä mielen ihmistä). Jos on jatkuvasti hermostunut ja ikävällä mielellä niin uskokaa pois että se lisää ruumiillista sairausta pahempaan suuntaan. Ja yksi täsmennys Mikael Jungerin tapaukseen (joku kirjoitti tässä viestiketjussa...) Minun kuuleman huhupuheen mukaan Jungner meni heti yksityiseen- syöpähoitoon Helsinkiin kun kuuli sairastavansa vaikeaa syöpää jossa elinaikaennuste oli vain viikkoja. Julkinen sektori nimittäin kuulemma "priorisoi" potilaita. Eli jos sinulla on syöpä ja saisit rahoituksen jostain, niin ihan tiedoksi, että helsigissä on jossain bulevardilla (tai sillä suunnalla) niin tehokas ja hyvämaineinen syöpäsairaala että sinne tulee asiakkaita useista muistakin valtioista ja jokainen potilas on saanut kuolemaantuomion ensin julkiselta sektorilta. (Rahalla ei tee mitään jos ei ole aikaa nauttia siitä...) Terveys on ihmisen tärkein pääoma. Nämä mielipiteet ja asiat edustavat vain vuosikymmenten ajanjaksoon perustuvilta kokemuksilta ja olin se viestiketjussa joka suositteli ehdottomasti siirtymistä raakaravintoon.

• Viesti :)
        Ann Wigmore kirjoitti:

ja täsmennystä hieman muuhunkin aihetta koskevaan: Oma mielipiteeni on, ettei elimistöön kannata "omin päin" ruveta työntämään erikoisannoksia MITÄÄN tai minkäänlaisia purkitettuja vitamiineja tai hivenaineita. Elimistöllä on kysy parantaa ja paikata itseään, ja ihminen harvoin tietää "musta tuntuu"- pohjalta millaisia annoksia elimistö tarvitsee. Tiedetään varsin selvästi olevan tapauksia, jossa henkilö on aivan itse hankkinut itselleen syövän "vitamiinien ja hivenaine- itseannosteluillaan"(esimerkiksi runsailla sinkki- annoksilla). Vielä ikävämpää on se, että useat näistä "itse- hoitajista"ovat ajatelleet olevansa erityisen tarkkoja ja kriittisiä ruokavaliostaan ja lisäravinne- tarpeistaan. Kannattaa huomioida myös että esimerkiksi sinkki on raskasmetalli joka varastoituu keskushermostoon (Lue: ei ehkä ihan viisasta syödä raskasmetalleja tai muitakaan yliannoksia edes luontaistuotteina...). Kaikki vitamiinit ja ravinteet tulee saada suoraan ravinnosta ja jotta voidaan saada ne ravinnosta niin ikäväkyllä pitäisi syödä suomalaisia luomu- tuotteita jotka ovat puhtaampia kuin muiden maiden ko tuotteet. Syöpä voi levitä nopeasti jos lisäravinteita rupeaa nauttimaan ominpäin ilman tutkimuksia tai pelkkien mainoksien innoittamina. Ja tulee muistaa että ihminen on Psykofyysinen kokonaisuus. Tarkoittaa sitä että ihmisen tulee hallita mielensä (eikä mielen ihmistä). Jos on jatkuvasti hermostunut ja ikävällä mielellä niin uskokaa pois että se lisää ruumiillista sairausta pahempaan suuntaan. Ja yksi täsmennys Mikael Jungerin tapaukseen (joku kirjoitti tässä viestiketjussa...) Minun kuuleman huhupuheen mukaan Jungner meni heti yksityiseen- syöpähoitoon Helsinkiin kun kuuli sairastavansa vaikeaa syöpää jossa elinaikaennuste oli vain viikkoja. Julkinen sektori nimittäin kuulemma "priorisoi" potilaita. Eli jos sinulla on syöpä ja saisit rahoituksen jostain, niin ihan tiedoksi, että helsigissä on jossain bulevardilla (tai sillä suunnalla) niin tehokas ja hyvämaineinen syöpäsairaala että sinne tulee asiakkaita useista muistakin valtioista ja jokainen potilas on saanut kuolemaantuomion ensin julkiselta sektorilta. (Rahalla ei tee mitään jos ei ole aikaa nauttia siitä...) Terveys on ihmisen tärkein pääoma. Nämä mielipiteet ja asiat edustavat vain vuosikymmenten ajanjaksoon perustuvilta kokemuksilta ja olin se viestiketjussa joka suositteli ehdottomasti siirtymistä raakaravintoon.

Ja kannattaa alkaa käymään Laser- hoidossa. Huomioitavaa: Laser ei ole humpuukia: sillä leikataan silmiä ja paikataan lihasrevähtymät ja poistetaan luomia ja kasvaimia. Jo yksikin käyntikerta antaa mielestäni suuntaa ja on tehokasta. En tiedä laserin nimeä mutta suosittelisin sitä joka ulottuu 4 senttimetrin syvyyteen. (Olisiko laserin nimi Irradial???). Ota sitä suoraan niihin kohtiin joissa syöpäkasvaimia on. Itse käyn Veikkolassa (lähellä Lohjaa) erikoissairaanhoitajalla nimeltä Warvas. (Löytyy googlettamalla). Hänellä käy ihmisiä ympäri maailman ja olen kyllä käynyt muillakin (kirkkonummen Laser- In jne). Hoitolaser maksaa paikasta riippuen noin 60 euroa/kerta. Nyt poistun tältä palstalta ja olen suositellut tehokkaimmat keinot.

• entäs sitten
        Viesti :) kirjoitti:

Ja kannattaa alkaa käymään Laser- hoidossa. Huomioitavaa: Laser ei ole humpuukia: sillä leikataan silmiä ja paikataan lihasrevähtymät ja poistetaan luomia ja kasvaimia. Jo yksikin käyntikerta antaa mielestäni suuntaa ja on tehokasta. En tiedä laserin nimeä mutta suosittelisin sitä joka ulottuu 4 senttimetrin syvyyteen. (Olisiko laserin nimi Irradial???). Ota sitä suoraan niihin kohtiin joissa syöpäkasvaimia on. Itse käyn Veikkolassa (lähellä Lohjaa) erikoissairaanhoitajalla nimeltä Warvas. (Löytyy googlettamalla). Hänellä käy ihmisiä ympäri maailman ja olen kyllä käynyt muillakin (kirkkonummen Laser- In jne). Hoitolaser maksaa paikasta riippuen noin 60 euroa/kerta. Nyt poistun tältä palstalta ja olen suositellut tehokkaimmat keinot.

On vain soluja, mutta ei kasvaimia. Sellaiseen ei vissiin laaserilla voida hoitoa antaa?

• Miten on?
        Ann Wigmore kirjoitti:

Perustuuko tämä mainitsemasi klinikka vain lääketieteellisiin hoitoihin, vai hallitaanko siellä myös syövän ravinto-hoito? Tunnetaanko siellä miten ravinnolla parannetaan syöpä?

• hillu19385
        Ann Wigmore kirjoitti:

Juu Jugner ei tosiaan ainakaan mitään soodia vetänyt, toisin kuin huhut ovat kertoneet...

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/mikael-jungner-suuttui-syovan-paranemisesta-levitellaan-vaaraa-tietoa/1200624

"Keskustelupalstoilla on sittemmin arveltu, että Jungner olisi parantunut soodan avulla.

Jungner onkin ottanut kantaa syöpähoitoihin tänään facebook-seinällään.

Seinälleen kirjoittamassaan viestissä Jungner sanoo näin: "Keskustelupalstoilla väitetään että minun syöpäni taltutettiin jollain soodalla. Höpöhöpö -juttu. Törkeää, että sairaita ihmisiä vedätetään moisilla huuhaa-hoidoilla", Jungner sanoo."

• D:n syöjä
      • terapeuttinen annos?

Toisaalta D-vitamiinin terapeuttisia annoksia katsotaan, että ne edeistäisivät syöpää. En tiedä. Itselle syöpä ryöhääntyi juuri, kun olin siirtynyt terapeuttisiin annoksiin. Alkuun oli 100-0125 µg ja nyt viimeaikoina joka toinen päivä 250 µg vrk ja joka toinen päivä 125 µg. Mutta toisaalta toisen sairauden tähden syön kuitenkin nyt mielestäni terapeuttisia annoksi, vaikka lääketieteellisesti tähän toiseenkin sairauteen katsotaan, että suuret D-vitamiiniannokset olisivat tautia pahentavia, mutta minulla toimii joka tapauksessa päinvastoin.

Hirveesi en kyllä luota noihin tieteelisiinkään (lääketieteellisiinkään) väittämiin, kun olen niin monen montakymmentä kertaa saanut kuitenkin pettyä niihin, ettei se asia välttämättä olekkaan niin.

Paljonko on sinun mielestäsi terapeuttinen annos?

• Ranunculus acer

Eikös Mikael Jungnerillekin luvattu aluksi vain lyhyt elinaika. Tapausta pidettiin toivottomana. Sisareni sairastui yli vuosi sitten todella vakavaan sairauteen, jossa luuytimessä ei valmistunut enää verisoluja. Häneltä meni puolustuskyky infektioita vastaan ja kesällä lääkäri antoi elinajaksi 2-3 viikkoa. Sukulaisten painostuksella saatiin lähete luuydinsiirtoon. Helsinki kieltäytyi, Turku suostui. Kun ajankohta lähestyi, huomattiin, että leukosyytit alkoivat nousta hieman. Lääkärit katsoivat, että oli hieman pelivaraa odottaa, että tulehdus keuhkoissa paranisi. Luuydinsiirtoa lykättiin kuukaudella. Ennen täysin tehottomat hoidot alkoivat tepsiä. Jouluun mennessä kaikki veriarvot olivat normaalit.

Ihmeitä voi tapahtua, mutta niistä ei kerrota tieteellisissä julkaisuissa, joissa raportoidaan vain lääketieteellisesti järjestettyjen kliinisten kokeiden tulokset. Siskoni puolesta rukoiltiin paljon, vaikka kukaan ei mikään fanaatikko ollutkaan. Onko sittenkin henkistä energiaa, sähkön tapaista, jota ei voi nähdä?

Voimia Sinulle. Jos parhaan yliopistollisen keskussairaalan käsitys on, että mitään ei voi tehdä, niin ehkä se sitten on niin. Helsinki ei ole aina potilaan kannalta paras.

• No munkki... :)

Ja höpö ja höpö. Edellisessä viestissä joku esittää oman virheellisen näkemyksen aiheesta: "Jos Yliopistollisessa Keskussairaalassa käsitys on, ettei mitään voi enää tehdä niin, sitten se on niin". Kukas sen laskun ja lääkkeet maksaa? Suomi- Neidon rahat ovat hieman vähissä ja yhteiskuntamme terveydenhuollon rahat ovat rajalliset ja sen seurauksena syöpähoitoja on rajoitettu yhteiskunnan taholta radikaalisti. Syöpään on jo vuosikymmen sitten keksitty oikeat lääkket, mutta niiden kehittäminen on tullut maksamaan niin julmetusti, ettei Suomi- Neito voi yksinkertaisesti jakaa niitä enää ilmaiseksi ja rajattomasti. Tutkijat eivät ikäväkyllä tee ilmaista työtä....Yksityiseltä sektorilta niitä hienoja lääkkeitä saa, mutta lasku on sen mukainen. Joka kymmenes suomalainen syö yhteiskunnan suomia, - lähes ilmaisia mielialalääkkeitä, ja eduskunnan myöntämät terveydenhuollon varat menevät jo pelkästään niihin. Ja valtio velkaantuu kokoajan lisää. On naiivia luulla että suomalaiset lääkärit "Eivät osaa parantaa syöpiä". Joo, kyllä vaan osataan, ja ihan helpostikin, mutta yhteiskunta on niin tuottamaton eikä veropohjaa saa laajennettua niin mistä hiivatista valtio voi jakaa kalliita lääkkeitä ilmaiseksi sairaille?

• Rajalliset....
        No munkki... :) kirjoitti:

Ja höpö ja höpö. Edellisessä viestissä joku esittää oman virheellisen näkemyksen aiheesta: "Jos Yliopistollisessa Keskussairaalassa käsitys on, ettei mitään voi enää tehdä niin, sitten se on niin". Kukas sen laskun ja lääkkeet maksaa? Suomi- Neidon rahat ovat hieman vähissä ja yhteiskuntamme terveydenhuollon rahat ovat rajalliset ja sen seurauksena syöpähoitoja on rajoitettu yhteiskunnan taholta radikaalisti. Syöpään on jo vuosikymmen sitten keksitty oikeat lääkket, mutta niiden kehittäminen on tullut maksamaan niin julmetusti, ettei Suomi- Neito voi yksinkertaisesti jakaa niitä enää ilmaiseksi ja rajattomasti. Tutkijat eivät ikäväkyllä tee ilmaista työtä....Yksityiseltä sektorilta niitä hienoja lääkkeitä saa, mutta lasku on sen mukainen. Joka kymmenes suomalainen syö yhteiskunnan suomia, - lähes ilmaisia mielialalääkkeitä, ja eduskunnan myöntämät terveydenhuollon varat menevät jo pelkästään niihin. Ja valtio velkaantuu kokoajan lisää. On naiivia luulla että suomalaiset lääkärit "Eivät osaa parantaa syöpiä". Joo, kyllä vaan osataan, ja ihan helpostikin, mutta yhteiskunta on niin tuottamaton eikä veropohjaa saa laajennettua niin mistä hiivatista valtio voi jakaa kalliita lääkkeitä ilmaiseksi sairaille?

eivät ole ilmaisia. Kunnat ja kaupungit joutuvat jatkuvasti priorisoimaan hoidettavia ja nyky- tendenssi on aika julma: Kokeillaan antaa perushoidot kaikille sairastuneille, mutta jos ei sillä kuurille parane, niin: joko ohjataan yksityiselle, tai jotkut (useimmat) lääkärit ilmaisevat asian niin "ettei ole enää hoitomuotoa". En itse ymmärrä miksi ei sanota suoraan että "ON kyllä, mutta se sitten maksaa". Suomalaisen yhteiskunnan suurin ongelma on liian suuri rahallinen kuilu yksityisen hoidon ja julkisen hoidon välillä. Julkinen hoito maksaa aivan liian vähän ja yksityinen on aivan liian kallista. Miksi näin sitten on? Vastaus: Koska luullaan että sellainen yhtälö on mahdollinen, ettei mistään tarvitse maksaa, ja että valtio kestää jatkuvan varojen kuluttamisen ilman että kansalaisten tarvitsee tuottaa verovaroina maksuja joilla ostettaisiin laadukkaita terveydenhuollon palveluita kaikille niitä tarvitseville. Lopputuloksena on juuri tällainen yhteiskunta joka antaa "Vain Hieman Jokaiselle" ja loput sitten jätetään hoidon ulkopuolelle. (Itsekin haluaisin päästä eläkkeelle jo nyt 45- vuotiaana ja saada valtion maksamaan kaiken vuokrasta ja hoidoista ja lääkkeistä lähtien, mutta ikävä kun nyt näyttää siltä että suomen rahat ovat auttamattomasti loppu ja kassa on tyhjä). Kukaan kun ei halua maksaa enempää julkisista palveluista ja yksityiset hoidot maksavat ihan liikaa. Ja seurauksena on paljon itsemurhia ja suunnaton yksilökohtainen kärsimys, kun esimerkiksi syöpähoitoja ei anneta lisää. Ystäväni veli (62- vuotias) sai kuulla noin vuosi sitten ettei hänen syöpään myönnetä enempää hoitoja ja tiedon jälkeen hän päätti elämänsä, kun sai kuulla että loppuaika "on käytännössä vain pelkkää odottamista". Elintarviketeollisuus syöttää kuluttajille "mahdollisimman halvalla tuotettuja elintarvikkeita" joiden laadunvalvonta on riittämätöntä. Sellainenkin nostaisi hintoja eikä kuluttajat osta laatua vaan katsovat vain hintaa... Entinen miesystäväni on ollut liha- alalla yli 30- vuosikymmentä. Nykylihasta hän kertoi seuraavaa: "Antibioottien haju nyky- ruhoja paloitellessa on todella kova, sillä "elukat ovat olleet niin usein antibioottikuureilla". (Herää kysymys että onko terveellistä syödä sellaista lihaa joka sisältää jäämiä elukoiden lääkekuureista. Itse ostan vain luomu- tuotteita ja suosittelen esim Valion luomu- tuotteita jokaiselle (vaikka taas joku lääkkeensä unohtanut rummutti tässä viestiketjussa suureen ääneen Probioottien haitallisuudesta). Faktaa on, että syöpätapukset tulevat lisääntymään yksitoistakertaisesti vuoteen -30 mennessä sillä tuotantomenetelmät ovat kyseenalaisia, luonto on saastunut ja ihmiset altistetaan ympäristömyrkyille kokoajan lisääntyvässä määrin. Luomuravinto maksaa oman laskuni mukaan tuplasti niinpaljon kuin tavallinen ravinto eikä monilla ole sellaisen noudattamiseen varaa senenempää kuin ymmärrystäkään. Itse en uskoisi syöpähoitoa Allahin, Jeesuksen, Muhametin tai minkään muunkaan sellaisen persoonan käsiin jota ei ole viimeisen muutamantuhannen vuoden aikaan nähnyt kukaan. Syöpä on materiaalinen ja todellinen sairaus joka tarvitsee nykyajan uusimpia keksintöjä lääkealalta. Ja niitä hoitoja saa kyllä. JOS on varaa maksaa.

• halvinta olla pitää
        Rajalliset.... kirjoitti:

eivät ole ilmaisia. Kunnat ja kaupungit joutuvat jatkuvasti priorisoimaan hoidettavia ja nyky- tendenssi on aika julma: Kokeillaan antaa perushoidot kaikille sairastuneille, mutta jos ei sillä kuurille parane, niin: joko ohjataan yksityiselle, tai jotkut (useimmat) lääkärit ilmaisevat asian niin "ettei ole enää hoitomuotoa". En itse ymmärrä miksi ei sanota suoraan että "ON kyllä, mutta se sitten maksaa". Suomalaisen yhteiskunnan suurin ongelma on liian suuri rahallinen kuilu yksityisen hoidon ja julkisen hoidon välillä. Julkinen hoito maksaa aivan liian vähän ja yksityinen on aivan liian kallista. Miksi näin sitten on? Vastaus: Koska luullaan että sellainen yhtälö on mahdollinen, ettei mistään tarvitse maksaa, ja että valtio kestää jatkuvan varojen kuluttamisen ilman että kansalaisten tarvitsee tuottaa verovaroina maksuja joilla ostettaisiin laadukkaita terveydenhuollon palveluita kaikille niitä tarvitseville. Lopputuloksena on juuri tällainen yhteiskunta joka antaa "Vain Hieman Jokaiselle" ja loput sitten jätetään hoidon ulkopuolelle. (Itsekin haluaisin päästä eläkkeelle jo nyt 45- vuotiaana ja saada valtion maksamaan kaiken vuokrasta ja hoidoista ja lääkkeistä lähtien, mutta ikävä kun nyt näyttää siltä että suomen rahat ovat auttamattomasti loppu ja kassa on tyhjä). Kukaan kun ei halua maksaa enempää julkisista palveluista ja yksityiset hoidot maksavat ihan liikaa. Ja seurauksena on paljon itsemurhia ja suunnaton yksilökohtainen kärsimys, kun esimerkiksi syöpähoitoja ei anneta lisää. Ystäväni veli (62- vuotias) sai kuulla noin vuosi sitten ettei hänen syöpään myönnetä enempää hoitoja ja tiedon jälkeen hän päätti elämänsä, kun sai kuulla että loppuaika "on käytännössä vain pelkkää odottamista". Elintarviketeollisuus syöttää kuluttajille "mahdollisimman halvalla tuotettuja elintarvikkeita" joiden laadunvalvonta on riittämätöntä. Sellainenkin nostaisi hintoja eikä kuluttajat osta laatua vaan katsovat vain hintaa... Entinen miesystäväni on ollut liha- alalla yli 30- vuosikymmentä. Nykylihasta hän kertoi seuraavaa: "Antibioottien haju nyky- ruhoja paloitellessa on todella kova, sillä "elukat ovat olleet niin usein antibioottikuureilla". (Herää kysymys että onko terveellistä syödä sellaista lihaa joka sisältää jäämiä elukoiden lääkekuureista. Itse ostan vain luomu- tuotteita ja suosittelen esim Valion luomu- tuotteita jokaiselle (vaikka taas joku lääkkeensä unohtanut rummutti tässä viestiketjussa suureen ääneen Probioottien haitallisuudesta). Faktaa on, että syöpätapukset tulevat lisääntymään yksitoistakertaisesti vuoteen -30 mennessä sillä tuotantomenetelmät ovat kyseenalaisia, luonto on saastunut ja ihmiset altistetaan ympäristömyrkyille kokoajan lisääntyvässä määrin. Luomuravinto maksaa oman laskuni mukaan tuplasti niinpaljon kuin tavallinen ravinto eikä monilla ole sellaisen noudattamiseen varaa senenempää kuin ymmärrystäkään. Itse en uskoisi syöpähoitoa Allahin, Jeesuksen, Muhametin tai minkään muunkaan sellaisen persoonan käsiin jota ei ole viimeisen muutamantuhannen vuoden aikaan nähnyt kukaan. Syöpä on materiaalinen ja todellinen sairaus joka tarvitsee nykyajan uusimpia keksintöjä lääkealalta. Ja niitä hoitoja saa kyllä. JOS on varaa maksaa.

Joo, noin se on. Ensin mulle tarjottiin nollatoleranssia syöpähoidossa, eli syöpää ei hoidettasi ollenkaan, vain oireita. Mutta kuitenkin halusin hoitoa. Sitten syöpälääkäri tarjosi, eli oli suunnitellut saman hoidon, kuin 15 vuotta sitten annettiin, joka ei sitten kuitenkaan tätä syöpää tuhonnut. Mutta pidemmälle lukiessaan papereita, ei uskaltanutkaan käynnistää sitä hoitoa, kun se aiheutti niin mielettömän analyfaktisen shokin mulle.

Nyt sitten tuli toinen hoito, mutta pienimmillä mahdollisilla annoksilla. Mitäpä sitä enää 62 vuotieselle ihmiselle täystehoista hoitoa antamaan jolla syöpä on kytenyt elimistössä tuon 15 vuotta.

No tuosta Luomusta, se on hyvin huonosti markkinoitu - organisoitu. Olen yrittänyt tältä seudulta haalia luomutuottajia esille, mutta nettiinkään he eivät ole tulleet. Vain viljatiloja on löydettävissä tältä alueelta. Kaupassa ei juurikaan luomua näy, ja jos näkyy, vihanneksetkin ovat niin näivettyneitä, kuin kumipallot. Kauppa pilaa tuotteet jo hyllyyn.

"Elintarviketeollisuus syöttää kuluttajille "mahdollisimman halvalla tuotettuja elintarvikkeita" joiden laadunvalvonta on riittämätöntä. Sellainenkin nostaisi hintoja eikä kuluttajat osta laatua vaan katsovat vain hintaa..."

Joo, HYLLYIKÄÄ elintraviketeollisuus tavoittelee. Elintarviketeollisuus suorastaan HUIJAA, PETTÄÄ ja PETKUTTAA. Kun haluat tuoretta, et edes tiedä viljatuotteistakaan, onko tuote miten vanhaa satoa. Sitä ei kerrota missään. Vain parasta ennen. Kuka tietää, paljonko myyntiaikaa pusseihin laitetaan, kun tuote putkahtaa myllyn tuutista ulos?

"Entinen miesystäväni on ollut liha- alalla yli 30- vuosikymmentä. Nykylihasta hän kertoi seuraavaa: "Antibioottien haju nyky- ruhoja paloitellessa on todella kova, sillä "elukat ovat olleet niin usein antibioottikuureilla". (Herää kysymys että onko terveellistä syödä sellaista lihaa joka sisältää jäämiä elukoiden lääkekuureista.)"

Olemme entisiä sianlihan tuottajia. Ennen lopettamista meillä oli n. 800 lihasikaa (-90 luvulla). Olimme lääkkeettömän lihan tuottajia, 2000 luokan tuottajia. Ennen lääkitsemättömän lihan tuotantoon siirtymistä teurastamoilla oli jo linja, että kun possut tulivat kasvatustilalle, niille vedettiin kaikille yhteinen antibiottirehu, eli rehuun sekoitettiin antibiootti. Lääkäri antoin reseptin tehtaalle, ja siellä antibiotti laitettiin rehuun. Siinä saivat jo kaikki pussuliinit ensimmäisen eränsä.

Kun possuja oltiin keräilty kaikenmoisilta valvomattomilta tiloita, niin sairaudet tulivat niiden mukana, ja levisivät kuin kulovalkea. Ja antibiotteja oli pakko antaa useamman kerran kasvatuskautena koko partille.

Sitten kun siirryimme 2000 luokan tuottajiin, meno vaihtui. Possuja tuotiin vain tähän samaan luokkaan hyväksytyiltä tiloilta valvotuilta tiloilta, ja silloin tiedettiin, että heillä oli myös kasvatuksessa kaikki napissa, kohdallaan. Ja mahdollismimman paljon samoilta tiloilta, ja saman karsinan porsaat pyrittiin pitämään yhdeässä, ettei tappelua tulis. Se oli varmin tae pitää possut terveinä, sillä tappelunaarmuista ne saivat elimistöönstä infektioita, jotka sitten puhkesivat paiseiksi myöhemmin, ja edelleen niveltulehduksiksi, jopa verenmyrkytyksiksi asti. Jos yksikin possu laitetaan karsinaan joka ei ole siinä ollut alkujaan, tappelu on niin järkyttävää, että possu on yltä päältä veressä ja saa tulehduksia myöhemmin kasvuaikanaan jos hengissä selviää.

Jos eläin meillä kuitenkin sairastui, se hoidettiin asianmukaisesti yksilöllisesti, ja siitä pidettiin kirjaa, kuka eläin sai, ja mitä lääkettä, ja milloin. Ja lääkityt saivat korvamerkin. Sitten lääkityspöytäkirja piti lähettää aina teurastamolle teuraskuorman mukana.
        Lääkitsemättömät teurastettiin erillään lääkityistä possuista eli ensimmäisenä aamusta desinfioiduissa tiloissa. Mutta kun hintaa olisi tullut 0,50-1 markka (siis markka-aikana) lihakiloa enemmän kuluuttajille, eihän suomalainen kuluttaja sen päälle mitään ymmärtänyt. Kaikki lääkitsemätön liha vietiin Keski-Eurooppaan.

Mutta lukekaa kirja: PETOS LAUTASELLA. Se avaa silmänne, millaista huijaamista, petosta ja väärennystä on elintarviketeollisuuden touhu.

• halvinta olla pitää
        Rajalliset.... kirjoitti:

Etsinpä taas netistä vihannesten luomutuottajia, mutta tässä maakunnassa heitä ei ole ainuttakaan. Ei siis tarjolla, että voisi ostaa. Joku valtaryhmittymä, onko se sitten Prisma, joka asettuu esteeksi? Tänne syrjäkylille ei riitä tuoreita hyvänlaatuisia luomutuotteita. Ne säilytetään kaupassa väärin, ja kun siinä löhöävät hyllyssä väärässä lämpötilassa, ovat kuin kumpalloja.
        Yksi kananmunan tuottaja oli, ja yksi luomukauppa, joka on lopettanut toimintansa. Siinä tarjonta.

Laitoinpa taas kyselyn menemään paikallisen Luomujärjestön sivuilta. Katsotaan, mitä tulee vastaukseksi?

• terveystiede!

Tämä on TÄRKEÄ: Probioottien palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä kolme tärkeintä bakteeria-ei nimittäin onnistu muilla bakteereilla; 1.L-a,2.L-b ja 3.Bif-joista muodostuu meidän kaikkien yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta. Linkistä selviää bakteereiden koko nimet. Sinun tapauksessasi noita pitää syödä 30-50'miljardia bakteeria/vrk vähintään 12'kk.ta!
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Elamaa_yllapitavat_probiootti_bakteerit&homeantibiootti.html

Käyttökelpoisia mhb-tuotteita1.2. ja 3. ei löydy Suomesta kuin nuo listatut:
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html

• Ex-säderölli

Jos lääkärit eivät sinua pysty parantamaan, niin eivät kyllä ketkään muutkaan suurista sanoistaan huolimatta. Jos heidän terapiamuotojaan kokeilet, niin päädy sellaisiin, joista kärsit mahdollisimman vähän rahallisesti, henkisesti ja fyysisesti. Rankalle dieetille ei kannata ryhtyä, jos haluat nauttia elämästäsi kulinaristisia nautintoja unohtamatta. Elä kuin sinulla ei olisi montaakaan vuotta jäljellä, koska se voi hyvinkin olla totta.

• saan aiheuttaa pro-

bioottipulan! Asiakas maksaa kahteen kertaan turhan homogenoinnin seuraukset: Hän joutuu ostamaan nuo bakteeerit purkissa, jotka Valio poisti!

Asiakas maksaa ensin Valiolle noiden bakteereiden poistamisesta ja sitten hän maksaa luontaiskauppiaalle noista bakteereista. Todellista businesmatematiikkaa ja potilas kärsii.
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Blogi.html

• lycka till
        saan aiheuttaa pro- kirjoitti:

bioottipulan! Asiakas maksaa kahteen kertaan turhan homogenoinnin seuraukset: Hän joutuu ostamaan nuo bakteeerit purkissa, jotka Valio poisti!

Asiakas maksaa ensin Valiolle noiden bakteereiden poistamisesta ja sitten hän maksaa luontaiskauppiaalle noista bakteereista. Todellista businesmatematiikkaa ja potilas kärsii.
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Blogi.html

Minusta on aivan käsittämättömän - sanon suoraan - tyhmää, että joku probiootti-VAlionvastustaja-pelle lykkää tuon saman tekstinsä joka jumalalan palstaslle. Liikkuuko aivoissasi mitää? Tässä ketjussa keskustellaan parantumattoman syövän hoidosta ja mahdollisesti siihen vielä löytyvistä hoitokeinoista. Tunge ne probiootit tyhjään päähäsi!

Kun syöpä on todettu levinneeksi, se ei yleensä parane. Kuitenkin lääketiede kehittyy koko ajan, ja hoitoja keksitään. Itse olisin todennnäköisesti vainaa tai ainkin jo huonossa kunnossa, jos olisi sairastunut kymmenen vuotta sitten. Mutta onneksi löytyi lääke, joka toistaiseksi on pitänyt taudin pois.

Kaikissa asioissa tuppaa olemaan niin, että mitä vähemmän tietää, sitä enemmän pitää meteliä asioista.
        Sitä' jo mainittua yksityistä klinikka minäkin ajattelen, siellä on ehkä mahdollista saada kokeellisia hoitoja, joka vielä eivät kuulu tavanomaisen hoitokäytännlön piiriin.

• arvon lasku, vitut.
        lycka till kirjoitti:

Minusta on aivan käsittämättömän - sanon suoraan - tyhmää, että joku probiootti-VAlionvastustaja-pelle lykkää tuon saman tekstinsä joka jumalalan palstaslle. Liikkuuko aivoissasi mitää? Tässä ketjussa keskustellaan parantumattoman syövän hoidosta ja mahdollisesti siihen vielä löytyvistä hoitokeinoista. Tunge ne probiootit tyhjään päähäsi!

Kun syöpä on todettu levinneeksi, se ei yleensä parane. Kuitenkin lääketiede kehittyy koko ajan, ja hoitoja keksitään. Itse olisin todennnäköisesti vainaa tai ainkin jo huonossa kunnossa, jos olisi sairastunut kymmenen vuotta sitten. Mutta onneksi löytyi lääke, joka toistaiseksi on pitänyt taudin pois.

Kaikissa asioissa tuppaa olemaan niin, että mitä vähemmän tietää, sitä enemmän pitää meteliä asioista.
        Sitä' jo mainittua yksityistä klinikka minäkin ajattelen, siellä on ehkä mahdollista saada kokeellisia hoitoja, joka vielä eivät kuulu tavanomaisen hoitokäytännlön piiriin.

tuo jo vähemmästäkin!

Lääketieteen keinot loppui, mutta ei hätää: Terveystiede jatkaa siitä mihin lääketieteen taidot ei riitä!
        Katsopas kun terveystiede pyrkii PARANTAMAAN SAIRAUDET ja siihen tarvitaan bakteereita ja älyä!
        Jos olisit kehityksestä yhtään perillä, niin tietäisit että se lääketieteen taidottomuuden takia PARANTUMATON ASTMAKIN pystytään parantamaan 100%.sti noilla po bakteereilla!
        Luulisi potilaita kiinnostavan!

Tuollainen säälittävä herjaaminen kertoo vain sinun totaalisen tietämättömyyden terveysasioista, joten älä kommentoi asioista mistä et mitään ymmärrä!!

• voi taivas
        lycka till kirjoitti:

Luulosi ei ole tiedon väärtti. Lue miehestä, jonka laajalle levinnyt syöpä parani, "lääketieteen" pestyä jo kätensä: http://www.gawlerblog.com/p/about-ian.html Menen pian kuuntelemaan hänen seminaariaqan taas. Mies on hengissä ja auttaa muitakin paranemaan.

On murhaan verrattava asia sanoa toiselle jotain noin älytöntä, ettei syöpä muka VOI parantua. Joku, jonka usko on heikompi ja on siksi johdateltavissa, menee kiltisti ja kuolee määräyksesi mukaan. Olet syyllinen. Murhaaja. Ota selvää plasebo-vaikutuksesta ja muusta, ennenkuin auot suutasi.

• luomui1ija

omien uskomustesi mukaan, mutta älä tuputa niitä muille. Syö sinä vaan ihraa ja suolaa ja karkkia ja roskaa ja kuole onnellisena. Se, joka haluaa parantua ja elää terveenä, menettää hyvin pian halun syödä roskaa, tulokset nähdessään. Sanoo entinen roskalla mässäilijä. Se, mikä sinusta on "rankka dietti, jolle ei kannata ryhtyä, koska luultavasti kuitenkin pian kuolee", on minulle uuden elämän alku, terveyden lähde ja päivittäinen ilo. En enää tankkaa sapuskaa ruoan himossa, sokeasti, vaan yritän toimia kehoni kanssa yhteistyössä ja tarjota sille ravintoaineita ja välttää myrkkyjä ja lisäaineita.

Ne, jotka uskovat kaiken, mitä syöpäteollisuus heille syöttää, kuolkoot pois, uskomustensa mukaan. Siinähän maailma vähitellen paranee, kun jäljelle jää vain itsenäisesti ajattelevia ihmisiä.

• tehokkaaita ovat

Noilla neuvoillasi olisin ollut jo sorakummun all15 vuotta sitten ja kanervapurkki nokan päällä. Mutta mutta, enpä ole vielä. Toimivat ne nuo ravitsemukselliset aineetkin todella tehokkaasti.

• brobiootit..
        lycka till kirjoitti:

"Liikkuuko aivoissasi mitää? Tässä ketjussa keskustellaan parantumattoman syövän hoidosta ja mahdollisesti siihen vielä löytyvistä hoitokeinoista. Tunge ne probiootit tyhjään päähäsi! "

Niin, ehkä omissa aivoissasi ei vielä liiku tarpeeksi. No kovin vähän on tarttunut vielä sinuunkaan tuo tieto. Borbiootit ovat nimenomaan tämän päivän myös lääketieteellistä hoitoa. Minulle sanottiin jo heti kättelyssä, että maitohappobakteereita tulisi käyttää ja niitä myös käytän runsaasti. Ensimmäisen syöpähoitoni yhteydessä ei ymmärretty lääketieteessä vielä mitään maitohappobakteereiden päälle, ja syöpähoito saikin aikaan jumalattomat hiivaongelmat, aina suolistosta peraukkoon, suuhun, ja nenään, ruuansulatuskanavaan saakka.

Nyt kun tiedän tuon maitohappobakteerien välttämättömyyden, nyt moisen onglelman olen pystynyt välttämään. Vielä se marraskuulla pyrki se hiiva ryöhähtämään, mutta säätöä maitohappobakteerimääriin, niin hiiva on pysynyt poissa.

Sinulle suosittelisin tunkemaan sen pääsi sinne brobioottitietoihin eikä hillua ja ärhennellä tietämättömyyden tyyssijalla muka kaikki tietävää.

• moimaliini
        voi taivas kirjoitti:

Luulosi ei ole tiedon väärtti. Lue miehestä, jonka laajalle levinnyt syöpä parani, "lääketieteen" pestyä jo kätensä: http://www.gawlerblog.com/p/about-ian.html Menen pian kuuntelemaan hänen seminaariaqan taas. Mies on hengissä ja auttaa muitakin paranemaan.

On murhaan verrattava asia sanoa toiselle jotain noin älytöntä, ettei syöpä muka VOI parantua. Joku, jonka usko on heikompi ja on siksi johdateltavissa, menee kiltisti ja kuolee määräyksesi mukaan. Olet syyllinen. Murhaaja. Ota selvää plasebo-vaikutuksesta ja muusta, ennenkuin auot suutasi.

Olisi mukava kuulla, kuinka moni tälle palstalle kirjoittaneista on jättänyt lääketieteelliset hoidot käyttämättä ja hoitanut itsensä terveeksi probiooteilla ja raakaravinnolla. Mitä probioottia suosittelisitte lobulaarisen, multifokaalisen, estrogeeni- ja her2-positiivisen syövän hoidoki. Jos nyt sitten kuitenkin uskon plasebeoon enkä ota tarjottuja hoitoja vastaan. Kuinka kauan paraneminen kestää? Entäpä jos pahalainen on jo ehtinyt levitä luustoon?

• luontolaamailija
        luomui1ija kirjoitti:

omien uskomustesi mukaan, mutta älä tuputa niitä muille. Syö sinä vaan ihraa ja suolaa ja karkkia ja roskaa ja kuole onnellisena. Se, joka haluaa parantua ja elää terveenä, menettää hyvin pian halun syödä roskaa, tulokset nähdessään. Sanoo entinen roskalla mässäilijä. Se, mikä sinusta on "rankka dietti, jolle ei kannata ryhtyä, koska luultavasti kuitenkin pian kuolee", on minulle uuden elämän alku, terveyden lähde ja päivittäinen ilo. En enää tankkaa sapuskaa ruoan himossa, sokeasti, vaan yritän toimia kehoni kanssa yhteistyössä ja tarjota sille ravintoaineita ja välttää myrkkyjä ja lisäaineita.

Ne, jotka uskovat kaiken, mitä syöpäteollisuus heille syöttää, kuolkoot pois, uskomustensa mukaan. Siinähän maailma vähitellen paranee, kun jäljelle jää vain itsenäisesti ajattelevia ihmisiä.

Omat uskomukset ovat rautaa ja muut maat mammonaa. Minä olen pullamössöilijä entä sitten? *nöfnöf* valaatkin menettelee jos ei naapurin peuraa oo enää salasaarrettuna pakkasessa.

• voi taivas
        moimaliini kirjoitti:

Olisi mukava kuulla, kuinka moni tälle palstalle kirjoittaneista on jättänyt lääketieteelliset hoidot käyttämättä ja hoitanut itsensä terveeksi probiooteilla ja raakaravinnolla. Mitä probioottia suosittelisitte lobulaarisen, multifokaalisen, estrogeeni- ja her2-positiivisen syövän hoidoki. Jos nyt sitten kuitenkin uskon plasebeoon enkä ota tarjottuja hoitoja vastaan. Kuinka kauan paraneminen kestää? Entäpä jos pahalainen on jo ehtinyt levitä luustoon?

Ian Gawlerin syöpä OLI levinnyt luustoon, keuhkoihin ja vähän joka puolelle ja sinun jumalallinen lääketieteesi sanoi, kuten sinä: "Kun syöpä on todettu levinneeksi, se ei yleensä parane." Gawler olisi kuollut, jos olisi omaksunut lääketieteen uskomukset. Jos sinua ollenkaan kiinnostaa totuuden etsiminen, lue hänestä lisää. Jos jostain syystä sinulla on tarve jurputtaa, että vain lääketiede nykyisessä myrkkyteollisuuteen perustuvissa hoidoissaan parantaa, jää toki uskoosi. Osoita omalla elämälläsi ja aikanaan kuolemallasi todeksi, mitä he sinulle ennustavatkaan. Älä harrasta meditaatiota, koska se saattaisi parantaa elimistösi kykyä taistella sairauksia vastaan. Älä syö terveellisesti, koska sillähän ei ole mitään merkitystä.

Tee sinä, niin kuin haluat. Anna muiden tehdä toisin. Ei se ole sinulta pois, jos toiset elävät ja kuolevat omine uskomuksineen. Miksi sinulla on tuollainen fanaatikon tarve kulkea massan mukana? Kenen etu se on, paitsi lääketeollisuuden?

Minä kieltäydyin sädehoidoista, solumyrkkyjä en ikinä ottaisi. On vielä liian aikaista kertoa Gersonin terapian tuloksista, etkähän sinä ja muut sinunlaisesi uskoisi, kertoisin mitä tahansa. Kerron kuitenkin aikanaan niille, joiden mieli on avoin.

Plasebo ei ole minun keksintöni. Siitäkin löydät tietoa netistä ja kirjakaupoista.

Suomessa on ihmisiä, jotka ovat parantuneet mm 8cm kokoisesta rintasyövästä, ilman leikkauksia tai myrkkyjä. Yksi heistä on kirjoittanut kokemuksensa ja julkaissut ne - ehkä monikin, en ole varma.

• isauro ewr
        luontolaamailija kirjoitti:

Omat uskomukset ovat rautaa ja muut maat mammonaa. Minä olen pullamössöilijä entä sitten? *nöfnöf* valaatkin menettelee jos ei naapurin peuraa oo enää salasaarrettuna pakkasessa.

Elä ja kuole omien uskomustesi mukaan, mutta älä tuputa niitä muille. Syö sinä vaan ihraa ja suolaa ja karkkia ja roskaa ja kuole onnellisena.

Kysymys sinulle ja muille ihrapäille: Miksi lääketeollisuus kannustaisi ihmisiä syömään terveellisesti? Lääketeollisuus on maailman suurin teollisuuden haara. Se vaurastuu ihmisten sairauksilla. Jos se tietäisi, että luomuruokaa syömällä sairastuu, sehän kannustaisi ihmisiä syömään vain sitä ja karttamaan lihaa, sokeria, suolaa, lisäaineita, jotka pitäisivät heidät terveinä, jolloin he eivät ostelisi kalliita lääkkeitä.

Lääketeollisuus romahtaisi, jos ihmiset lakkaisivat sairastumasta.
        Lääketeollisuus ei ole hyväntekeväisyysjärjestö. Voitot ja vallanhimo ovat sen suurimmat motiivit.

• dfsgfg
        tehokkaaita ovat kirjoitti:

Noilla neuvoillasi olisin ollut jo sorakummun all15 vuotta sitten ja kanervapurkki nokan päällä. Mutta mutta, enpä ole vielä. Toimivat ne nuo ravitsemukselliset aineetkin todella tehokkaasti.

Kenelle vastasit?

• kysy..
        moimaliini kirjoitti:

Kysy ihmeessä lääkäriltäsi. Ne robiootitkiin kuuluvat ihan virallisiin syövänhoitojen tukimuotoihin.

• kitkerää pullamössöä
        luontolaamailija kirjoitti:

ainakin aika kitkeräksi se pullamössö sinut tekee

• hopi hopi
        dfsgfg kirjoitti:

Kenelle vastasit?

voi hyvänen aika, etkö osaa seurata, kuka kellekkin vastaa? Katsoppas tuosta ylhäältä VIESTI ESITYSTAPA, ja klikkaa siitä ensimmäistä ruutua, jossa on portaat, näet, kuka kellekkin on vastanntu. Näkee sen noista muistakin, mutta vaatii vähän logiikkaa, että osaa seurata viivoja

• ? :-0
        brobiootit.. kirjoitti:

"Liikkuuko aivoissasi mitää? Tässä ketjussa keskustellaan parantumattoman syövän hoidosta ja mahdollisesti siihen vielä löytyvistä hoitokeinoista. Tunge ne probiootit tyhjään päähäsi! "

Niin, ehkä omissa aivoissasi ei vielä liiku tarpeeksi. No kovin vähän on tarttunut vielä sinuunkaan tuo tieto. Borbiootit ovat nimenomaan tämän päivän myös lääketieteellistä hoitoa. Minulle sanottiin jo heti kättelyssä, että maitohappobakteereita tulisi käyttää ja niitä myös käytän runsaasti. Ensimmäisen syöpähoitoni yhteydessä ei ymmärretty lääketieteessä vielä mitään maitohappobakteereiden päälle, ja syöpähoito saikin aikaan jumalattomat hiivaongelmat, aina suolistosta peraukkoon, suuhun, ja nenään, ruuansulatuskanavaan saakka.

Nyt kun tiedän tuon maitohappobakteerien välttämättömyyden, nyt moisen onglelman olen pystynyt välttämään. Vielä se marraskuulla pyrki se hiiva ryöhähtämään, mutta säätöä maitohappobakteerimääriin, niin hiiva on pysynyt poissa.

Sinulle suosittelisin tunkemaan sen pääsi sinne brobioottitietoihin eikä hillua ja ärhennellä tietämättömyyden tyyssijalla muka kaikki tietävää.

Mitä ovat bor- ja probiootit? Pro- ja prebiootit tunnen oikeinkin hyvin, mutta nämä ovat aivan uusia tuttavuuksia?

• ed. kysyjä
        hopi hopi kirjoitti:

voi hyvänen aika, etkö osaa seurata, kuka kellekkin vastaa? Katsoppas tuosta ylhäältä VIESTI ESITYSTAPA, ja klikkaa siitä ensimmäistä ruutua, jossa on portaat, näet, kuka kellekkin on vastanntu. Näkee sen noista muistakin, mutta vaatii vähän logiikkaa, että osaa seurata viivoja

Sinulla on aikaa kirjoittaa useita lauseita, ja välttää auttamasta. Sen sijaan, että olisit vastannut sanalla tai parilla, taivastelet ja pilkkaat.

• ajattelu ei vahvinta
        moimaliini kirjoitti:

Toivottavasti KUKAAN ei ole jättänyt lääketieteellisiä hoitojaan käyttämättä VAAN se jolta ne ovat loppu ja jolle ne eivät ole tehonneet, eikä enää hoitoja ole (senenempää kuin toivoakaan) niin sellainen voi kokeilla puhdasta luomuravintoa tai raakaravintoa. Oletko vähän tyhmä?! No ainakin sisälukutaidossa on jotain vikaa tai sitten mielenterveydessä (tai molemmissa) jos joku on käsittänyt kirjoitukset kehoituksiksi kieltäytyä lääketieteen keinoista. Minä en löytänyt Yhtäkään kirjoitusta tästä viestiketjusta joka ehdottaisi sellaista... P.S. Tuntuuko usein että televisiokuuluttaja puhuu juuri sinulle :)))

• kulinaristi....

Aivan ihania uusia kuliranistisia makuja ja mahdollisuuksia on tämä syöväntapporuokavaliio täynnään. Ei muuta kuin maistelemaan ja syömään vaan. Tulee muutakin siinä sivussa, kuin pelkästään kulinaristiset maut.

• tiina...
        voi taivas kirjoitti:

Ian Gawlerin syöpä OLI levinnyt luustoon, keuhkoihin ja vähän joka puolelle ja sinun jumalallinen lääketieteesi sanoi, kuten sinä: "Kun syöpä on todettu levinneeksi, se ei yleensä parane." Gawler olisi kuollut, jos olisi omaksunut lääketieteen uskomukset. Jos sinua ollenkaan kiinnostaa totuuden etsiminen, lue hänestä lisää. Jos jostain syystä sinulla on tarve jurputtaa, että vain lääketiede nykyisessä myrkkyteollisuuteen perustuvissa hoidoissaan parantaa, jää toki uskoosi. Osoita omalla elämälläsi ja aikanaan kuolemallasi todeksi, mitä he sinulle ennustavatkaan. Älä harrasta meditaatiota, koska se saattaisi parantaa elimistösi kykyä taistella sairauksia vastaan. Älä syö terveellisesti, koska sillähän ei ole mitään merkitystä.

Tee sinä, niin kuin haluat. Anna muiden tehdä toisin. Ei se ole sinulta pois, jos toiset elävät ja kuolevat omine uskomuksineen. Miksi sinulla on tuollainen fanaatikon tarve kulkea massan mukana? Kenen etu se on, paitsi lääketeollisuuden?

Minä kieltäydyin sädehoidoista, solumyrkkyjä en ikinä ottaisi. On vielä liian aikaista kertoa Gersonin terapian tuloksista, etkähän sinä ja muut sinunlaisesi uskoisi, kertoisin mitä tahansa. Kerron kuitenkin aikanaan niille, joiden mieli on avoin.

Plasebo ei ole minun keksintöni. Siitäkin löydät tietoa netistä ja kirjakaupoista.

Suomessa on ihmisiä, jotka ovat parantuneet mm 8cm kokoisesta rintasyövästä, ilman leikkauksia tai myrkkyjä. Yksi heistä on kirjoittanut kokemuksensa ja julkaissut ne - ehkä monikin, en ole varma.

Minkäniminen kirja?

• elossa pysytään

Mutta yksi systeemi/keino toimii yhdellä, toinen toisella, kolmas kolmannella. Mitään tyhjentävää vastausta en voi sinulle antaa, mutta jonkinmoista kokemusta asiassa minullakin. Olen pystynyt pitkään pitämän ko. taudin matalalla profiililla, niin ettei sitä ole pystytty edes havaitsemaan.

Kokemusta on minullakin tuosta, ettei lääketieteelliset hoidot tehoa. Mutta elossa olen todella vielä pitkän pitkän ajan kuluttua. Olin 47 vuotias sairastuessani syöpään.

Mikäli haluat keskustella, ja vaihtaa ajatuksia, ja kokemuksia, niin kirjoita minulle: [email protected]

• soodan syöjä

huijatuksi tulemisen? vai harhoissa hallujen? huascaa vaa niil kenel ei aukee, sil avautuu kolmaskin potenssi.

Asiasta toiseen ootteko te nähnyt koskaan UG sarjaa 3. kivi auringosta? Hieno elokuva.

• tyyt.
        soodan syöjä kirjoitti:

huijatuksi tulemisen? vai harhoissa hallujen? huascaa vaa niil kenel ei aukee, sil avautuu kolmaskin potenssi.

Asiasta toiseen ootteko te nähnyt koskaan UG sarjaa 3. kivi auringosta? Hieno elokuva.

ollut yhteydessä yllämainittuun, yksityiseen syöpäklinikkaan??

http://www.docrates.com/

Suosittelen ainakin kokeilemaan..

• sooda sekopäiseksi
        soodan syöjä kirjoitti:

Syö emäksistä ravintoa. Sooda ei ravitse, se tekee tuollaiseksi sekopäiseksi.

• Selvänäkijä/Meedio

Rajaan jyrkästi kaikki uskonnolliset ja taikuuteen viittavat jutut tämän keskustelun ulkopuolelle.

- miksi??
      - no itsehän valintasi teet

• lääketiede ei ainut

Kaikki eivät ole valmiita ottamaan mahdollisuuksia vastaan. Päättävät etukäteen, mikä heitä ei auta, tai voisi kenties auttaa. Minulla on eräs läheinen, ikäiseni henkilö, joka on äärimmäisen vaikeasti sairas. Mutta viimeiseen saakka kielteinen kaikkeen, sanoo jo etukäteen, ettei se auta kuitenkaan, ja niinpä hän on sitten vajonnutkin todella syvään tilaan. Hänellä ei ole syöpää, mutta muuten vaikeasti sairas, en tiedä ketään niin vaikeasti sairasta siitä sairaudesta.

Itselläni on syöpä jo pian 20 vuotta, mutta olen avoin kaikille mahdollisuuksille, ja siksipä tässä vielä kekkuloittenkin, vaikka lääketiede ei pystynyt syöpääni parantamaan. Mutta kun lääketiede ei ole ainut, joka syöpään puree, tai ylipäätään syöpää pystyy hillitsemään.

• Selvänäkijä/Meedio
        lääketiede ei ainut kirjoitti:

Kaikki eivät ole valmiita ottamaan mahdollisuuksia vastaan. Päättävät etukäteen, mikä heitä ei auta, tai voisi kenties auttaa. Minulla on eräs läheinen, ikäiseni henkilö, joka on äärimmäisen vaikeasti sairas. Mutta viimeiseen saakka kielteinen kaikkeen, sanoo jo etukäteen, ettei se auta kuitenkaan, ja niinpä hän on sitten vajonnutkin todella syvään tilaan. Hänellä ei ole syöpää, mutta muuten vaikeasti sairas, en tiedä ketään niin vaikeasti sairasta siitä sairaudesta.

Itselläni on syöpä jo pian 20 vuotta, mutta olen avoin kaikille mahdollisuuksille, ja siksipä tässä vielä kekkuloittenkin, vaikka lääketiede ei pystynyt syöpääni parantamaan. Mutta kun lääketiede ei ole ainut, joka syöpään puree, tai ylipäätään syöpää pystyy hillitsemään.

Aivan niin, osa ei halua ottaa vastaan apua, ellei se tule ns. koululääketieteen puolelta, mutta jos koululääketiede ei voi auttaa, on se pelkkää jääräpäistä tyhmyyttä kitua loppuelämänsä. Aistin todella paljon kielteisyyttä aloittajassa, ja itse hän myös oman osansa valitsee.

• vastarannan kiiski
        Selvänäkijä/Meedio kirjoitti:

Aivan niin, osa ei halua ottaa vastaan apua, ellei se tule ns. koululääketieteen puolelta, mutta jos koululääketiede ei voi auttaa, on se pelkkää jääräpäistä tyhmyyttä kitua loppuelämänsä. Aistin todella paljon kielteisyyttä aloittajassa, ja itse hän myös oman osansa valitsee.

"Mitä probioottia suosittelisitte lobulaarisen, multifokaalisen, estrogeeni- ja her2-positiivisen syövän hoidoksi. Entä silloin, jos se on jo ehtinyt levitä luustoon? Entä, jos on maksaetäpesäkkeitä? "

Odotan edelleen tarkkoja vastauksia kysymykseeni.

Koska on olemassa näin vaikuttavia syöpää parantavia hoitoja, ehdotan, että te niiden löytäjät ja keksijät otatte yhteyttä Suomen Syöpäyhdistykseen. www.cancer.fi -sivustolta löytyy yhteystiedot. Uskon, että siellä tullaan oleman äärettömän kiitollisia, kun he saavat informaatiota näistä käänteentekevistä hoidoista. Luulen, että se on suorin kanava saada nämä hoidot kaikkein onkologian osastojen ja poliklinikoiden käyttöön. Ajatelkaa, mitä valtavia säästöjä saadaan aikaan, kun kaikki aikaisemmat hoitosysteemit saadaan romuttaa: ei enää leikkauksia, ei enää sytostaatteja eikä biologisia täsmähoitoja... Ja kaikki paranevat, halleluja bakteereille ja pro- ja prebiooteille ja kaaleille ja porkkanoille, aamen. Niin, kertokaahan millä keinolla aloitan, jotta vältän leikkauksen, sytostaatit, sädehoidon,biologiset hoidot ym. Ja ilmoittakaa yhteystietonne, niin tiedän, kuka/ketkä ottavat eettisen vastuun hoidostani.

• Mhb
        vastarannan kiiski kirjoitti:

"Mitä probioottia suosittelisitte lobulaarisen, multifokaalisen, estrogeeni- ja her2-positiivisen syövän hoidoksi. Entä silloin, jos se on jo ehtinyt levitä luustoon? Entä, jos on maksaetäpesäkkeitä? "

Koska on olemassa näin vaikuttavia syöpää parantavia hoitoja, ehdotan, että te niiden löytäjät ja keksijät otatte yhteyttä Suomen Syöpäyhdistykseen. www.cancer.fi -sivustolta löytyy yhteystiedot. Uskon, että siellä tullaan oleman äärettömän kiitollisia, kun he saavat informaatiota näistä käänteentekevistä hoidoista. Luulen, että se on suorin kanava saada nämä hoidot kaikkein onkologian osastojen ja poliklinikoiden käyttöön. Ajatelkaa, mitä valtavia säästöjä saadaan aikaan, kun kaikki aikaisemmat hoitosysteemit saadaan romuttaa: ei enää leikkauksia, ei enää sytostaatteja eikä biologisia täsmähoitoja... Ja kaikki paranevat, halleluja bakteereille ja pro- ja prebiooteille ja kaaleille ja porkkanoille, aamen. Niin, kertokaahan millä keinolla aloitan, jotta vältän leikkauksen, sytostaatit, sädehoidon,biologiset hoidot ym. Ja ilmoittakaa yhteystietonne, niin tiedän, kuka/ketkä ottavat eettisen vastuun hoidostani.

Kun syöpä on jo päällä, niin po bprobiootteja voi tarvittaessa ottaa 200miljardiin bakteeriin saakka/vrk-tämän määrän jälkeen on vaara että po bakteereihin uhratut rahat menevät hukkaan vessan pyttyyn. Itse pakteerille et voi olla allerginen, mutta ongelmia VOI TULLA mhb-tuotteen jostain käytetystä apuaineesta!
        Toiston toistoa: Tämä bakteereiden palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä bakteerit:
        1.Lactobacillus asidophilus,
        2.Lactobacillus bulgaricus ja
        3.Bifidobakterium.

• canceristiii
        Mhb kirjoitti:

Kun syöpä on jo päällä, niin po bprobiootteja voi tarvittaessa ottaa 200miljardiin bakteeriin saakka/vrk-tämän määrän jälkeen on vaara että po bakteereihin uhratut rahat menevät hukkaan vessan pyttyyn. Itse pakteerille et voi olla allerginen, mutta ongelmia VOI TULLA mhb-tuotteen jostain käytetystä apuaineesta!
        Toiston toistoa: Tämä bakteereiden palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä bakteerit:
        1.Lactobacillus asidophilus,
        2.Lactobacillus bulgaricus ja
        3.Bifidobakterium.

Ja näilläkö mainitsemani varsin aggressiiviseksi luokiteltu, levinnyt syöpä paranee? Menen siis luontaistuotekauppaan, ostan purkkeja ja sitten voin turvallisin mielin ilmoittaa syöpälääkärille, että minulla on jo lääkeet. Niinkö?

• "aseet" käyttöön!
        canceristiii kirjoitti:

Ja näilläkö mainitsemani varsin aggressiiviseksi luokiteltu, levinnyt syöpä paranee? Menen siis luontaistuotekauppaan, ostan purkkeja ja sitten voin turvallisin mielin ilmoittaa syöpälääkärille, että minulla on jo lääkeet. Niinkö?

Soittaisin mhb-tuote'1 tekstissä olevaan puhelinnumeroon ja kysyisin kuka teilläpäin myy po mhb.ta. Sitten ottaisin po kapseleita vähintään kymmenen-kapselia/vrk(=50'miljardia bakteeria) niin kauan kun tarvii!

Ei sairaustapaksessa (=ennaltaehkäisy) minimissään riittää 5'miljardia bakteeria/vrk.
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html

• Canceristi
        "aseet" käyttöön! kirjoitti:

Soittaisin mhb-tuote'1 tekstissä olevaan puhelinnumeroon ja kysyisin kuka teilläpäin myy po mhb.ta. Sitten ottaisin po kapseleita vähintään kymmenen-kapselia/vrk(=50'miljardia bakteeria) niin kauan kun tarvii!

Ei sairaustapaksessa (=ennaltaehkäisy) minimissään riittää 5'miljardia bakteeria/vrk.

Mutta. Takaatko siis, että syöpä ja etäpesäkkeet tällä paranevat? Ovatko siis maitohappobakteerit tehokkaampia lääkkeita kuin esim. doketakseli tai herceptiini? Perustele vastauksesi.

• Ccanceristi
        "aseet" käyttöön! kirjoitti:

Odottelen edelleen perusteluja maitohappobakteerien ylivoimaisuudesta syövän parantamisessa doketaxeliin, herceptiiniin, ebirubisiiniin ym. syöpälääkkeisiin sel' leikkaus- ja sädehoitoon verrattuna.

• kumma tyyppi
        vastarannan kiiski kirjoitti:

Voi hyvät ihmiset, miten olet kitkerä ja katkera ihminen. Miksi äyskentelet sivullisille, jos et halua kuullla, tietää, ottaa tietoa vastaan?

• ajatuksenvapaus
        Ccanceristi kirjoitti:

Odottelen edelleen perusteluja maitohappobakteerien ylivoimaisuudesta syövän parantamisessa doketaxeliin, herceptiiniin, ebirubisiiniin ym. syöpälääkkeisiin sel' leikkaus- ja sädehoitoon verrattuna.

Lue aloittajan viesti uudestaan. Myrkyt EIVÄT PARANTANEET häntä ja hän kyselee, olisiko kenelläkään muita ideoita. Ja niitä on tarjottu. Kun se lääketiedefundamentalistien jumala, lääketiede, on myrkytellyt parhaansas mukaan ja ilman tulosta, pitäisikö sinun mielestäsi istuutua odottamaan kuolemaa? Anna kunkin etsiä terveyttä haluamallaan tavalla. Myrkyt eivät paranna. Syö sinä myrkkyjä, seurauksin, jotka osaa odottaa. Minä en söisi. Entä sitten? Minua ei rassaa sinun myrkynsyöntisi. Miksi sinut niin hirveästi kalvaa minun terveellsiet elämäntapani? (En ole tuo mikrobimies, mutta olen kyllä niitäkin kokeillut ja parantanut jatkuvan hiivatulehduksen.

• ajatuksenvapaus
        ajatuksenvapaus kirjoitti:

Lue aloittajan viesti uudestaan. Myrkyt EIVÄT PARANTANEET häntä ja hän kyselee, olisiko kenelläkään muita ideoita. Ja niitä on tarjottu. Kun se lääketiedefundamentalistien jumala, lääketiede, on myrkytellyt parhaansas mukaan ja ilman tulosta, pitäisikö sinun mielestäsi istuutua odottamaan kuolemaa? Anna kunkin etsiä terveyttä haluamallaan tavalla. Myrkyt eivät paranna. Syö sinä myrkkyjä, seurauksin, jotka osaa odottaa. Minä en söisi. Entä sitten? Minua ei rassaa sinun myrkynsyöntisi. Miksi sinut niin hirveästi kalvaa minun terveellsiet elämäntapani? (En ole tuo mikrobimies, mutta olen kyllä niitäkin kokeillut ja parantanut jatkuvan hiivatulehduksen.

että jos paranet myrkyilläsi tai et, kuulen mielelläni tuloksesi. Sinulla on mielestäni oikeus kokeilla hoitoja, jotka sinusta parhailta tuntuvat. Minua ei kiinnosta rajoittaa ajatuksen- ja valinnanvapauttasi. Tuloksesi kiinnostavat, olivat ne millaisia tahansa. Voisitko harkita samantapaista suhtautumista niitä kohtaan, jotka ajattelevat toisin kuin sinä? Olisi kaikin puolin parempi ja avoimempi ilmapiiri kuin tällainen jatkuva pilkkaaminen aiheuttaa.

• omaan arvoonsa

että jos paranet myrkyilläsi tai et, kuulen mielelläni tuloksesi. Sinulla on mielestäni oikeus kokeilla hoitoja, jotka sinusta parhailta tuntuvat. Minua ei kiinnosta rajoittaa ajatuksen- ja valinnanvapauttasi. Tuloksesi kiinnostavat, olivat ne millaisia tahansa. Voisitko harkita samantapaista suhtautumista niitä kohtaan, jotka ajattelevat toisin kuin sinä? Olisi kaikin puolin parempi ja avoimempi ilmapiiri kuin tällainen jatkuva pilkkaaminen aiheuttaa.

Ettei vaan tuo jankkaaja ole aloittaja. Jotensakkin aloittaja ei ole aloittamallaan nimimerkillä millään lailla esittänyt kiinnostustaan asioita kohtaan. Viestii minulle, ettei itse asiassa olekkaan kiinnostunut.

Mutta on meitä muitakin, joita sytostaattimyrkyt ja sädehoidot eivät olekaan parantaneet, ja elämä on pyörinyt syövän kanssa vuosikymmenyksen ja toistakin.
        Siksi minua ainakin kiinnostaa, ja mielenkiinnolla luen näitä viestejä. Enemmän saisi tulla. Jotensakkin kun päästäisiin siihen, että jätettäisiin näille jankkaajille vastaamatta. Saisivat jäädä omaan arvoonsa.

• ajatuksenvapaus
        omaan arvoonsa kirjoitti:

Ettei vaan tuo jankkaaja ole aloittaja. Jotensakkin aloittaja ei ole aloittamallaan nimimerkillä millään lailla esittänyt kiinnostustaan asioita kohtaan. Viestii minulle, ettei itse asiassa olekkaan kiinnostunut.

Mutta on meitä muitakin, joita sytostaattimyrkyt ja sädehoidot eivät olekaan parantaneet, ja elämä on pyörinyt syövän kanssa vuosikymmenyksen ja toistakin.
        Siksi minua ainakin kiinnostaa, ja mielenkiinnolla luen näitä viestejä. Enemmän saisi tulla. Jotensakkin kun päästäisiin siihen, että jätettäisiin näille jankkaajille vastaamatta. Saisivat jäädä omaan arvoonsa.

että meitäkin on. Siis ikävä, että meillä on sairauksia, tai on ollut, mutta sairaus voi jollain tavalla olla myönteinen asia, jos se avartaa katselemaan asioita monelta kannalta. Minä en ollut ollenkaan kiinnostunut terveydestä, ennenkuin itse sain syövän. Tungin vatsaani mitä roskaa milloinkin oli käsillä ja rehkin ja stressasin. Ja tietysti sain syövän. Nyt yritän tasapainottaa elämääni niin hyvin kuin osaan. Olo on hyvä. Pitkäaikaiset tulokset tietää vasta pitkän ajan päästä.

Tämä s24 voisi olla hieno foorumi laajan lukijakuntansa vuoksi, jos vain muistaisimme kunnioittaa toinen toisiamme ja olla myönteisiä. Eri mieltäkin voi olla myönteiseen sävyyn ja ystävällisesti. Ehkä jossain muualla voisi perustaa keskusteluryhmän, jonne ei voisi kirjoitella nimettömänä? Voisi olla parempi lähtökohta.

Ehkä aloittaja ei asu tällä palstalla (niinkuin minä, yksinäinen) vaan vierailee silloin tällöin. Tai ehkä hän lukee ja phtii, muttei jaksa vastailla.

• Jääkön yksin
        kumma tyyppi kirjoitti:

Voi hyvät ihmiset, miten olet kitkerä ja katkera ihminen. Miksi äyskentelet sivullisille, jos et halua kuullla, tietää, ottaa tietoa vastaan?

Jätetään aloittaja yksin, kun ei apu kelpaa.

• kohokas,

hiivatulehdus HIUKAN eri asia kuin syöpä

• canCeristi
        omaan arvoonsa kirjoitti:

Niinpä. Ilman näitä myrkyiksi kutsumiasi lääkkeitä olisit jo kuollut, aikoja sitten. Olisiko niin ollut parempi? Tottahan me kaikki tiedämme, että ei kaikkia syöpiä voi millään parantaa, mutta levinnyttäkin syöpää voidaan hoitaa. Ja syövästä riippuen viiden vuoden eloonjäämisprosentit vaihtelevat muutamasta prosentista lähelle sataa.
        Mutta se on vissi, että ilman nykyaikasta syövän lääketieteellistä hoitoa tilanne olisi aivan erilainen.

• en vakuuttunut
        canCeristi kirjoitti:

Niinpä. Ilman näitä myrkyiksi kutsumiasi lääkkeitä olisit jo kuollut, aikoja sitten. Olisiko niin ollut parempi? Tottahan me kaikki tiedämme, että ei kaikkia syöpiä voi millään parantaa, mutta levinnyttäkin syöpää voidaan hoitaa. Ja syövästä riippuen viiden vuoden eloonjäämisprosentit vaihtelevat muutamasta prosentista lähelle sataa.
        Mutta se on vissi, että ilman nykyaikasta syövän lääketieteellistä hoitoa tilanne olisi aivan erilainen.

Ilman nykyaikaista lääkemafiaa ihmisillä olisi vaihtoehtoja enemmän, valita "myrkkyjen" tai turvallisempien hoitojen väliltä. Mutta tämä mafian voima on vienyt siihen, että sairauden täytyy tuottaa lääkefrimoille tuloa. Jos ei tuota, se on kylmän raasti likvitoitava pois ihmisten tietoisuudesta ja käytöstä.

Niin, kuollut ja kuollut, entäs jos ei olisikaan kuollut. Monet ovat parantuneet sen jälkeen kun lääkeemyrkkyjen jälkeen todetaan, ettei voida tehdä mitään, ja lähetetään potilas kuolemaan. Mutta potilas onkin hakenut vaihtoehtoisia hoitoja, ja onnistunut saamana, eikä kuolelkaan, vaan elää kymmeniä vuosia vielä toivottoman tilaan diagnosoinnin jälkeen.

Niin että en ole lainkaan vakuuttunut, että sytostaattimyrkytön hoito olisi kuolemaksi.

• liittyy syöpään
        kohokas, kirjoitti:

hiivatulehdus HIUKAN eri asia kuin syöpä

Hiivainfektio liittyi minulla ainakin kiinteästi syöpään, se sanottiin jo syöpäklinikalla, ja aivan oikein, se ryöhääntyi vielä sypähoitojen aikana hirvittäviin mittoihinsa. Sama oli uusintahoidon alkaessa, heti paukahti hiivainfektio hirvittävän rajuna

• sesamavaan
        liittyy syöpään kirjoitti:

Hiivainfektio liittyi minulla ainakin kiinteästi syöpään, se sanottiin jo syöpäklinikalla, ja aivan oikein, se ryöhääntyi vielä sypähoitojen aikana hirvittäviin mittoihinsa. Sama oli uusintahoidon alkaessa, heti paukahti hiivainfektio hirvittävän rajuna

Kyllä kyllä, kuuluu asiaan hoitojen aikana. Siltikin se on vain hiiva. Kokemusta on siitäkin.

• liittyy syöpään
        sesamavaan kirjoitti:

Kyllä kyllä, kuuluu asiaan hoitojen aikana. Siltikin se on vain hiiva. Kokemusta on siitäkin.

Mutta paskamainen ja tuskallinen on.

• outoa on
        Jääkön yksin kirjoitti:

Jätetään aloittaja yksin, kun ei apu kelpaa.

Niin tiedä häntä, onko jankuttaja aloittaja. Mutta outoa silti, ettei aloittaja millään lailla osallistu vastausten vastaanottoon, edes kiitä.

• ajatuksenvapaus
        canCeristi kirjoitti:

vääriä olettamuksia ja ennakkoluuloja.

Älä kuvittele, että ikinä antaisin kaataa elimistööni myrkkyjä, joita "hoito"henkilökunta suojelee pääsemästä iholleen, koska ne ovat niin myrkyllisiä. En ole niitä edes harkinnut, koskaan.

"Tottahan me kaikki tiedämme"...
        Tuo on tyypillinen aivopesuyritys. Sano rehellisesti ihan vain, että sinä uskot sitä tai sinä uskot tätä. Sinun uskomuksesi eivät muutu "tosiasioiksi", jotka "kaikki me tiedämme". Täsmällisyyttä peliin, kiitos.

Ilman myrkkyjä ruoassa ja ympäristössämme, ja syömällä luomukasviksia, jotka on kasvatettu maaperässä, joka ei ole köyhtynyt mineraaleista, emme sairastuisi syöpiin. Vielä muutama vuosikymmen sitten syöpä oli hyvin harvinainen tauti. Minun ikäluokastani ennusteiden mukaan enemmän kuin puolet saa syövän. Kuolleisuus ei ole, uskomuksistasi huolimatta, pienentynyt. Että sellaista edistystä syöpäteollisuudessa.

• kaksi asiantuntijaa.

Älä kuvittele, että ikinä antaisin kaataa elimistööni myrkkyjä, joita "hoito"henkilökunta suojelee pääsemästä iholleen, koska ne ovat niin myrkyllisiä. En ole niitä edes harkinnut, koskaan.

Tuo on tyypillinen aivopesuyritys. Sano rehellisesti ihan vain, että sinä uskot sitä tai sinä uskot tätä. Sinun uskomuksesi eivät muutu "tosiasioiksi", jotka "kaikki me tiedämme". Täsmällisyyttä peliin, kiitos.

Ilman myrkkyjä ruoassa ja ympäristössämme, ja syömällä luomukasviksia, jotka on kasvatettu maaperässä, joka ei ole köyhtynyt mineraaleista, emme sairastuisi syöpiin. Vielä muutama vuosikymmen sitten syöpä oli hyvin harvinainen tauti. Minun ikäluokastani ennusteiden mukaan enemmän kuin puolet saa syövän. Kuolleisuus ei ole, uskomuksistasi huolimatta, pienentynyt. Että sellaista edistystä syöpäteollisuudessa.

Viimeaikaisten tietojen mukaan nyt mennään jo joka kolmannessa. Eli joka kolmas ihminen sairastuu jossain elämänsä vaiheessa syöpään. Vauhti on hirvittävää. Kun minä sairastuin puolentoistakymmentä vuotta sitten, silloin joka neljäs sairastui jossain elämänsä vaiheessa syöpään.

Pari vuotta sitten tuli televisiosta saman viikon aikana lisäaineista. Kaksi ammatillisesti saman arvoista asiantuntijaa. Toinen vakuutti silmää räpäyttämättä, että lisäaineista ja elintarvikkeisiin lisätyistä säilöntäaineista ei ole ihmiselle mitään vaaraa, että ne ovat niin tutkittuja tuotteita. Ja että nehän esiintyvät luonnossa sellaieenaan, että ovat luonnonollisia aineita.

Ja sitten toinen saman ammatillisesti saman arvoinen asiantuntija vakuutteli, että elintarvikkeisiin käytettyjä lisäaineita ja säilöntäaineita ei ole tutkittu, mitä ne yhtäaikaa elimistöön jotuessaan vaikuttavat ja miten ne käyttäytyvät. Joitain aineita on tutkittu tarkkaankin, mutta ei pitkällä aikavälillä, miten ne kertyvät elimsitöön, ja miten ihmiselimistö kestää niiden kertymisen kehoon. Ja joitain toisia aineita ei ole tutkittu juuri lainkaan.

Minä uskon ainakin tähän jälkimmäiseen asiantuntijaan. Hän antoi rehellisen vaikutelman, ja eipä tuota paljoa tarvitse omallakaan logiikalla ajatella, kun ymmärtää asian.

• ajatuksenvapaus
        kaksi asiantuntijaa. kirjoitti:

Viimeaikaisten tietojen mukaan nyt mennään jo joka kolmannessa. Eli joka kolmas ihminen sairastuu jossain elämänsä vaiheessa syöpään. Vauhti on hirvittävää. Kun minä sairastuin puolentoistakymmentä vuotta sitten, silloin joka neljäs sairastui jossain elämänsä vaiheessa syöpään.

Pari vuotta sitten tuli televisiosta saman viikon aikana lisäaineista. Kaksi ammatillisesti saman arvoista asiantuntijaa. Toinen vakuutti silmää räpäyttämättä, että lisäaineista ja elintarvikkeisiin lisätyistä säilöntäaineista ei ole ihmiselle mitään vaaraa, että ne ovat niin tutkittuja tuotteita. Ja että nehän esiintyvät luonnossa sellaieenaan, että ovat luonnonollisia aineita.

Ja sitten toinen saman ammatillisesti saman arvoinen asiantuntija vakuutteli, että elintarvikkeisiin käytettyjä lisäaineita ja säilöntäaineita ei ole tutkittu, mitä ne yhtäaikaa elimistöön jotuessaan vaikuttavat ja miten ne käyttäytyvät. Joitain aineita on tutkittu tarkkaankin, mutta ei pitkällä aikavälillä, miten ne kertyvät elimsitöön, ja miten ihmiselimistö kestää niiden kertymisen kehoon. Ja joitain toisia aineita ei ole tutkittu juuri lainkaan.

Minä uskon ainakin tähän jälkimmäiseen asiantuntijaan. Hän antoi rehellisen vaikutelman, ja eipä tuota paljoa tarvitse omallakaan logiikalla ajatella, kun ymmärtää asian.

Niin. Jotkut asiantuntijat eivät pure kättä, joka niitä ruokkii. Tässä filmissä on myös ns. asiantuntijoita, joiden mukaan mm ruoan vaikutusta syöpiin ei ole tutkittu ja Gerson on puoskari: http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#docid=-7357629140536485998

Luihumman näköisiä tyyppejä saa hakea. Hieno filmi, ja ilmaiseksi netissä, koska sen tekijä haluaa mahdollisimman monen näkevän sen.

• avaa sokeat silmäsi
        canCeristi kirjoitti:

Niin, olet aivan oikeassa, että levinnyttä syöpääkin voidaan hoitaa, mutta tuo sokeasti ihannoimasi uskomasi sytostaatti-sädehoitomenttaliteetti ei ole ainut mahdollisuus hoitaa. On paljon turvallisempiakin muotoja.
        Miten niin olisit kuolut? Olisitko todella halunnut kuolla? Et siis haluakkaan kuulla mistään muusta vaihtoehdosta?

Sädehoito ja sytostaatit aiheuttavat pitkällä aikavälillä jumalattomasti vaurioita ja vahinkoa elimistöön. Sädetys aiheutti sädealueelle valtavia kuroumia, siis iho ja kudokset eivät ole likikään normaalia solukkoa. Vahingoitti hermoratoja, aiheutti sädetysalueille ateroskleroosia. Ihmettelinkin, miten mulla kaulasuonessa ja rintavaltimossa voi olla ateroskleroosia. Kysyin sitä sydänlääkäriltä, että milloin se suoni poksahtaa?

Nyt sain kuulla, että se on ihan tyypillistä sädetetyillä potilailla, joka muodostuu hitaasti vuosien ja vuosikymmenien saatossa. Sädetyksen aiheuttamat hermovauriot ovat saaneet aikaan mielettömät hermokivut.

Ihmettelin, miten alkoi tulla sydänvaurioita niin paljon, niin kuulin juuri sairaalalla, että säde - sytostaatit aiheuttavat myös sydänvaurioita.
        Verisuonet ovat vaikeasti kovettuneet, niin että verikokeen saaminen on hirvittävän vaikeaa. Labrassa aina sanoivatkin, että nämä sytostaattisuonet ovat vaikea onglema.
        Ennen sytostaatia tökkäsi suoneen kuin suoneen, aina lensi kaarena veri. Mutta kun sytostaattia sain, siitä lähtien on joka labrassa suuri työ, että saavat verta. Kiitos siitä sytostaatti-myrkyn.

Mulle joudutaankin laittamaan varalle useita kanyyleitä, jos joudun sairaalaan tai leikkaukseen, niin leikkaussalia varten laittavat useamman kanyylin, sillä jos hätä tulee, voi mennä puolikin tuntia, ettei mihinkään suoneen saada tiputusta menemään.

Kiitos siitä lääkemafialle, joka on saanut aikaan sen, ettei meille ole ollut tarjolla muita vaihtoehtoja. Silloin varsinkaan, kun sairastuin, ei ollut tietoa, en kertakaikkiaan siinä tilanteessa edes tiennyt, mistä tietoa hankkia. Silloin ei ollut vielä edes internettiäkään.

Kyllä näistä vaihtoehdosita pitäisi olla tieto siellä syöpäklinikalla, että asiakkaalla on mahdollisuus harkita, mitä hoitoa valitsee. Eikö niin? Nyt on vain yksipuolinen lääkemafia, joka sanelee, että mahdollisimman kalliit lääkkeet menevät suoneen.

Sädehoito vaurioitti vakavasti keuhkoja, sai aikaan keuhkokudoksen palamisen = sädepneumonia (sädekeuhkokuume) ja oli se tuskallinen, kun keuhkokudos oli palanut. Palanut keuhkokudos arpeutui, ja aiheutti keuhkoihin fibroottisen kudostuman (fibroottinen kudos ei hengitä). Heikentää hengityskapasityeettiä ja aiheuttaa yskänärsytystä, jota saa koko ajan yskiä, kuin olisi tupakkayskä, vaikka en elämän päivänä ole tupakan tupakkaa suuhuni laittanut.

Henki - ja ruokatorvi paloivat, ja kesti vuosikausia, ettei pystynyt puhumaan kun hyvin rajallisesti, kun ääni sortui.

Kilpirauhanen paloi eikä palautunut ennalleen. Se jäi pysyvästi vaurioituneeksi ja sitä täytyy myös lopun elämää lääkitä. Mutta sehän se lääkemafian tarkoituskin on, saattaa ihminen siiihen kuntoon että se tarvitsee koko ajan jotain lääkitystä. Lypsäviä lehmiähän lääkemafia tarvitsee. Ei parantuneita ihmisiä.

Nyt olen vihainen, että nuo myrkyt ovat tuhonneet koko elimsitöni, että minulta on ESTETTY saamasta tietoa, että on muitakin syöpähoitoja olemassa jotka eivät tuhoa elimistöä.

• ajatuksenvapaus
        avaa sokeat silmäsi kirjoitti:

Niin, olet aivan oikeassa, että levinnyttä syöpääkin voidaan hoitaa, mutta tuo sokeasti ihannoimasi uskomasi sytostaatti-sädehoitomenttaliteetti ei ole ainut mahdollisuus hoitaa. On paljon turvallisempiakin muotoja.
        Miten niin olisit kuolut? Olisitko todella halunnut kuolla? Et siis haluakkaan kuulla mistään muusta vaihtoehdosta?

Sädehoito ja sytostaatit aiheuttavat pitkällä aikavälillä jumalattomasti vaurioita ja vahinkoa elimistöön. Sädetys aiheutti sädealueelle valtavia kuroumia, siis iho ja kudokset eivät ole likikään normaalia solukkoa. Vahingoitti hermoratoja, aiheutti sädetysalueille ateroskleroosia. Ihmettelinkin, miten mulla kaulasuonessa ja rintavaltimossa voi olla ateroskleroosia. Kysyin sitä sydänlääkäriltä, että milloin se suoni poksahtaa?

Nyt sain kuulla, että se on ihan tyypillistä sädetetyillä potilailla, joka muodostuu hitaasti vuosien ja vuosikymmenien saatossa. Sädetyksen aiheuttamat hermovauriot ovat saaneet aikaan mielettömät hermokivut.

Ihmettelin, miten alkoi tulla sydänvaurioita niin paljon, niin kuulin juuri sairaalalla, että säde - sytostaatit aiheuttavat myös sydänvaurioita.
        Verisuonet ovat vaikeasti kovettuneet, niin että verikokeen saaminen on hirvittävän vaikeaa. Labrassa aina sanoivatkin, että nämä sytostaattisuonet ovat vaikea onglema.
        Ennen sytostaatia tökkäsi suoneen kuin suoneen, aina lensi kaarena veri. Mutta kun sytostaattia sain, siitä lähtien on joka labrassa suuri työ, että saavat verta. Kiitos siitä sytostaatti-myrkyn.

Mulle joudutaankin laittamaan varalle useita kanyyleitä, jos joudun sairaalaan tai leikkaukseen, niin leikkaussalia varten laittavat useamman kanyylin, sillä jos hätä tulee, voi mennä puolikin tuntia, ettei mihinkään suoneen saada tiputusta menemään.

Kiitos siitä lääkemafialle, joka on saanut aikaan sen, ettei meille ole ollut tarjolla muita vaihtoehtoja. Silloin varsinkaan, kun sairastuin, ei ollut tietoa, en kertakaikkiaan siinä tilanteessa edes tiennyt, mistä tietoa hankkia. Silloin ei ollut vielä edes internettiäkään.

Kyllä näistä vaihtoehdosita pitäisi olla tieto siellä syöpäklinikalla, että asiakkaalla on mahdollisuus harkita, mitä hoitoa valitsee. Eikö niin? Nyt on vain yksipuolinen lääkemafia, joka sanelee, että mahdollisimman kalliit lääkkeet menevät suoneen.

Sädehoito vaurioitti vakavasti keuhkoja, sai aikaan keuhkokudoksen palamisen = sädepneumonia (sädekeuhkokuume) ja oli se tuskallinen, kun keuhkokudos oli palanut. Palanut keuhkokudos arpeutui, ja aiheutti keuhkoihin fibroottisen kudostuman (fibroottinen kudos ei hengitä). Heikentää hengityskapasityeettiä ja aiheuttaa yskänärsytystä, jota saa koko ajan yskiä, kuin olisi tupakkayskä, vaikka en elämän päivänä ole tupakan tupakkaa suuhuni laittanut.

Henki - ja ruokatorvi paloivat, ja kesti vuosikausia, ettei pystynyt puhumaan kun hyvin rajallisesti, kun ääni sortui.

Kilpirauhanen paloi eikä palautunut ennalleen. Se jäi pysyvästi vaurioituneeksi ja sitä täytyy myös lopun elämää lääkitä. Mutta sehän se lääkemafian tarkoituskin on, saattaa ihminen siiihen kuntoon että se tarvitsee koko ajan jotain lääkitystä. Lypsäviä lehmiähän lääkemafia tarvitsee. Ei parantuneita ihmisiä.

Nyt olen vihainen, että nuo myrkyt ovat tuhonneet koko elimsitöni, että minulta on ESTETTY saamasta tietoa, että on muitakin syöpähoitoja olemassa jotka eivät tuhoa elimistöä.

Anteeksi, en halua laskea leikkiä, ymmärrän, miten raivostuttava tilanteesi on (tai luulen ymmärtäväni, selität hyvin, vaikka itsellä on lievemmät kokemukset - tietysti toisen kokemusta ei koskaan voi täysin ymmärtää). Tosiaan, jos tarvitset nyt paljon lääkkeitä, syöpäteollisuus hieroo ahneita käsiään. Tällaistahan ne tarvitsevat.

Minutkin patistettiin leikkaukseen muutaman päivän sisällä diagnoosista. Olin aivan shokissa, en tiennyt syövistä mitään. Mitään vaihtoehtoja ei tarjottu. Eivät onkologit yleensä edes tiedä vaihtoehdoista. Heidät on aivopesty ihan samalla tavalla kuin meidät potilaatkin. Sitten, kun jätin sädehoidot parin kerran jälkeen, heti soiteltiin perään ja patistettiin hakemaan "toinen lausunto" (saman sairaalan lääkäriltä). Keskustelu ja nevottelut olisi mielestäni pitänyt tehdä ennen hoitojen aloittamista. Vasta lähtöni oli keskustelun arvoinen tapahtuma.

En jatkanut sädehoitoja. Olin avannut silmäni lopultakin. Aloin etsiä sairastumiseni mahdollisia syitä ja niiden kautta todellista paranemista, ei vain oireiden peittelyä. Minusta on uskomatonta, että kukaan voisi todella uskoa, ettei ruoka sairastuta meitä. Olen tyyppiesimerkki. Söin todella yksipuolista ja ravinteetonta ruokaa monta vuotta. Eläinlääkäri kysyy ensimmäisenä sairaan eläimen omistajalta, mitä he ovat lemmikilleen syöttäneet. Ihmisen tohtori nauraa pilkallisesti, jos potilas uskaltaa arvella, että ehkä ruoassa oli syy heidän sairastumiseensa.

• avaa sokeat silmäsi

Anteeksi, en halua laskea leikkiä, ymmärrän, miten raivostuttava tilanteesi on (tai luulen ymmärtäväni, selität hyvin, vaikka itsellä on lievemmät kokemukset - tietysti toisen kokemusta ei koskaan voi täysin ymmärtää). Tosiaan, jos tarvitset nyt paljon lääkkeitä, syöpäteollisuus hieroo ahneita käsiään. Tällaistahan ne tarvitsevat.

Minutkin patistettiin leikkaukseen muutaman päivän sisällä diagnoosista. Olin aivan shokissa, en tiennyt syövistä mitään. Mitään vaihtoehtoja ei tarjottu. Eivät onkologit yleensä edes tiedä vaihtoehdoista. Heidät on aivopesty ihan samalla tavalla kuin meidät potilaatkin. Sitten, kun jätin sädehoidot parin kerran jälkeen, heti soiteltiin perään ja patistettiin hakemaan "toinen lausunto" (saman sairaalan lääkäriltä). Keskustelu ja nevottelut olisi mielestäni pitänyt tehdä ennen hoitojen aloittamista. Vasta lähtöni oli keskustelun arvoinen tapahtuma.

En jatkanut sädehoitoja. Olin avannut silmäni lopultakin. Aloin etsiä sairastumiseni mahdollisia syitä ja niiden kautta todellista paranemista, ei vain oireiden peittelyä. Minusta on uskomatonta, että kukaan voisi todella uskoa, ettei ruoka sairastuta meitä. Olen tyyppiesimerkki. Söin todella yksipuolista ja ravinteetonta ruokaa monta vuotta. Eläinlääkäri kysyy ensimmäisenä sairaan eläimen omistajalta, mitä he ovat lemmikilleen syöttäneet. Ihmisen tohtori nauraa pilkallisesti, jos potilas uskaltaa arvella, että ehkä ruoassa oli syy heidän sairastumiseensa.

Silloin ekakertaa sairastuessani ei ollut edes internettiä, mistä tietoa olisi etsinyt. Syöpä oli levinnyt ja minulla oli kovat vaivat. Kyllä mielessä koko ajan kävi, että nyt kun olisi paikka, mistä saisi vaihtoehtoista tietoa, vaan en tiennyt siihen aikaan ainuttakaan kontaktia, joten otin vastaan lääketieteellisen hoidon. Se kyllä sanottiinkin heti alussa, että tautityyppini vuoksi hoidot ovat kovat, ja tilani menee hyvin alas, voin notkua elämän ja kuoleman rajamailla.

No sitten hoitojen jälkeen, kun en meinannut selvitä en millään elämään, yksi yliopistollisen keskussairaalan syöpälääkäreistä neuvoi erään lravintotuotteen, jolla on vahva syöpää vastustava ominaisuus. Sitä oli siihen aikaan äärimmäisen vaikeaa saada, ja kesti kuukauden, ennenkuin tilaus oli perillä. Ameriikasta piti tilata kuten nyt tuota kuten nytkin tuota Essiac:sta.

Ravinnosta tiesin ennestäänkin jo joten sen toteuttaminen ei ollut minulle mikään kynnys eikä uuden oppiminen. Oli vain olosuhteiden uudelleen järjestämistä, että saattoi jotenkin toteuttaa sitä.
        Mutta niissä elämänolosuhteissa sillä hetkellä sen ravinnon noudattaminen oli hyvin vaikeaa, joten usein oli jäänyt eväslinjalle. Kun oli suurimman osan päivistä maantien päällä auton ratissa, ja ruokapaikkoja ei ole juurikaan elävän ravinnon ruoalla siunattuja, kuin suuremmissa kaupegeissa.

Juu, todella, syöpähoitovauriot ovat lääketieteelle tervetullutta sairautta, mutta mutta, ei se pääse kovinkaan paljon riemuitsemaan. Esim. vaikka vaurioihin kuuluu kovat hermokivut, olen löytänyt niiden hallitsemiseksi täysin lääkkeettömät keinot. Se on täsmäruokavalio magneettiterapia, kivut ovat nyt täysin poissa vaikka lääkärit usein ihmettelevät, saanko edes öisin nukuttua. Mutta kun tällä hoidolla minulla ei ole minkäänlaisia lepokipuja ja sitä lääkäreiden on lähes sula mahdottomuus käsittää. Ja siitähän lääkemafia ei hyvää henkäse ja sitten vielä tälläinen hölppäsuu, joka käänteessä kertoo, että kovatkin kivut voi olla selätettävissä, mutta pitää olla valmis tekemään jopa radikaalejakin muutoksia elämäntavoissaan.

Ja eikä ne keinot ole löytyneet kertamuutoksella. On joutunut monen moneen otteeseen kokeilemaan erilaisia muutoksia, ennenkuin itselle sopivat konstit ovat löytyneet.
        Mutta nyt, ei mua ihan niin surutta silmään sahata. Tosin sytostaatin joduin ottamaan, koska tilani oli niin "sippis" etten jaksanut edes puhua, en syödä, en juoda. Hengitin vain koneen avustuksella. En jaksanut edes ruokaa lautaselle itse ammentaa, niin siinä vaiheessa ravinnolla hoitaminen on sula mahdottomuus.

Sitä tilaa vaan lääkäritkin luulivat sydämen vajaatoiminnaksi, ja sitten ryöpsähtääkin silmille syöpätieto, että syöpä on levinnyt vaikeasti hoidettavaan pisteeseen. Se riiviö pääsi sillä aikaan aktivoitumaan, kun ei ollut mahdollisuutta käyttää tuota voimakkaasti syöpää vastustavaa ravintotuotetta. Siinä tuli liian pitkä tauko.
        Mutta toivoa se ei ole vienyt. Nyt kun jo jaksan kävellä sisällä, niin ituja on tuolla purkeissa kasvamassa (seesamin siemeniä, auringonkukan siemeniä, mungpapuja, alfa alfaa, sinimailasta, vesikrassia, tattaria jne.) ja vihannesmehua linkoilen. Hapankaalia vetelen nassuun. Joo, äsekn söin hapankaali-kikhernesoppaa. Tiettyjä papuja ei voi raakana syödä.

Lääkemafia ei yhtään tykkää minusta kun minä etsin muita vaikuttavia hoito- ja parannuskeinoja. Ne ampuis mut kuin naakan narulta jos uskaltasvat ja saisvat

• ajatuksenvapaus

Silloin ekakertaa sairastuessani ei ollut edes internettiä, mistä tietoa olisi etsinyt. Syöpä oli levinnyt ja minulla oli kovat vaivat. Kyllä mielessä koko ajan kävi, että nyt kun olisi paikka, mistä saisi vaihtoehtoista tietoa, vaan en tiennyt siihen aikaan ainuttakaan kontaktia, joten otin vastaan lääketieteellisen hoidon. Se kyllä sanottiinkin heti alussa, että tautityyppini vuoksi hoidot ovat kovat, ja tilani menee hyvin alas, voin notkua elämän ja kuoleman rajamailla.

No sitten hoitojen jälkeen, kun en meinannut selvitä en millään elämään, yksi yliopistollisen keskussairaalan syöpälääkäreistä neuvoi erään lravintotuotteen, jolla on vahva syöpää vastustava ominaisuus. Sitä oli siihen aikaan äärimmäisen vaikeaa saada, ja kesti kuukauden, ennenkuin tilaus oli perillä. Ameriikasta piti tilata kuten nyt tuota kuten nytkin tuota Essiac:sta.

Ravinnosta tiesin ennestäänkin jo joten sen toteuttaminen ei ollut minulle mikään kynnys eikä uuden oppiminen. Oli vain olosuhteiden uudelleen järjestämistä, että saattoi jotenkin toteuttaa sitä.
        Mutta niissä elämänolosuhteissa sillä hetkellä sen ravinnon noudattaminen oli hyvin vaikeaa, joten usein oli jäänyt eväslinjalle. Kun oli suurimman osan päivistä maantien päällä auton ratissa, ja ruokapaikkoja ei ole juurikaan elävän ravinnon ruoalla siunattuja, kuin suuremmissa kaupegeissa.

Juu, todella, syöpähoitovauriot ovat lääketieteelle tervetullutta sairautta, mutta mutta, ei se pääse kovinkaan paljon riemuitsemaan. Esim. vaikka vaurioihin kuuluu kovat hermokivut, olen löytänyt niiden hallitsemiseksi täysin lääkkeettömät keinot. Se on täsmäruokavalio magneettiterapia, kivut ovat nyt täysin poissa vaikka lääkärit usein ihmettelevät, saanko edes öisin nukuttua. Mutta kun tällä hoidolla minulla ei ole minkäänlaisia lepokipuja ja sitä lääkäreiden on lähes sula mahdottomuus käsittää. Ja siitähän lääkemafia ei hyvää henkäse ja sitten vielä tälläinen hölppäsuu, joka käänteessä kertoo, että kovatkin kivut voi olla selätettävissä, mutta pitää olla valmis tekemään jopa radikaalejakin muutoksia elämäntavoissaan.

Ja eikä ne keinot ole löytyneet kertamuutoksella. On joutunut monen moneen otteeseen kokeilemaan erilaisia muutoksia, ennenkuin itselle sopivat konstit ovat löytyneet.
        Mutta nyt, ei mua ihan niin surutta silmään sahata. Tosin sytostaatin joduin ottamaan, koska tilani oli niin "sippis" etten jaksanut edes puhua, en syödä, en juoda. Hengitin vain koneen avustuksella. En jaksanut edes ruokaa lautaselle itse ammentaa, niin siinä vaiheessa ravinnolla hoitaminen on sula mahdottomuus.

Sitä tilaa vaan lääkäritkin luulivat sydämen vajaatoiminnaksi, ja sitten ryöpsähtääkin silmille syöpätieto, että syöpä on levinnyt vaikeasti hoidettavaan pisteeseen. Se riiviö pääsi sillä aikaan aktivoitumaan, kun ei ollut mahdollisuutta käyttää tuota voimakkaasti syöpää vastustavaa ravintotuotetta. Siinä tuli liian pitkä tauko.
        Mutta toivoa se ei ole vienyt. Nyt kun jo jaksan kävellä sisällä, niin ituja on tuolla purkeissa kasvamassa (seesamin siemeniä, auringonkukan siemeniä, mungpapuja, alfa alfaa, sinimailasta, vesikrassia, tattaria jne.) ja vihannesmehua linkoilen. Hapankaalia vetelen nassuun. Joo, äsekn söin hapankaali-kikhernesoppaa. Tiettyjä papuja ei voi raakana syödä.

Lääkemafia ei yhtään tykkää minusta kun minä etsin muita vaikuttavia hoito- ja parannuskeinoja. Ne ampuis mut kuin naakan narulta jos uskaltasvat ja saisvat

Kirjoitat hyvin. Oletko tehnyt muistiinpanoja sairaudestasi ja hoidoistasi? Lukijoita voisi olla paljonkin. Omakustanteena on helppo julkaista mitä vain, tai jopa sähköisessä muodossa. Minä olen kirjoittamassa omista kokemuksistani, mutta sinun kokemuksesi ovat olleet dramaattisempia.

Hyvä, että saat pidettyä kipua kurissa. Gersonin terapia, jota osittain seurailen, käyttää kahvihuuhteluja, eli peräsuolen huuhtelua luomukahvilla. Sen lisäksi, että se auttaa maksaa erittämään myrkkyjä, se kuulemma myös on lieventänyt monen kipuja. Gerson muuten ei suosittele ituja. Varsinkin alfalfa hänen kokeilujensa perusteella edisti syöpää. Siemenissä on jotain inhibiittoria, joka ei edistä elimistön paranemista (en muista tarkkaan, katso Gersonin videot tältä sivulta: http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609# - iellä kerrotaan hyvin tarkkaan tuon terapian koukerot), ja kikherneissä on proteiinia ehkä liikaa. Kannattaa ostaa kunnollinen vihannesmehulinko. Halvimmat sentrefuugimehustimet saavat vain pari prosenttia vihannesten ravinteista irrotettua mehuun. Markkinoiden paras, Norwalk-mehustin, irrottaa 60%, muut siltä väliltä. Minulla on Angel-juicer. Siinä mehu tehdään kahden pyörivän vartaan puristuksessa. Ostin käytetyn Norwalkinkin, mutta se pitää niin kauheaa melua, että olen käyttänyt sitä vain kerran - joku sähköongelma. Täällä on erilainen sähkö kuin USA:ssa, jossa noita tehdään. Suomen sähköstä en tiedä.

On varmaan ollut vaikeaa syödä terveellisesti tien päällä. Minä teen työtäni kotona, eikä ole perhettä, joten aikani on joustavaa. Työ vie kuitenkin sen verran aikaa, etten voi ihan kokoaikaisesti alkaa hoitaa itseäni, tai joudun pian puiston penkille tai veneen alle. Haaveilen yhteisöstä, jossa voisi ostaa vihannesmehua ja luomuvihanneksia ja voisi samalla asua omassa rauhassaan ja tehdä töitään. Jospa sellaisen voisi perustaa. Joku tekisi mehuja töikseen, toinen vaikka tarjoaisi kahvihuuhteluja, yksi pitäisi luomuruokakauppaa, toinen ravintolaa. Se olisi taivas.

• avaa sokeat silmäsi

Kirjoitat hyvin. Oletko tehnyt muistiinpanoja sairaudestasi ja hoidoistasi? Lukijoita voisi olla paljonkin. Omakustanteena on helppo julkaista mitä vain, tai jopa sähköisessä muodossa. Minä olen kirjoittamassa omista kokemuksistani, mutta sinun kokemuksesi ovat olleet dramaattisempia.

Hyvä, että saat pidettyä kipua kurissa. Gersonin terapia, jota osittain seurailen, käyttää kahvihuuhteluja, eli peräsuolen huuhtelua luomukahvilla. Sen lisäksi, että se auttaa maksaa erittämään myrkkyjä, se kuulemma myös on lieventänyt monen kipuja. Gerson muuten ei suosittele ituja. Varsinkin alfalfa hänen kokeilujensa perusteella edisti syöpää. Siemenissä on jotain inhibiittoria, joka ei edistä elimistön paranemista (en muista tarkkaan, katso Gersonin videot tältä sivulta: http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609# - iellä kerrotaan hyvin tarkkaan tuon terapian koukerot), ja kikherneissä on proteiinia ehkä liikaa. Kannattaa ostaa kunnollinen vihannesmehulinko. Halvimmat sentrefuugimehustimet saavat vain pari prosenttia vihannesten ravinteista irrotettua mehuun. Markkinoiden paras, Norwalk-mehustin, irrottaa 60%, muut siltä väliltä. Minulla on Angel-juicer. Siinä mehu tehdään kahden pyörivän vartaan puristuksessa. Ostin käytetyn Norwalkinkin, mutta se pitää niin kauheaa melua, että olen käyttänyt sitä vain kerran - joku sähköongelma. Täällä on erilainen sähkö kuin USA:ssa, jossa noita tehdään. Suomen sähköstä en tiedä.

On varmaan ollut vaikeaa syödä terveellisesti tien päällä. Minä teen työtäni kotona, eikä ole perhettä, joten aikani on joustavaa. Työ vie kuitenkin sen verran aikaa, etten voi ihan kokoaikaisesti alkaa hoitaa itseäni, tai joudun pian puiston penkille tai veneen alle. Haaveilen yhteisöstä, jossa voisi ostaa vihannesmehua ja luomuvihanneksia ja voisi samalla asua omassa rauhassaan ja tehdä töitään. Jospa sellaisen voisi perustaa. Joku tekisi mehuja töikseen, toinen vaikka tarjoaisi kahvihuuhteluja, yksi pitäisi luomuruokakauppaa, toinen ravintolaa. Se olisi taivas.

No onhan minusta jokunen julkaisukin tehty, vaan se oli ennen syöpää toisen vaikean sairauden osalta, johonka myös löysin ravintoterapiasta ratkaisun.
        Mytta nyt syövän aikana ovat muutamat hoitavatkin lääkärit pyytäneet kirjoittamaan jonkun omajulkaisun, että siitä olis heille hoitatyöläisillekkin opettavaista apua.

Olen aloittanut moneen otteeseen kirjottelun, vaan en mä ole päätökseen päässyt. Onhan sähköisenäkin jotain joskus ollut, mutta kun tämä tilanne elää niin..

Eikä tuo alfa alfakaan sovi tuon toisen sairauden puitteissa, joten se on enemmän taka-alalle jäänyt, mutta tuosta en ole aiemmin kuullutkaan, että se saattaisi olla syöpää edistävä. Puoliso tykkää niistä. Joskus kevennykseksi laitan niitä itsekkin. Aika jännää, suomalaisessa elävässä ravinnossa nuo alfa alfat ovat sanoisinko aivan perusta koko vihanneslajitelmalle. Ja tuo kikherneen proteiinijuttu on ihan uutta mulle, kiitos siitäkin vinkistä. Näin niitä vinkkejä saa koottua.

Olen aina sanonut ihmisille, kun ovat valittaneet, että mistä sitä tietää, kun yksi sanoo yhtä, toinen toista, kolmas kolmatta, niin mikä niistä on oikea, niin minun mielstäni pitää olla avoin vastaanottmaan kaikensuuntaiset näkemykset, jotta pystyy niistä koostamaan, kokemuksen kautta itselleen sopivat ja toimivat vaihtoehdot. Ja tuntuu, että monilla on juuri esteenä tuo, ettei kykene avoimin mielin ottamaan vastaan erlaisia näkemyksiä. Ne ovat kuitenkin välttämättömyys, pystyäkseen lajittelemaan tarpeellista tietoa.

Tuosta Gersonista, eikö siitä ole minkäänlaista suomen kielellä? Mulla ei ole kielitaitoa, en ymmärrä engallinkielisistä filmeistä tuon taivaallista. Täytyypa tutustua noihin linkojuttuihin... Mutta nyt täytyy lähteä.. hyvää alkavaa päivää...

• ajatuksenvapaus

No onhan minusta jokunen julkaisukin tehty, vaan se oli ennen syöpää toisen vaikean sairauden osalta, johonka myös löysin ravintoterapiasta ratkaisun.
        Mytta nyt syövän aikana ovat muutamat hoitavatkin lääkärit pyytäneet kirjoittamaan jonkun omajulkaisun, että siitä olis heille hoitatyöläisillekkin opettavaista apua.

Olen aloittanut moneen otteeseen kirjottelun, vaan en mä ole päätökseen päässyt. Onhan sähköisenäkin jotain joskus ollut, mutta kun tämä tilanne elää niin..

Eikä tuo alfa alfakaan sovi tuon toisen sairauden puitteissa, joten se on enemmän taka-alalle jäänyt, mutta tuosta en ole aiemmin kuullutkaan, että se saattaisi olla syöpää edistävä. Puoliso tykkää niistä. Joskus kevennykseksi laitan niitä itsekkin. Aika jännää, suomalaisessa elävässä ravinnossa nuo alfa alfat ovat sanoisinko aivan perusta koko vihanneslajitelmalle. Ja tuo kikherneen proteiinijuttu on ihan uutta mulle, kiitos siitäkin vinkistä. Näin niitä vinkkejä saa koottua.

Olen aina sanonut ihmisille, kun ovat valittaneet, että mistä sitä tietää, kun yksi sanoo yhtä, toinen toista, kolmas kolmatta, niin mikä niistä on oikea, niin minun mielstäni pitää olla avoin vastaanottmaan kaikensuuntaiset näkemykset, jotta pystyy niistä koostamaan, kokemuksen kautta itselleen sopivat ja toimivat vaihtoehdot. Ja tuntuu, että monilla on juuri esteenä tuo, ettei kykene avoimin mielin ottamaan vastaan erlaisia näkemyksiä. Ne ovat kuitenkin välttämättömyys, pystyäkseen lajittelemaan tarpeellista tietoa.

Tuosta Gersonista, eikö siitä ole minkäänlaista suomen kielellä? Mulla ei ole kielitaitoa, en ymmärrä engallinkielisistä filmeistä tuon taivaallista. Täytyypa tutustua noihin linkojuttuihin... Mutta nyt täytyy lähteä.. hyvää alkavaa päivää...

Minulla ei ole lainkaan lääketieteellistä tai ravintoalan koulutusta. Sen vähän, mitä tiedän (tai uskon), olen oppinut sairastumisen jälkeen, viime vuosina. Ihan asussa halusin vain lukea eri hoidoista ja etsiä jyvät akanien joukosta, mutta elämässä on niin paljon muutakin, mikä vie aikaa, työ varsinkin.

Makrobioottinen ruokavalio kiinnosti ensin. Budwigin raejuusto ja pellavansiemenöljy tuli kokeiltua. Rypäleuutetta kokeilin myös. Nyt en syö eläinproteiinia ollenkaan, vaan noudatan Gersonin oppeja, tosin aika väljästi. En tiedä, onko Gersonien kirjoja suomennettu, en ole ainakaan netistä löytänyt. Minulle se ruokavalio vain tuntuu hyvältä. Nyt on viides kuukausi menossa, ja siitä on jo tullut tapa.

Onhan tämä nettikirjoittelukin tavallaan julkaisemista. On hienoa, että ihmiset kertovat kokemuksistaan ja ilmaisevat kantojaan, jotka voivat poiketa sovinnaisista. Jos ei olisi nettiä, olisi hyvin vaikeaa yksilöiden taistella maailmanlaajuisia suuryrityksiä vastaan.

• avaa sokeat silmäsi

Minulla ei ole lainkaan lääketieteellistä tai ravintoalan koulutusta. Sen vähän, mitä tiedän (tai uskon), olen oppinut sairastumisen jälkeen, viime vuosina. Ihan asussa halusin vain lukea eri hoidoista ja etsiä jyvät akanien joukosta, mutta elämässä on niin paljon muutakin, mikä vie aikaa, työ varsinkin.

Makrobioottinen ruokavalio kiinnosti ensin. Budwigin raejuusto ja pellavansiemenöljy tuli kokeiltua. Rypäleuutetta kokeilin myös. Nyt en syö eläinproteiinia ollenkaan, vaan noudatan Gersonin oppeja, tosin aika väljästi. En tiedä, onko Gersonien kirjoja suomennettu, en ole ainakaan netistä löytänyt. Minulle se ruokavalio vain tuntuu hyvältä. Nyt on viides kuukausi menossa, ja siitä on jo tullut tapa.

Onhan tämä nettikirjoittelukin tavallaan julkaisemista. On hienoa, että ihmiset kertovat kokemuksistaan ja ilmaisevat kantojaan, jotka voivat poiketa sovinnaisista. Jos ei olisi nettiä, olisi hyvin vaikeaa yksilöiden taistella maailmanlaajuisia suuryrityksiä vastaan.

Varsinaista ravintoalan koulutusta ei minullakaan ole, mutta perehtymistä sairauksia hoitaviin ruokavalioihin on jo kolmenkymmenen vuoden ajalta. Tänä aikanakin on monien asioiden suhteen tullut uutta tietoa, ja toisaalta on taas nostettu vanhoja tietoja arvoon arvaamattomaan.

Omasta kokemuksestani huomasin, että se mikä toimi toisen kohdalla samassa sairaudessa, ei toiminut taas minun kohdallani lainkaan. Ennen syöpää, niin esim. hunaja, jota pidetään terveysravinnossa yhtenä keskeisenä terveystuotteena, mutta minulle kävi huonosti. Aina kun hunaa yritin, sairastuin erittäin pahasti juuri siihen sairauteen, johon tätä ravintoterapiaa yritin etsiä ja käyttää. Loppujen lopuksi uskoin, kun sain lisätietoa, ettei se hunaja sittenkään ole itsestään selvyys, vaan tosiaan eiheuttaa joillekkin hyvin hyvin vaikeita tulehduskia. Minulle se aiheutti pahaa tulehdusta.

Nyt myöhemmin yhteen vakavaan ihovaurioon keskussairaalalta suunnittelivat hoidon, ja siihen kuuluin porpoliksen käyttö (hunajassa on propolista) mutta se vaan pahensi entisestää tulehdusta ja se piti sitten lopettaa parin viikon päästä, kun tuskat nousivat niin koviksi.

Mutta erilaisia terveysravintokursseja kyllä olen näinä 30 vuoden aikana käynyt monia. Joten koosteita on syntynyt.

• syöpähoito...
        canCeristi kirjoitti:

No itse lopettaisin mahdollisen roskaruoan syönnin ja menisin yksityiseen hoitoon. Ja itse en noudattaisi viestiketjun "kannustavaa kehoitusta" siitä että "syö vaan roskaa sillä voi olla hyvinkin että et syö enää kauaa"... Eli: Kannattaa huomioida, että nyky- yhteiskuntamme ei suinkaan pysty tarjoamaan kaikille syöpään sairastuneille Parasta Mahdolllista Hoitoa. Perustelu: Koska hoidot maksavat toddella paljon yhteiskunnalle eikä jokaiselle OLE YKSINKERTAISESTI VARAA kustantaa hoitoja muuta kuin perussarjat. Ja arvatkaas mitä: Todella tuhannet parantumattomasti sairaat ovat parantuneet kokonaan yksityisillä syöpäähoittavilla klinikoilla. Ei siitä ole kuin noin kymmenen vuotta kun valtiota vastaan tehtiin syyte niiden taholta jotka olivat parantuneet privaatti- klinikan hoidoilla JA JULKISELTA SEKTORILTA JOKAISELLE OLI ANNETTU PARANTUMATON ENNUSTE. Kyseiset noin kymmenen parantunutta olivat pettyneitä siitä, kun yhteiskunta ei ollut valmis hoitamaan heitä kuten yksityinen sektori ja onneksi he eivät uskoneet Elämän tien olevan kuljettu. Maitohappobakteerit eivät paranna mutta esim. ruotsissa potilaille suositellaan maitohappobakteereita kaksi tuntia ennen kuin syö emäspitoisia makeita, sillä syövän on todistettu elävän, kasvavan ja ottavan ravintonsa nopeakestoisista hiilihydraateista (LUE: sokereista). Maitohapotkin käyttävät sokerin ravinnokseen joten ne eliminoivat sokereiden haittavaikutukset elimistössä. Ja raha parantaa myös: Mene nyt yksityiselle hoitoon äläkä odota...Olethan kuullut että odottaminen ei ainakaan paranna.... Ei se tutustumiskäynti kai vielä edes paljoa maksa...Jumbo Medissä Vantaan Jumbossa on hieman edullisemmat hinnat hoidoissa, olen käsittänyt.

• jarrua
        syöpähoito... kirjoitti:

No itse lopettaisin mahdollisen roskaruoan syönnin ja menisin yksityiseen hoitoon. Ja itse en noudattaisi viestiketjun "kannustavaa kehoitusta" siitä että "syö vaan roskaa sillä voi olla hyvinkin että et syö enää kauaa"... Eli: Kannattaa huomioida, että nyky- yhteiskuntamme ei suinkaan pysty tarjoamaan kaikille syöpään sairastuneille Parasta Mahdolllista Hoitoa. Perustelu: Koska hoidot maksavat toddella paljon yhteiskunnalle eikä jokaiselle OLE YKSINKERTAISESTI VARAA kustantaa hoitoja muuta kuin perussarjat. Ja arvatkaas mitä: Todella tuhannet parantumattomasti sairaat ovat parantuneet kokonaan yksityisillä syöpäähoittavilla klinikoilla. Ei siitä ole kuin noin kymmenen vuotta kun valtiota vastaan tehtiin syyte niiden taholta jotka olivat parantuneet privaatti- klinikan hoidoilla JA JULKISELTA SEKTORILTA JOKAISELLE OLI ANNETTU PARANTUMATON ENNUSTE. Kyseiset noin kymmenen parantunutta olivat pettyneitä siitä, kun yhteiskunta ei ollut valmis hoitamaan heitä kuten yksityinen sektori ja onneksi he eivät uskoneet Elämän tien olevan kuljettu. Maitohappobakteerit eivät paranna mutta esim. ruotsissa potilaille suositellaan maitohappobakteereita kaksi tuntia ennen kuin syö emäspitoisia makeita, sillä syövän on todistettu elävän, kasvavan ja ottavan ravintonsa nopeakestoisista hiilihydraateista (LUE: sokereista). Maitohapotkin käyttävät sokerin ravinnokseen joten ne eliminoivat sokereiden haittavaikutukset elimistössä. Ja raha parantaa myös: Mene nyt yksityiselle hoitoon äläkä odota...Olethan kuullut että odottaminen ei ainakaan paranna.... Ei se tutustumiskäynti kai vielä edes paljoa maksa...Jumbo Medissä Vantaan Jumbossa on hieman edullisemmat hinnat hoidoissa, olen käsittänyt.

Tälle kirjoittajalle tiedoksi, että KAIKKI solut käyttävät ravinnokseen glukoosia=sokeria. Se voi olla peräisin ravinnon hiilihydraateista, mutta myös rasvojen = triglyseridien glyseroli- ja rasvahappo-osista. Glukoosia elimistö muodostaa myös aminohappojen hiilirungoista. Nälkätilassa toki tapahtuu sopeutumista, ja ketoaineita käytetään energiantuotantoon. Mutta siinä, että syöpäsolut käyttävät glukoosia, ei ole mitään uutta. Ei ole mitään mieltä pelotella sairaita ihmisiä sokerilla.

• söisit 50 vuotta!
        syöpähoito... kirjoitti:

>>>>>>>>>>1. Mhb-tuote on sisältänyt väärät bakteerit.
        >>>>>>>>>>Elollisten-yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on allamainitut kolme probiootti-bakteeria, jolloin palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä kolme tärkeintä bakteeria:
        - A.(1.)*** Lactobacillus asidophilus. = limakalvojen tärkein probiootti bakteeri.
        Ominaisuus:
        Elää normaalisti ohutsuolen limakalvoilla * Kykenee estämään haitallisten bakteereiden ja hiivojen lisääntymistä limakalvoilla(!) * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Helpottaa maitosokerin imeytymistä * Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibiootti-hoidon jälkeen(!).

- B.(2.)*** Lactobacillus bulgaricus. = luonnon oma turvallinen antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän iän bakteeri, josta nimikin.
        Ominaisuus:
        Säätelee immuuni-järjestelmän toimintaa * Vaikuttaa rasva-aineen vaihduntaan * Alentaa veren kolesteroli-tasoja * Tuottaa luonnollisia antibioottisesti vaikuttavia aineita(!) * Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolen limakalvoilla(!).

- C.(7.)*** Bifidobacterium. = ohutsuolen limakalvojen alaosan tärkein bakteeri.
        Ominaisuus:
        Tehostaa ruuansulatus-järjestelmän toimintaa * Säätelee immuuni-järjestelmää ja rasva-aineen vaihduntaa * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Estää haitallisten bakteereiden kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla(!) * Estää haitallisten amiinien imeytymistä.

• vaikea tajut?
        söisit 50 vuotta! kirjoitti:

>>>>>>>>>>Elollisten-yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on allamainitut kolme probiootti-bakteeria, jolloin palautusprosessi tarvitsee prikulleen nämä kolme tärkeintä bakteeria:
        - A.(1.)*** Lactobacillus asidophilus. = limakalvojen tärkein probiootti bakteeri.
        Ominaisuus:
        Elää normaalisti ohutsuolen limakalvoilla * Kykenee estämään haitallisten bakteereiden ja hiivojen lisääntymistä limakalvoilla(!) * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Helpottaa maitosokerin imeytymistä * Korjaa suoliston mikrobiflooraa antibiootti-hoidon jälkeen(!).

- B.(2.)*** Lactobacillus bulgaricus. = luonnon oma turvallinen antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän iän bakteeri, josta nimikin.
        Ominaisuus:
        Säätelee immuuni-järjestelmän toimintaa * Vaikuttaa rasva-aineen vaihduntaan * Alentaa veren kolesteroli-tasoja * Tuottaa luonnollisia antibioottisesti vaikuttavia aineita(!) * Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolen limakalvoilla(!).

- C.(7.)*** Bifidobacterium. = ohutsuolen limakalvojen alaosan tärkein bakteeri.
        Ominaisuus:
        Tehostaa ruuansulatus-järjestelmän toimintaa * Säätelee immuuni-järjestelmää ja rasva-aineen vaihduntaa * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Estää haitallisten bakteereiden kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla(!) * Estää haitallisten amiinien imeytymistä.

Vai onko Volvo ja Lada sama auto?

Elimistön bakteeri-remontti vesittyy helposti jos et ole syönyt oikeita bakteereita:

Ei riitä että syö vain maitohappobakteereita, pitää syödä oikeita bakteereita!! Tehdäänpä ajatusleikki; Verrataan autobakteeri:
        1. Henkilö-autoa Volvo V70 josta ainoana löytyy kaipaamamme X-ominaisuus!

2. Maitohappobakteeri Lactobacillus bulgaricus josta löytyy kaipaamamme antibiootti-ominaisuus!

1.A. Auto pitää sisällään kaikki autot, kuorma-autot, henkilöautot, erikois-autot, jne.
        1.B. Henkilöauto pitää sisällään kaikki henkilöautot,
        1.C. Henkilöauto Volvo V70 pitää sisällään tuon kaipaamamme X-ominaisuuden!

2.A. Bakteeri pitää sisällään kaikki bakteerit,
        2.B. Maitohappobakteeri pitää sisällään kaikki maitohappobakteerit,
        2.C. Maitohappobakteeri Lactobacillus bulgaricus pitää sisällään tuon kaipaamamme antibiootti-ominaisuuden!

• hirveät sivut
        söisit 50 vuotta! kirjoitti:

Ominaisuus:

Ominaisuus:

Ominaisuus:

Aivan järkyttävät sivut, noin niinkuin ulkoiselta olemukseltaan. Raskaat, täytteen ahdetut, kamalat värit. Aivan toivotonta yrittää lukea noita.
        No onhan ne vähän parannettu, kun joskus hamassa aikusuudessa ne oli mustalla pohjalla, sinistä tekstiä ja olikohan vielä mustalla pohjalla punasta tekstiä...

Mutta ei ole noiden sivujen tekijää siunattu ainakaan sommittelu ja asettelulahjoilla. Mistä lie nuo tiedot sitten peräisin?

• ovat samansuuntaisia
        vaikea tajut? kirjoitti:

Vai onko Volvo ja Lada sama auto?

Elimistön bakteeri-remontti vesittyy helposti jos et ole syönyt oikeita bakteereita:

Ei riitä että syö vain maitohappobakteereita, pitää syödä oikeita bakteereita!! Tehdäänpä ajatusleikki; Verrataan autobakteeri:
        1. Henkilö-autoa Volvo V70 josta ainoana löytyy kaipaamamme X-ominaisuus!

2. Maitohappobakteeri Lactobacillus bulgaricus josta löytyy kaipaamamme antibiootti-ominaisuus!

1.A. Auto pitää sisällään kaikki autot, kuorma-autot, henkilöautot, erikois-autot, jne.
        1.B. Henkilöauto pitää sisällään kaikki henkilöautot,
        1.C. Henkilöauto Volvo V70 pitää sisällään tuon kaipaamamme X-ominaisuuden!

2.A. Bakteeri pitää sisällään kaikki bakteerit,
        2.B. Maitohappobakteeri pitää sisällään kaikki maitohappobakteerit,
        2.C. Maitohappobakteeri Lactobacillus bulgaricus pitää sisällään tuon kaipaamamme antibiootti-ominaisuuden!

Lada voi olla helpommin itsekorjattava kun Volvo V 70 on muutaman tutkimuksen mukaan eniten tiettyjä vikoja sisältävä kaikista merkeistä. Näin muistelisin. Ja volvolla on suomessa huonot edustajat ja maahantuojat. Meillä oli V 70 ja viimeksi miesystävällä S 60- sarjan keskeneräinen lapsus jossa vikojen tiheys oli aivan omaa luokkaansa. Ja Biliassa kehoitettiin aina "Heti tuomaan näytettäväksi". No sitten kaveri tajusi hankkiutua siitä eroon ja työntää sen vaihdossa jollekin uudelle hölmöläiselle... Eli Volvo ja Lada ovatkin aivan samansuuntaisia. Toinen vain naamioitu näyttämään paremmalta. P.s. Tämä korreloi ihanf hyvin sen kanssa että kaikki maitohapot ovat periaatteessa samanlaisia. Jos nyt joku korostaa tiettyä happobakteeria niin ei se muuta maitohappobakteerin perusominaisuuksia.... Ei ne ole humpuukia. Voivat pelastaa kovalta ripulilta saatika aika monelta muulta ikävyydeltä...

• *C61*

Otsikossa sinulle selvä ja yksinkertainen syy. Ihmepantumisia voi sattua aivan itsestään, mutta mikään uskontohömppä ei niitä saa aikaan enkä niistä ole lainkaan kiinnostunut. Kysyin luotettavaa keinoa. Tietenkin suhtaudun myönteisesti elämään, en kai tässä muuten kyseinen ja voisin luopua toivosta.

• Kuka/mikä tämä on?
        outoa on kirjoitti:

Niin tiedä häntä, onko jankuttaja aloittaja. Mutta outoa silti, ettei aloittaja millään lailla osallistu vastausten vastaanottoon, edes kiitä.

Niin tiedä häntä

Ei sellaisesta kannata kiittää millä ei parane....
        Ei sellaisella parane, joka on liian eri tietoisuutta, mitä hän itse edusti.

Kiitollisuus sitten kun on saanut tiedon siitä, että usko on se ainoa kovin kivi, mikä ainoana voi jokaisen parantaa, vaikka uskomisessa etukäteen asioita on aina valhettakin, silloin kun ei tiedetä, miten se uskottu asia saavutetaan.... Parasta olisi aina jos henkilö osaisi itse itsensä parantaa, ja luulenpa niin olevan kyse tässäkin tapauksessa.... Vaikka ei kukaan ihminen siitä ole vielä parantumassa, että jokaisen lihakeho kuolee, luonnollisella ajallaan, ja kellä aiemmin - kellä myöhemmin, vaikkapa saman tiedostavuuden osia tulee olemaan tietoisuutena uudelleenkin, joko ennemmin tai myöhemmin.
        Meissä on niin paljon liian kompleksia ja heikkoja toimintoja etteivät ne voi säilyä olevaisina - samalla tavalla hengissä, nykyisessä kovien ja suurien massojen ylläpitämässä todellisuudessa kauaakaan.... Vaikka nekään eivät kauaa ole oelmassa, jos niitä aistivat yksiköt kokonaan katoavat olemassoloasta, eivät elä suuret planettariset, tähtimassat, mitään järkyttävän eripituisia aikoja, kuin niitä luoneet tiedostavat henkiolennotkaan....

• vaaka8976

tämä johtuu ihan siitä että nykyään ihmiset elävät paljon pidempään kuin ennen ja syöpä on käytännössä oire vanhuudesta. vanhojen tauti enimmäkseen siis, kaikki jotka nuorena sairastuvat ovat aika poikkeuksellisia tapauksia, tai sitten erityisen geneettisesti altistuneita. syöpäähän on pohjimmiltaan sitäe ttä keho ei enää osaa toimia oikein ja rappeutuessaan ei pysty enää poistamaan huonoja soluja, joista ne syöpäkasvaimet lopulta kasvavat. toisaalta myös diagnostiikka ja terveydenhuolto on parantunut, joten syövät myös huomataan paremmin ja aiemmin.

• m-setä

Hei Olen myös syövän sairastanut,09 syksyllä pääsin tyksistä, nykyään voin hyvin tänäänkin hiihdin 25km.
      Ravinto on tärkeä myös syövän hoidossa,niinsanotut suojaravinteet antioksidantit ym.
      Valitettavasti nykyruuasta niitä on vaikea saada riittävästi,joten minä syön luonnollisia lisäravinteita joita suuressa maailmassa lääkärit määräävät vakavasti sairaille kuten syöpää sairastaville.
      Jos haluat lisätietoa ota yhteyttä? m-setä

• *C61

Kiitos kun sain niin paljon mielenkiintoisia ehdotuksia. En ole esiintynyt toisella nimimerkillä. Olen ikäni luottanut "koululääketieteeseen" ja tämäkin syöpä tuli esille omalääkärini tarkastuksessa. Joskus olen jotain "uskontippoja" (echinaforce) käyttänyt flunssaan. Älä nyt pahastu tästä ilmauksesta.
        Nyt vaan tilanne on sillä tavoin ikävä, että ainoa hoito on "jarrutus". Saan siis lääkettä, joka pyrkii hidastamaan syövän leviämistä. Silloin, kun syöpä pyritään parantamaan, annetaan maksimihoidot heti.
        Sain sädehoidon, mutta se ei parantanutkaan koska syöpä oli jo levinnyt. Minne? Sitä ei tiedetä...vielä.
        Siksi olen kiinnostunut kokeilemaan vaihtoehtohoitoa. Ehkä kiinan miljardi ihmistä pitävät meidän lääketiedettämme samanlaisena vaihtoehtohoitona.
        En ole millään tavoin kriittinen lääkäreiden suhteen. Olisin jo kuollut ilman näitä hoitoja. Olen ollut Docrateksen perustajan hoidettavana. Ymmärrät varmasti hyvin, että tässä tilanteessa voi aivan hyvin kokeilla jotain muutakin keinoa.
        Niin kiitos vielä kerran...pikkusen harmitti tuo "känättäminen". Ei näistä asioista kannata hermostua. Jokainenhan voi valita sellaisen hoidon tai aineet, kun haluaa. Tietysti lisääkin ajatuksia luen mielelläni.

• tuntosarvet valvoo
        *C61 kirjoitti:

Kiitos kun sain niin paljon mielenkiintoisia ehdotuksia. En ole esiintynyt toisella nimimerkillä. Olen ikäni luottanut "koululääketieteeseen" ja tämäkin syöpä tuli esille omalääkärini tarkastuksessa. Joskus olen jotain "uskontippoja" (echinaforce) käyttänyt flunssaan. Älä nyt pahastu tästä ilmauksesta.
        Nyt vaan tilanne on sillä tavoin ikävä, että ainoa hoito on "jarrutus". Saan siis lääkettä, joka pyrkii hidastamaan syövän leviämistä. Silloin, kun syöpä pyritään parantamaan, annetaan maksimihoidot heti.
        Sain sädehoidon, mutta se ei parantanutkaan koska syöpä oli jo levinnyt. Minne? Sitä ei tiedetä...vielä.
        Siksi olen kiinnostunut kokeilemaan vaihtoehtohoitoa. Ehkä kiinan miljardi ihmistä pitävät meidän lääketiedettämme samanlaisena vaihtoehtohoitona.
        En ole millään tavoin kriittinen lääkäreiden suhteen. Olisin jo kuollut ilman näitä hoitoja. Olen ollut Docrateksen perustajan hoidettavana. Ymmärrät varmasti hyvin, että tässä tilanteessa voi aivan hyvin kokeilla jotain muutakin keinoa.
        Niin kiitos vielä kerran...pikkusen harmitti tuo "känättäminen". Ei näistä asioista kannata hermostua. Jokainenhan voi valita sellaisen hoidon tai aineet, kun haluaa. Tietysti lisääkin ajatuksia luen mielelläni.

Niin, millaisia hoitoja ovat jarruttavat hoidot eli millä hoidetaan? Minä vain sillä kysyn, että mitä rajoitteita ne mahdollisesti asettavat muille mahdollisille tukihoidoille?
        Mulla on kans koko ajan tuntosarvet päässä, ja olen saanut melkoisen katraan tietoa kasaan ja tuotteita olen hankkinut aika lailla. Olen saanut mukavasti semmosista kampanjoista edullisesti kuten esim. punaviinipuristeita yms.
        Tässä sain eräältä lääkäriltä linkin: http://www.magneettimedia.com/?p=4677

• *61*
        *C61 kirjoitti:

Hei taas! Onko kenelläkään tietoa saako tätä lääkettä vielä mistään? Olis kiva kokeilla onko sillä vaikutusta. Luin noita viestejä vielä uudelleen. Pitää sen verran oikaista ettei mua lääkärit mitenkään hyljänneet ole. Käyn sairaalassa säännöllisesti, mutta parantavaa hoitoa vaan ei ole tarjolla. Ihan menee käypähoito-suosituksen mukaan. Vaimo on juottanut granaattiomenamehut ja karpalot. Aloeta ja moniakin olis tarjolla. Homeopatiaa on suositeltu ja vaikka mitä? Amerikassa tutkijat selvittivät eri luonnontuotteita ja löysivät marjakuusen. Siitä tehdään taxotere nimistä lääkettä. Eikös ne kaikki lääkkeet ole oikeastaan luonnosta...eihän ne avaruudestakaan tule?

• vaan bakteerilla:
        *61* kirjoitti:

Hei taas! Onko kenelläkään tietoa saako tätä lääkettä vielä mistään? Olis kiva kokeilla onko sillä vaikutusta. Luin noita viestejä vielä uudelleen. Pitää sen verran oikaista ettei mua lääkärit mitenkään hyljänneet ole. Käyn sairaalassa säännöllisesti, mutta parantavaa hoitoa vaan ei ole tarjolla. Ihan menee käypähoito-suosituksen mukaan. Vaimo on juottanut granaattiomenamehut ja karpalot. Aloeta ja moniakin olis tarjolla. Homeopatiaa on suositeltu ja vaikka mitä? Amerikassa tutkijat selvittivät eri luonnontuotteita ja löysivät marjakuusen. Siitä tehdään taxotere nimistä lääkettä. Eikös ne kaikki lääkkeet ole oikeastaan luonnosta...eihän ne avaruudestakaan tule?

Laktobacillus bulgaricus! Etsi lääkäri joka tuntee po 3-tärkeintä bakteeria: 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif.
        Parantava hoito nimen omaan tiedetään! Lääkäreillä on jo yli 2000kpl A4-sivua tietoa bakteereista, joten kyllä mhb lääkärinkin jo löydät!

• KuaK
        *C61 kirjoitti:

Hyppää lentokoneeseen ja mene joko Saksaan. Tanskaan, Hollantiin, Espanjaan, Porttugaliin, Venäjälle, Tsekkeihin, Sveitsiin, Belkiaan, Kosovoon, Albaniaan. Näissämaissa ainakin Kannabiksen käyttö on sallittua Euroopassa ja sitten Mexico, Kolumbia, Venetsuela, Brasilia, Kanada, Intia, Nepal ovat myös maita missä voi vapaasti asiansuhteen olla.
        ym.
        Eikä suomenlaki ylety, kunhat et tuo mukanasi se on kielletty.
        Nykyisin on niin halpoja lentoja Eurooppaan muutamalla kympillä pääsee ja hotellit ovat edullisia. Hollannissakin sitä saa ostaa kahviloista 5g päivässä.
        Hyvää Matkaa :)

• päinvastoin
    • Aloita vaikka tästä
    • Jussi*

Lainaa kirjastosta Terveyden maailma 6,asiantuntujat kertovat:Koivuntuhka ja syöpä

Professori Henning Karström on sitä mieltä,että koivuntuhkasta kannattaa puhua, etenkin nyt kun on tullut tietoa, että kansanlääkintään ryhdytään suhtautumaan vakavasti myös tieteellisissä piirissä.

Kirjassa mainitaan oululainen eläkkeellä oleva nimismies Pentti Härkönen. Hän muistaa elävästi päivän jolloin hänen oli valittava ryhtyäkö käyttämään koivuntuhkaa vaikeassa syöpätaudissa vai ei.Lääkärit lähettivät hänet kotiin ja antoivat 2 kk elinaikaa. Vaimo oli jostain kuullut että koivuntuhkasta voisi olla apua syöpään.Vaimo sai puoliväkisin miehensä käyttämään koivuntuhkaa,koska mies ei koivuntuhkaan uskonut. Mutta niin vain kävi että syöpä parani.

Kirjassa on myös ihmisten omia kokemuksia,mitenkä koivuntuhka on auttanut erilaisiin sairauksiin.

Koivun tuhkaa kannattaa kysyä terveyskaupasta ja apteekista. Se saattaa olla loppu koska sitä ei enää valmisteta. Kannattaa etsiä joku,joka polttaa puhdasta koivua. Se siiviloidään ja tuhkaa otetaan aamuin illoin vaikka piimän seassa. Kirjassa on lisää ohjeita.

Toivomme sinulle apua tästä koivuntuhkasta.

• saa hyvin

Olen saanut koko ajan koivun tuhkaa. Hintaeroa on kuitnekin aika lailla. Olen tilannut sitä, on rajusti halvempaa, kuin terveyskaupassa. Jostain tuolta Pertunmaan suunnasta tilasin. Katselin mihinkähän minä olen laittanut sen tiedot, olen vahingoissa poistanut, kun tyhjensiin puhelinta, kun se jumittui mielettömästä määrästä (toista tuhatta nimeä) nimiä muistissa. Mut kannattaa vertailla, on huikeitakin eroja.

• jussi¤
        saa hyvin kirjoitti:

Olen saanut koko ajan koivun tuhkaa. Hintaeroa on kuitnekin aika lailla. Olen tilannut sitä, on rajusti halvempaa, kuin terveyskaupassa. Jostain tuolta Pertunmaan suunnasta tilasin. Katselin mihinkähän minä olen laittanut sen tiedot, olen vahingoissa poistanut, kun tyhjensiin puhelinta, kun se jumittui mielettömästä määrästä (toista tuhatta nimeä) nimiä muistissa. Mut kannattaa vertailla, on huikeitakin eroja.

Netin kautta voi tilata. Täälä nummelassa koivuntuhkaa sai ennen apteekista muuta ei enää.
        Luontaiskaupoistakin on ollut vaikea saada. Toiset polttaa leivinuunissa pelkkää koivua ja ottavat tuhkan talteen,piimän sekaan 1 teelusikka ja menee hyvin alas. Vanha kansa muistaa koivun tuhkan,sitähän käytettiin moniin vaivoihin.Kolotuksiin astmaan,reumaan,närästykseen,ummetukseen,tulehduksiin,
        Onhan tolla hintaa mutta ei auta jos ei halvenpaa löydä.
        Hyvää jatkoa kaikille!

• saa hyvin
        jussi¤ kirjoitti:

Netin kautta voi tilata. Täälä nummelassa koivuntuhkaa sai ennen apteekista muuta ei enää.
        Luontaiskaupoistakin on ollut vaikea saada. Toiset polttaa leivinuunissa pelkkää koivua ja ottavat tuhkan talteen,piimän sekaan 1 teelusikka ja menee hyvin alas. Vanha kansa muistaa koivun tuhkan,sitähän käytettiin moniin vaivoihin.Kolotuksiin astmaan,reumaan,närästykseen,ummetukseen,tulehduksiin,
        Onhan tolla hintaa mutta ei auta jos ei halvenpaa löydä.
        Hyvää jatkoa kaikille!

Tuolta mä tilasin, on paljon paljon halvempaa, kuin meillä luontaistuotekaupassa
        http://www.magginluontaiset.fi/yritys.html

• dffddfdfdf
      • puristeet...

Juu, parsakaalissa on syöpää tuhoavia aineksia, mutta.... sitä pitäisi pystyä syömään raakana parisen kiloa päivässä ja se on sula mahdottomuus. Raan parsakaalin syöminen suurempia määriä aiheuttaa ripulia ja mahaongelmia. Minä sitä jonkinverran syön, mutta tosiaan vastaan tulee kyllä se mahaonglema. Kypsentäminen tuhoaa surforafaanin ominaisuuden. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää pillerivalmisteena syödä, että saa riittävän suuria annoksia.

Ja normaaliannokset eivät tosiaan riitä. Minäkin söin parsakaalipuristeita, mut normaalin suositusannoksen, mutta syöpä vaan tuli. Mutta sehän oli jo hissuksiin alkanut kauan, ennenkuin aloin puristeita käyttämään. Minun olisi pitänyt niitä puristeita käyttää moninkertainen annos.

http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article124044.ece
        http://www.parsakaali.fi/syopa.html
        http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2008/12/parsakaali_ehkaisee_rintasyopaa_454553.html

• Apuaon
    • Satuinpa törmäämään

http://www.rense.com/general35/av.htm

Tuo nainen voitti rintasyövän jättämällä maitotuotteet kokonaan pois. Ja sanotaan tuolla sivuilla, että maitotuotteista saattaa löytyä syy myös eturauhassyöpään.

• maito vasikoille

http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#

Gerson puhuu maidon kaseiinista myös, ja siitä, miten syövästä parantuvan ei tule syödä maitoa. Hän kertoo myös, minkälaista piimää ja raejuustoa voi syödä pieniä määriä. Suurin osa piimästä, joka on myytävänä, on tehty pilaantuneesta maidosta, eikä ole syötäväksi kelpaavaa.

Eläinproteiini, rasvat (paitsi luomupellavansiemenöljy), sokeri, suola, prosessoidut ruoat (mukaanluettuna pakastetut ja purkitetut), lisäaineet, myrkyin viljellyt vihannekset,... Nuo kun aluksi jättää pois, ja syö luomuvihanneksia, niin olo alkaa parantua.

• itujakorvissa
        maito vasikoille kirjoitti:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#

Gerson puhuu maidon kaseiinista myös, ja siitä, miten syövästä parantuvan ei tule syödä maitoa. Hän kertoo myös, minkälaista piimää ja raejuustoa voi syödä pieniä määriä. Suurin osa piimästä, joka on myytävänä, on tehty pilaantuneesta maidosta, eikä ole syötäväksi kelpaavaa.

Eläinproteiini, rasvat (paitsi luomupellavansiemenöljy), sokeri, suola, prosessoidut ruoat (mukaanluettuna pakastetut ja purkitetut), lisäaineet, myrkyin viljellyt vihannekset,... Nuo kun aluksi jättää pois, ja syö luomuvihanneksia, niin olo alkaa parantua.

gersonisti vauhdissa - juhuuuuu

• puskasta huutelijall
        itujakorvissa kirjoitti:

gersonisti vauhdissa - juhuuuuu

Puskasta huutelija taas siellä häiriköi. Kerrohan, mikä avuksi, kun sytostaatit ei tehoa? Sinun mielestäsikö tulisi antautua?

• vihanneksia paljon

Tuo dokumentti antoi toivoa siihen, että syöpä voi parantua kun yhdistää lääketieteellisen hoidon ja ruokavalion. Ruokavalio on hyvin vihannespainotteinen, myös valkosipulia ja muita sipuleita, vihreää teetä, kurkumamausteessa on aineita jotka estävät syöpäsolujen lisääntymistä. Ja mahdollisimman paljon vihanneksia raakana, soseena, mehuina jne... Toivoa on.

http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/dokumentit/taistelu-syopaa-vastaan

• Nyt sa alkoi

Tuon ohjelman innoittamana minäkin tilasin oitis mehupuristimen http://www.novakari.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=91 sekä idätyskoneen http://www.novakari.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=1263

Eilen ja tänään olen puristantu menua litratolkulla. Eilen join toista litraa vihannes- ja hedelmämehuja (puristettuja) bioaktiivisia, samoin tänään on myös mennyt toista litraa.

Huomasiko kukaan, sanottiinko siinä mitään, millaisia määriä tämä mies noita itse puristettuja mehuja joi päivässä?

• Nyt sa alkoi

Nyt on mahdollista saada raan parsakaalinkin syöpää vastustavat aineosat hyödyksi. Syömällähän sellaista määrää tuoretta parsakaalia ei kukaan pysty syömään. Nyt ei muuta, kuin parsakaalit puristimeen.

• hmmm.
    • Mehulinko

Olen surffannut netissä ja opiskellut asiaa. Gersonin opit tuntuivat toimivilta ja kävin tänään ostamassa järeän mehulingon/puristimen ja ostin kassillisen luomuporkkanaa sittarista. Ystäväni on heikossa kunnossa, syöpä levinnyt käytännössä kaikkialle ja huomenna alkaa mehun juonti :-)

Lisäksi näitä Gersonin oppeja ehdotan hänelle:
      ei suolaa
      ei eläinrasvaa
      pellavansiemenljyä kyllä
      ei kananmunia

Näillä lähdetään liikkeelle ja jos olo kohenee sitten ehkä muitakin kujeita, ei sokeria, ei lisäaineita ym. Jos kiinnostaa, voisin tänne kertoa silloin tällöin, onko vaikutusta. Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn ja ystävä on ns. "saattohoidossa hautaan".

• sonnegr

no oliko gersonista apua

• Hoitolöyty

Kannapis on tehokas syövän hoidossa.

• toivoa vaan

Isälläni oli mahasyöpä ja hänelle suositeltiin koivuntuhkaa veteen liotettuna, sitä saa luontaistuotekaupasta. Söi useita kuukausia mutta tuloksetta. Onhan näitä aineita mistä kokeilla mutta mikä niiden teho sitten on, se selviää vain kokeilemalla: toinen voi tehota toiselle! Voimia vain sinulle joka elät tämän taudin kanssa.

• tiedä en

joku parani eturauhassyövästä syömällä kasoittain chiliä ja valkosipulia päivässä, tiedä häntä onko totta..

• Merikarvia

En huommanut tässä ryhmässä mainintaa Pakurikäävästä (Inonotus obliquus, "Chaga"). Tätä ja muita vastaavia luonnonlähteitä on tutkittu kuumasti nyt myös länsimaiden tiedeyhteisöissä.
      Venäjällä uutteet on hyväksytty virallisesti (myös "toivottomien") syöpäpotilaiden hoidossa n. vuodesta 1955, kansanlääkinnässä siellä ja muualla jo vuosisatoja.
      Ei muuta kun googlaamaan Tieteelliset julkaisut Inonotus Obliquus.
      Jo rupeaa tulemaan tieteellistä todistusta anti-virus, antibiottisista, immuno-paratamis- ja anti-syöpä ominaisuuksista.
      Itse aloitin n viikko sitten hoidon muihin vaivoihin enkä enää luovu tuotteestani. Samalla saa rutkasti liikuntaa luonnossa liikkumisesta.
      PS: en ole innostunut homeopatiosta: itselläni on luonnontieteellinen tausta.

• Merikarvia

Hei,

Kurkistapa alla oleva kirjoitus "Merikarvia"-nimimerkillä. Juuri parasta aikaa yritän saada yhden rakkaan tutun uskomaan että tämä hoitokeino voi ainakin helpottaa ja pidentää ikää kun lääkärit ovat hylänneet hänet, iäkkäänä henkilönä jne...
      Lääkeuutteen tuottaminen on pikkuvaiva minulle ystävänpalveluna...

• *C61*

Hei taas! Kiitos viesteistänne! Vielä ollaan hengissä. Olen nyt juonut pakuriteetä 4kk ajan ja kontrolli on tällä viikolla. Mielenkiintoista nähdä onko sillä ollut vaikutusta. Toivottavasti.

• Merikarvia

Olisikin mielenkiintoista kuulla onko ollut sinun tapauksessa mitään vaikutusta eri veriarvoihin jne. Jos kunnon uutetta käyttää 4-6 kertaa päivässä niin varmasti vaikuttaa immunologiaan ja muuhun metabolismiin.
      Kävin taas hakemassa umpihanki-metsästä pakuria, tällä kertaa 2kg, ja heti päälle kuppi pakuriteetä niin lihasvoima palautui n. 30min jälkeen & kivut poissa alle tunnissa.

• *C61*

Moi! Syöpäarvot olivat kohonneet rajusti ja nykyinen lääkitys on menettänyt tehonsa. Uus lääkitys alkaa ja se aiheuttaa mm. osteoporoosia ja anemiaa. Jatkan silti pakuriteen nauttimista, kun se on musta aika hyvääkin!! Muista veriarvoista en tiedä ennenkuin kuun lopulla kun tapaan omalääkärini.

• Merikarvia

Terveyhdys. Kaikkea hyvää sinulle & toivottavasti jaksat taistella. Naapurin rouva selätti toistaiseksi luusyövän mutta tosiaan mies sairastaa edennyttä keuhkosyöpää joka pahenee koko ajan. Olisinpa keksinyt pakurin 6kk aikaisemmin niin olisi voinut olla mahdollisuus hidastamiseen & parempaan loppuelämään. Mutta kyllä tehoaineista on ainakin immuunijärjestelmän korjaamiseen, varsinkin normihoidon apuna. Tsemppiä.

• *C61*

Moi! Kiitos tsempeistä. Kävin terveydenhoitajalla saamassa lääkkeen ja kyselin samalla ne muut veriarvot. Kolesteroli oli kohonnut. Voisko pakuri olla syynä?
      Hieno keli....siis ladulle!!

• vinkiksi.

Ala syömään valkosipulia runsaasti, niin kolesteroli laskee! Lisäksi syö ananasta ja sitruunaa myös runsaasti! Vihreä tee on hyväksi. Unilääkkeet kai aiheuttavat syöpää...

Monenlaisia hoitajia on liikkeellä, jos uskot sellaisiin, et menetä mitään vaikka otat yhteyttä. Kurkkaa esim. www.semba.fi

• Räpäeno
        vinkiksi. kirjoitti:

Ala syömään valkosipulia runsaasti, niin kolesteroli laskee! Lisäksi syö ananasta ja sitruunaa myös runsaasti! Vihreä tee on hyväksi. Unilääkkeet kai aiheuttavat syöpää...

Monenlaisia hoitajia on liikkeellä, jos uskot sellaisiin, et menetä mitään vaikka otat yhteyttä. Kurkkaa esim. www.semba.fi

Höh, rasvaksi saattaa kehossa muuttua myös valkosipuli, vain syömättä kaikkien asioiden jättäminen poistaa kolesterolin ja muunkin fysikaalisen energiatuotannon... Ja siihenkin(syömättä jättämiseen) siis VARMASTI kuolee...
        Ihmisen keho osaa valmistaa rasvaa vaikkapa pelkistä hiilihydraateista, ne asiat todella muuttuvat, koska kehomme kombinoi bioyhdisteitä miten tahtoo,(ihan samoin kuin siatkin syödessään melkein pelkkää kasvista) vaikka ihmisen silmä kaikkia niitä muutoksia kehomme asioita hyväksy.... Liian moni haluaa jonkin tavallisen missinmittoihin ja saman ulkonäön, uskokaa, nykyinen kauneusstandardi on jo halpa ja ruma, koska heitä on jo melkein eniten kasvo- ja kehotyypeistä, niitä kauhean syntisen symmetrisiä ja muutenkin sileäihoisia.... Ja myös niiden "kauneiden" käytös on usein todella kummallisen rumaa, en ymmärrä miksi sellaisella käytöksellä muka niin nätti on, on tainnut valheella varastaa ja vain vaihtaa itselleen jonkun itseään kauniimman hengen ulkonäön sellainen....

• Parannusta!

No, et sinä uskomattkaan parantumiseesi voi mitenkään parantua.... Vain Jumala voi täydellisesti parantaa, ja jos Jumalan ohjeen haluat kuulla, ei syövän aiheuttaman syönnin täydellinen lopettaminenkaan ketään pelasta, vaan täytyy suorittaa pieniä määriä vielä niitä syöpää aiheuttamien aineiden käyttöäkin, jos ei heti halua kuolla. Elimistösi oli tullut riippuivaiseksi syöpäaineisiin, ja siksi elimistösi jo käytti niitä syöpäaineitasi.... Jos se on ihosyövän kaltaista säteilysyöpää se syöpäsi, pimeys auttaa, ja paremmat vaatteet.... Tai jos se on vain sitä, että ymmärrät montakin asiaa maailmassa, taivaassa ja syvyydessä VÄÄRIN, pyydä ymmärrystä, enkä usko, että kukaan muu kuin Jumala siinä voi auttaa, mitä tahansa muuta olet luullutkin....

• Paranstori

Mutta älä toivo parantumista, jos haluat yhteiskunnalta paljon rahaa, ja paljon ilmaisia lääketieteellisiä kokeita, ja suuren maineen (joissakin piireissä) uusien lääketieteellisten löytöjen tekemisestä kehoasi lääkärien puoskaroidessa....

Ei ollut minulle ollut tappavaa joutua luopumaan 7 tai 8:sta taimmisesta puru-hampaistakaan, äläkä siksi sinäkään pelkää leikkausta, ei se välttämättä tuhoaisi kaikkea kehosi toiminnasta, vaikka ei alkuperäisten kudosten poistaminen kehosta kenellekään pitempää elämää terveenä ole luonut....
        Mutta ei ne lihaksien lihamössöt tietysti poistettunakaan yleensä ketään tapa, kaikilta toiminnoiltaan, ellei kyse ole sydänlihakseen tulevista toimintahäiriöistä silloin, kun lääketiede saa jonkun uskomaan siihen että hänellä on CANCER-syöpä... Ja ei se syöpään kuoleminen lihallisesti ole kenellekään ikuinen kuolema, ei sellaista ole olemassa kenellekään olemassaolevia asioita maailmassakin tehneelle, eli inkarnaatio, mahdollisesti uudestaan, jollekin osalle sieuluasi ja henkeäsi joka tapauksessa tapahtuu, ja niin tapahtuu meille muillekin, jotka ajallamme delaamme.....
        Jeesus voi pelastaa ne asiat sinusta mitkä olivat oikeita, ja Saattana ne jotka olivat vääriä, eikä kukaan ihminen ole ollut absoluuutisen oikea, siksi jokainen ihminen kokee toisensakin elämän, ja hän kokee ne silloin, kun on kokemassa juuri sinua, juuri minuna....

• Paranstori
        Paranstori kirjoitti:

Mutta älä toivo parantumista, jos haluat yhteiskunnalta paljon rahaa, ja paljon ilmaisia lääketieteellisiä kokeita, ja suuren maineen (joissakin piireissä) uusien lääketieteellisten löytöjen tekemisestä kehoasi lääkärien puoskaroidessa....

Ei ollut minulle ollut tappavaa joutua luopumaan 7 tai 8:sta taimmisesta puru-hampaistakaan, äläkä siksi sinäkään pelkää leikkausta, ei se välttämättä tuhoaisi kaikkea kehosi toiminnasta, vaikka ei alkuperäisten kudosten poistaminen kehosta kenellekään pitempää elämää terveenä ole luonut....
        Mutta ei ne lihaksien lihamössöt tietysti poistettunakaan yleensä ketään tapa, kaikilta toiminnoiltaan, ellei kyse ole sydänlihakseen tulevista toimintahäiriöistä silloin, kun lääketiede saa jonkun uskomaan siihen että hänellä on CANCER-syöpä... Ja ei se syöpään kuoleminen lihallisesti ole kenellekään ikuinen kuolema, ei sellaista ole olemassa kenellekään olemassaolevia asioita maailmassakin tehneelle, eli inkarnaatio, mahdollisesti uudestaan, jollekin osalle sieuluasi ja henkeäsi joka tapauksessa tapahtuu, ja niin tapahtuu meille muillekin, jotka ajallamme delaamme.....
        Jeesus voi pelastaa ne asiat sinusta mitkä olivat oikeita, ja Saattana ne jotka olivat vääriä, eikä kukaan ihminen ole ollut absoluuutisen oikea, siksi jokainen ihminen kokee toisensakin elämän, ja hän kokee ne silloin, kun on kokemassa juuri sinua, juuri minuna....

Se on hyvin vaarallista, terveydelle, jos ihmiseltä kielletään TUNNE, kaikkien sairastuneiden kehonsa osien toiminnasta, vaan niitä kokee joku muu, mahdollisesti vaimosi. Vaadi siis vaimoasi luopumaan niistä tunteista, jotka sinun oma syntisi on aiheuttanut, se parantaa molemmat.... En usko, että vaimo ja mies siltikään niin yhtä ovat, että kokevat toisiaan samaan aikaan, kaikilta aisteiltaan, koska he ovat kaiken aikaa ERI aistiva yksikkö, se on helppo ymmärtää....

Itse koin kehoni (tupakin aiheuttamaa) sairautta, viime yönä, ja lähdin keittiöön ja pökrähdin tunkkaisessa tuaakkisynnkyydessä kävellessäni pariksi sekunniksi, mutta sitten hekuma palasi, enkä pitänyt siitä asiasta..... (Että tavallinen hekuma vaikeamman tunteen sijasta minulle palautettiin) Tiedä myös se, että et ole ollut sinäkään välttämättä vain omaa kehoasi kokemassa silloin, kun olit sairas(vaikempi olotila, ei välttämättä ole kyse pahasta olosta), se on vähän vaikeampi ymmärrää, mutta ei ehkä siksi että sinuakin on moni kuunnellut, ja siksi on tullut AIVOJESI kautta kokemaan kehoasi, samoin sinullakin toistepäin...
        Ei kannata kuitenkaan jäädä hokemaan näitäkään mantroja, jos edes yhden sekunnin tajunnut, mitä joku on tarkoittanut, se on jo osa aivojesi muistia kerrankin ymmärrettynä, ja rakentaa tietoisuuttasi, vaikket tarkkaan muistaisikaan tietoisesti, millä paranisit.... Liika muistelu voi pistää vain ihmisen vastustamaan, niitä parantavia ohjeita....

• Karsitaan puita
        Paranstori kirjoitti:

Sori, ei tainnut olla totta mitä väitin: Puistakin karsitaan turhia oksia ja juuria, ja ne todella yleensä voivat paremmin ja terveemmin sen jälkeen, kun niillä on vähemmän asioita kasvatettavana isommaksi.

• *C61*

Nyt mä kyllä putosin noista äskeisitä jutuista. En milläänn haluis aloittaa kolesteroolilääkitystä kun noissa syöpälääkkeisssäkin on ihan tarpeeks vakavia haittavaikutuksia. Valkosipuli kyllä tuntuis aika luonnolliselta ja on musta oikein hyvääkin. Nonii ...siis pakuria ja valkosipulia...mitäs muuta? Muuten miks norsut on niin "lihavia" vaik ne on kasvissyöjiä?

• valkosipulia naamaan

Itse sain liikunnalla, epa-kalaöljykapselien ja valkosipulin syönnillä kolesterolin tippumaan huomattavasti. Myöhemmin se taas nousi, endokrinologi meinasi, että hoitamalla kilpirauhasen vajaatoimintaa, se saattaa laskea, ettei tarvi ruokavaliolle alkaa. (terv. keskus virkailija jopa ehdotti kolesterolikääkettä) Ja niinhan se laski, enkä lopettanut esim voin syöntiä. Mutta edelleen kannatan hyviä rasvoja, käytän mm. pellavansiemenöljyä ja valkosipulia. Miten mahtavasti tuore valkosipuli avaakin nenän! Pureksin ensin kynnen suussa ja sitten veden kanssa nielaisen. Aivan huippu tuote ja vielä halpa!

• Merikarvia

Hei,

Pakuri ei voi olla nostanut kolesteroliarvoa, ksoka se vaikuttaa tutkitusti positiivisesti lipidiaineenvaihduntaa.
      Kolesteroliarvot viittaavan kehon aineenvaihdunnan ongelmiin jota ovat sidoksissa molemminsuuntaisesti immuunijärjestelmään.

Millaisia pakuriannoksia olet ottanut? Pakuri"tee" ei vaikuta yhtään mihinkään.
      Oma uutteeni on tehty 100 pakurijauhe/1 L vettä kunnolla uuttamalla. Ja 3-4 kertaa/päivässä juodaan 30-40ml/kerta.

Luen juuri 400s. kirjaa nimeltä "Beyond Antibiotics" joka käsittelee näitä asioita:
      - anibioottien tehottomuus, MRSA sekä vakavat sivuvaikutukset
      - kuinka kehomme perustuu kahteen kulmakiviin:
      -- aineenvaihdunta
      -- immuunijärjestelmä
      Kun immuunijärjestelmää korjataan ja aineenvaihduntaan tehdään muutoksia, keholla on jotakin mahdollisuutta taistella sairauksia vastaan.
      Pakurin vaikutusaineet/ORACA arvot ym ym ovat paljon korkeammat kuin valkosipulin, jota minäkin olen syönyt jo 30 vuotta, mutta joka ei ole voinut korjata ongelmia joita esim. pakuri on jo hyvää vauhtia korjaamassa...
      Opiskele itse aiheita netistä jos englantia osaat ja jatka sitkeäsi valkosipulin/pakurin käyttöä niin varmasti tulee tuloksia. Periksi ei kannata antaa... ja tarkista annostus.

• Merikarvia

Hohhoijaa,,, pahoittelen kirjoitusvirheitä. Tämä paristolla toimia langaton näppikseni ei pysy vauhdissani mukana...

• *C61*

En ymmärtänyt ,et mitä 100 per litra...grammaako. No tää tee on ihan hyvää...pari teelusikallista litraan kiehuvaa vettä.
      Katselin noita vanhempia kirjoituksia ja joku kirjoitti "jos lääkärit ovat sinut hylänneet".
      Ei suomessa lääkärit hylkää ketään vaan hoitavat parhaan kykynsä mukaan loppuun asti. Valitettavasti saan vain oireiden mukaista hoitoa, koska parantavaa ei ole tarjolla.
      Kyllähän tätä syöpää ja lääkkeitä paljon tutkitaan, mutta mitään läpimurtoa ei vielä ole häkyvissä. Olishan se kiva jos jotain keksittäis. Oon vielä "nuori" mies ja pikkasen ikävä odotella et mitähän seuraavaks tapahtuu. No koetan nyt kuitenkin nauttia näistä päivistä. Siispä hiihtämään!

• vinkiksi.

Ehdottaisin vielä valkosipulin lisäksi jotain elimistön happamuutta vähentävää tuotetta. Pascoe-jauhetta saa luontaistuotekaupasta, mutta jossain on lukenut soodan myös vähentävän sitä. Se olisi halvempi huomattavasti. Lisäksi chili, esim kuivattua chiliä kapseleiden sisään ja veden tai maidon kera sitten vain kapselit niellään. Myös kokeilemisen arvoinen (käyttö ainakin muutamia kuukausia) on eteeristä timjamiöljyä (5-10 tippaa 2 krt/pv) ja teepuuöljyä (2-4 tippaa 2 krt/pv) esimerkiksi jugurttitehojuomaan sekoitettuna. Laita ne tipat sinne ja sitten ravista kunnolla ja juo! Vaikuttaa positiivisesti terveyteen. Eteerisiä öljyjä saa luontaistuotekaupasta.

• Merikarvia

Hei,

Niin tuli hiukan kirjoitusvirheitä aikaisemmassa kirjoituksessani.
      Teen itse uutetta siis "venäläisen" hoitotyylin mukaan.
      Annostus siis 100g pakurijauhetta / L vettä ja sitten kun uute on suodatettu seuraavana päivänä niin kaadetaan 5dl lisää kuumaa vettä päälle ja suodatetaan loput nesteestä ensimmäisen uutteen sekaan.

Jos itse olen maininnut lääkärien "hylkäämisen" olen tarkoittanut sitä että suurin osa lääkäreistä ei ole kiinostunut ehdottamaan vaihtoehtoisia hoitoja saatikaan edes kuullut suurimmasta osista sellaisia. Monet ehkä pelkäävät leimautumista tai kollegamaailman painostusta.

Käytetyn sakan käytän aina 15-20 min jalkakylpyyn koska pakuri tappaa bakteereitä/viruksia ja tekee hyvää iholle, voin vakuuttaa kokemuksesta.

Olen lukenut paljon laboratoriotestejä/analyysejä ja on MAHDOTONTA saada tarpeeksi tehoaineita tekemällä "vartin teetä" parista tee- tai ruokalusikallisesta/ 1L. Pakuri vaatii kunnon uuttamisen ja runsaan käytön.
      Muutamasta grammasta jauhetta/L ei kerta kaikkiaan irtoa tarpeeksi tehoaineita siis mg/kg kehonpainoa. Sellaiset väitteet ovat silkkaa "teekauppiaan" markkinointia.

Olen valmis myymään vakavasti sairaille ihmisille pakurijauhetta huomattavasti halvemmalla kuin muualla myydään jos he eivät itse pysty keräämään sitä koska näin on mielestäni oikein. Jos vaan itse löydän sitä aina tarpeeksi.

Jos ihminen on varsinaisesti sairas niin annostus *pitää olla riittävä*.
      Itselläni oli aloittaessani särkyjä, vaivoja ja paha närästys muttei vakavaa sairautta. Nyt helpottaa monella tapaa vaikka viläkin on lievempiä ongelmia.
      Voin toimittaa sähköpostilla lisätietoja annostuksesta ja testituloksista mikäli joku haluaa.

• *C61*

Hei! Eipä ole tarvetta ostoksille. Metsästä on löytynyt pakureita ihan tarpeeksi. Pikkasen on innostus hiipunut, koska ei sillä mitään vaikutusta tuntunut olevan. Kovasti mua ihmetyttää nämä "yhden asian liikkeet". Joku kehuu aloeta toinen nonia jne. Jos ne oikeasti syöpään auttais niin olishan ne yleisessä lääketieteellisessä käytössä. En usko mihinkään lääkäreiden ja lääketehtaiden salaliittoteorioihin. Mielenkiintoista keskustelua kuitenkin. Melanoomaan oli eilen uutisissa uus lääke joka tehoaa kuulemma 50% potilaisiin...tulispa sellanen munkin syöpään..

• uusi lääke

olen melanoomaa sairastava ja haluaisin tietää sen uuden lääkkeen nimen,jonka näit uutisissa auttavan 50% potilaisiin?
        ja mistä sitä hoitoa saa?

• rinnallakulkenut

Kyllä nykyinen koululääletiede osaa asiansa näitähän meidänkylän lääkäreitä riittää, kuten meidän isäntä sanoo.Ilman koululääketiedettä olis kuollut jo kolmetoista vuotta sitten.Ja aina kun uusi sairaus on tullut tietoa ova hakeneet ulkomaita myöten. Tähän viimeiseen sairauteen löytyi italiasta potilas jonka vastaavalla hoidolla hoidettiin. Toivon sinulle jaksamista, elämä ei aina mene niin kuin me sen haluaisimme menevän.

• *C61*
        uusi lääke kirjoitti:

olen melanoomaa sairastava ja haluaisin tietää sen uuden lääkkeen nimen,jonka näit uutisissa auttavan 50% potilaisiin?
        ja mistä sitä hoitoa saa?

Hei! Tässä on se uutinen;

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1527729/edenneen-melanooman-hoitoon-uusi-laake---pysayttaa-sairauden-etenemisen

Lääkkeen nimeä ei mainita...valmistaja kyllä.....

http://www.roche.fi/portal/roche_finland/uutiset

Tuolta löytyi nimikin... Zelboraf

Lääkärisi varmasti tietää ja osaa auttaa.

• Merta edemmäs kalaan
        rinnallakulkenut kirjoitti:

Kyllä nykyinen koululääletiede osaa asiansa näitähän meidänkylän lääkäreitä riittää, kuten meidän isäntä sanoo.Ilman koululääketiedettä olis kuollut jo kolmetoista vuotta sitten.Ja aina kun uusi sairaus on tullut tietoa ova hakeneet ulkomaita myöten. Tähän viimeiseen sairauteen löytyi italiasta potilas jonka vastaavalla hoidolla hoidettiin. Toivon sinulle jaksamista, elämä ei aina mene niin kuin me sen haluaisimme menevän.

Suomessa syöpä-PARANNUS on keksitty, nuo L-a, L-b ja Bif bakteerit!

• So Soo Sonera!
        Merta edemmäs kalaan kirjoitti:

Suomessa syöpä-PARANNUS on keksitty, nuo L-a, L-b ja Bif bakteerit!

Haistahome sivut on lakkautettu 4.10.2011, joten auttamattomasti vanhentunutta tietoa! Alla syy miksi sonera julkaisee luvatta noita sivuja.
        .....

07.10.2011 Röyhkeys huipussaan: Sonera kaappaa palvelin-asiakkaiden indentiteetin ja “isäntä”tietokoneet!!!
        maanantaina, huhtikuun 23. 2012 klo 14:11
        Minulla on ollut jo vuosia Soneran-laajakaistaliittymä sopimus, johonka liittyi myöskin palvelimella oleva kotisivutila:
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome

Kun selvisi että Sonera isännöi(=hallitsee) tietokonettani, sekä oli/on identiteettini varkauksien takana sanoin Soneran laajakaista-sopimukseni irti ja irtisanomis-ajan umpeuduttua 04.10.2011 Sonera ei suostu lopettamaan laajakaista-liittymääni koska silloin Sonera ei enää pystyisi hallitsemaan tietokonettani!

Tämän uutisen poistan vasta sitten kun saan Soneralta kirjallisen laajakaista-liittymäni todellisen sulkemisvahvistuksen ja kun olen varmistanut että liittymäni on varmuudella suljettu!
        http://pappasmurffi.nettisivu.org/

Oiva Rutanen
        44800 Pihtipudas
        .....

Päivitettyä/Ajantasalla olevaa tietoa mm:
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/

• Near

Lääketieteenopiskelijan näkemys: Arviointini mukaan sanoisin että pitkällä aikavälillä ongolyyttistenvirushoitojen haitat ovat lähes nollan luokkaa, kunhan potilas kestää noin vuorokauden ajan kuumeen!

• *C61*

Moi! Saako noita virushoitoja Husissa vai pelkästään yksityisellä syöpäklinkalla?

• pekka
    • hoitsu 9

rukoile Jumalaa, Jeesusta, Hän on parantajasi!

• mepet

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2343
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1277
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      671
    Aihe