http://www.youtube.com/user/TheThinkingAtheist#p/u/38/KRLR9jhP_DM
Koska tiede toimii.
Miksi tiede eikä uskonto ?
14
417
Vastaukset
- EL
Tieteen peruskysymys on MITEN, uskontojen puolestaan MIKSI. Kumpikin kysymys on yhtä tärkeä!
- pekka-
Kysymykseen "miten" saamme toimivia vastauksia.
Kysymys "miksi" on sellainen, johon emme voi saada vastausta, voimme vain tehdä toinen toistaan huonompia arvauksia. - EL
pekka- kirjoitti:
Kysymykseen "miten" saamme toimivia vastauksia.
Kysymys "miksi" on sellainen, johon emme voi saada vastausta, voimme vain tehdä toinen toistaan huonompia arvauksia.Vaan kun ihmisen luontoon kuuluu etsiä vastauksia kaikkeen mahdolliseen. Pelkän kysymyksen "miten" antamat vastaukset ovat vain osa kaikkeuden/luonnon suurta mysteeriä.
EL kirjoitti:
Vaan kun ihmisen luontoon kuuluu etsiä vastauksia kaikkeen mahdolliseen. Pelkän kysymyksen "miten" antamat vastaukset ovat vain osa kaikkeuden/luonnon suurta mysteeriä.
On varmasti kysymyksiä, joihin tieteellä ei ole ainakaan nykyisellään vastausta. Sinun täydellinen virheesi on kuitenkin siinä, että kuvittelet uskonnoilla puolestaan olevan todellisia vastauksia moisiin kysymyksiin.
Ei ole.
- Kyselijä kysyy
Eivät tiedeuskovaiset osaa edes kertoa miten.
Miten heidän jumalansa eli laajeneva tila muka laajenee?
he eivät osaa kertoa MITEN tila laajenee, mutta silti kyseisen uskonlahkon ylipapit julistavat että laajeneva tila on niin sata varma asia ettei ole mitään syytä kyseenalaistaa kyseistä jumalaa.
Se siitä tieteestä.
Fundamentalisteja hekin siis ovat.Minun puolestani sinä voit tunkea sen OSP:si työntävää voimaa hyväksikäyttäen hanuriisi. Ehkä sieltä löytyy sen jälkeen myös se laajeneva tila.
- KvasiKide
illuminatus kirjoitti:
Minun puolestani sinä voit tunkea sen OSP:si työntävää voimaa hyväksikäyttäen hanuriisi. Ehkä sieltä löytyy sen jälkeen myös se laajeneva tila.
Sekö on tieteen näkemys laajenevasta tilasta?
- 34
KvasiKide kirjoitti:
Katso peiliin ja kyky kuka ensimmäisenä käytti ilmaisua 'laajeneva paska'...
KvasiKide kirjoitti:
Jos OSP:ssä on mitään substanssia, niin kyllä sillä Savorisen alias Jukterin alias MrPressuren hanuri laajenee - oli tuo OSP paskaa sitten tai ei.
- Ei edes paskaa
"3 ulottuvuutta laajenee
6 kutistuu hyvin pieniksi"
http://www.helsinki.fi/~enqvist/
Kumpula-kollokvion esitelmä kevät 2005: Mitä oli ennen alkuräjähdystä? (Powerpoint, 1.1 M)
Slide 35"
Mitä ovat nämä ylimääräiset tilaulottuvuudet jotka käpertyvät pienemmiksi?
Jos jollakin asialla on tilavuus ja se käpertyy pienemmäksi, se tekee sen tilassa jonka ei tarvitse itse olla yhtään mitään.
On täysin naurettavaa väittää että ylimääräiset tilaulottuvuudet käpertyvät pienemmiksi ja kolme isoa laajenee isommaksi.
Vain energiasta muodostuvat energiatihentymät voivat käpertyä tiheämmiksi ja avautua eli laajentua vähemmän tiheiksi energiatihentymiksi tilassa joka on ei yhtään mitään.
Siten idiootit käyttää koko elämänsä ja kehittävät tällaisiin satuihin matematiikkaa.
No ehkäpä tuota matematiikkaa myöhemmin voidaan käyttää ajatuksiin joissa on oikea ajatus maailmankaikkeudesta.
Jos taas paskaan tulee ulkoapäin paljon energiaa, lämpenee paska, samalla kun paska laajenee ja missäpä muualla kuin jo olemassa olevassa ikuisessa tilassa joka ei laajene.
Näin ymmärrämme etteivät teoriat joissa on ylimääräisiä tilaulottuvuuksia ja tila joka laajenee ja kaareuu, ole edes paskaa.
paskakin on parempaa kuin teoriat joissa heilutetaan käsiä joiden tyhjien väitteiden mukaisesti.
ja niin se on.
Miten uitussa tiedeyhteisö on sortunut uskonlahkoksi joka julistaa uskoaan asioihin joita voidaan verrata jumaliin, kysyn vaan.
Säälittävää ei edes paskaa!
. - Uppeeta
Toisaalta, se ettei kukaan ennen minua keksinyt miten maailmankaikkeus oikeasti toimii, mahdollisti sen että sain pohtia asiaa ja sain myös mahdollisuuden selvittää miten maailmankaikkeus toimii.
Sikäli voin vain sanoa kaikille tiedeyhteisön jäsenille, KIITOS, että johditte ihmisiä harhaan jumalillanne!
Mutta eteenpäin.
Eikö ole merkillistä miten uskoaisia pilkkaavat tiedeyhetisön jäsenet eivät ymmärrä itse uskovansa väitteisiin jotka eivät ole tieteellisiä?
jos uskoo esim. laajenevaan tilaan ilman että kukaan on koskaan kertonut MITEN tila laajenee, uskoo vain väitteeseen joka on vastaava väite kuin jumalat ovat.
Uskovaisten mukaan jumala loi maailmankaikkeuden ja nyt näiden tiedeuskovaisten mukaan laajeneva tila sai valon venymään eli punasiirtymään.
Jumala loi ja jumala / laajeneva tila sai aikaan valon venymisen.
Heh heh heh.
Kun taas minä esitän tieteellisen väitteen, koska kerron MITEN energiatihetymät laajenevat, jolloin asiaa voidaan ajan kanssa tutkia tieteellisesti ja pyrkiä todistamaan että asia on niin kuin väitän.
Tieteellisesti voimme siis osoittaa että onesimpleprinciple malli on tieteellinen malli ja laajenevan tilan "teoria" on uskonalhkon uskomus.
. - Itte piru
Kohtuuttoman vaikeita sanoja tuossa sinun linkissäsi: light, music, 25,000...
Kaksi miestä, Lauri Luonnontieteilijä ja Kaarlo Kreationisti, menevät kivääriensä kanssa ampumaradalle mittelemään siitä, kumpiko on tarkempi ampumaan. Kaarlo aloittaa. Hän ampuu kaikki viisi laukausta peräkanaan ilmeenkään värähtämättä ja antaa vuoron Laurille. Lauri ampuu yhden laukauksen. Laukauksen jälkeen hän käy tarkistamassa taulun ja tekee tähtäimiin tarvittavia korjauksia. Sama toistuu vielä muidenkin laukausten jälkeen.
Kun kaikki laukaukset on ammuttu, menevät kaverukset tarkistamaan yhdessä toistensa tauluja, jotta voittaja voitaisiin julistaa. Laurin ensimmäinen laukaus on osunut aivan taulun reunaan. Seuraavat ovat aina järjestyksessä lähempänä keskustaa ja viimeinen on napakymppi. Kaarlo Kreationisti nauraa vieressä niin että on laskea alleen, kun katselee Laurin ampumaa epämääräistä hajontakuviota. Sitten hän osoittaa Laurille omat laukauksensa: "Katsohan nyt, poitsu! Kaikki viisi kutia osui samaan kohtaan kolikon kokoiselle alueelle! Minä voitin!"
Kaarlo Kreationisti lähtee kinkereille retostelemaan ampumataidoillaan. Siellä hän julistaa, miten Lauri oli surkea ampuja kun ei kahdesti osunut samaan paikkaan ja joutui tähtäimiään jatkuvasti säätelemään. Lauri Luonnontieteilijä jää sanattomana tuijottamaan Kaarlon ampumaa tiivistä kasaa, joka tosin ei löytynyt taulusta vaan kahdeksan metriä sen sivussa olevasta männystä.
Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787