Botox?

Lianne 50+

Onpa tosiaan vaikeaa löytää Botox-tietoa. Olen yrittänyt jo pitkään saada aiheesta tietoa, löytää omakohtaiseen kokemukseen perustuvia juttuja yms. Kai noita piikkejä sentään Suomessakin laitetaan ja varmaan paljonkin. Olisi kiva kuulla, missä ja kenen vastaanotolla ihmiset ovat käyneet, ja onko tulos tyydyttänyt. En haluaisi ihan "sokkona" mennä jollekin, joka vasta opettelee alaa...

20

7906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lianne 50+

      Eipä taida olla Botoxin kokijoita täällä. No, nyt on aika tilattu. Saapa nähdä, mitä tuleman pitää...

      • Kiinnostaa -

        Kerro sitten miten meni :)


      • Lianne 50+
        Kiinnostaa - kirjoitti:

        Kerro sitten miten meni :)

        Käyty on. Lopputuloksesta ei voi vielä sanoa mitään. Parin viikon päästä alkaa nähdä, mitä vaikutuksia hoidolla oli.


      • 47-v
        Lianne 50+ kirjoitti:

        Käyty on. Lopputuloksesta ei voi vielä sanoa mitään. Parin viikon päästä alkaa nähdä, mitä vaikutuksia hoidolla oli.

        Kävin ensimmäisen kerran viime syksynä, maksoi 490 e ja vaikutus kesti max 4 kk. Eli aika vähän aikaa. Ainakin aluksi botox muutti kasvonpiirteeni ihan toisiksi, koska kulmakarvat laskeutuivat alemmaksi keskellä kasvoja (otsan lihakset rentoutuivat) ja toisaalta kulmakarvojen päät nousivat ylemmäksi (silmän kulmassa olevat lihakset vapautuivat). Pari viikkoa sitten kävin uudestaan, koska minulle sanottiin että ajan myötä laittoväli pitenee. Luultavasti 2 kertaa vuodessa täytyy kuitenkin käydä, eli 1000 per vuosi menisi tähän huviin. Eli paljon. Jos unohdetaan asian taloudellinen puoli niin olen tyytyväinen botoxiin. Se paitsi saa ihon näyttämään sileämmältä, niin se myöskin estää minua harrastamasta yli-ilmeilyä, joka on aina ollut paheeni, suorastaan pakkoliikkeisiin saakka. Tuntuu kuin luonnekin olisi muuttunut, ja parempaan suuntaan.


      • 39-v
        47-v kirjoitti:

        Kävin ensimmäisen kerran viime syksynä, maksoi 490 e ja vaikutus kesti max 4 kk. Eli aika vähän aikaa. Ainakin aluksi botox muutti kasvonpiirteeni ihan toisiksi, koska kulmakarvat laskeutuivat alemmaksi keskellä kasvoja (otsan lihakset rentoutuivat) ja toisaalta kulmakarvojen päät nousivat ylemmäksi (silmän kulmassa olevat lihakset vapautuivat). Pari viikkoa sitten kävin uudestaan, koska minulle sanottiin että ajan myötä laittoväli pitenee. Luultavasti 2 kertaa vuodessa täytyy kuitenkin käydä, eli 1000 per vuosi menisi tähän huviin. Eli paljon. Jos unohdetaan asian taloudellinen puoli niin olen tyytyväinen botoxiin. Se paitsi saa ihon näyttämään sileämmältä, niin se myöskin estää minua harrastamasta yli-ilmeilyä, joka on aina ollut paheeni, suorastaan pakkoliikkeisiin saakka. Tuntuu kuin luonnekin olisi muuttunut, ja parempaan suuntaan.

        Mulla miltei samat sanat kuin tuolla 47-v kirjoittajalla. Olen oikein tyytyväinen, minulla keskiotsa laskeutui aivan vähän eikä kulmakarvojen ulkosivutkaan nousseet kuin aavistuksen. Lääkäri sanoi laittaessaan että ihoni on aika kiinteä, siinä lienee syy. Mutta iho sileni selvästi ja muutenkin otsa oli rennomman tuntuinen. Joskus saan ihan jännityspäänsärkyäkin kovasta ryppyilystä ja se kyllä helpotti kun lihakset oli rennommat. Ei minusta halpaa mutta aion käydä jatkossakin.


      • Ruma minä
        39-v kirjoitti:

        Mulla miltei samat sanat kuin tuolla 47-v kirjoittajalla. Olen oikein tyytyväinen, minulla keskiotsa laskeutui aivan vähän eikä kulmakarvojen ulkosivutkaan nousseet kuin aavistuksen. Lääkäri sanoi laittaessaan että ihoni on aika kiinteä, siinä lienee syy. Mutta iho sileni selvästi ja muutenkin otsa oli rennomman tuntuinen. Joskus saan ihan jännityspäänsärkyäkin kovasta ryppyilystä ja se kyllä helpotti kun lihakset oli rennommat. Ei minusta halpaa mutta aion käydä jatkossakin.

        iho onkin erittäin veltostunut,auttaako siltikin?Myös tietty ryppyinen.Entäs kaulan seutu?Voiko sinne saada muutosta,vaikka helttaan ja velttouteen?


      • Lianne 50+
        Ruma minä kirjoitti:

        iho onkin erittäin veltostunut,auttaako siltikin?Myös tietty ryppyinen.Entäs kaulan seutu?Voiko sinne saada muutosta,vaikka helttaan ja velttouteen?

        Minulla piikitettiin vähän kaulaakin, on sileämpi nyt. Myös otsa on sileämpi ja kulmat kaartuvat kauniisti. Taisin jäädä kerrasta koukkuun ja käynen jatkossa piikillä pari kertaa vuodessa.


      • Tyyty
        Lianne 50+ kirjoitti:

        Minulla piikitettiin vähän kaulaakin, on sileämpi nyt. Myös otsa on sileämpi ja kulmat kaartuvat kauniisti. Taisin jäädä kerrasta koukkuun ja käynen jatkossa piikillä pari kertaa vuodessa.

        Ihanaa kuulla että on onnistunut noin hyvin! Kertoisitko vielä kuka laittoi ja missä? Itsekin olen etsimässä hyvää Botoxin laittajaa...


      • Varmasti
        Tyyty kirjoitti:

        Ihanaa kuulla että on onnistunut noin hyvin! Kertoisitko vielä kuka laittoi ja missä? Itsekin olen etsimässä hyvää Botoxin laittajaa...

        minäkin!Kerro,jos löysit hyvän laittajan ,ja hinta myös.Vähän pelottaa kyllä,mutta aion sen tehdä,kun löydän hyvän laittajan.Tuo kaulan seutu kiinnostaa minuakin,toki muutenkin.


      • Lianne50+
        Varmasti kirjoitti:

        minäkin!Kerro,jos löysit hyvän laittajan ,ja hinta myös.Vähän pelottaa kyllä,mutta aion sen tehdä,kun löydän hyvän laittajan.Tuo kaulan seutu kiinnostaa minuakin,toki muutenkin.

        Alakasvoihin (sun ympärystään) olisin toivonut saavani enemmän kohennusta. Alue on kuitenkin sikäli vaikea, että liiallisella tai vääränlaisella piikityksellä katoaisi hymy. Sitähän tuskin kukaan haluaa, en minä ainakaan. Pitäähän ihmisellä ilmeitä olla, erityisesti positiivisia. Nasolabiaalijuonteisiin (nenän pielestä suupieleen) pitäisi ehkä laittaa jotain täyteainetta, mutta siihen en ole toistaiseksi ryhtynyt. Minähän asun Varsinais-Suomessa, joten Turusta löytyi lääkäri. Hinta oli muutamia satasia. Kallistako? Ehkä, mutta toisaalta on sitä tullut vuosien myötä ostettua erinäisiä voiteita, jotka mainosten mukaan tekevät ihmeitä, mutta minkäänlaista muutosta ei kuitenkaan ole näkynyt. Botoxilla on oikeasti tullut näkyvää tulosta.
        En halua hehkuttaa liikaa, vaikka itse olen nyt tyytyväinen. Joku toinen voi kokea muutokset liian pieninä, jos odotukset on liian suuret. Itse lähdin leikkiin sillä mielellä, että kokeillaan nyt kerran. Sittenpä sen tietää, miten hoito toimii, onko siitä itselle hyötyä vai ei.


    • Mindy++++++++++

      Olen käynyt kaksi kertaa elämässäni botox- ja restylanepistoksilla Helsingissä (viime kesänä 34-vuotiaana ja nyt juuri tänään 35-vuotiaana).

      Ihmettelen tosiaan, ettei mistään löydy vertailevaa tietoa/keskustelua paikkojen erosta: Joissain samat mömmöt voi pistää ihan vaan joku kauneusammattilainen, mutta tänään minulle pisti asiaan vihkiytynyt lekuri.

      Vuosi sitten kesällä tässä toisessa paikassa laittaminen sattui paljon, ja naama meni mustelmille. Tämänpäiväisessä paikassa ei tuntunut pahemmin miltään - vaikka laitettiin botoxia otsaan ja suupieliin restylanea leukaan ja loput vielä suupieliin (tai olisko ollut perlanea, en noiden eroa ymmärrä) - pahempaa kipua ei ollut kuin pistos, eikä mustelmia!

      En näin pelkkänä karvalakki-asiakkaana tiedä, kuinka paljon täällä saa mainostaa - eli jos jätetään se huono mainitsematta niin suosittelen erittäin lämpimästi Helsingin Aleksanterinkadulta löytyvää mestaa :)

    • koukkuun tais jäädä

      Kävin varmaankin samassa paikassa kuin Mindy kolme päivää takaperin laitattamassa Botoxia otsaan ja silmäkulmiin. Mitään mustelmia ei tullut ja aine on alkanut vaikuttamaan nyt jo mukavasti. Ryppyjä on enää otsassa murto-osa verrattuna entiseen.

      Mindylle kysymys (olet muuten saman ikäinen kuin minä): Mihin sinulle sitä Restylanea leuassa tarkalleen ottaen laitettiin ja miksi? Minulla on leuassa sellainen viiva jonka haluaisin kohottaa.

      • Mindy+++

        ^mulla on leuassa sellainen ärsyttävä tän merkin ( näköinen poimu/kuoppa mikälie, halusin vaan täyttää sen. Tämä mun botox-restylane -satsi olisi ollut jotain 560 euroa, mutta sain pyytämättä rabattia eli tasaraha 500 ekeä. Eli siinäkin mielessä ihan positiivinen juttu.


    • beatrice12

      Haluaisin laittaa Botoxia otsaan mutta olen kuullut kuinka joillakin valahtaa kulmat alas. Riippuko tämä laittajasta? Onko kukaan käynyt Lookissa?

      • vuosia48

        Itselläni muuttui Botoxin laiton myötä kulmien muoto ja viikon kuluttua alas valahtaneet kulmat nousi paikoilleen. Kokemukseen olen erittäin tyytyväinen eikä pistäminen lääkärin tekemänä sattunut. Botoxia laitatin otsaan ja silmäkulmiin.


    • herdee

      Botoxilla mennään viimeiset 5v ja naama on sileä vaikka ikää on 50

    • mellukka

      Itse kävin eilen Aleksanterinkadulla hkissä laittamassa otsaan botoksia. Tässä tuloksia odotellessa, sanoi että 2 vk kestää tulokset. The Lookissa n. vuosi takaperin laitoin huuliin princess filleriä, enkä ollut tyytyväinen, minulle tuli erittäin paakkuinen lopputulos ja toinen sairaanhoitaja kertoi että täyte oli laitettu liian alas.

    • Anonyymi

      Kävin laittamassa botoxia otsaan ja kulmien kohotuksen. Tämä on aiemmin toiminut hyvin eli kulmat eivät valahda alas ripsien päälle, vaan nousevat kauniisti, luomivako näkyy, virkeä ilme.

      Viime kerralla toinen silmä epäonnistui ja lopputulos on toispuoleinen.
      Kävin 2 viikon kontrollissa ja toinen hoitajatyttönen oli 20 min myöhässä ja sanoi, ettei voi tehdä mitään.

      Mikä idea kontrollissa, kun sanotaan Hups, ei voi tehdä mitään

      • Anonyymi

        Missä kävit, jossa toinen kulma valahti? Mä kävin hoitajalla Nordic Med Spa;ssa. Mulla luomet vähän laskeutui sisänurkista johtuen kaiketi raskaista luomistani. Seuraavan kerran menen lääkärille ( vaikkei takuuta, etteikö toistuisi)


    • Anonyymi

      Minä kävin kanssa Nordic Med Spassa otsaan ottamassa Botoxia ja luomet roikkuu nyt pahasti :(

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe