Muutamaan tuntiin en ole päässyt kirjautumaan facebookkiini, kun yritän siihen tulee tämä teksti:
Käyttäjätili väliaikaisesti pois käytöstä.
Käyttäjätilisi ei ole väliaikaisesti käytettävissä sivusto-ongelman takia. Uskomme, että ongelma ratkeaa pian. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua.
Ystäväni profiilin kautta katsottiin minun profiilia, osa kuvista oli hävinnyt, joskus ne tulivat takaisin, mutta kun klikkasi albumia siinä luki "kuvia ei ole saatavilla, tai albumissa ei ole kuvia yms" ja seinällä oli noin viisi kertaa teksi: "profiilikuva vaihdettu" mitä ei todellakaan aikaisemmin ollut...
facebook sähköpostini toimii, eli ei ainakaan salasanoja oo vaihdettu..
Nyt vaan pelottaa että onko mun tili hakkeroitu, vai korjaantuuko tämä ennalleen?? :(
Onko kellään kokemuksia? Mitä pitäis tehdä jos huomennakaan ei pääse kirjautumaan??
Onko facebook tilini hakkeroitu vai mitä tämä on?!
aaapuuuvaaaa
1
1308
Vastaukset 1
- rfjfjj
sama tapahtu mulla ku panoin alt f4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581