Yliopiston Apteekin kanta-asiakasohjelman mukaan kanta-asiakas, Uniikki-asiakas, saa keskittäjäalennuksen ostoistaan kalenterivuoden aikana asiakaskertojen mukaan kasvanana. Viisi (5) käyntiä tuottaa 2 %:n alennuksen ja 60 käynnillä pääsee kahdeksaan (8) prosenttiin saakka. Yliopiston Apteekin Viikin apteekki ei kuitenkaan ole samassa tietojärjestelmässä kuin muut apteekit. Siitä seuraa, että käynnit Viikissä eivät näy muiden toimipisteiden alennuskertymässä eivätkä muissa Yliopiston Apteekin apteekeissa tehdyt ostot näy Viikissä. Tästä ei asiakasta varoiteta. Siis asioi joko vain Viikin apteekissa tai vain muissa apteekeissa. Muuten menetät rahaa, kun et saa Sinulle luvattua keskittäjäalennusta täysimääräisenä. Ongelma on ollut Viikin apteekin avaamisesta alkaen. Uniikki-asiakas ei ole Yliopiston Apteekille tärkeä, kun kanta-asiakaslupauksesta voidaan näin tinkiä.
Yliopiston Apteekin Uniikki-asiakkaana Viikissä
2
857
Vastaukset
- toinen ex-uniikki
Minäkin olen huomannut saman asian ja, usko tai älä, jo vuonna 2009. Annoin asiasta silloin palautetta. Törmäsin tosi harmittavasti samaan asiaan joulukuussa. Alennus Viikissä oli prosenttiyksikön verran pienempi kuin Kaivopihalla. Annoin asiasta palautetta. Olen saanut vastauksen, jonka mukaan Viikin apteekki käyttää eri ohjelmaversiota kuin muut Yliopiston Apteekin toimipisteet ja siksi tiedot eivät välity. Kun ongelma on tunnettu KAKSI VUOTTA eikä sitä ole korjattu puhumattakaan, että olisi infottu Viikin apteekissa asioivia, tämä on minusta aikamoista asiakkaan aliarviointia. Lisäksi vastaaja ei aikonnut millään lailla korvat rahallista tappiotani eikä Yliopiston Apteekki ole vieläkään tätä asiaa hoitanut. Itse aion vaihtaa ja perheeni samalla myös toisen apteekin asiakkaaksi. Uusi apteekkini kuuluu Hyvän mielen apteekit -yhteistyöketjuun. Saa nähdä pitävätkö siellä lupaukset eli pysyykö hyvä mieli, jonka Viikissä menetin.
- tylsä juttu
Jopa jotakin. Tarkistan heti maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883