Werraton tie.

Kirjuri 09.01.2011.

Älkää olko niiden kaltaisia, joita ohjataan ohjaimilla, joita valjastetaan kivirekeä vetämään. Totuudella on monet kasvot: " Viha, uskonto, uskomukset, ja kaikkinaiset erilaiset opit". Kaikki he huutavat meillä on totuus hallussamme! Tulkaa meidän luo, niin me opetamme teille oikeuden tien. Me olemme se oikeus teille. Me annamme lemmen marjojamme teille ja ostamme itsemme teille.

Ymmärtäväinen ymmärtää tämän kirjoituksen ja ne jotka eivät ymmärrä minua, ne loukkaantuvat. Minä olen teille se loukkauskivi. Elävä esitys kaikkinako aikoina? Ei vaan nyt kun te kuulisitte minun ääneni, niin te saisitte rikkaasti elää? Minä saan teille elää ja opetta oikeuden ainokaisen tien. Jeesuksen Kristuksen elämän tien, joka on täynnä tuskaa ja ahdistusta, odotusta ja toivoa ja toivo oikealle vie. Kestävä tie on oikeuden tie. Harvat ovat ne, jotka sen löytävät ja siitä iloitsevat.

Monen mielestä hänen oma mielensä on se oikea tie ja hänen mielestää hänellä ei pidä oleman rajoja laisinkaan. Minun mielestäni minullakaan ei saa olla rajoja, oppiakseni oikeuden tiellä, elon tiellä uusia ja vanhoja periaatteta ja katsoakseni niiden ainutkertaista merkitystä, sillä minäkin ole teidän kaltaisenne, kuitenkaan en ihan samanlainen, sillä minä kirjoitan automaatti kirjoituksella, saamatta itselleni muuta, kun kirjoittajan maineen ja minun mieleni tekevi lähteäni laulamahan, sukuvirttä suoltamahan, näillä raukoilla rajoilla, poloisilla Pohjan tantereilla. Saa kera sanelemahan, asioita ainosia.... Sellainen on tämä aika. Millaiseksi aika määräytyy ja mitkä ovat ajan vaiheeet sen me itsellemme kirjoitamme siinä määrin, kun onnistumme, uskoen ja toivoen parempaa.

2

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe