Siinähän se olikin jo otsikossa tärkein, mutta lisätään vielä, että osaatteko suositella mitään paikkaa Järvenpäässä, josta saisi hyvännäköiset ja kestävät geelikynnet?
GEELIKYNNET JÄRVENPÄÄSSÄ?
11
2249
Vastaukset
- pettynyt as.
Kävin laitattamassa rakennekynnet sellaisessa liikkeessä kuin joku 2nd floor? enkä toista kertaa mene, kynsipaikat olivat todella epähygieenisen näköiset että oikein pelotti että saan jonkin kynsisienen tai vastaavaa, eikä kyseinen vaaleahiuksinen nainen varmaankin itse omistaja suostunut tekemään mitään erikoisuuksia vaikka olisin halunnut, ei ollut edes mitään hyviä malleja esillä, ja viilasi tosi kovakourasesti..
- !!!!!!!!!!!
älä hauku
- Kynnet kotona
Itse teen akryylikynsiä Keravalla, mutta myös kotikäynnit Järvenpäähän onnistuu! Kynnet tipeillä 35€, lisätietoja ja halutessa kuvia sähköpostitse [email protected]
- tyytyväinen(:
ainakin wendisissä siinä prisman edessä tekee yksi nainen upeita geelikynsiä (:
- kijjk.....
kauneuspisteessä ne tekee vaan samanlaisia. ranskalaisia hileillä tai lakalla. ei mitään hienoja, ellei sit satu tykkäämään semmosesta yksinkertaisesta ja aina samasta...
- luova;)
heippis! Minä itse teen geelikynsiä järvenpäässä ja tykkään tehdä koristeluita ja kokeilla kaikkea uutta.
Voit kysellä aikoja tai lisätietoja [email protected]- Aivanihananasiakas
Voin suositella!
- minde-
pronailsin/ professionailsin kynnet järvenpään scandicista kestävät ja hyvä laatuiset tekevät yhteistyötä xtreme lashes ripsien kanssa jotka on yksi maailman parhaimmista ripsimerkeistä ja laaduista. tekijät käyneet sertifioinnin, todella viihtyisä paikka ja tekevät huolella työnsä suosittelen:)
- varaosatonkki
Tekomaailmassa ja naisen tekokauneudessa pitää siis olla tekokynnet ja tekoripset. Silikoniposket, rinnat ja huulet. Onko siis aitoutta enää olemassa. Sydänkin monella kiveä...mistähän löytyisi aito luomunainen...Miehenä en voisi haluta tytökseni mitään rakennekynsillä varustettua nukkea - mielestäni naisten halu korostaa ulkoisia avujaan muovilla tekee hänestä luotaan työnnettävän, sori nyt vain...
- hämmästys
vautsi pointsit
- Anonyymi
Hei, mikä on osoitteesi ja paljonko geelikynsien hoito maksaa?
T. Carmen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517243Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425062HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1542137
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321806Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668- 221664
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111407Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347