Ostinpa sitten viimeinkin KAIKKI Stargate dvd-boksit mitä on ilmestynyt ja näin tuin tätä yhtä suosikkisaagaani mitä tv:seen on tehty. Alkaen vuoden 1994 elokuvasta, hommasin kaikki Stargate SG-1:n 10 kauden dvd-boksia, Ark of truth - ja Continuum -elokuvat, kaikki 5 kautta Stargate Atlantista sekä Stargate Universen 1.kauden.
Aloitin tässä kolmisen viikkoa sitten Stargate -maratonin ja olen katsonut nyt 7 kautta SG-1:stä ja juuri tänään aloitin 8.kauden. Samalla aloitin 1.kauden Atlantista. Olen nähnyt toki kaikki jo aiemmin, mutta nyt uudestaan halusin alkaa katsomaan. Minusta vallan loistavia sarjoja.
Universe on ainoa sarja, joka ei ole NIIN hyvä kun nuo muut. Mutta ei sekään ole huono ja aion kyllä seurata sitäkin loppuun asti. Nyt kun MGM on saanut taloutensa kuntoon, saattaa luvassa olla SGU:n 2.kauden jälkeen SGU -elokuva ja mahdollisesti myös Atlantis- ja SG1 -elokuvatkin. Ainakaan sarjan tekijät eivät ole heittäneet toivoaan niiden suhteen. Minusta olisi loistava nähdä vielä ainakin se yksi SG1 elokuva ja toki Atlantis -leffakin olisi hienoa nähdä.
Saapa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta kattellaan!
Scifisti1977
Tähtiportti -maratoni
Scifisti1977
1
336
Vastaukset
- Scifisti1977
Nyt olen katsellut jo 8.kautta SG-1:stä 11 jaksoa sekä 1.kautta Atlantista 11 jaksoa myös. Sarjat senkuin paranee. Taidan silti tykätä Atlantiksesta kaikkein eniten. Jotenkin siinä on vaan osunut kaikki kohdalleen. No 8.kausi SG-1:stäkin tosi hyvä!
No mut sellaista. Kattelkaa SCIFIÄ! Just katsoin muuten "2012" -leffankin. Oli ihan jees! Hyvät tehosteet!
Scifisti1977
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202