Tähtiportti -maratoni

Scifisti1977

Ostinpa sitten viimeinkin KAIKKI Stargate dvd-boksit mitä on ilmestynyt ja näin tuin tätä yhtä suosikkisaagaani mitä tv:seen on tehty. Alkaen vuoden 1994 elokuvasta, hommasin kaikki Stargate SG-1:n 10 kauden dvd-boksia, Ark of truth - ja Continuum -elokuvat, kaikki 5 kautta Stargate Atlantista sekä Stargate Universen 1.kauden.

Aloitin tässä kolmisen viikkoa sitten Stargate -maratonin ja olen katsonut nyt 7 kautta SG-1:stä ja juuri tänään aloitin 8.kauden. Samalla aloitin 1.kauden Atlantista. Olen nähnyt toki kaikki jo aiemmin, mutta nyt uudestaan halusin alkaa katsomaan. Minusta vallan loistavia sarjoja.

Universe on ainoa sarja, joka ei ole NIIN hyvä kun nuo muut. Mutta ei sekään ole huono ja aion kyllä seurata sitäkin loppuun asti. Nyt kun MGM on saanut taloutensa kuntoon, saattaa luvassa olla SGU:n 2.kauden jälkeen SGU -elokuva ja mahdollisesti myös Atlantis- ja SG1 -elokuvatkin. Ainakaan sarjan tekijät eivät ole heittäneet toivoaan niiden suhteen. Minusta olisi loistava nähdä vielä ainakin se yksi SG1 elokuva ja toki Atlantis -leffakin olisi hienoa nähdä.

Saapa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta kattellaan!

Scifisti1977

1

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scifisti1977

Nyt olen katsellut jo 8.kautta SG-1:stä 11 jaksoa sekä 1.kautta Atlantista 11 jaksoa myös. Sarjat senkuin paranee. Taidan silti tykätä Atlantiksesta kaikkein eniten. Jotenkin siinä on vaan osunut kaikki kohdalleen. No 8.kausi SG-1:stäkin tosi hyvä!

No mut sellaista. Kattelkaa SCIFIÄ! Just katsoin muuten "2012" -leffankin. Oli ihan jees! Hyvät tehosteet!

Scifisti1977

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6237
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4585
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3815
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3009
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59