Keskutelupalstat ovat kivoja

kevät on lähellä

Olen löytänyt keskustelupalstat ja yksi parhaita ja eniten vaihtoehtoja tarjoava on tämä S24.
Ihania kommentteja jos mistäkin aiheesta puolesta ja vastaan löytyy. Kuka voi vielä väittää, että suomalaiset eivät puhu!

Eksyin näille sivuille vahingossa ystävättäreni kehoittaessa minua etsimään seuraa treffeiltä. Aikani yritettyäni en löytänyt mutta nämä internetihmiset alkoivat kiinnostaa minua enemmän kuin lähi-ihmiset.

Tämä 50 on minulle ikäni perusteella sopiva. Mielenkiinnolla olen lukenut ja luen jatkossakin keskusteluja ja ehkä osallistukin enemmän. Halusin vain kertoa äkkinäisen mielipiteeni teistä kirjoittajista. Olette te aika mahtavia tyyppejä!

Kiitos monista lukuhetkistä.

45

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo

Vaikken tiedä voinko lukea itseäni palstalaiseksi, mutta oli pakko tulla sulle kommentoimaan kun niin harvoin kukaan täällä kehuu mitään :)) IHANAA!

• Kiitokset kehuista, toivottavasti viihdyt jatkossakin. Tosin kyllä tässä on selkeät eronsakin siihen verrattuna että keskustelisi nokakkain oikeiden ihmisten kanssa, sitä en itse tähän vaihtaisi.

• Jaa....

että mielummin keskustelet näin?....Itse olen sen verran avoin sosiaalinen hömppä...että, tarvitsen kyllä sitäkin keskustelua...tämä ei riitä;))) Jonku voi nyt pilkallisesti toki todeta....niinpä tietysti((:---mut Friidu ei siitä piittaa...koska on Dorka. Puolustaa nykyisin aina itseään varmuuden vuoksi....;)))

Tervetuloa vaan tänne keskustelemaan minunkin puolestani.

Tsau:Friidu

• Jaa.... kirjoitti:

että mielummin keskustelet näin?....Itse olen sen verran avoin sosiaalinen hömppä...että, tarvitsen kyllä sitäkin keskustelua...tämä ei riitä;))) Jonku voi nyt pilkallisesti toki todeta....niinpä tietysti((:---mut Friidu ei siitä piittaa...koska on Dorka. Puolustaa nykyisin aina itseään varmuuden vuoksi....;)))

Tervetuloa vaan tänne keskustelemaan minunkin puolestani.

Taisin ilmaista itseäni heikosti kun päinvastaista tarkoitin. Oikeassa elämässä ikävätkin ihmiset muuttuvat mukaviksi kun heidän kanssaan voi kunnolla keskustella.

• Jaa...
        yohuuhkaja kirjoitti:

Taisin ilmaista itseäni heikosti kun päinvastaista tarkoitin. Oikeassa elämässä ikävätkin ihmiset muuttuvat mukaviksi kun heidän kanssaan voi kunnolla keskustella.

toisinaan sitten sattuu sellainenkin ihme;)) että, joku Dorka muukin tai samanlainen haluaa keskustella muuallakin kuin tällä palstalla kanssasi...Elämä sanoo Friidu nyt viisaasti (on nyt vakanana)...se on joskus täynnä erittäin positiivisia yllätyksiä...

• yohuuhkaja kirjoitti:

Anteeksi, mutta minusta tuo kuulostaa hauskalta. Siis että täällä ikävät ihmiset pysyvät ikävinä, mutta oikeassa elämässä he muuttuisivat mukaviksi.

Siinä sen näkee, 80% viestinnästä on eleitä ja ilmeitä. Ilman niitä ei voi saada kenestäkään oikeaa kuvaa, jos sittenkään :)

• PupuPuskasta kirjoitti:

Anteeksi, mutta minusta tuo kuulostaa hauskalta. Siis että täällä ikävät ihmiset pysyvät ikävinä, mutta oikeassa elämässä he muuttuisivat mukaviksi.

Siinä sen näkee, 80% viestinnästä on eleitä ja ilmeitä. Ilman niitä ei voi saada kenestäkään oikeaa kuvaa, jos sittenkään :)

Näin se vähän menee. Kuten rattiraivo syntyy siitä ettemme osaa erottaa muista autoilijoista kuin meitä ärsyttävät piirteet, samoin täällä netissä tuntuu kuva keskustelijoista määrittyvän liikaa meitä ärsyttävien piirteiden mukaan ja joku sellainen juttu joka oikeassa elämässä menisi ohi pelkällä kulmien kurtistuksella tai hymähdyksellä kasvaa täällä ikuiseksi kaunaksi ja vihanpidoksi.

• IUYTUYT
        yohuuhkaja kirjoitti:

Näin se vähän menee. Kuten rattiraivo syntyy siitä ettemme osaa erottaa muista autoilijoista kuin meitä ärsyttävät piirteet, samoin täällä netissä tuntuu kuva keskustelijoista määrittyvän liikaa meitä ärsyttävien piirteiden mukaan ja joku sellainen juttu joka oikeassa elämässä menisi ohi pelkällä kulmien kurtistuksella tai hymähdyksellä kasvaa täällä ikuiseksi kaunaksi ja vihanpidoksi.

Korttisi on otettu hyllylle.

• IUYTUYT kirjoitti:

Korttisi on otettu hyllylle.

Taasko huomiota vailla, katso nyt vain itse eteesi.

• Heikunkeikku

Hyvä jos olet löytänyt sinulle sopivan palstan.
      Me ihmiset teemme tästä pastasta semmosen, mikä se on.
      Kun palstalla on kirjoittelijoita, jotka minuun kolahtaa, niin sitten omatkin sormet saavat hepulikohtauksen ja tuntuu mukavalta naputella.

Varsinaisesti en tule palstalle Keskustelemaan, kuhan pikkusen leikkimään ja hetkoseksi aikaa kuluttelemaan.
      Tykkään jutella enemmän naamat vastakkain ja sellaisien ihmisten kanssa, jotka tunnen hyvin.

Kohta lähden lenkille, vähän tuulista, mutta eiköhän sitä jotenkin pääse koikkelehtimaan. Vähän on liukasta ja se on inhottavinta. Eilen lähdin elokuvista kävelemään autolle ja vetäsin itteni vaakatasoon, pitkin katua niin sukkelaan, että kuinkahan näin vanha muori niin äkkiä pääsikään kadun pintaan:) Kipiää tuli, onneksi oli kyse vasemmasta kädestä, joka vieläkin tuottaa pipi-tuntemuksia.
      Illalla meen pelaamaan, eli tänään on tämmönen liikunnallisempi päivä.

Tervetuloa palstalle minunkin puolestani:)

• Alla Trudiltzkaja

Näillä palstoilla vuoropuhelut ovat parasta terapiaa. Tykkään kovasti. Kiva, että sinäkin tykkäät.

• -

on kuin kuherruskuukausi. Ole muutama vuosi, ei tunnu enää yhtään ihanalta.

• Jaa...

eíhän avioliitossakaan kuherruskuukausi kestä ikuisesti. Ollaan nyt kerrankin realistisia...;)))) avioliittokin vain paranee...hitsi vie...vanhetessaan (nyt ei voi tätä ihan vakavissaan skrivaa...) Väliin kuitenkin voi kokea huippuhetkiä toisinaan;))) ehkä? Laittaa nykyisin kaikkeen jo kysymysmerkin loppuun...Koska, ei jaksa riidellä ei kinastella tällähetkellä ei sitten pätkääkään..hyssytellä sillee iisisti vaan.... (järjellähän tämän kanssa ei ole mitään tekemistä eikä minkään hitsin vaihto-ehtoisten vuosien....)

• Äh puh prööts
        Jaa... kirjoitti:

eíhän avioliitossakaan kuherruskuukausi kestä ikuisesti. Ollaan nyt kerrankin realistisia...;)))) avioliittokin vain paranee...hitsi vie...vanhetessaan (nyt ei voi tätä ihan vakavissaan skrivaa...) Väliin kuitenkin voi kokea huippuhetkiä toisinaan;))) ehkä? Laittaa nykyisin kaikkeen jo kysymysmerkin loppuun...Koska, ei jaksa riidellä ei kinastella tällähetkellä ei sitten pätkääkään..hyssytellä sillee iisisti vaan.... (järjellähän tämän kanssa ei ole mitään tekemistä eikä minkään hitsin vaihto-ehtoisten vuosien....)

kyllä varmaan sunkin avioliittos on niin hyvässä kondiksessa että Hunkszelia kuolaat jatkuvasti. Oletkos soitellut Hukszin (Hatzan) lirkkupuhelimeen viime aikoina. Mikä sen numero on jos vaikka huohottaisin sinne joskus? Ethän ole mustasukkainen? Äijät varmaan piereskelee siihen kun niitä harmittaa kun se kerää naisia kuin kärpäspaperi kärpäsiä;DDDD

• että, sillee....
        Äh puh prööts kirjoitti:

kyllä varmaan sunkin avioliittos on niin hyvässä kondiksessa että Hunkszelia kuolaat jatkuvasti. Oletkos soitellut Hukszin (Hatzan) lirkkupuhelimeen viime aikoina. Mikä sen numero on jos vaikka huohottaisin sinne joskus? Ethän ole mustasukkainen? Äijät varmaan piereskelee siihen kun niitä harmittaa kun se kerää naisia kuin kärpäspaperi kärpäsiä;DDDD

Niin tympeää tekstiä etten viitsi vastata. Tämä ei ole myöskään sellainen palsta eikä asia joka kuuluu muille ulkopuoliselle... Ethän ihmettele? Ethän.....Pidänhän huoli vain omista ystävistäsi. Älä sekaannu toisten asioihin. Joista et mitään tiedä...Ei millään pahalla. Uteliaisuus juuri tällainen on tympäisevää. Jos, haluat hänelle soittaa miksi et suoraan ota yhteyttä häneen ja kysy. Minä en jakele kenenkään numeroita. Kirjoita siis hänelle ja kysy. Hatsa eli Hunkz kirjoittaa tuolla 60 v. palstalla pääosin...

• että, sillee
        että, sillee.... kirjoitti:

Niin tympeää tekstiä etten viitsi vastata. Tämä ei ole myöskään sellainen palsta eikä asia joka kuuluu muille ulkopuoliselle... Ethän ihmettele? Ethän.....Pidänhän huoli vain omista ystävistäsi. Älä sekaannu toisten asioihin. Joista et mitään tiedä...Ei millään pahalla. Uteliaisuus juuri tällainen on tympäisevää. Jos, haluat hänelle soittaa miksi et suoraan ota yhteyttä häneen ja kysy. Minä en jakele kenenkään numeroita. Kirjoita siis hänelle ja kysy. Hatsa eli Hunkz kirjoittaa tuolla 60 v. palstalla pääosin...

tästä asiasta Hunkzin kanssa samaa mieltä. Tämä on asia joka ei kuulu tänne. Koskaan. Muusta toki voin ystävälliseen henkeen sinun kanssasi keskustella kuka lienet? Mutta, puskailuun ja ilkeilyyn en minäkään taivu. Tämä on poikkeus. Seuraavan kerran jäät ilman vastausta minkäänlaista...Ymmärätkö? Mitä tarkoitan. Jos, sinulle tuottaa iloa toisten mollaaminen se on oma asiasi yksin. Ei liikuta minua enkä usko liikuttavan Hunkziakaan;)))) Eli se siitä...

• ...

Tosiasia on, että suoli24 ei ole kovin häävi portaali. Vähän käyttäjiä. Ja suurin osa työttömiä alkoholisoituneita luusereita.

Älä ikinä kerro mitään tarkempaa itsestäsi, älä anna tietojasi kenellekkän jne. Älä usko mitään, mitä kerrotaan. Älä ala treffailemaan ihmisten kanssa liian nopeasti. Älä helvetti anna puhelinnumeroasi kenelle tahansa jne.

Mä olen työtön alkoholisoitunut luuseri, kuten lähes kaikki, jotka kirjoittelee palstoille täällä. Olen seurannut tätä portaalia toistakymmentä vuotta, Sirkuksen ajoista lähtien. Ja koko ajan menee kaameammaksi. Mun mielestä nykyään tää oikeastaan on hauskakin paikka. Kaikki pelkkää huuhaata :DDDD

=DW=

• Ja...

muista sellainen. Et voi tietää kenenkään elämästä OIKEESTI ellet keskustellut muuallakin kuin täällä...tuo on sellaista yleistä mustatuntuu pashaa...mutta, näkemys sekin... Tämä palstahan on YLEINEN sitä ei eroa ei moni tajua;))) itsekkin gallearissani olen aikanaan sen verran enemmän kirjoitellut...Kaikki eivät näy tässä, ja tätä korostan itse kirjoitettu teksti ei ole koskaan samanlainen kuin puhuttu viestintä kahden ihmisen välillä. Ei koskaan...

• ...
        Ja... kirjoitti:

muista sellainen. Et voi tietää kenenkään elämästä OIKEESTI ellet keskustellut muuallakin kuin täällä...tuo on sellaista yleistä mustatuntuu pashaa...mutta, näkemys sekin... Tämä palstahan on YLEINEN sitä ei eroa ei moni tajua;))) itsekkin gallearissani olen aikanaan sen verran enemmän kirjoitellut...Kaikki eivät näy tässä, ja tätä korostan itse kirjoitettu teksti ei ole koskaan samanlainen kuin puhuttu viestintä kahden ihmisen välillä. Ei koskaan...

Ja todistettu. Että olet ymmärtänyt täysin päin helevettiä keskustelupalstojen perusajatuksen. Miehelle terveisiä!!!

=DW=

• -tiina

mutta maailma muuttuu muista ettet koskaan sano omia eriäviä mielipiteitäsi parempi olla toisten kirjoittajien kanssa aina samaa mieltä niin hyvin menee.

• löpölöpöhöpö......

Myös ihmiset ovat niin ennalta-arvattavissa. Alkaa ajan myötä ärsyttää monienkin tyyli, lörpöttely ym.

• Ja vist;)))
        löpölöpöhöpö...... kirjoitti:

Myös ihmiset ovat niin ennalta-arvattavissa. Alkaa ajan myötä ärsyttää monienkin tyyli, lörpöttely ym.

sellaiset jotka puskista huutelevat kaikkee ikävää pashaa eikä koskaan niin että, niitä vois edes tunnistaa;))) Mut siihen tottuu niinku...sit kumminkin ihmeen hyvin. Näihin arvostelijoihin ja pashan heittäjiin;)))) Ne niinku ikäänkuin kuuluu tälle palstalle;)))) Vähän niinku voi leivänpäälle. Ite ne ei koskaan tosin kerro itestään yhtään mitään;)))) siis että, voitaisiin sanoa niistä mitään saati että, osallistuivat esimerkiksi reilusti tekemällä aloitteita...mut meitä on täällä moneen stågeen....;))))

• ||||
        Ja vist;))) kirjoitti:

sellaiset jotka puskista huutelevat kaikkee ikävää pashaa eikä koskaan niin että, niitä vois edes tunnistaa;))) Mut siihen tottuu niinku...sit kumminkin ihmeen hyvin. Näihin arvostelijoihin ja pashan heittäjiin;)))) Ne niinku ikäänkuin kuuluu tälle palstalle;)))) Vähän niinku voi leivänpäälle. Ite ne ei koskaan tosin kerro itestään yhtään mitään;)))) siis että, voitaisiin sanoa niistä mitään saati että, osallistuivat esimerkiksi reilusti tekemällä aloitteita...mut meitä on täällä moneen stågeen....;))))

kun sanoa saa. Sehän tämän taika on.

• Ja vist;)))
        |||| kirjoitti:

kun sanoa saa. Sehän tämän taika on.

jos, tällaisella palstalla nämä ns. palstapoliisit saivat määrätä ja hallita. Niin tämä ei olisi enää keskustelupalsta. (Sitähän täällä jotkut haluavat). Mutta, eivät tule ajatelleeksi koskan että, Suomessa sitä pidetään myös aika ala-arvoisena keskustelunmuotona. Diskimirointia ja sananvapauden jatkuvaa rajoittamista. Itse mietin tätä miksi ihmeessä, joillakin siihen on NIIN pakottava tarve? Tämä kun vapaa-ehtoista kuitenkin. Täällä voidaan ns. hätää ja painostaa ihmisiä lopettamaan...mutta, on kovin lapsellista semmoinen. Aikuisilta ihmisiltä kuitenkin....Tuolla 60 v...palstalla kun luin....Sinne ei meikäläinen edes voi yhtä kommenttia laittaa....kun kymmenen erilaista nicciä heti heittämässä pashaaa niskaani...;))) Ihan vaan siksi että, Hunkzille yritin vastata;))))

Joten pysyy täällä. Ja toivoo sitä että, muutkin viihtyisivät. Minuahan EI tarvitse lukea...;))) jos pitkistä stooreista ei pidä eikä minusta....eikä myöskään missään vaadita että, tarvitsisi hitsi vie edes vastata....mieluummin Ei jos, ei muuta sanomista kun v-mäisyyksiä...Kiitos...Näin vain omasta puolestani...Muista en tiedä. Meitä kun moneen stågeen;)))

• ..,
        Ja vist;))) kirjoitti:

Miksi hitossa täällä pitäisi itsestään kertoa?

• ????
        Ja vist;))) kirjoitti:

jos, tällaisella palstalla nämä ns. palstapoliisit saivat määrätä ja hallita. Niin tämä ei olisi enää keskustelupalsta. (Sitähän täällä jotkut haluavat). Mutta, eivät tule ajatelleeksi koskan että, Suomessa sitä pidetään myös aika ala-arvoisena keskustelunmuotona. Diskimirointia ja sananvapauden jatkuvaa rajoittamista. Itse mietin tätä miksi ihmeessä, joillakin siihen on NIIN pakottava tarve? Tämä kun vapaa-ehtoista kuitenkin. Täällä voidaan ns. hätää ja painostaa ihmisiä lopettamaan...mutta, on kovin lapsellista semmoinen. Aikuisilta ihmisiltä kuitenkin....Tuolla 60 v...palstalla kun luin....Sinne ei meikäläinen edes voi yhtä kommenttia laittaa....kun kymmenen erilaista nicciä heti heittämässä pashaaa niskaani...;))) Ihan vaan siksi että, Hunkzille yritin vastata;))))

Joten pysyy täällä. Ja toivoo sitä että, muutkin viihtyisivät. Minuahan EI tarvitse lukea...;))) jos pitkistä stooreista ei pidä eikä minusta....eikä myöskään missään vaadita että, tarvitsisi hitsi vie edes vastata....mieluummin Ei jos, ei muuta sanomista kun v-mäisyyksiä...Kiitos...Näin vain omasta puolestani...Muista en tiedä. Meitä kun moneen stågeen;)))

vaikkei asia minulle kuulu, eikä muuten innostakaan, miksi lähes jokaisessa kommentissasi puhut Hunksista.
        Hän ei oikein tunnu nykyisin vastaavan?

• Ja vist;))
        ???? kirjoitti:

vaikkei asia minulle kuulu, eikä muuten innostakaan, miksi lähes jokaisessa kommentissasi puhut Hunksista.
        Hän ei oikein tunnu nykyisin vastaavan?

Kysyy ihmetellen??. Puhutaan täälläkin minusta milloin avoimemmin milloin vihjaillen. Enkä ihmettele sitä itse ollenkaan vaan sitä että, miksi?;)))

• Ja visti;))
        .., kirjoitti:

Ei ole minusta myöskään keskustelua sellainen että, sieltä puskista herjataan. Milloin milläkin nicillä. Tasapuolisuuden nimissä nämä skeidan heittäjät voisivat myös vaihteeksi puhua itsestään. Keskusteluhan on siis minun mielestäni tai se syntyy siitä, ei väliä oletko, miten itsesi ilmaiset lyhyesti tai pitkään millä sanoilla. Oletko erimieltä vai samaa mieltä? *Ei väliä. Mutta, jos, keskustelu koetaan ainoastaan silloin kun se on skeidan nakkelua yksipuolisesti ainoastaan kun halutaan diskimiroida eli hiljentää joku josta itse ei pidetä...tällä tyylillä. Arvoistaisin tuon skeidan heittamisenkin itse jollekin tasolle...edes..(en korkealle koskaan mutta, jollekin tasolle. Jos, se tehtäisiin edes rehellisesti.

Asioistahan on niin monta eri näkökulmaa kun on ihmisiäkin. Sehän on vaan palstan rikkautta. Tämä ei saisi mennä kuitenkaan diskimirointitasolle. Koska, kukaan täällä ei voi toimia ns. palstapoliisina jolla olisi yksinomaan moraalinen velvoite vahtia mitä täällä ihmiset kirjoittavat...Ollaan sitä sitä sitten siellä gallerioissa henkilökohtaisella tasolla tai muuten kuinka hyviä palstakavereita tahansa..

Siis hiukan kunnioitausta myös niille jotka ovat erilaisia. Tämä tientyntyyppinen ainainen ajojahti kun täällä vaan itseäni toisinaan todella tympii....Siis on rikkaus että, ajattelemme asioista erilailla ja myöskin se että, olemme erilaisia...*Tätä nyt korostan. Tämä vain minun henkilökohtainen näkemykseni. En odota että, kaikki suinkaan olisivat kanssani samaa mieltä. Meitä on moneen stågeen edelleen;))) ja tulee aina olemaan...

• S.A.Tiainen
        .., kirjoitti:

että kehen olet ihastunut, koska sait viimeksi, kuinka monen kanssa olet bylsinyt elämäsi aikana, onko tauteja jne...

• ??
        Ja vist;)) kirjoitti:

Kysyy ihmetellen??. Puhutaan täälläkin minusta milloin avoimemmin milloin vihjaillen. Enkä ihmettele sitä itse ollenkaan vaan sitä että, miksi?;)))

muut, kuin sinä, ettet saisi.
        Silti minä saan sitä ihmetellä, vai mitä.
        Ja, kirjoitetaan muuten, jos et osaa, javisst.

Siis, mitä, miksi?
        Saa kai täällä muutkin puheenvuoron jossain välissä, eller inte?

• Äh puh prööts
        Ja visti;)) kirjoitti:

Ei ole minusta myöskään keskustelua sellainen että, sieltä puskista herjataan. Milloin milläkin nicillä. Tasapuolisuuden nimissä nämä skeidan heittäjät voisivat myös vaihteeksi puhua itsestään. Keskusteluhan on siis minun mielestäni tai se syntyy siitä, ei väliä oletko, miten itsesi ilmaiset lyhyesti tai pitkään millä sanoilla. Oletko erimieltä vai samaa mieltä? *Ei väliä. Mutta, jos, keskustelu koetaan ainoastaan silloin kun se on skeidan nakkelua yksipuolisesti ainoastaan kun halutaan diskimiroida eli hiljentää joku josta itse ei pidetä...tällä tyylillä. Arvoistaisin tuon skeidan heittamisenkin itse jollekin tasolle...edes..(en korkealle koskaan mutta, jollekin tasolle. Jos, se tehtäisiin edes rehellisesti.

Asioistahan on niin monta eri näkökulmaa kun on ihmisiäkin. Sehän on vaan palstan rikkautta. Tämä ei saisi mennä kuitenkaan diskimirointitasolle. Koska, kukaan täällä ei voi toimia ns. palstapoliisina jolla olisi yksinomaan moraalinen velvoite vahtia mitä täällä ihmiset kirjoittavat...Ollaan sitä sitä sitten siellä gallerioissa henkilökohtaisella tasolla tai muuten kuinka hyviä palstakavereita tahansa..

Siis hiukan kunnioitausta myös niille jotka ovat erilaisia. Tämä tientyntyyppinen ainainen ajojahti kun täällä vaan itseäni toisinaan todella tympii....Siis on rikkaus että, ajattelemme asioista erilailla ja myöskin se että, olemme erilaisia...*Tätä nyt korostan. Tämä vain minun henkilökohtainen näkemykseni. En odota että, kaikki suinkaan olisivat kanssani samaa mieltä. Meitä on moneen stågeen edelleen;))) ja tulee aina olemaan...

yritä käyttää sivistyssanoja kun et edes osaa kirjoittaa niitä oikein:( Sana jota tuossa käytit on oikein kirjoitettuna ´diskriminoida`.

• T.Äi
        S.A.Tiainen kirjoitti:

että kehen olet ihastunut, koska sait viimeksi, kuinka monen kanssa olet bylsinyt elämäsi aikana, onko tauteja jne...

nakrattaa, pitää mennä pissalle.
        Niinhän se lienee, jos ei ole ihmisiä, täällä pitää avautua, ja kertoa, onko meillä suoli tänään toiminut. :))

• ja vist.)))
        T.Äi kirjoitti:

nakrattaa, pitää mennä pissalle.
        Niinhän se lienee, jos ei ole ihmisiä, täällä pitää avautua, ja kertoa, onko meillä suoli tänään toiminut. :))

ja kun muuhun Ei sitten pystytä SAIVARELLAAN JOSTAIN SANASTA. Miten se kirjoitetaan. Se kun on älykkyyden merkki? Onko? Vittuilu muille kirjoittajille TODELLA se älykkyyden merkki? Näille pikkusieluisille pilkunvääntäjille se on.

Toinen seikka: Täällä nämä idiootit sitten vielä laittavat suuhusi teksiä, jota et ole sanonut. Ihmettelen tätä jatkuvaa riidanhalua. En ole koskaan myöskään täällä RAJOITTANUT YHDELLÄKÄÄN SANALLA VAAN PÄIN VASTOIN. Puhunut aina siitä että, tämä palsta kuuluu kaikille?Tiedän tätä leikkiä pyörittävän pari suoraan sanoen katkeraa naisihmistä;))) En voi mitään...Jos, he saavat tästä itselleen nautinnon. Suon sen heille. Vahinko vai....heidän typerää puskaleikkiä paskalla en kovin korkeatasoisena keskusteluna pidä vieläkään;))) Syy ehkä minussa.

No, missäs nyt tuli kirjoitusvirhe? Ottaakaan siskot se suurennuslasi jälleen esiin;))))Että tämä mukava ja sivistävä keskustelu pääsee ja saa jatkoa..

Täällä näille idiooteille ei myöskään riitä yksi kerta. Joten toistan vielä Hatsan ja minun välini ei kuulu tälle yleiselle palstalle. Siis Hatsan ja minun....Jäikö jotain kenties ymmärtämättä? Vai toistanko vielä? Ennenkuin uppoaa sinne snadiin kaaliin? Ja minähän skrivaan niinkuin skirvaan sillä ei itselleni väliii....jos, haluan skrivata ja vist....niin sen myös teen. Kysymättä palstapoliiseilta siihen lupaa;))) tai jos skrivaan jonkun sivistyssanan päin honkkelia? Niin entä sitten? minua se ei nypi...enkä paskaakaan välitä nyppii jotakuta muuta kenties;))) Toistanko?

• Ja vist;)))

samaa sontaa jauhat. Sinähän et tiedä mihin numeroon minä edes soitan? Ottaako tämä sinua jotenkin henkilökohtaisesti kovasti päähän? Asia joka sinulle ei kuulu mitenkään? Siis Hatsan ja minun välini? Ei millään tavoin??? Ihmettelen suuresti. Oikeesti.

• Ja vist;)))
        Äh puh prööts kirjoitti:

yritä käyttää sivistyssanoja kun et edes osaa kirjoittaa niitä oikein:( Sana jota tuossa käytit on oikein kirjoitettuna ´diskriminoida`.

asia tuli sinullekin selväksi....mitä yhdestä sanasta? Vai siihenkö takerrut? Kuvastaa vain luonnettasi. Sori. Minä en ole koskaan pitänyt saivartelua älykkään ihmisen merkkinä, vaan päinvastoin....Puutko silloinkin jos joku ei osaa lausua tai sanoa sanaa oikein? Oikaisetko joka kerta? Minä olen sen verran hienotunteinen ihminen että, pidän sellaista pikkumaisena tekona. Tällainen ihminen ei minun silmissäni osaa arvostaa muuta kuin itseään...Vai onko sinusta sellainen keskustelua? Jos, on meidän on turha jatkaa tämän pidemmälle tällä palstalla. Koska siitä ei syntyisi mitään rakentavaa.....oikeaa keskustelua koskaan. Mutta, sallin sinulle edelleenkin tuon skeidan heittämisen niskaani. Koska, olen tällaisen edessä täysin aseeton...Minua vain ihmetyttää....Sitä et voi taas sinä estää.... Seuraavan kerran kun haluat taas sitä skeidaasi heitellä. Et saa vaan minulta vastausta. Yritä kuitenkin ymmärtää että, miksi.

• Ja vist;)))

Nämä skeidan heittäjät. Yrittävät ajaa minut pois jälleen tältä palstalta.. Tämä leikki nähty vaan jo tuhanteen kertaan. Eivät lopeta ennenkuin minä poistun..se suo heille sisäisen nautinnon;))) Pääsevät sitten itse sitten tänne kirjoittamaan jälleen tutuilla nicillään, eivät kehtaa niitä nyt käyttää...Vahinko vain pitävät sen verran tyhmänä ettenkö tietäisi ketä on näiden skeidanheittelyjen takana;))) Entuudestaan minulle hyvinkin tutut nicit...Ei siis mitään uutta tällä palstalla. Ehkä tuolla 60 v...on joillakin vähän tylsää;))) niin täysi päästä tänne takaisin kirjoittamaan...mutta, kun ei kehdata tulla;))))reilusti. Täällä kun nyt on ollut todella myös asiallista ja hauskaa mielipiteiden vaihtoa jopa ketjua missä ihmiset eivät riitele;))) Toista kun tuolla 60 v...missä joka ketjussa on sitä nälvimistä...Nooh...meitä on moneen stågeen ja vielä jää osa asemalle...

• Jep. Mukava palsta tää on, mutta en oikein ehdi piipahtaa, niin usein kun haluaisin. Kivoja juttuja ja tosi mukavia ihmisiä. Olen tänne kirjoitellut viitisen vuotta ja vain yksi kirjoittaja on ollut ikävä ja harppaan hänen juttunsa yli. Viimeaikoina ei häntä ole kylläkään enää näkynyt. Joten hauskaa kevään odotusta ja mukavia juttuja sulle ja samaa kaikille, sille tylsällekin...heh heh

• Ja vist;))

olisi todella hienoa. Mutta, kun ollaan niin typeriä että, kuvitellaan sellaista että, täällä on asiallista ja kaikista todella mukavaa...lukea näitä jatkuvia kommentteja ja puskapaskaa kuka mitenkin kirjoittaa ja kenen kanssa ja miksi? Onkohan vielä niin...että, osa tälläkin palstalle ei vieläkään ymmärrä tämän olevan kaikille avoin))) tätä kun ei voi vain tietyt kirjoittajat (kaveri porukoineen) itselleen omia?

Sitten tästä palstatilasta;))) Hitsi..itseäni ei voi muuta kuin naurattaa tämä AINAINEN NAUKUMINEN;))) sinä Friidu viet palsta tilaa miten niin vien? täällä on jokaisella mahdollisuus kirjoittaa kuinka paljon haluaa? Miten minä voin sitä rajoittaa? En ymmärrä...näitä naukujoita....Sen kun kirjoittavat. Tai sitten tämä kysymys, pitääkö sinulta kysyä lupaa????? Siis miten niin MINULTA LUPAA?????

JOS EI YMMÄRRETÄ ede nettikeskustelun ALKEITA, ETTÄ TÄÄLLÄ TOISET OVAT NOPEAMPIA JA VASTAAVAT ENEMMÄN. OLISI SYYTÄ PYSYÄ POISSA. Eikä jatkuvasti vuodesta toiseen täällä rajoitettaisi...Tänne kun ketään ei voida pakottaa ei lukemaan yhtikäs mitään eikä myöskään vastaamaan....toiselle kirjoittajalle jos niin EI halua....Luulisi että, tällainen yksinkertainen asia oli itsestään selvää;))) siis luulisi`?

• öitä........
        Ja vist;)) kirjoitti:

olisi todella hienoa. Mutta, kun ollaan niin typeriä että, kuvitellaan sellaista että, täällä on asiallista ja kaikista todella mukavaa...lukea näitä jatkuvia kommentteja ja puskapaskaa kuka mitenkin kirjoittaa ja kenen kanssa ja miksi? Onkohan vielä niin...että, osa tälläkin palstalle ei vieläkään ymmärrä tämän olevan kaikille avoin))) tätä kun ei voi vain tietyt kirjoittajat (kaveri porukoineen) itselleen omia?

Sitten tästä palstatilasta;))) Hitsi..itseäni ei voi muuta kuin naurattaa tämä AINAINEN NAUKUMINEN;))) sinä Friidu viet palsta tilaa miten niin vien? täällä on jokaisella mahdollisuus kirjoittaa kuinka paljon haluaa? Miten minä voin sitä rajoittaa? En ymmärrä...näitä naukujoita....Sen kun kirjoittavat. Tai sitten tämä kysymys, pitääkö sinulta kysyä lupaa????? Siis miten niin MINULTA LUPAA?????

JOS EI YMMÄRRETÄ ede nettikeskustelun ALKEITA, ETTÄ TÄÄLLÄ TOISET OVAT NOPEAMPIA JA VASTAAVAT ENEMMÄN. OLISI SYYTÄ PYSYÄ POISSA. Eikä jatkuvasti vuodesta toiseen täällä rajoitettaisi...Tänne kun ketään ei voida pakottaa ei lukemaan yhtikäs mitään eikä myöskään vastaamaan....toiselle kirjoittajalle jos niin EI halua....Luulisi että, tällainen yksinkertainen asia oli itsestään selvää;))) siis luulisi`?

olet minulle, ja uskon, kaikille muillekin, ihan samanlainen puska, kuin kaikki muutkin.
        Mikään rekkautuminen ei tee kenestäkään tunnettua.

Tiedä oma arvosi, anna arvo toisillekin, siinäpä mietittävää, minulle, kuin sinullekin.

• Ja vist;))
        öitä........ kirjoitti:

olet minulle, ja uskon, kaikille muillekin, ihan samanlainen puska, kuin kaikki muutkin.
        Mikään rekkautuminen ei tee kenestäkään tunnettua.

Tiedä oma arvosi, anna arvo toisillekin, siinäpä mietittävää, minulle, kuin sinullekin.

Minut tunnetaan aina Friiduna. Se miksi taas joudun vaihtamaan nimimerkin kohdalla jatkuvasti nimimerkkiäni johtuu tästä minuun kohdistuvasta ajojahdista. Olen useaan kertaan koittanut käyttää myös omaa nimimerkkiäni...mutta, kun se AINA vaan sitten kelpaa jollekulle kusipäälle. Joten aika mahdotanta on minun pitää täällä edes yhtä nimimerkkiä. Aivan sama on nimimerkkini rekattu vai ei..Joten olen katsonut parammeksi joka ikinen kerta vaihtaa tästä syystä nimimerkkini. Kuitenkin allekirjoitan aina tekstini. Sille sitten en voi mitään jos, sitäkin lainataan....leikillisesti. Jos, lähtisin täällä tai 60 v..palstalla OIKOMAAN KAIKKI KIRJOITUKSET JOTKA, minun nimissä (en siis itse niitä kirjoittanut). Muuta en saisi tehdäkään. Suo olisi loputon.

Tiedän siis ainoastaan itse mitä täällä kirjoitan ja mitän. Suutun silti minäkin suoranaisesta paskan heittämisestä niskaani. Miksen saisi suuttua...Pitäisikö pitää turpa silloin kiinni? Miten itse jaksaisit reagoida? Vuodesta toiseen. Riippumatta siitä mitä kirjoitat? Provosointi on provosointia se ei miksikään kaunistemalla muutu...ja skeida on skeidaa. Ja pilkunnussiminen ja sellainen eräälainen saivartaminen jos, muuhun keskustelun tasoon ei yllä. Pysyy myöskin saivarteluna. Joten show what? Älä ota kuitenkaan henkilökohtaisesti. Tämä on vain minun henkilökohtainen näkemykseni. Meitä on moneen junaan, jotkut jopa rakastavat tätä....mille taas itse en anna suurtakaan arvoa. Ärsyttää vain...joskus vähemmän joskus enemmän. Oikeus minullakin sanoa mielipiteeni;))) Varsinkin kun aihe tai kommentti koskee minua henkilökohtaisesti sekä suhdettani toiseen palstakirjoittajaan;)))

Öitä;)))

• 2+10

on varmaan jos justiinsa on löytänyt, tämän suolilootan! Kuhan nyt hetken olet aktiivi niin menee tuokin harha pois. Ja mäkun en usko ollenkaan, yrität vedättää..., ihan sama,

Enpähän paljasta mistä jäit kiinni, mut meitä on tarkkojakin palstalla,,,, ehhe....heehhe....

• nikkinsä poistanut

Niin, onhan se kaiketi kivaa lukea, kun muita kirjoittajia haukutaan tyhmiksi, idiooteiksi, typeriksi.....,
      mutta tämähän on avoin keskustelupalsta....pyrks.

• Se on vähän semmonen juttu, jos ei arvosta itseään, niin ei silloin paljon arvosta muitakaan.
        Toiset näkee täällä vain huonoa, toiset näkee myös hyviä asioita, mistähän sekin johtuu.

• k-kotton kirjoitti:

Se on vähän semmonen juttu, jos ei arvosta itseään, niin ei silloin paljon arvosta muitakaan.
        Toiset näkee täällä vain huonoa, toiset näkee myös hyviä asioita, mistähän sekin johtuu.

tulee joidenkin mukana tänne ulkomaailmasta. Kaikessa on jotain vikaa ja mikään ei mene niinku meinaa.
        Huonona päivänä varsinkin , sitä on hyvä tulla purkamaan näkymättömänä pahaa mieltään muihin ihmisiin. Niin se vain menee... Eipä se ole muuttunut miksikään täällä vuosien varrella. Aina löytyy joku itkupilli. :)

• Me essolaiset emme ole ollenkaan mahtavia tyyppejä, vaan olemme erittäin nöyriä ja sopuisia. Vaikka olemmekin höveleitä miehiä, niin sanomme kaikki asiat kuitenkin suoraan ja olemme yleensä oikeassa. Juuri tästä syystä simpsakat neidot katselevatkin meitä niin pitkään Essolla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2436
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1945
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1780
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1426
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      948
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe