Nyt napsaistaan piuhat poikki

Se tuli sitten tehtyä - päätös vasektomiasta. Lääkärin ensi vastaanotto on loppuviikosta ja muutaman viikon päästä sitten katkotaan siemenjohtimet. Lapsiluku on täysi, ikääkin alkaa jo olla, joten asia on jälkikasvun suhteen selvä. Vaimo lopetti ehkäisyn reilu vuosi sitten ja viime aikoina on käytetty kondomia. Pari kertaa on tullut läheltä piti- tilannekin ja on jouduttu turvautumaan jälkiehkäisyyn. Päätös vasektomiasta on ja pysyy. Ainoa asia, joka tällä hetkellä huolettaa, on itse toimenpide ja siitä toipuminen. Minkälaisia kokemuksia muilla miehillä on operaatiosta? Oliko se kivulias, kestikö toipuminen kauan, miten seksi lähti sujumaan leikkauksen jälkeen jne? Kaduttaako, vai oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne?

4

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei

10/2010 kävin operaatiossa joka sujui hienosti. Ei mitään valittamista. . Puudutuksen ja esilääkityksen hävittyä otin 3x400 buranaa, siis kerralla. Sen jälkeen en tarvinnut mitään kipulääkettä. Siis tosi pienillä kivuilla pääsi. Seuraavana päivänä touhuilin kotona (lauantai) suht normaalisti. Mitään raskaanpaa ei pystynyt nostelemaan .Haavat parani nopeesti. 4 tai 5 päivän jälkeen operaatiosta tuli kokeiltua vaimon kanssa pelaako "laitteisto" ja hyvin pelitti ; ]. Jälkitarkastuksessa käyty ja nyt ei oo muuta kuin kovaa käyttöä vailla.
      Muutamat tutut on kanssa käynneet operaatiossa ja ovat olleet tyytyväisiä. Minä myös olen tosi tyytyväinen.
      Pikku vinkkinä, että kannattaa ottaa sellaiset napakat kalsarit jalkaan niin saa toimenpiteen jälkeen "kassit" pois jalkojen välistä, etupuolelle niin on helpompi lähteä liikkeelle. Päällys housut ei saa olla tiukat, mutta kalsarit pitää olla napakat.
      Turha huoli pois kyllä se mukavasti menee.

• Kävin sitten tapaamassa kirurgia ja hän kertoi kattavasti operaatiosta ja mahdollisista komplikaatioista. Loppuviikosta on sitten operaation vuoro. Levollisin mielin tässä ollaan. Eiköhän homma hoidu ihan hyvin.

• anglia66 kirjoitti:

Kävin sitten tapaamassa kirurgia ja hän kertoi kattavasti operaatiosta ja mahdollisista komplikaatioista. Loppuviikosta on sitten operaation vuoro. Levollisin mielin tässä ollaan. Eiköhän homma hoidu ihan hyvin.

Viime viikolla se sitten tehtiin. Leikkaus kesti vajaa puoli tuntia ja oli puudutuspiikkiä lukuun ottamatta täysin kivuton. Leikkauksen jälkeen söin pari päivää särkylääkettä. Eilen tuli todettua, että peli toimii edelleen mainiosti. Nyt vain odotellaan kesää, jotta siemenettömyys voidaan todeta. Tähän asti olen todella tyytyväinen ja voin suositella leikkausta kaikille miehille, joiden "lisääntymiskiintiö" on jo täynnä.

• Nyt on sitten annettu siemennestenäytekin ja operaatio onnistuneeksi todettu. Koko hoito oli yllättävn helppoa. Nyt ei ole enää ehkäisymurheita meillä. Hienoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe