Hei,
kysyisin mielipiteitä -valitsin tämän palstan, jotta edes joku vastaisi, kun täällä käydään niin paljon. Asialla on kiire!! Olen nuori nainen ja opiskelen kätilöksi, asun tällä hetkellä todella edullisessa asunnossa, mutta ei tiedä kuinka kauan (tod. näk. vuosi vielä?) Minulle tarjottiin HGI:n kaupungin vuokra-asuntoa. Vuokra olisi 650€/kk ja sijainti ihan pöpelikössä, mutta Helsingissä. Olen melkein lapsentekoiässä mieheni kanssa. Kannattaako minun ottaa vastaan kaupungin asunto? Vuokra on aika paha opiskelijalle, vaikka ei työssäkäyvälle. Mieheni opiskelee muualla, joten vaikka olemmekin naimisiin menossa niin hän ei asuisi asunnossa noin vuoteen. Kysymys: jos kieltäydyn nyt, onko oletettavaa että voisimme esim. kahden vuoden päästä saada asunnon kaupungilta? Onko heillä jokin ns. musta kirja, josta näkyy että kieltäydyin opiskeluaikanani? :-) Laitoin siis hakemuksen menemään nyt, koska oletin että siinä kestää noin vuosi-kaksi. Soittivat seuraavana päivänä!
kaupungin asunto- kieltäydynkö??
apua_apua
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416